Over het restaurant Het Seminar

Classics in een Twents jasje

Het Seminar is een prachtig pand in het Twentse dorpje Zenderen. De inrichting is stijlvol, de menukaart staat vol met klassiekers. Denk aan steak tartare, biefstuk of een Italiaanse risotto. Vergeet vooral niet de dessertkaart, daar loopt het water je van in de mond!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Het Seminar

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 16:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
e.bettman .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Erg lekker gegeten, vriendelijke en duidelijke bediening. We komen zeker nog een keer terug.
Jammer genoeg was het niet warm genoeg om buiten te eten.
jacvhemert .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Prima nette zaak. Met AH-kaart betaalbaar voor de gewone man. Bezocht omdat we daar een vakantie in de buurt doorbrachten.
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Het eten, vooral de zeebaars vooraf, was voortreffelijk, net als de ambiance! Heerlijk buiten kunnen zitten, gezellig terras.
D H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Verrassend lekker was de varkenswang dat ik nog nooit eerder had gegeten.
Prettig ontvangst en bij elk gerecht werd er precies verteld wat er geserveerd werd.
uitetenmetmesenvork .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Wij zijn bekend met dit restaurant. Hebben hier al vaker gegeten. Het is een restaurant met bijzonder lekker en mooi! opgemaakt eten. Het ontvangst is heel hartelijk en ook tijdens het etendoen ze er alles aan om het je naar de zin te maken. Wij kwamen dit keer met een AH spaarkaart, maar dat maakte totaal geen verschil. Ze hadden wel een vast menu voor ons, met mogelijkheid tot aanvullingen.
Wij hebben totaal niet het gevoel gehad dat wij "goedkopere klanten met spaarkaart waren". Het was net als altijd bijzonder goed en heel gezellig. Wij komen, ook zonder spaarkaart, zeker terug!!!!
Lucie V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Erg prettig ontvangen, prima gegeten, alles erg verzorgd. Smaakt naar meer!
Andrea S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurantbonnen. Erg lekker, vriendelijke bediening, k(l)eurig interieur. Zeker de moeite waard om een keer voor terug te komen ook zónder kortingsbon!
gerjan.hakenberg .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het eten en de bediening was weer van erg hoge kwaliteit. Gerechten waren verfijnd van smaak en het geheel paste perfect bij elkaar. Zowel de rode als droge witte wijn paste goed bij de gerechten. Prijs kwaliteit verhouding erg goed. Wij komen snel weer terg
Douda .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Ik kan tamelijk kort zijn over dit restaurantbezoek. We bezochten het Seminar via de AH actie. Wij waren zeer verrast door de subtiele gerechten, verschillende bereidingswijze van de diverse groenten en de bijzondere smaken. Als vegetariërs voelden we ons in de watten gelegd met gerechten die voor ons nu eens niet standaard zijn of van weinig creativiteit/fantasie getuigen. Vegetarische haute-cuisine, dus! Ook hield men rekening met onze wensen, zoals 'geen gelatine'. Het nagerecht werd daarom voor ons speciaal aangepast. Een zeer gewaagde combinatie van rode/blauwe vruchtenmousse met een laagje van krokante chocolade. Heerlijk en bijzonder. De chocola was deels gerookt en had deels een dropsmaak. Het dessert was een smaakexplosie op het randje. We lieten de kok weten het een spannende combinatie te vinden, maar dat de gerookte chocola voor ons een tikje te overheersend was. Meer dropsmaak zou het gerecht tot een ultiem nagerecht gemaakt hebben. Voor de rest hebben we alleen maar genoten, van begin tot het eind... Uitnodigend gastheerschap bij binnenkomst en prettig aanwezige bediening aan tafel. Wij komen terug!!
J.f.nieland N.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Wij hebben voortreffelijk gegeten in Het Seminar.
Uitstekende kwaliteit van het eten. Een absolute aanrader.
Je merkt niet aan iets dat je met AH-restaurantzegels komt.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
We aten het AH menu in dit restaurant. Ontvangst was vriendelijk en vlot. Bij het aperitief werd de kaart aangeboden. In dit restaurant geen keuze menu. De keuken had een menu samengesteld. Vooraf een tartaar van zeebaars, heerlijk. Hoofdgerecht twee bereidingen van hert ook heerlijk en daarna een tongstrelend dessert.
Al met al een heerlijke maaltijd met goede bijpassende wijnen en prettige ambiance. We komen terug om ook eens andere gerechten van de kaart te proeven.
Dirk- Jan A.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een leuke gastvrije omgeving. Vriendelijke bediening, duurde som iets te lang tussen de gerechten. Voor herhaling vatbaar.
inge218 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten, de gerechten zagen er weer uit als een kunstwerkje. Mooie smaken bij elkaar. Er is een mogelijk om het menu uit te breiden met aanvullende gerechten. Super. We gaan in januari nog een keer.
Slome D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gegeten via AH restaurantactie. Het Seminar heeft voor deze actie een vastgesteld menu, er valt niet te kiezen. Mocht u wensen hebben dan wordt daar rekening mee gehouden en wordt een vervangend gerecht aangeboden.
Alle 3 gangen waren prima, mooi opgemaakte borden, verwarmd bord voor een warm gerecht, uitstekend!
Lucy E.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Eten bij het Seminar is een heerlijk avondje uit. De bediening us perfect en het eten ronduit heerlijk! Ook de ambiance, vooral op een koude herfstavond, is prima en je wordt niet gehinderd door te harde muziek. Een absolute aanrader!
Richard A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk, gastvr
mchivandenhoven .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten, het 3 gangenmenu was voortreffelijk van kwaliteit en opbouw; het nagerecht mocht ik, als diabetespatiënt, zonder enig probleem wijzigen in een kaasgerecht: geweldig. Fantastische, zeer professionele, service van op en top gastheren. Een dikke tien
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Prima AH-actie 3 gangen menu. Wij hebben het uitgebreid met een 4e gang: heerlijke kalfswang en zwezerik!
Gezellige sfeer. Een van de betere restaurants in Twente.
badoetje .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Op zaterdagavond met de AH-actie gegeten met vrienden. Bijzonder gastvrij ontvangen, jassen werden opgehangen en we konden kiezen waar we wilden plaatsnemen; in de banken voor een drankje of direct aan tafel.
Wij kozen voor de tafel en zaten prima en gezellig.
Het AH-menu was een vooraf vastgesteld menu, dat kon worden uitgebreid met een extra tussengerecht (keuze uit twee) en -te dure- friet bij het hoofdgerecht. Naar wens kon er in overleg van het menu worden afgeweken, maar omdat het ons allemaal aansprak hebben wij niets veranderd. Wel het tussengerecht en de friet toegevoegd.
Ook een bijpassend wijnarrangement gevraagd (reken op zo'n € 5,50 per glas). Het wildmenu was heerlijk. De service was prima, de bediening was aardig, oplettend, vriendelijk en attent.
Na de maaltijd gekozen voor koffie met friandises, zo lekker! Dus genoten.
Heel jammer dat niemand aandacht had voor ons vertrek en wij zelf onze jassen moesten opzoeken. Maar verder een hele gezellige avond.
Irene E.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Eten op sterrenniveau. Prachtige gerechten, smaken mooi op elkaar afgestemd. Heerlijke avond gehad. We aten het AH-menu met uitbreiding.