Het Schip Helmond

Kanaaldijk Noord Oost 69 Helmond Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 22.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Brood mandje met smeersel naar keuze
      Tomatencrèmesoep
      Uiensoep (V)
  • Hoofdgerechten
    • Pannenkoek Taco
      Pannenkoek Kapsalon
      Boeren pannenkoek
      Franse pannenkoek (V)
      Pannenkoek Appel/Banaan Karamel
      Pannenkoek Naturel (+2 ingrediënten)
      Pizza pannenkoek BBQ

• Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Geen
IJpie L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Erg lekkere hamburgers, de frietjes waren heerlijk...de kinderen hadden een pannenkoek gedeeld! Niet geproefd, maar zag er heerlijk uit...
Cecile G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hebben aangegeven dat we een persoon bij ons hadden die glutenvrij eet. We denken dat het wel glutenvrij is klaargemaakt. Maar bij de bediening bracht de persoon die de pannenkoeken bracht zowel de glutenvrije pannenkoek als de andere pannenkoeken in een keer. Zo is de kans op kruisbesmetting heel groot. Dit is heel jammer. Het eten was zeker lekker maar dit zou voor ons een reden zijn om niet meer te komen.
Ginie M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Rvond de sfeer niet zo goed. Er werd in een hoog tempo geinformeerd over de gewenste gerechten, weinig tussentijd tussen de gerechten... Heb zelfs gevraagd of we weg moesten omdat het allemaal zo snel ging....irritant
Bij afrekening was niet bekend dat ik gereserveerd had met AH kaart....gelukkig had ik de reservering bij me...bleek dat we eigenlijk een ander menu hadden moeten hebben! Niet voor herhaling vatbaar...misschien alleen voor kinderen
Willem G.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Prima eten, vriendelijke en vlotte bediening. Wat weinig mogelijkheden voor kinderen om zich te vermaken... jammer voor een 'kinder' restaurant....
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Je kunt er lekker eten. Mooie boot. Goede service. Voor jong en oud.. ben er zelf al aantal keer geweest en ik ga zeker nog vaker naar toe
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het
w
as heerlijk om eten en de sfeer was goed
Delphie M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten. De kids van 2 jaar ook. Fijn dat de kids ook lekker konden spelen terwijl we op het eten wachtten. Maar plastic kinderbestekje zou zeer welkom zijn.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Misschien een idee om een kleurplaat(placemat) en kleurtjes aan tafel voor kinderen te geven. Wij kozen er nl.bewust voor om niet bij de speelhoek te gaan zitten omdat de kinderen dan geen tijd hebben om te eten.
Yolanda K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Zeer gezellig en heerlijk gegeten, personeel zeer vriendelijk en enthousiast. Aanrader dus!
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heerlijk gegeten snelle bediening
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Het smaakte weer erg lekker. Je wordt er altijd fijn geholpen en denken ook met je mee. Ons kindje zat in de maxicosi en kregen we een ander plekje.
Theo W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
leuk en super snelle bediening, eten is goed en voldoenden.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Was echt goed.hoef er niets meer aan toe tevoegen
Mies K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
het was goed verzorgt lekker klaargemaakt
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Je kan er goed eten en je krijgt veel voor je geld en ik zou het iedereen aanraden om er te gaan eten en te kan sparen voor een gratis pannenkoek naar keuze
Mia V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Alles verliep heel goed en met het AH menu goedkoop en lekker gegeten. We hadden wat pech dat het heel druk was met kinderen die heen en weer liepen en wat rumoerig waren maar het was begrijpelijk omdat het de laatste dag was van de mooie herfst vakantie. Maar er werd door het personeel niet stressvol mee omgegaan wat een plus punt is.
Marielle B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten en het was zeker voor herhaling vatbaar
We komen zeker terug
Stephan S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Wel vriendelijk personeel...maar de inrichting is zo saai binnen....had wel iets meer verwacht....en voor 1 pannenkoek bijna 8 euro betalen voor de kinderen met alleen slagroom en m&ms vind ik teveel als je ziet wat je krijgt.

Ik ga hier geen 2e x heen...sorry
Do M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Wij hebben heerlijk genoten van het A.H. menu. We konden uit veel kiezen en ieder van ons, had lekker gegeten. Ook de bediening was vriendelijk. Zeker een aanrader.