Het Smokkelaartje

Duur
Erg lang
Wilco V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Geen ster waardering waard!
Eerst heel lang wachten totdat er een bestelling opgenomen word.
Als het dan uitgeserveerd wordt, wil je het eigenlijk gelijk mee terug geven.
De saté is een varkenshaas in drie of vier stukken gesneden. De marinade is niet proefbaar. De entrecote is zwart en de bijbehorende peultjes zijn niet eens ontvliest. Je neemt een hap en hebt vervolgens een mond vol draadjes!
We kregen een dessert als goedmakertje van het huis. We namen een brownie. Deze brownie was meer een chocolade taartje. Je moet er echt in hakken. Een brownie is toch luchtig!
Bij het afrekenen de volgende domper, geen enkele compensatie, we hadden toch een dessert van het huis gekregen.
Kortom voor ons NOOIT MEER.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Ik vindt de prijs van 2 boterhammetje met eisalade voor volgens mij iets van 6,75 een belachelijk dure prijs. Het was gewoon een groot stokbrood . Mijn vriendinnen hadden de kleine herfstsalade die stelde ook niets voor en was ook behoorlijk aan de prijs . Ik vindt het erg jammer want ik heb hier vorig jaar wel lekker gegeten.
Mlv .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Super locatie. Goed terras en mooie inrichting binnen. Geen 10 omdat stoelen banken niet super comfortabel zijn.
Vriendelijke service, zouden iets allerter mogen zijn (vooral als je aan picknicktafels buiten zit).
Eten is goed. Prijs van salades vind ik iets aan hoge kant.
Patrol .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Waren hier vandaag voor het eerst; eten niet slecht, wel vrij aan de prijs qua ambiance.
Zal hier alleen niet terugkomen aangezien ik 2 kids in tranen had....alle kinderen om hen heen kregen muntjes bij hun pannenkoek om iets uit te zoeken (was ons onbekend) en zij niet. Dit aangezien ze een 'gewone' pannenkoek besteld hadden en geen kinderpannenkoek...met name de reactie van de serveerster die zich na deze melding omdraaide en wegliep stuitte ons ietwat tegen de borst.
Helaas, gemiste kans.
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Verrassend genoeg kwamen wij dit restaurant onverwacht in een prachtig buitengebied tegen toen wij eens op een andere manier van Baarle-Nassau naar Breda terug reden. Wij zagen als eerste een mooi terras vanaf de weg. Zij presenteren zich als pannenkoekenboerderij. Kinderen kunnen hier zowel binnen als buiten lekker en veilig spelen. We zagen ook dat honden meteen een bak water krijgen. De bediening is heel vriendelijk. Wij waren van plan alleen een salade te eten, maar een bord kondigde aan dat er een (inloop)barbecue gepland was onder de noemer u bepaalt wat u betaalt. Kies welk vlees je wil laten grillen, zo vaak je wilt en reken dat af bij de drankjes voor een bedrag naar keuze. Daarbij kon je verschillende salades scheppen, w.o. een huisgemaakte aardappelsalade. Er was stokbrood met tomatentapenade. Diverse sausjes o.a. satésaus en barbecuesaus maakten het af. Mijn man koos voor de hamburgers en een worstje, ik heb alleen 2 varkensfiletjes op. Basic maar we vonden het lekker en natuurlijk veel gemakkelijker dan zelf een barbecue organiseren.