Het Savarijn

Van der Brugghenstraat 14 6511 SL Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Savarijn

Ambachtelijke, seizoensgerichte keuken

Bij restaurant Het Savarijn kun je terecht voor uitgebalanceerde Franse en internationale gerechten. De allerbeste producten, met grote zorg bereid, prachtig gepresenteerd en heerlijk van smaak. Alles wat op je bord ligt klopt. Het kundige personeel is van alles op de hoogte en adviseert je graag in de perfecte wijn-spijscombinatie.

Meer informatie over restaurant Het Savarijn

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Het Savarijn

Bas G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Een top restaurant met uiterst vriendelijke bediening met kennis over hun product. Ze zijn meestal alert met uithalen van lege borden, helaas bleven ons lege desertborden een half uur staan. Terwijl andere tafels wel goed gingen. Dit kleine minpuntje doet absoluut geen afbreuk aan de kwaliteit en sfeer. Wij blijven speciale momentem vieren in dit top restaurant.
G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Het eten en de combinatie met het wijnarrangement was weer perfect. Ook erg goed ingepeeld op de alergie van 1 van ons groepje. TOP!!
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
De wijn werd matig geschonken geen verrassing weinig uitleg gerechten geen interesse bediening. Gerechten niet mooi opgemaakt
Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Prima restaurant in centrum Nijmegen, heerlijk eten en uitstekende service; Goede wijnkeuze. Deze gelegenheid is zeker een aanrader.
Riette S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Tja, stond op onze bucket list, maar kan er voorgoed af...prijs/kwaliteit bij lange na niet in evenwicht. Weinig bezielende en wat arrogante bediening, geen uitleg op wat er zich op je bord bevond enz. Jammer van ons geld en onze verwachtingen....zonde van de avond.
Robert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
De plek in Nijmegen om goed te dineren met een goede combinatie aan wijnen. Heerlijke smaak combinaties, goed gedoseerd en leuke verassingen.
Elisabeth P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
moesten we lang wachten omdat ons glas nog niet helemaal leeg was op mijn graag waarom.Komen niet snel terug hier daar de hoge rekening ons niet de kwaliteit waard was
Rose M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Gewoon weer goed gegeten in een prettige ambiance
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
We hebben weer uitstekend gegeten bij Het Savarijn. Een goed afgesteld.d menu van de chef met dito wijnkeuze in een prettige sfeer
Paul Z.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
heerlijk en herkenbaar eten, perfect klaargemaakt. Alles was goed maar met name de coquilles waren perfect. combinatie met wijnen heel goed gekozen
Marion M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
altijd weer een verassing van super lekkere gerechten.
Rose M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Prima gegeten, lekker rustig buiten met voldoende privacy voor een zakelijk gesprek
Penny S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Prettig rekening gehouden met restricties t.a.v portiegrootte. Kleine teleurstelling dat een aangepast toetje niet voor handen was, maar zeker een hele fijne, gezellige en lekkere avond gehad.
Hester M.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Bij het Savarijn is het altijd goed eten. In alle jaren dat ik er al kom, ben ik nog nooit teleurgesteld in de kwaliteit van het eten en de mensen die er werken. Ze zorgen voor een uitstekende sfeer waarin je je altijd welkom voelt.
Stephan M.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Heerlijke bijpassende wijnen. Veel beter dan in de meeste restaurants. Kwaliteit eten was prima, wijnkeuze en kwaliteit van de wijnen was top !
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heerlijk menu met vitello tonnato, zeebaars en een subliem toetje.
Digna V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Ik vind het restaurant behoorlijk duur! De hapjes bij de borrel zijn nogal mager. Wel heeft het een goed wijnassortiment waar de eigenaar ook veel over weet te vertellen
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Heerlijk gegeten fijne bediening
Rien P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Geweldige tent. Heerlijk eten. Het engeltje over je tong. Goede bediening, die de sfeer van een toptent maken als zo gewoon gezellig. Thanks
Just K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Het Savarijn blijft een klassieker in Nijmegen. Prachtige wijnen die met veel kennis worden geadviseerd en gepresenteerd. Wij genoten van een Zuid-Afrikaanse chardonnay bij de hoofdgerechten van paddenstoelen risotto en de soufflé. Die laatste is machtig, krachtig en prachtig. Daarvoor mooie zwezerik met een slokje van een verdejo uit Italië. De hout- en notentonen van de wijn versterkten de subtiele smaak. De bediening is fris én heeft verstand van de smaken. De tafels bieden ruimte. Geen drukte, geen gedoe, wel vriendelijkheid en de wens om je een mooie avond te bezorgen. Dat is goed gelukt!