Over het restaurant Het Seminar

Classics in een Twents jasje

Het Seminar is een prachtig pand in het Twentse dorpje Zenderen. De inrichting is stijlvol, de menukaart staat vol met klassiekers. Denk aan steak tartare, biefstuk of een Italiaanse risotto. Vergeet vooral niet de dessertkaart, daar loopt het water je van in de mond!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Het Seminar

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 16:00

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lucie V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Erg prettig ontvangen, prima gegeten, alles erg verzorgd. Smaakt naar meer!
Andrea S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurantbonnen. Erg lekker, vriendelijke bediening, k(l)eurig interieur. Zeker de moeite waard om een keer voor terug te komen ook zónder kortingsbon!
gerjan.hakenberg .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het eten en de bediening was weer van erg hoge kwaliteit. Gerechten waren verfijnd van smaak en het geheel paste perfect bij elkaar. Zowel de rode als droge witte wijn paste goed bij de gerechten. Prijs kwaliteit verhouding erg goed. Wij komen snel weer terg
Douda .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Ik kan tamelijk kort zijn over dit restaurantbezoek. We bezochten het Seminar via de AH actie. Wij waren zeer verrast door de subtiele gerechten, verschillende bereidingswijze van de diverse groenten en de bijzondere smaken. Als vegetariërs voelden we ons in de watten gelegd met gerechten die voor ons nu eens niet standaard zijn of van weinig creativiteit/fantasie getuigen. Vegetarische haute-cuisine, dus! Ook hield men rekening met onze wensen, zoals 'geen gelatine'. Het nagerecht werd daarom voor ons speciaal aangepast. Een zeer gewaagde combinatie van rode/blauwe vruchtenmousse met een laagje van krokante chocolade. Heerlijk en bijzonder. De chocola was deels gerookt en had deels een dropsmaak. Het dessert was een smaakexplosie op het randje. We lieten de kok weten het een spannende combinatie te vinden, maar dat de gerookte chocola voor ons een tikje te overheersend was. Meer dropsmaak zou het gerecht tot een ultiem nagerecht gemaakt hebben. Voor de rest hebben we alleen maar genoten, van begin tot het eind... Uitnodigend gastheerschap bij binnenkomst en prettig aanwezige bediening aan tafel. Wij komen terug!!
J.f.nieland N.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Wij hebben voortreffelijk gegeten in Het Seminar.
Uitstekende kwaliteit van het eten. Een absolute aanrader.
Je merkt niet aan iets dat je met AH-restaurantzegels komt.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
We aten het AH menu in dit restaurant. Ontvangst was vriendelijk en vlot. Bij het aperitief werd de kaart aangeboden. In dit restaurant geen keuze menu. De keuken had een menu samengesteld. Vooraf een tartaar van zeebaars, heerlijk. Hoofdgerecht twee bereidingen van hert ook heerlijk en daarna een tongstrelend dessert.
Al met al een heerlijke maaltijd met goede bijpassende wijnen en prettige ambiance. We komen terug om ook eens andere gerechten van de kaart te proeven.
Dirk- Jan A.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een leuke gastvrije omgeving. Vriendelijke bediening, duurde som iets te lang tussen de gerechten. Voor herhaling vatbaar.
inge218 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten, de gerechten zagen er weer uit als een kunstwerkje. Mooie smaken bij elkaar. Er is een mogelijk om het menu uit te breiden met aanvullende gerechten. Super. We gaan in januari nog een keer.
Slome D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gegeten via AH restaurantactie. Het Seminar heeft voor deze actie een vastgesteld menu, er valt niet te kiezen. Mocht u wensen hebben dan wordt daar rekening mee gehouden en wordt een vervangend gerecht aangeboden.
Alle 3 gangen waren prima, mooi opgemaakte borden, verwarmd bord voor een warm gerecht, uitstekend!
