Het Savarijn

Van der Brugghenstraat 14 6511 SL Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Savarijn

Ambachtelijke, seizoensgerichte keuken

Bij restaurant Het Savarijn kun je terecht voor uitgebalanceerde Franse en internationale gerechten. De allerbeste producten, met grote zorg bereid, prachtig gepresenteerd en heerlijk van smaak. Alles wat op je bord ligt klopt. Het kundige personeel is van alles op de hoogte en adviseert je graag in de perfecte wijn-spijscombinatie.

Meer informatie over restaurant Het Savarijn

9,3

Jouw recensie over het restaurant Het Savarijn

Kees V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heerlijk menu met vitello tonnato, zeebaars en een subliem toetje.
Digna V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Ik vind het restaurant behoorlijk duur! De hapjes bij de borrel zijn nogal mager. Wel heeft het een goed wijnassortiment waar de eigenaar ook veel over weet te vertellen
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Heerlijk gegeten fijne bediening
Rien P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Geweldige tent. Heerlijk eten. Het engeltje over je tong. Goede bediening, die de sfeer van een toptent maken als zo gewoon gezellig. Thanks
Just K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Het Savarijn blijft een klassieker in Nijmegen. Prachtige wijnen die met veel kennis worden geadviseerd en gepresenteerd. Wij genoten van een Zuid-Afrikaanse chardonnay bij de hoofdgerechten van paddenstoelen risotto en de soufflé. Die laatste is machtig, krachtig en prachtig. Daarvoor mooie zwezerik met een slokje van een verdejo uit Italië. De hout- en notentonen van de wijn versterkten de subtiele smaak. De bediening is fris én heeft verstand van de smaken. De tafels bieden ruimte. Geen drukte, geen gedoe, wel vriendelijkheid en de wens om je een mooie avond te bezorgen. Dat is goed gelukt!
Leontine Z.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk eten. Wij vinden alleen dat de ambiance veel tekort komt. Het is echt out dated. Jammer ook van het soort verlichting. Dat maakt het niet echt gezellig.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Heerlijk eten! Niet goedkoop, maar ook niet te duur. Ontzettende aardige bediening. Ben blij dat we voor het Savarijn gekozen hebben.
JanWillem V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Wachttijd was uitstekend. Kan dit niet invullen in de vragenlijst. Heerlijk avondje uit geweest en voortreffelijk gegeten.
Berto W.
Eenvoudig interieur.
Mooi gepresenteerd heerlijke gerechten, lekkere wijn, vriendelijke en galante bediening.
Je hebt het gevoel dat je in een sterrestaurant eet.
Wij kozen voor het vijf gangen verrassingsmenu Het Savararijn.
Giel V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Savarijn is al jaren een begrip in Nijmegen. En dat is terecht. Het eten is goed en de wijnen passen goed bij het eten. Het heeft wel een beetje een zakelijke uitstraling en mist in mijn optiek wat sfeer. Desondanks een leuke avond gehad.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
lekker gegeten, volgende keer zorgen we dat we zelf meer tijd hebben. We moisten nu naar 1.5 uur weer weg, maar zijn prima geholpen.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Eten was prima, goede kwaliteit en heerlijke smaken. De hopelijk tijdelijke putgeur in het restaurant was iets minder. Fijne bediening!
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
We hebben genoten van ons diner bij Savarijn: geweldige kwaliteit, zowel het eten als de wijn en men had persoonlijke aandacht voor de klanten. We komen hier zeker een keer terug!
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Zeer lekker eten, betaalbare lunch en schitterende wijn. Een aangename verrassing.
Aanrader
Carin B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Bijzonder restaurant met altijd zeer verzorgde gerechten, hoog op smaak met heerlijke bijpassende wijnen. Goede adviezen. Inrichting is tijdloos modern en volgt niet de laatste trends. Zeer attente bediening.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
we hebben heerlijk gegeten en de wijnen die geserveerd werden, waren goed uitgekozen.
Lucas C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk 4 gangen surprise menu gegeten met een lekker bijpassend wijnarrangement, prettige bediening
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten bij Het Savarijn, met prachtige, passende wijnen. Tip voor de (nieuwe?) bediening: misschien mogen de glazen ietsje voller geschonken worden? Verder niets dan lof. Ik kom hier regelmatig en ben nog nooit teleurgesteld.
Charlotte W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Ik had hoge verwachtingen omdat het Savarijn bekend staat als een van de beste restaurants van Nijmegen maar ik ben teleurgesteld door de oudbollige aankleden en bereidingswijze.