Het Schaap

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 21:00
Zondag Gesloten

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij het schaap met mijn gezin. Heerlijke voorgerechten en hoofdgerecht. Goed van spaak. Mooie ambiance. Aanrader
RianneVeldkamp .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Goed gegeten in een mooie maar oubollige zaak.

nadat wij zeer vriendelijk werden ontvangen en een heerlijke amuse hebben gegeten werd mij een lekkere mosterdsoep voor geschoteld.
Beetje jammer dat hier ook niets bijzonder aan was gedaan maar eerlijk is eerlijk, ik had de paling erbij kunnen nemen.
daarna een heerlijke ossenhaas gegeten met daarbij weer die heerlijke doesburgse mosterd.
over deze zaak is werkelijk waar niets negatiefs te zeggen!
misschien mag het allemaal wat moderner, maar dit is barneveld!

DE CHEESECAKE WAS TROUWENS ECHT HEERLIJK
Kareliennobl .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Goed gegeten bij het schaap in barneveld, vriendelijke doch lichtelijk afstandelijke bediening, het totaal paatje is net iets te formeel en klassiej naar mijn smaak, maar wel perfect uitgevoerd. goede zaak.
Met zakelijke contacten kom ik hier zeker terug.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
We zijn vriendelijk ontvangen. Dat we drie kwartier te laat waren, vormde geen probleem. Dit restaurant heeft een uitstekende wildkaart (in het seizoen) en de ree beviel mij prima. De gerechten zijn met zorg bereid en opgediend, de wijn was uitstekend. Er zijn lekkere tussengerechtjes en de sfeer is prima. De rekening viel, als bonus, reuze mee. Sla dit restaurant niet over!
Richard En Ria .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
We hebben hier met een gezelschap van vijf personen gegeten aan een mooi gedekte ronde tafel. We werden zeer hartelijk ontvangen, de bediening is uiterst plezierig. Heel prettig is dat de tafels niet te dicht bij elkaar staan. Het eten is super. We kozen voor een driegangen verrassingsdiner en we werden zeker niet teleurgesteld! Een prima kok in de keuken die gevarieerde gerechten mooi opmaakt en smaakvol verzorgt. Wij komen hier zeker nog terug.
Malu V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Vreemd dat er niet meer recensies geschreven zijn over deze tent!

Wij komen uit de hoofdstad en gaan nog wel eens een weekendje weg en per toeval deze mooie zaak tegen gekomen.

Heel lekker gegeten in een mooie authentieke ambiance.

De amuses waren goed opgemaakt, voorgerecht van vis heel goed qua smaak, hoofd trio van zwijn super bereid! De vis met risotto ook perfect. Correcte servicel en goed wijn arrangement voor redelijke prijs.

Aanrader dus, zeker langs gaan als je in de buurt bent.