Lucy E.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Eten bij het Seminar is een heerlijk avondje uit. De bediening us perfect en het eten ronduit heerlijk! Ook de ambiance, vooral op een koude herfstavond, is prima en je wordt niet gehinderd door te harde muziek. Een absolute aanrader!
Richard A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk, gastvr
mchivandenhoven .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten, het 3 gangenmenu was voortreffelijk van kwaliteit en opbouw; het nagerecht mocht ik, als diabetespatiënt, zonder enig probleem wijzigen in een kaasgerecht: geweldig. Fantastische, zeer professionele, service van op en top gastheren. Een dikke tien
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Prima AH-actie 3 gangen menu. Wij hebben het uitgebreid met een 4e gang: heerlijke kalfswang en zwezerik!
Gezellige sfeer. Een van de betere restaurants in Twente.
badoetje .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Op zaterdagavond met de AH-actie gegeten met vrienden. Bijzonder gastvrij ontvangen, jassen werden opgehangen en we konden kiezen waar we wilden plaatsnemen; in de banken voor een drankje of direct aan tafel.
Wij kozen voor de tafel en zaten prima en gezellig.
Het AH-menu was een vooraf vastgesteld menu, dat kon worden uitgebreid met een extra tussengerecht (keuze uit twee) en -te dure- friet bij het hoofdgerecht. Naar wens kon er in overleg van het menu worden afgeweken, maar omdat het ons allemaal aansprak hebben wij niets veranderd. Wel het tussengerecht en de friet toegevoegd.
Ook een bijpassend wijnarrangement gevraagd (reken op zo'n € 5,50 per glas). Het wildmenu was heerlijk. De service was prima, de bediening was aardig, oplettend, vriendelijk en attent.
Na de maaltijd gekozen voor koffie met friandises, zo lekker! Dus genoten.
Heel jammer dat niemand aandacht had voor ons vertrek en wij zelf onze jassen moesten opzoeken. Maar verder een hele gezellige avond.
Irene E.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Eten op sterrenniveau. Prachtige gerechten, smaken mooi op elkaar afgestemd. Heerlijke avond gehad. We aten het AH-menu met uitbreiding.
Romy O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Zeer mooi restaurant en vriendelijk ontvangst. Eten erg lekker. .
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk menu, met veel verrassende smaak combinaties. Gerechten waren een plaatje op het bord....met heerlijke texturen en prachtige kleur combinaties.
René S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Restaurant het Seminar kennen wij al vanaf de opening. Steeds weten chef kok Jelle en gastheer Said zich weer te vernieuwen zonder dat de kwaliteit er onder lijdt. Je voelt je welkom hier en de gerechten zijn heerlijk. Ook het AH menu was hier geen uitzondering op. Als voorgerecht een op de manier van Sushi bereide zwaardvis ( licht gegrild ), als hoofdgerecht verschillende bereidingswijzen van het Bunte Bentheimer varken en een lekker nagerecht met als basis mandarijn. Het Seminar serveert lekkere huiswijnen voor een redelijke prijs. Ook serveert men hier Tripel bier, iets wat niet vaak voorkomt in restaurants van dit niveau. Kortom een aanrader.
Dijkoever .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Zoals we gewend zijn heerlijk culinair menu voor een redelijke prijs. Gerechten zijn niet groot dus een 4e gang is niet verkeerd of frites erbij voor enkele €. Water in karaf vanzelfsprekend. Wijnenassortiment is uitstekend en verrassend.
norbruis .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We proefden als voorgerecht inderdaad zeebaars met andere goede ingrediënten, maar misten een eenduidige basissmaak. Hoofdgerecht was uitstekend met een malse zij-lende, mooie jus, smaakvol ui-assortiment en de beste frites van NL inclusief een eigen gemaakte overheerlijke mayonaise. Het dessert was theatraal om te zien, maar was een optelsom van voorspelbare smaken. De bediening was volgens het boekje. Het pand is een oud seminar, maar daar heeft de toenmalige interieurarchitect aan het begin van de eeuw bij de verbouwing niets meegedaan. Jammer.