Het Seminar

Hertmerweg 42 7625 RH Zenderen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Seminar

Classics in een Twents jasje

Het Seminar is een prachtig pand in het Twentse dorpje Zenderen. De inrichting is stijlvol, de menukaart staat vol met klassiekers. Denk aan steak tartare, biefstuk of een Italiaanse risotto. Vergeet vooral niet de dessertkaart, daar loopt het water je van in de mond!

Glas champagne

9,4

Jouw recensie over het restaurant Het Seminar

Maarten T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Vrijdagavond hier gegeten. Je komt eerst al aan op een parkeerplaats waarbij je je best doen om, bij regenval, je voeten droog te houden. 1 grote modderpoel waar je door heen moet. Vervolgens is de ontvangst en dergelijke prima. Na even een drankje gedronken te hebben bij de open haard worden we naar de tafel begeleidt.

Vier gangen worden in rap tempo uitgeserveerd binnen anderhalf uur stonden we namelijk al weer buiten.

Ik begrijp de hoge waardering voor dit restaurant niet. Eigenlijk is over de hele avond genomen het niveau zeer gemiddeld. Ze doen wel hun best en het is eigenlijk ook wel prima voor elkaar, maar ik wil smaaksensaties en combinaties die goed bij elkaar passen en dat was hier niet het geval. Een restaurant met een bib gourmant moet meer met smaken doen dan hier het geval is en dat drukt de avond aanzienlijk.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Na een aperitief bij de sfeervolle haard hebben we hebben met vrienden heerlijk gegeten in een gezellige entourage. de gerechten waren heerlijk en de bediening perfect.
Edwin A.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Vijf jaar geleden een enorme indruk gemaakt op ons. Daarna uit het oog verloren, maar zeker niet vergeten. Na lang zoeken, vandaag bij toeval terecht gekomen in Zenderen bij Het Seminar.

Gelukkig zelfde sfeer en gastvrijheid, het eten was voortreffelijk met erg veel liefde en aandacht voor smaak, textuur, kleur en presentatie. Hulde!!!
Marcelle V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Uitstekend gegeten. Uitgebalanceerd menu met verrassende elementen. Geweldige, persoonlijke service, zeer attent, maar niet formeel, goede adviezen mbt de wijnkeuze.
Een echte aanrader !
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie smaken en prima vlees. Zeker een aanrader. En wil je wat anders dan vlees, geen probleem. Top restaurant. Bedankt voor de super avond.
will K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben lekker gegeten, hadden een A.H. bon. Anders vinden we de verhouding prijs/kwaliteit niet in de juiste balans. De zondag aanbieding is wel aantrekkelijk.
Tonnie M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Eerste keer bij Het Seminar gegeten via AH actie afgelopen weekend. Zeer vriendelijk ontvangst en goede service van de bediening. Wij hebben 3 gangen diner gegeten. Van het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren allemaal mooi gepresenteerd, maar de portie waren klein en het eten was goed en lekker alleen niet echt bijzonder. Wij hadden er meer van verwacht.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk eten. Mooie ambiance. Vriendelijke en attente bediening die je bij binnenkomst opvangt en uiteindelijk ook uitzwaait.
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk avondje uit. Drie zorgvuldig bereide gerechten, zowel qua smaak als voor het oog, inclusief lekkere wijnen. Aanrader
Jagers J.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Zeer aangename sfeer, uiterst vriendelijke en persoonlijke bediening en heerlijk gegeten. Echt een aanrader voor een heerlijke avond.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk eten, correcte bediening, heerlijk eten, correcte bediening, heerlijk eten, correcte bediening, heerlijk eten.......ik moet aan 120 tekens komen maar vind heerlijk eten en correcte bediening wel genoeg. Skip die 120 tekens.....
hennie62 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Kwaliteit van het geserveerde was goed.
Jammer dat we voor de frites €5,- pp extra moesten betalen.
Jammer dat een menuaanpassing niet mogelijk was.
Ilse R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het Seminar ken ik al vanaf hun begin periode. Na een verblijf in het buitenland was ik benieuwd hoe het was. De keuken en service zijn nog altijd perfect en vooral daarvoor mijn complimenten. Zo'n hoge standaard jaren gelijk te houden is fantastisch.
We hebben genoten en komen graag terug
Elmar B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het diner was gevarieerd en erg smakelijk waarbij het oog ook verwend werd. De uitleg van de gangen was erg goed. De wijnen waren ook van prima kwaliteit waarbij de prijs aanvaardbaar was. Voor senioren waren de porties voldoende. We vonden het beiden kwalitatief erg goed zeker een aanrader om er weer te komen.
Arno S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Was weer heerlijk eten zoals elke keer en prima bediening.De bijpassende wijnen waren ook uitstekend.Wij komen hier zeker weer terug????????
Van Dijk V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Werkelijk slechte kwaliteit van het eten. Weinig keus. Een zeer beperkte kaart.
Ik ga de eerste jaren nooit meer naar dit restaurant.
Een cijfer? Een 4 (maximum)
eddykolfoort .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We maakten deze keer gebruik van de AH-spaaractie. Voortreffelijk menu, sfeervolle inrichting en zeer plezierige bediening. Eén minpuntje is het (te) hoge tempo van het serveren. Terugkomen zullen we zeker!
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Vond het personeel bijzonder vriendelijk, het menu was bijzonder goed. Zou zeggen een culinair organisme van de bovenste plank. Zeker een aanraden voor mensen die van een bordje houden met veel verschillende smaken
Marcelle V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We zijn al vaker geweest en ook nu was het weer uitstekend, heerlijk gegeten, uiterst professionele en vriendelijke bediening in een informele sfeer.
cmakittie V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Goed maar niet mijn smaak qua inrichting.Te donker!De bediening was goed.de wijn was lekker en een goede prijs.Al met al een gezellig etentje met een vriendin.