Het Speelkasteel

Hoofdweg 869 2131 MB Hoofddorp Nederland Kaart
31-235620480

Over het restaurant Het Speelkasteel

Pannenkoekenrestaurant Het Speelkasteel in Hoofddorp is dé plek om heen te gaan met je kinderen! Een perfecte combinatie van een dagje uit waar je kinderen zich goed kunnen vermaken op alle speeltoestellen en het vullen van de buikjes door het eten van de overheerlijke pannenkoeken.

Op de kaart staan pannenkoeken in alle variaties: van de naturel pannenkoek met suiker of stroop, de hartige Hollandse varianten met spek en kaas tot de meer exotische pannenkoeken. Niet zo'n liefhebber van pannenkoeken? Geen probleem! Het Speelkasteel heeft ook smaakvolle vleesgerechten op het menu staan. Van een varkenshaassaté tot aan een biefstuk. Genoeg keus!

Sluit een gezellige dag met kinderen af, met het eten van pannenkoeken bij Pannenkoekenrestaurant Het Speelkasteel in Hoofddorp!

Meer informatie over restaurant Het Speelkasteel

Zondag: 16.30 - 20.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Het Speelkasteel

Hester M.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
De pannekoeken zijn naar mijn mening veel te dik en niet te rollen. Ik vind van die dikke pannekoeken niet lekker en de kids konden hem ook niet waarderen. Patat , kroketten enzo waren prima.
Erna G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het eten en de bediening waren prima.
We vonden wel dat de keuze erg beperkt was, veel beperkter dan voorgaande keren.
Dat was een teleurstelling en wellicht een reden om volgende keer ergens anders heen te gaan.
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Gezellig restaurant met heerlijke gerechten voor een goede prijs.
Zeer vriendelijke bediening en mooie speelgelegenheid voor de kinderen.
Paulien B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heel gezellig en heerlijk gegeten....
Annemieke van Boxtel B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Vrijdagavond half 7 kwamen we binnen na een vermoeiende dag.
Het was erg rustig in het speelkasteel waardoor onze kinderen heerlijk konden spelen. Zelfs onze tiener van 14 vond het, geheel tegen onze verwachting in, geweldig.
Het eten stond snel op tafel en was prima. Erg vriendelijk personeel.
Wij komen zeker weer terug.
J.P H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Ondanks de grote van de groep kwam het vrijwel tegelijk. Bediening is vriendelijk en attent. Prachtige gelegenheid om heel relaxed met kinderen te eten die daarnaast gebruik maken van het Speelkasteel
lafeber .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Je moet hier vooral komen om de kinderen los te laten gaan op het speeltuig. Het eten is zeer beperkt en de bediening is zo-zo. Maar als eenmaal de kinderen spelen, is het fijn dat de volwassenen even rustig kunnen bijpraten.
Fiona V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
De pannenkoeken zijn lekker. De service geweldig. En het Speelkasteel is een feest voor de kinderen!
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Geluidsniveau mag niet verbazen gezien het feit dat de gelegenheid in Het Speelkasteel is gevestigd. Maar als de kinderen het naar de zin hebben, hebben de volwassenen dat ook. Wij hadden een heel prettig etentje.
Adrie van Veenendaal
V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
om met de kleinkinderen een verjaardag te vieren een ideale plek: enthousiaste en prettige bediening, lekkere pannenkoeken en salades, geweldige speelplek!!
Maris P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk rustig speelparadijs. Met service aan tafel, lekkere kaart,veel pannenkoeken,betaalbaar, overzichtelijk en goede vrolijke service. In de zomer goed toefen buiten op het terras.
t.g.adami .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Voor mij blijft de vraag ,waarom je voor het speelparadijs moet betalen ?Een jaar geleden hoefde dat niet als je kwam eten dan was dat gratis.De klant moet dus jullie minimale verbouwing betalen .
€9 entre is ook heel behoorlijk vergelijk het maar met de andere mogelijk heden b.v.Ballorig enz.