Het Savarijn

Van der Brugghenstraat 14 6511 SL Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Savarijn

Ambachtelijke, seizoensgerichte keuken

Bij restaurant Het Savarijn kun je terecht voor uitgebalanceerde Franse en internationale gerechten. De allerbeste producten, met grote zorg bereid, prachtig gepresenteerd en heerlijk van smaak. Alles wat op je bord ligt klopt. Het kundige personeel is van alles op de hoogte en adviseert je graag in de perfecte wijn-spijscombinatie.

Meer informatie over restaurant Het Savarijn

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst.
De weersomstandigheden waren ons goed gezind, dus op het terras kunnen dineren.
Uitstekend 4 gangen verassing menu.
Variatie van schelpdieren,vis, vlees.
Uitstekende begeleidende wijnen.
Opgediend met een goede uitleg.
Door een enthousiaste jonge staf.
Kortom uitstekende avond.
Een aanrader. Komen zeker terug
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Een heerlijk 4-gangen surprisemenu genoten met bijpassende wijnen!!
Een echte aanrader binnen het grote aanbod van Nijmeegse restaurants.
Jake K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Zeer lekker gegeten. Zag er goed en verzorgd uit. Wij hadden het 4 gangen menu genomen en hier is het elke gang een verassing wat je krijgt. Zeer tevreden. Bediening was zeer vriendelijk en professioneel. Wat mij betreft mag de vormgeving wat minder decadent en wat toegangkelijker. Maar dat is mijn persoonlijke mening uiteraard. Ook werd er netjes bij elk gerecht en glas wijn verteld wat het allemaal inhield. Wijn sluitte goed aan bij het gerecht.
Jacques C.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Ziet er wat oubollig uit, maar eten is zeer goed. Service door personeel meer dan uitstekend, snappen wt service is.
Wimpie64 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wij hebben met drie dames bij Het Savarijn heerlijk gegeten. Het ontvangst was hartelijk, eerst lekker buiten gezeten en toen we het eten besteld hadden werden wij netjes verzocht om naar binnen te gaan om van het voorgerecht te gaan genieten. Ons werdt ook gevraagd hoelang wij wilden wachten om met het hoofdgerecht verder te gaan, ook dat was erg lekker. De porties zijn ook ruim voldoende. Bij het dessert werd een heerlijk bijpassend drankje geadviseerd, het klopte allemaal. Al met al een adres om aan te bevelen en zeker om eens terug te gaan.
Han J.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Nog nooit meegemaakt: bij uitdelen van de kaart kregen we de vraag of we niet allemaal iets anders wilden bestellen "want daar werd de keuken niet blij van". Serveer dan een standaardmenu. Slechts een voorbeeld van gestresste en onvriendelijke bediening. Eten gelukkig wel oké, en wijn zelfs heerlijk.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Het eten is goed, toch verrassend wat je op je bord krijgt. Bediening vind ik te zakelijk. Wijn te duur!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Een geweldig restaurant,. Echt een aanrader! Super lekker gegeten, heerlijke aparte gerechten, Heel vriendelijk personeel. Prima prijs-kwaliteitverhouding
tomdicke .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hebben ons laten verrassen en werden dat ook! Heerlijk gegeten (met goed passende wijnen) in een erg goede menu opbouw. Tot volgende keer!
Rick H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Goed ontvangen door gastvrouw.
Heerlijke 4 gangenmenu gegeten, wat een echte proeverij was. Het wijnarrangement bij het eten was uitstekend. Zeer te spreken over bediening aan onze tafel.
Joost B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Verrukkelijk. Een nieuwe definitie van bijpassende wijn. We hebben bijzonder genoten! Pas in het donker wel op voor de boom op ooghoogte bij de uitgang,..
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima eten. Personeel vriendelijk. Wachtijd tussengerecht naar hoofdgerecht was te
lang. Wijnarrangement met surprise menu genomen maar werd niet tussentijds
geschonken omdat we lang moest wachten op hoofdgerecht; erg flauw van de eigenaresse.
Graag of niet klantenbinding!!! Wij zullen voorlopig niet meer terugkomen
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Zeer vriendelijke en capabele bediening. We hebben verrukkelijk gegeten (we hadden het verrassingsmenu) met daarbij goed passende wijnen en uitleg van de bediening. Echt genoten!
t R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Voor mij onbegrijpenlijk dat dit restaurant zo goed aangeschreven staat.
Bediening erg onbeschoft . Bij de vraag van mij of ze iets van zalm hebben als voorgerecht werd ik afgesnauwd dat ik de kaart goed moest lezen dan had ik gezien dat zalm er niet bij stond en dat ze dat dus ook niet hadden.
Bij de tournedos had ik om een pepersausje gevraagd. Ook dit was niet mogelijk .
Het enigste wat gepeperd was was de rekening .
Schandalige bediening en totaal geen waar voor je geld.
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Een uitstekende lunch bij Het Savarijn. Aangename sfeer, vakkundige en vriendelijke bediening. Prima wijnen. Absuluut een aanrader.
Henriette H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wederom heerlijk gegeten en hartelijk ontvangen. De disgenoten kenden het restaurant van lang geleden of van horen zeggen en waren zeer aangenaam verrast. Schot in de roos!
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Het was weer heerlijk! Prettige sfeer, goede wijn, lekkere coquilles, zalige tournedos. Fijn overleg over de mogelijke gerechten voor degene met suiker allergie en kleine aanpassingen op gerechten daartoe.
mme_pompadour .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Top service. Heel leuk personeel. Prijs - kwaliteit verhouding klopt. Heerlijke wijnen gehad bij ons vier gangen verrassingsmenu.
CSoes .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Wij gaan altijd naar het Savarijn als we iets bijzonders te vieren hebben. Het eten is altijd uitstekend, en de sfeer een fijne combinatie van chique en informeel. De bediening is vrolijk, oprecht en oplettend.
Jacco B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Het gaat om het eten en dat is erg goed. Geen hele grote culinaire verrassingen, maar gewoon goed eten. Hele fijne bijpassende wijnen. Vriendelijke en onopvallende bediening.