Over restaurant Het Seminar

Classics in een Twents jasje

Het Seminar is een prachtig pand in het Twentse dorpje Zenderen. De inrichting is stijlvol, de menukaart staat vol met klassiekers. Denk aan steak tartare, biefstuk of een Italiaanse risotto. Vergeet vooral niet de dessertkaart, daar loopt het water je van in de mond!

Meer informatie over restaurant Het Seminar

Service8,6/10
Decor8,3/10
Norbruis . Fijnproever (5 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We proefden als voorgerecht inderdaad zeebaars met andere goede ingrediënten, maar misten een eenduidige basissmaak. Hoofdgerecht was uitstekend met een malse zij-lende, mooie jus, smaakvol ui-assortiment en de beste frites van NL inclusief een eigen gemaakte overheerlijke mayonaise. Het dessert was theatraal om te zien, maar was een optelsom van voorspelbare smaken. De bediening was volgens het boekje. Het pand is een oud seminar, maar daar heeft de toenmalige interieurarchitect aan het begin van de eeuw bij de verbouwing niets meegedaan. Jammer.
Bennieziethof . Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het hoofdgerecht vonden wij het lekkerste, het weer was lekker dus we konden mooi buiten eten.
De bediening was ook goed .
Info888 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heel goede ontvangst, ruimte om te wisselen van gerecht, als iets in het ÄH" menu je niet aanstaat. Verfijnde keuken, goede kwaliteit, vriendelijke bediening.
JLa54 . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
"Verrassend" is de beste omschrijving. Fantastisch eten, ook al vonden we het nagerecht iets teveel smaken bij elkaar. Super enthousiast zijn we over de gastvrijheid en de bediening!
Liesholsink . Bourgondiër (3 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
ontvangst allerhartelijkst. 3 gangenmenu met mogelijkheid om iets te veranderen indien gewenst. Alle 3 gerechten waren heerlijk van smaak, ook de opmaak was voortreffelijk.
Bediening was heel goed. Zeker de moeite waard om nog eens te gaan. Buitenzitjes zijn alleen aan verandering toe.
Linda497 . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wat werden wij gastvrij ontvangen.
We vertelden dat we met de kaarten van de AH zegels, maakt helemaal niets uit zei de man vrolijk.
inderdaad , het klopte helemaal.
restaurant was zeer druk , maar we kregen alle aandacht.
Fantastisch menu gehad, en dat voor die prijs, voor mij restaurant van het jaar
een topavond gehad, zeer tevreden!
Jopiebroeks . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wij hebben ons bij het Seminar erg welkom gevoeld. Vanaf de ontvangst tot aan het verlaten van het restaurant was het een heerlijke avond. Smaakvol in de breedste zin van het woord! Een topper dus.
Info833 . Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten bij het Seminar. Zeer vriendelijke ontvangst, mooi gerechtjes in het AH menu en mooie bijpassende wijnen. We hebben weer genoten.
Joyce.jacobs . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Heerlijk menu! Voorgerechtje was super lekker. Fris en heel lekker bij dit warme weer. Gezellig buitenterras. Voor herhaling vatbaar!
Msjvanelk . 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Eten erg lekker. Mooi servies en prachtig geserveerd.
Binnen zag het restaurant er uit. Buiten moet het opgefrist worden.
Ida D. Gastronoom (14 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
We hebben weer een heerlijk driegangenmenu gegeten! Een verrassend voorgerecht van zeebaars met o.a. sinaasappel, een heerlijk hoofdgerecht runderzijlende met Madeirajus (onze favoriet) en een lekker dessert met o.a. een chocolademousse met biet en roomijs. Alles opgediend op mooi opgemaakte borden. De gastheren waren vriendelijk en legden alles uit en hadden ook nog tijd voor een praatje. Kortom, weer zeker een aanrader!
Gerardros . Gastronoom (22 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
We hebben er heerlijk gegeten bij het seminar. De gangen waren allemaal lekker De bediening was vriendelijk en kundig. Heerlijk desert. leuke avond gehad.
Trudieke . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Wij hadden een 3 gangen menu, alles zag er heel mooi opgemaakt uit en smaakte heerlijk, we zijn heel enthousiast over de keuken. Ook de locatie heel sfeervol en de bediening goed. Fijn dat er even tijd tussen de gerechten was. Seminar een aanrader!
Gwepuiteten . 1e beoordeling (1 recensie) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Het kwam echt over alsof deze boeking met het tankendinervoucher, waarbij de 2e persoon van een gratis menu kan genieten, terug te vinden was in de geringe hoeveelheid van de porties.
Het moest blijkbaar uit de lengte of uit de breedte komen. De bediening was niet erg attent.
Ik beveel dit restaurant niet aan, kom er waarschijnlijk nooit meer.
Jacqueline L. Bourgondiër (4 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
We hebben heerlijk gegeten bij het Seminar. Dankzij het schitterende weer konden we eten op het prachtige terras. Binnen ziet het restaurant er ook mooi en ruim uit. We hadden een 3 gangen keuze menu van 34,00 via de Shell actie. Alle gerechten waren zeer smakelijk, verrassend, en prachtig opgemaakt. De wijnen waren ook goed van kwaliteit. Kortom we hebben genoten van deze heerlijke avond. Een echte änrader!
Reimertlensink . Bourgondiër (3 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Fantastische locatie met een gezellige ontspannen ambiance.
Het eten was heel erg lekker en verrassend, mooi opgemaakt.
De bediening was zoals de bediening moet zijn vriendelijk en behulpzaam en met kennis van zaken.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Joycekroeze . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Geweldig eten in een sfeervol restaurant. Bediening was top! Het toetje overtrof alles, crème brûlée en de peer met pure chocolade, echt heerlijk. Een feest voor de zintuigen. Dank je wel, en wij komen zeker terug. Met vriendelijke groet , Joffrey en Joyce Leferink
Geraldfjr . Gastronoom (10 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Weer overheerlijk gegeten. Een 4 gangen menu. Makreel, gamba's en als hoofdgerecht kabeljauw en als toetje een kaasplankje. Mijn partner had als hoofdgerecht een entrecote en als toetje een nieuw gerecht met peren en pure chocolade. Dit toetje mag zeker op de kaart gezet worden. Alle gerechten waren subliem van smaak. We hebben weer erg genoten. De bediening is zeer vriendelijk en professioneel. Onze gastheer zorgde voor een fijne/ prettige sfeer om van de heerlijke gerechten te kunnen genieten.
Onze dank.
Larlau . 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Eten was prima, op de makreel na. Bediening wat minder. Wijn wordt ingeschonken zonder mogelijkheid te proeven. Slechts van één van de 2 vrouwen wordt de stoel aangeschoven. Espresso niet heel warm. Prijs/kwaliteit niet helemáál in balans
LM3 . Bourgondiër (3 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Heerlijk gegeten!! Goede bediening en prachtig restaurant. We hebben gebruik gemaakt van de Shell diner actie, 3 keuzes uit hoofd-voor-en na gerecht. Daarnaast is het mogelijk om friet/gamba's bij te bestellen tegen extra betaling. Prachtige locatie, mooi ingericht. We raden her iedereen aan en komen zeker nogmaals terug!