Het Rijk van Sybrook

• Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Matig ambiance.
a.j.wilbrink .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij het Rijk van Sybrook met de AH restaurant aktie. Lekker ontvangst bij de brandende open haard. Ze vroeg wanneer we aan tafel wouden en na elke gang vroeg ze weer of ze nog moest wachten of direkt de volgende gang. Dus je had hier echt de regie over.
Het was een verrassings menu,heerlijke verschillende kleine voorgerechtjes , parelhoen als hoofdgerecht, had ik nog nooit gehad maar was heerlijk. Als nagerecht weer heerlijke verschillende kleine gerchtjes. De porties waren niet zo groot, je zat niet propvol, wat ik ook wel prettig vond, mijn man had wel meer op gekund. Maar echt een aanrader voor lekker eten, we komen beslist nog eens terug in jullie gezellige restaurant.
Francesco B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Goede restaurant, goed personeel, goede sfeer, een verrassend menu` en goed lekker, goede rode wijn, dessert zeer goed! We komen hier terug!!
IB53 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Via de AH actie hadden we gereserveerd. We werden gastvrij ontvangen. Vooraf kregen we heerlijk brood. Als dessert kregen we een Proeverij van zoete lekkernijen. We hebben lekker gegeten.
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten!! Voorgerecht was een proeverij van enkele heerlijke gerechten zoals een mini loempia, carpaccio en notenpaté. Als hoofdgerecht een maishoen met knapperige groente en bijgerechten en als dessert wederom een proeverij van lekkere dingen zoals perenijs, chocoladebrownie gevuld met peren en scones.
We komen hier binnenkort zeker weer terug. Complimenten ad kok en bediening ☺️????
Janette M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Goede ontvangst vriendelijke bediening. De gerechten waren uitstekend we komen zeker terug.
Maar zullen dan vragen om de gerechten niet zo snel op te dienen.
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Ouderen werden door 1 serveerster met u aangesproken en wij als jongere stel met je jij of jullie. Het hoofdgerecht was gewoon droog. Te lang doorgebakken. Het voor en na gerecht waren daarin tegen heerlijk. De sfeer vonden we lijken op een gemeenschapsruimte in een bejaardentehuis. Er hing gewoon geen sfeer. Daarbij werd er bij ons twee keer het menu aangeslagen i.p.v. 1 keer. De serveerster had het pas door toen wij de rekening goed gingen bekijken. Sorry maar wij komen daar niet weer. We zijn betere restaurants gewend waaronder kleinsman.
fhm .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een aanrader. Mooie landelijke ligging. Leuk en vriendelijk personeel. Heerlijke proeverijen als voor- en nagerecht.
En het hoofdgerecht was ook heerlijk. Alles bij elkaar een goede keuze. De prijs voor het 3-gangen menu is goed.
C. T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Uitstekende ontvangst en diner met een schilderachtig uitzicht. Zeer geslaagd.
Wij hebben ons voorgenomen dit een vervolg te geven.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het is een geweldige locatie, het uitzicht is mooi en het eten was er heel goed. Maar de bediening is er top. Zelden geef ik een 10, maar in dit geval kon ik niet anders. Na het eten hebben we nog een stukje gelopen en het was al een beetje frisjes. Daarom kreeg ik een plaid mee wat ik over me heen kon doen en het heel aangenaam warm was. Ze doen er alles aan om het de klant naar de zin te maken. Nu is hun dat zeker gelukt. Bedankt dames!!!!
Mathilde2 D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Ons menu bestond uit een proeverij van voorgerechtjes ( o.a. zalm, tartaar, koud soepje, kerry-kroketje), keuze uit zalm of kalfsribye, en een proeverij van nagerechtjes ( o.a. chocolademousse, aardbeienbavarois, creme brulee, spekkoek, pannacotta). De ribye werd gesneden geserveerd, met sperzieboontjes, peulen en romanesco-bloemkool. Een relatief grote hoeveelheid groente ( fijn!). Ik vond zelf de peulen niet gaar genoeg. Er was een grote schaal frites en een bakje mayonaise. De frites vond ik veel te hard, dus te weinig aardappel-achtig. De ribeye was ook wat taai, maar we hadden zelf om goed doorbakken gevraagd, dus dat was misschien de oorzaak. We zaten op het terras met uitzicht op de golfbaan: erg leuk. De bediening en de service was bijzonder vriendelijk : we kregen extra ijsblokjes toen de serveerster zag dat ik nog spawater had, maar zonder ijs. De doorlooptijd was wel veel te lang: we zaten voor elke gang minstens een half uur te wachten, terwijl we vroeg begonnen waren.
Conclusie: hier worden leuke, gezonde maaltijden in een vriendelijke atmosfeer en een mooie omgeving aangeboden. Als u niet te lang aan tafel wil zitten moet u dit duidelijk maken!
tginkel .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Je verwacht het niet op een golfbaan, maar hier kun je echt heerlijk eten (binnen of buiten) voor een hele schappelijke prijs.
We waren hier met de AH - IENS actie.
Het was echt heerlijk. Hele goede wijn, hele prettige service.
een aanrader. We komen er zeker een keer terug.