Het Rijk van Sybrook

Veendijk 100 7525 PZ Enschede Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten

Zomermaanden 1 maart t/m 31 oktober van 11.00 uur tot 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Het Rijk van Sybrook

Ben S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Het hele gebeuren ademde kwaliteit.
Voorgerecht fantasievol en zeer smakelijk zonder de eetlust te sterk te
onderdrukken.
Beide hoofdgerechten waren erg goedllaargemaakt. Misschien wat te wienig saus bij het vlees. Gebakken aardappelen goed gebakken en erg
smakelijk.
Nagerecht eveneens fantasievol en
zeer smakelijk. Vooralerg gvarieerd.
Wijn wel wat prijzig maar goed van
Kwaliteit.
Kortom een zeer aangename ervaring.
Duidelijk voor herhaling vatbaar. Onze
complimenten.
Benvanerk V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten met een zeer vriendelijke bediening
De gerechten zagen er goed en gezellig uit
Gerdy S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Het was er super. Eten heerlijk, zou alleen liever gebakken aardappelen gehad hebben ipv patat, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Bediening ook netjes en vriendelijk. Wij komen terug.
Maud B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
We hebben heel lekker gegeten bij Het Rijk van Sybrook. Rustig en mooi terras met een fantastisch (groen) uitzicht.
Fijn dat we nu weten dat je geen lid hoeft te zijn om er toch te kunnen eten. Ook een prima plek om te lunchen na een fietstocht.
Horyaans H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Met de AH-actie hier gegeten. Echt heel goed. Uitgebreid voorgerecht, gebracht als proeverij. Het vlees van het hoofdgerecht was heel goed en er zat lekkere groente bij. Ook het nagerecht, een klein grand dessert, was goed verzorgd. Samen met de mooie omgeving een echte aanrader, ook voor niet golfers.
Els O.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heel vriendelijk personeel, heerlijke rustige omgeving, erg goed eten, kortom we komen zeker terug!
Johan En Inge L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
We hebben heerlijk buiten gegeten aan de rand van een golfbaan, PRACHTIG UITZICHT, verfijnde keuken, vriendelijke bediening en lekkere verse producten. Wij komen zeker terug.
Familie Lankheet uit Haaksbergen.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Prima locatie, prachtig terras met uitzicht op de green. Snelle en vriendelijke bediening. Prima menu met goede prijs- kwaliteit verhouding
Michek L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Super lekker gegeten en goede bediening!
Rachel F.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Ik vond het wat lang duren voordat de verschillende gangen gebracht werden, maar dat kwam denk ik doordat ik echt vreselijk trek had. De bediening was erg vriendelijk, het eten heerlijk. Wij komen zeker nog eens terug zonder de AH restaurantactie!
George J.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Matig ambiance.
Hwj W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij het Rijk van Sybrook met de AH restaurant aktie. Lekker ontvangst bij de brandende open haard. Ze vroeg wanneer we aan tafel wouden en na elke gang vroeg ze weer of ze nog moest wachten of direkt de volgende gang. Dus je had hier echt de regie over.
Het was een verrassings menu,heerlijke verschillende kleine voorgerechtjes , parelhoen als hoofdgerecht, had ik nog nooit gehad maar was heerlijk. Als nagerecht weer heerlijke verschillende kleine gerchtjes. De porties waren niet zo groot, je zat niet propvol, wat ik ook wel prettig vond, mijn man had wel meer op gekund. Maar echt een aanrader voor lekker eten, we komen beslist nog eens terug in jullie gezellige restaurant.
Francesco B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Goede restaurant, goed personeel, goede sfeer, een verrassend menu` en goed lekker, goede rode wijn, dessert zeer goed! We komen hier terug!!
IB53 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Via de AH actie hadden we gereserveerd. We werden gastvrij ontvangen. Vooraf kregen we heerlijk brood. Als dessert kregen we een Proeverij van zoete lekkernijen. We hebben lekker gegeten.
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten!! Voorgerecht was een proeverij van enkele heerlijke gerechten zoals een mini loempia, carpaccio en notenpaté. Als hoofdgerecht een maishoen met knapperige groente en bijgerechten en als dessert wederom een proeverij van lekkere dingen zoals perenijs, chocoladebrownie gevuld met peren en scones.
We komen hier binnenkort zeker weer terug. Complimenten ad kok en bediening ☺️????
Janette M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Goede ontvangst vriendelijke bediening. De gerechten waren uitstekend we komen zeker terug.
Maar zullen dan vragen om de gerechten niet zo snel op te dienen.
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Ouderen werden door 1 serveerster met u aangesproken en wij als jongere stel met je jij of jullie. Het hoofdgerecht was gewoon droog. Te lang doorgebakken. Het voor en na gerecht waren daarin tegen heerlijk. De sfeer vonden we lijken op een gemeenschapsruimte in een bejaardentehuis. Er hing gewoon geen sfeer. Daarbij werd er bij ons twee keer het menu aangeslagen i.p.v. 1 keer. De serveerster had het pas door toen wij de rekening goed gingen bekijken. Sorry maar wij komen daar niet weer. We zijn betere restaurants gewend waaronder kleinsman.
fhm .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een aanrader. Mooie landelijke ligging. Leuk en vriendelijk personeel. Heerlijke proeverijen als voor- en nagerecht.
En het hoofdgerecht was ook heerlijk. Alles bij elkaar een goede keuze. De prijs voor het 3-gangen menu is goed.
C. T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Uitstekende ontvangst en diner met een schilderachtig uitzicht. Zeer geslaagd.
Wij hebben ons voorgenomen dit een vervolg te geven.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het is een geweldige locatie, het uitzicht is mooi en het eten was er heel goed. Maar de bediening is er top. Zelden geef ik een 10, maar in dit geval kon ik niet anders. Na het eten hebben we nog een stukje gelopen en het was al een beetje frisjes. Daarom kreeg ik een plaid mee wat ik over me heen kon doen en het heel aangenaam warm was. Ze doen er alles aan om het de klant naar de zin te maken. Nu is hun dat zeker gelukt. Bedankt dames!!!!