Over het restaurant Het Savarijn

Ambachtelijke, seizoensgerichte keuken

Bij restaurant Het Savarijn kun je terecht voor uitgebalanceerde Franse en internationale gerechten. De allerbeste producten, met grote zorg bereid, prachtig gepresenteerd en heerlijk van smaak. Alles wat op je bord ligt klopt. Het kundige personeel is van alles op de hoogte en adviseert je graag in de perfecte wijn-spijscombinatie.

Meer informatie over restaurant Het Savarijn

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Het Savarijn

Lucas C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk 4 gangen surprise menu gegeten met een lekker bijpassend wijnarrangement, prettige bediening
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten bij Het Savarijn, met prachtige, passende wijnen. Tip voor de (nieuwe?) bediening: misschien mogen de glazen ietsje voller geschonken worden? Verder niets dan lof. Ik kom hier regelmatig en ben nog nooit teleurgesteld.
Charlotte W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Ik had hoge verwachtingen omdat het Savarijn bekend staat als een van de beste restaurants van Nijmegen maar ik ben teleurgesteld door de oudbollige aankleden en bereidingswijze.
Jack W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het Savarijn is de plek waar ik al meer dan vijfentwintig jaar heen ga als ik in een prettige omgeving goed wil eten, zoals gisteren het geval was. Service is altijd uitstekend, ik zit er lekker en met name de wijnen zijn erg goed. Eten is goed, zij het weinig verrassend - de kaart is tamelijk statisch, wat zowel een kracht al een zwakte van het restaurant is. De kreeftenbisque van Het Savarijn vind ik de beste van Nijmegen, maar gisteren was de hoeveelheid wel erg minimaal. Dat was hopelijk eenmalig. Verder weer dik tevreden.
Marijcke N.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Prima ontvangst. Leuke tafel. Vriendelijke bediening. Porties beetje klein. Goede wijn maar kleine hoeveelheden...
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij lieten ons verrassen met een 4 gangen surprise menu. Heerlijk eten, vergezeld door verrukkelijke wijnen. Maar wat de hele diner-ervaring helemaal fantastisch maakte, was de super-service. Vriendelijk, vrolijk, vol passie!
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Wachttijd was zeer redelijk, werd afgestemd op onze wensen! Pas de enquête aan met deze optie.
We hebben ons lekker laten verwennen.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Nu voor de 2e keer geweest, kom niet uit de regio, maar heb het hier beide keren meer dan prima naar mijn zin gehad. Gasten waren ook tevreden. Eten was heerlijk!
Jack W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Savarijn, altijd fijn. Misschien niet de meest spectaculaire gerechten maar wel de goede. Beste kreeftenbisque van Nijmegen, zwezerik met risotto, gateau chaud met sinaasappelijs. Uitstekende wijn/spijs-combinaties, vriendelijke en correcte bediening, ontspannen sfeer.
Alida G.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Was lekker. We hebben weer genoten!
Aniek S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Héérlijk gegeten en bijzondere vriendelijke en vakbekwame bediening. Top avond!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
uitstekend restaurant
Peter-1 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wij kwamen bij Savarijn door de restaurantgids Grootspraak. Grootspraak adviseert niet alleen over de kwaliteit van het eten maar zeker ook over de aandacht die aan de wijn wordt besteed.
Het is terecht dat Savarijn de hoogste kwalificering heeft gekregen bij Grootspraak, wat een enthousiasme van de zwarte brigade en wat een wijnkennis. Savarijn is voor de echte wijnliefhebber een van de beste restaurants van ons land. De reis vanuit de Randstad meer dan waard!
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Fijne bediening en heerlijk gegeten ????
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Mooie kaart, lekkere gerechten, vriendelijke,vlotte bediening, goede adviezen. Aardig tafeltje bij het raam met laatste zonnestralen.
Sven V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Voor de prijs die je betaal krijg je zeker waar voor je geld. Lekkere gerechten met mooie producten enkel de presentatien zou wat fijner kunnen. Zeer lekkere aangepaste wijnen per glas. Het interieur sprak ons zeker aan maar ik kan geloven dat niet iedereen dit even aangenaam vind. Voor mij een echte aanrader!!!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst.
De weersomstandigheden waren ons goed gezind, dus op het terras kunnen dineren.
Uitstekend 4 gangen verassing menu.
Variatie van schelpdieren,vis, vlees.
Uitstekende begeleidende wijnen.
Opgediend met een goede uitleg.
Door een enthousiaste jonge staf.
Kortom uitstekende avond.
Een aanrader. Komen zeker terug
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Een heerlijk 4-gangen surprisemenu genoten met bijpassende wijnen!!
Een echte aanrader binnen het grote aanbod van Nijmeegse restaurants.
Jake K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Zeer lekker gegeten. Zag er goed en verzorgd uit. Wij hadden het 4 gangen menu genomen en hier is het elke gang een verassing wat je krijgt. Zeer tevreden. Bediening was zeer vriendelijk en professioneel. Wat mij betreft mag de vormgeving wat minder decadent en wat toegangkelijker. Maar dat is mijn persoonlijke mening uiteraard. Ook werd er netjes bij elk gerecht en glas wijn verteld wat het allemaal inhield. Wijn sluitte goed aan bij het gerecht.
Jacques C.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Ziet er wat oubollig uit, maar eten is zeer goed. Service door personeel meer dan uitstekend, snappen wt service is.