Over het restaurant Het Seminar

Classics in een Twents jasje

Het Seminar is een prachtig pand in het Twentse dorpje Zenderen. De inrichting is stijlvol, de menukaart staat vol met klassiekers. Denk aan steak tartare, biefstuk of een Italiaanse risotto. Vergeet vooral niet de dessertkaart, daar loopt het water je van in de mond!

Glas champagne

9,1

Jouw recensie over het restaurant Het Seminar

Peter G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk eten. Mooie ambiance. Vriendelijke en attente bediening die je bij binnenkomst opvangt en uiteindelijk ook uitzwaait.
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk avondje uit. Drie zorgvuldig bereide gerechten, zowel qua smaak als voor het oog, inclusief lekkere wijnen. Aanrader
Kelly J.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Zeer aangename sfeer, uiterst vriendelijke en persoonlijke bediening en heerlijk gegeten. Echt een aanrader voor een heerlijke avond.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk eten, correcte bediening, heerlijk eten, correcte bediening, heerlijk eten, correcte bediening, heerlijk eten.......ik moet aan 120 tekens komen maar vind heerlijk eten en correcte bediening wel genoeg. Skip die 120 tekens.....
hennie62 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Kwaliteit van het geserveerde was goed.
Jammer dat we voor de frites €5,- pp extra moesten betalen.
Jammer dat een menuaanpassing niet mogelijk was.
IlseRemmert .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het Seminar ken ik al vanaf hun begin periode. Na een verblijf in het buitenland was ik benieuwd hoe het was. De keuken en service zijn nog altijd perfect en vooral daarvoor mijn complimenten. Zo'n hoge standaard jaren gelijk te houden is fantastisch.
We hebben genoten en komen graag terug
Elmar B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het diner was gevarieerd en erg smakelijk waarbij het oog ook verwend werd. De uitleg van de gangen was erg goed. De wijnen waren ook van prima kwaliteit waarbij de prijs aanvaardbaar was. Voor senioren waren de porties voldoende. We vonden het beiden kwalitatief erg goed zeker een aanrader om er weer te komen.
Arno S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Was weer heerlijk eten zoals elke keer en prima bediening.De bijpassende wijnen waren ook uitstekend.Wij komen hier zeker weer terug????????
vdbv01 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Werkelijk slechte kwaliteit van het eten. Weinig keus. Een zeer beperkte kaart.
Ik ga de eerste jaren nooit meer naar dit restaurant.
Een cijfer? Een 4 (maximum)
eddykolfoort .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We maakten deze keer gebruik van de AH-spaaractie. Voortreffelijk menu, sfeervolle inrichting en zeer plezierige bediening. Eén minpuntje is het (te) hoge tempo van het serveren. Terugkomen zullen we zeker!
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Vond het personeel bijzonder vriendelijk, het menu was bijzonder goed. Zou zeggen een culinair organisme van de bovenste plank. Zeker een aanraden voor mensen die van een bordje houden met veel verschillende smaken
mchivandenhoven V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We zijn al vaker geweest en ook nu was het weer uitstekend, heerlijk gegeten, uiterst professionele en vriendelijke bediening in een informele sfeer.
cmakittie V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Goed maar niet mijn smaak qua inrichting.Te donker!De bediening was goed.de wijn was lekker en een goede prijs.Al met al een gezellig etentje met een vriendin.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
In een woord het was geweldig. we hebben buiten op het terras gezeten en daar zijn we helemaal verwent.ik en mijn partner weten niet wat we hier meer over moeten vertellen ik vind dat jullie te veel verlangen.in het vervolg laten we niets meer va ons horen. want hier heb ik geen zin in.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Door een bijzondere gastheer verwelkomd en naar tafel begeleid. Geeft uitleg over het hoe en wat en daarna bij ieder op te dienen gerecht een verhaaltje over opbouw en welke ingredienten werden gebruikt.
Kortom een absolute aanrader!
Huub P.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Prima ontvangst door gastheer, zeer professioneel, goede uitleg en heerlijk en verrassend gegeten.
Meer dan de moeite waard om nog eens terug te komen. Topper!
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Even iets anders qua kleur en inrichting. Heel gastvrij en plezierig. De gerechten liet zich in deze ambiance met een mooie open keuken prima smaken.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijke smaakcombinaties, een lust voor het oog en de smaakpapillen! De bediening buitengewoon professioneel, kundig over het eten en drinken, niet overheersend aanwezig maar wel aandacht voor je als je ze nodig had!
e.bettman .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Erg lekker gegeten, vriendelijke en duidelijke bediening. We komen zeker nog een keer terug.
Jammer genoeg was het niet warm genoeg om buiten te eten.
jacvhemert .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Prima nette zaak. Met AH-kaart betaalbaar voor de gewone man. Bezocht omdat we daar een vakantie in de buurt doorbrachten.