Het Rijk van Sybrook

Meer informatie over restaurant Het Rijk van Sybrook

Voordelig
Fhm .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een aanrader. Mooie landelijke ligging. Leuk en vriendelijk personeel. Heerlijke proeverijen als voor- en nagerecht.
En het hoofdgerecht was ook heerlijk. Alles bij elkaar een goede keuze. De prijs voor het 3-gangen menu is goed.
C. T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Uitstekende ontvangst en diner met een schilderachtig uitzicht. Zeer geslaagd.
Wij hebben ons voorgenomen dit een vervolg te geven.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het is een geweldige locatie, het uitzicht is mooi en het eten was er heel goed. Maar de bediening is er top. Zelden geef ik een 10, maar in dit geval kon ik niet anders. Na het eten hebben we nog een stukje gelopen en het was al een beetje frisjes. Daarom kreeg ik een plaid mee wat ik over me heen kon doen en het heel aangenaam warm was. Ze doen er alles aan om het de klant naar de zin te maken. Nu is hun dat zeker gelukt. Bedankt dames!!!!
Mathilde2 D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Ons menu bestond uit een proeverij van voorgerechtjes ( o.a. zalm, tartaar, koud soepje, kerry-kroketje), keuze uit zalm of kalfsribye, en een proeverij van nagerechtjes ( o.a. chocolademousse, aardbeienbavarois, creme brulee, spekkoek, pannacotta). De ribye werd gesneden geserveerd, met sperzieboontjes, peulen en romanesco-bloemkool. Een relatief grote hoeveelheid groente ( fijn!). Ik vond zelf de peulen niet gaar genoeg. Er was een grote schaal frites en een bakje mayonaise. De frites vond ik veel te hard, dus te weinig aardappel-achtig. De ribeye was ook wat taai, maar we hadden zelf om goed doorbakken gevraagd, dus dat was misschien de oorzaak. We zaten op het terras met uitzicht op de golfbaan: erg leuk. De bediening en de service was bijzonder vriendelijk : we kregen extra ijsblokjes toen de serveerster zag dat ik nog spawater had, maar zonder ijs. De doorlooptijd was wel veel te lang: we zaten voor elke gang minstens een half uur te wachten, terwijl we vroeg begonnen waren.
Conclusie: hier worden leuke, gezonde maaltijden in een vriendelijke atmosfeer en een mooie omgeving aangeboden. Als u niet te lang aan tafel wil zitten moet u dit duidelijk maken!
Tginkel .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Je verwacht het niet op een golfbaan, maar hier kun je echt heerlijk eten (binnen of buiten) voor een hele schappelijke prijs.
We waren hier met de AH - IENS actie.
Het was echt heerlijk. Hele goede wijn, hele prettige service.
een aanrader. We komen er zeker een keer terug.