Het Roode Hert

Meer informatie over restaurant Het Roode Hert

Jouw recensie over het restaurant Het Roode Hert

Paulien H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Eten was goed, wachttijd voor eerste gang 1 uur. Wachttijd voor tweede gang 1 uur. Na klacht over het lange wachten nagerecht vrij snel gekregen met gratis drankje.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Prima en smaakvol gegeten tijdens de lunch. Ruim belegde uitsmijter en een geurige wildbouillon. gezellig ingericht! De bediening was zeer attent en vriendelijk. wij komen hier zeker terug!
Letty V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Sfeervol restaurant, zeer vriendelijke en correcte bediening en fantastisch eten. Gerechten worden mooi geserveerd en met zorg bereid. Goede wijnkaart maar helaas nog geen passende wijnglazen. Jammer als je een van de mooiste wijnen van de kaart uitzoekt. Eigenaresse zei dat er aan gewerkt werd, ze waren net heropend. Voor ons een absolute en zeer aangename verrassing.