Het Seminar

Hertmerweg 42 7625 RH Zenderen Nederland Kaart

Over restaurant Het Seminar

Classics in een Twents jasje

Het Seminar is een prachtig pand in het Twentse dorpje Zenderen. De inrichting is stijlvol, de menukaart staat vol met klassiekers. Denk aan steak tartare, biefstuk of een Italiaanse risotto. Vergeet vooral niet de dessertkaart, daar loopt het water je van in de mond!

Glas champagne

Dja60 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Inge218 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten, de gerechten zagen er weer uit als een kunstwerkje. Mooie smaken bij elkaar. Er is een mogelijk om het menu uit te breiden met aanvullende gerechten. Super. We gaan in januari nog een keer.
Slome D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gegeten via AH restaurantactie. Het Seminar heeft voor deze actie een vastgesteld menu, er valt niet te kiezen. Mocht u wensen hebben dan wordt daar rekening mee gehouden en wordt een vervangend gerecht aangeboden.
Alle 3 gangen waren prima, mooi opgemaakte borden, verwarmd bord voor een warm gerecht, uitstekend!
Lucy E.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Eten bij het Seminar is een heerlijk avondje uit. De bediening us perfect en het eten ronduit heerlijk! Ook de ambiance, vooral op een koude herfstavond, is prima en je wordt niet gehinderd door te harde muziek. Een absolute aanrader!
Richard A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk, gastvr
Mchivandenhoven .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten, het 3 gangenmenu was voortreffelijk van kwaliteit en opbouw; het nagerecht mocht ik, als diabetespatiënt, zonder enig probleem wijzigen in een kaasgerecht: geweldig. Fantastische, zeer professionele, service van op en top gastheren. Een dikke tien
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Prima AH-actie 3 gangen menu. Wij hebben het uitgebreid met een 4e gang: heerlijke kalfswang en zwezerik!
Gezellige sfeer. Een van de betere restaurants in Twente.
Badoetje .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Op zaterdagavond met de AH-actie gegeten met vrienden. Bijzonder gastvrij ontvangen, jassen werden opgehangen en we konden kiezen waar we wilden plaatsnemen; in de banken voor een drankje of direct aan tafel.
Wij kozen voor de tafel en zaten prima en gezellig.
Het AH-menu was een vooraf vastgesteld menu, dat kon worden uitgebreid met een extra tussengerecht (keuze uit twee) en -te dure- friet bij het hoofdgerecht. Naar wens kon er in overleg van het menu worden afgeweken, maar omdat het ons allemaal aansprak hebben wij niets veranderd. Wel het tussengerecht en de friet toegevoegd.
Ook een bijpassend wijnarrangement gevraagd (reken op zo'n € 5,50 per glas). Het wildmenu was heerlijk. De service was prima, de bediening was aardig, oplettend, vriendelijk en attent.
Na de maaltijd gekozen voor koffie met friandises, zo lekker! Dus genoten.
Heel jammer dat niemand aandacht had voor ons vertrek en wij zelf onze jassen moesten opzoeken. Maar verder een hele gezellige avond.
Irene E.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Eten op sterrenniveau. Prachtige gerechten, smaken mooi op elkaar afgestemd. Heerlijke avond gehad. We aten het AH-menu met uitbreiding.
Romy O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Zeer mooi restaurant en vriendelijk ontvangst. Eten erg lekker. .
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk menu, met veel verrassende smaak combinaties. Gerechten waren een plaatje op het bord....met heerlijke texturen en prachtige kleur combinaties.
René S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Restaurant het Seminar kennen wij al vanaf de opening. Steeds weten chef kok Jelle en gastheer Said zich weer te vernieuwen zonder dat de kwaliteit er onder lijdt. Je voelt je welkom hier en de gerechten zijn heerlijk. Ook het AH menu was hier geen uitzondering op. Als voorgerecht een op de manier van Sushi bereide zwaardvis ( licht gegrild ), als hoofdgerecht verschillende bereidingswijzen van het Bunte Bentheimer varken en een lekker nagerecht met als basis mandarijn. Het Seminar serveert lekkere huiswijnen voor een redelijke prijs. Ook serveert men hier Tripel bier, iets wat niet vaak voorkomt in restaurants van dit niveau. Kortom een aanrader.
Dijkoever .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Zoals we gewend zijn heerlijk culinair menu voor een redelijke prijs. Gerechten zijn niet groot dus een 4e gang is niet verkeerd of frites erbij voor enkele €. Water in karaf vanzelfsprekend. Wijnenassortiment is uitstekend en verrassend.
Norbruis .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We proefden als voorgerecht inderdaad zeebaars met andere goede ingrediënten, maar misten een eenduidige basissmaak. Hoofdgerecht was uitstekend met een malse zij-lende, mooie jus, smaakvol ui-assortiment en de beste frites van NL inclusief een eigen gemaakte overheerlijke mayonaise. Het dessert was theatraal om te zien, maar was een optelsom van voorspelbare smaken. De bediening was volgens het boekje. Het pand is een oud seminar, maar daar heeft de toenmalige interieurarchitect aan het begin van de eeuw bij de verbouwing niets meegedaan. Jammer.
Bennieziethof .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het hoofdgerecht vonden wij het lekkerste, het weer was lekker dus we konden mooi buiten eten.
De bediening was ook goed .
Info888 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heel goede ontvangst, ruimte om te wisselen van gerecht, als iets in het ÄH" menu je niet aanstaat. Verfijnde keuken, goede kwaliteit, vriendelijke bediening.
JLa54 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
"Verrassend" is de beste omschrijving. Fantastisch eten, ook al vonden we het nagerecht iets teveel smaken bij elkaar. Super enthousiast zijn we over de gastvrijheid en de bediening!
Liesholsink .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
ontvangst allerhartelijkst. 3 gangenmenu met mogelijkheid om iets te veranderen indien gewenst. Alle 3 gerechten waren heerlijk van smaak, ook de opmaak was voortreffelijk.
Bediening was heel goed. Zeker de moeite waard om nog eens te gaan. Buitenzitjes zijn alleen aan verandering toe.
Linda497 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wat werden wij gastvrij ontvangen.
We vertelden dat we met de kaarten van de AH zegels, maakt helemaal niets uit zei de man vrolijk.
inderdaad , het klopte helemaal.
restaurant was zeer druk , maar we kregen alle aandacht.
Fantastisch menu gehad, en dat voor die prijs, voor mij restaurant van het jaar
een topavond gehad, zeer tevreden!
Jopiebroeks .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wij hebben ons bij het Seminar erg welkom gevoeld. Vanaf de ontvangst tot aan het verlaten van het restaurant was het een heerlijke avond. Smaakvol in de breedste zin van het woord! Een topper dus.