Het Rijk van Nunspeet

Plesmanlaan 30 8072 PT Nunspeet Nederland Kaart

Over restaurant Het Rijk van Nunspeet

Tussen de golfballen

Vanaf het terras heb je hier een prachtig uitzicht over de golfbaan. Elke dag kun je in de lounge van de Golfbaan Het Rijk van Nijmegen terecht voor een fijn kopje koffie, lunch of borrelhap. Natuurlijk zijn ook niet- golfers van harte welkom! Elke twee maanden wordt de klassieke kaart vernieuwd. Zin in een uitsmijter, ouderwetse bitterballen of oma’s appeltaart?

Meer informatie over restaurant Het Rijk van Nunspeet

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00
Nadine D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten en prima plek! Qua eten echt voortreffelijk. Komen graag terug! Bij de rekening zagen we dat alle duurste gerechten waren berekend, op zich logisch (winst moet ergens vandaan komen met deze actie) maar we hadden het netter gevonden als het was gemiddeld. Dus bij 2 'dure' en 2 'goedkopere' gerechten van beide één gratis. We hebben er niks over gezegd, omdat het eten super was.
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Het eten was uitstekend en mooi opgediend en de bediening was zeer aangenaam!
Nvandonkersgoed .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben afgelopen heerlijk gegeten. De keuze van de kaart was niet heel ruim, maar wel voldoende.
Iedereen was erg te spreken over de smaak van het gekozen gerecht. Het eten was voldoende en de borden waren mooi opgemaakt.
Gelukkig verkeerde we in goed gezelschap, we moesten namelijk wel vrij lang wachten tot de verschillende gangen werden opgediend. Dit terwijl het niet druk was in het restaurant....
Alie F.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
We waren verrast dat je hier zo lekker kan eten! Zonder de bon van AH zouden we hier nooit terecht zijn gekomen. Het was een heel leuke avond...lekker eten van voorgerecht tot aan de koffie....prima bediening....fantastisch!!! Zeker een aanrader.
Hilda H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We kwamen terecht naast een tafel met 25 feestvierders. tja..erg rumoerig. De bediening deed alles om het voor ons aangenamer te maken. zelfs een verzoek aan de heren om wat minder overlast te bezorgen. het was druk dus een andere tafel voor 8 personen was niet voorhanden. na een tijdje wen je ook wel aan de herrie. We hadden gewoon pech. Verder alleen maar complimenten..eten heerlijk en bediening vlot en prettig
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst en bediening in een golfrestaurant op een mooie locatie. De prijzen zijn gemiddeld en de kwaliteit en verzorging van het gebodene is goed. Met de AH bonnen was het diner voordelig. Een leuke kennismaking met dit restaurant.
Ansver .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
2 dagen Nunspeet. Gebruik gemaakt van AH aktie, het eten was goed, de bediening vriendelijk! Niet geschikt voor een romantisch etentje!
Anhejaneheja .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Verscholen in Nunspeet, een wat moeilijk te vinden ingang en niet zo erg gezellige inrichting maar .... het eten was heerlijk.
Niet lang na binnenkomst kwam ons flesje wijn maar daarna duurde het erg lang voor de bestelling opgenomen werd. Na twee uur hadden we alleen het voorgerecht gehad. Daarna ging het vlotter.
We waren met vier personen, drie verschillende voorgerechten en vier verschillende hoofdgerechten .
Het smaakte ons alle vier heerlijk en de borden werden mooi verzorgd gepresenteerd.
Voor het nagerecht kozen we alle vier tiramisu met ijs. Vooral het ijs met noten was klasse.
Als we terug komen kiezen we voor een mooie dag om buiten te kunnen eten.
Fenny S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gebruik gemaakt van de AH diner korting.
We wisten niet dat je bij " Het rijk van Nunspeet " zo lekker kunt eten.
Kaart is ruim gesorteerd.
We komen zeker nog een X terug.
Bedankt voor de fijne avond
Carpa .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Eten bij Het Rijk van Nunspeet is een feestje. Met onze AH actiecoupon mochten we alles van de kaart kiezen. De goedkoopste gerechten werden in mindering gebracht. Alle gerechten die wij kozen waren heerlijk, prachtig opgediend van een prima kwaliteit en, niet onbelangrijk, er heerste, mede door de bediening, een super ontspannen vriendelijke sfeer. De omgeving is fantastisch en vanaf het terras heb je een prachtig uitzicht over een gedeelte van de golfbaan en de bossen. Normaliter zou je er niet zo voor snel kiezen om te gaan eten in het restaurant van een golfclub, echter met zo'n actiecoupon doe je dat wel. De eerstvolgende keer dat wij weer in de omgeving van Nunspeet komen doen wij dit restaurant beslist weer aan (ook zonder AH actiezegeltjes). We kwamen bij licht op de fiets naar het restaurant en vertrokken bij pikdonker.
Omdat de golfclub net iets buiten de bebouwde kom ligt is een goede verlichting en gevoel voor richting geen overbodige luxe.
Christine58 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Het eten was zeer goed en mooi opgemaakt. We konden lekker buiten op het terras zitten, want het was prachtig weer. Mooie omgeving. Lekker rustig en gelukkig een keer geen muziek! De bediening was ook goed. Vriendelijke mensen. Een tip: het restaurant staat niet goed aangegeven. Misschien kan dat verbeterd worden.
Anbrock .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het hoofdgerecht was heerlijk binnen gezeten dat was te warm buiten alles vol dat was jammer. De koffie nog buiten op, de bediening was heel vriendelijk.
Marie-Anne B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Na een zonnige golfronde gebruik gemaakt van het arrangement, play and dine.
Desgevraagd of ik de mosselen kon bestellen in plaats van het aangeboden 2 gangen diner wat in het arrangement zat, kon dat zonder bijbetaling! Geweldig en zeer service gericht. Ook wij hadden die bijzondere paprika soep zoals meerdere recencies hier laten zien. Top gerecht, en ik kon het niet laten de kok te vragen hoe hij de soep heeft "opgebouwd" . Leuk en aardig van hem. Hij gaf aan begin september zijn eigen kaart te mogen presenteren; dit noopt ons tot een snel herhaald bezoek :-) Voorts voor mijn tafelgenoot een diamandhaas (erg hip stukje vlees tegenwoordig) met een saus van zoetje uitjes, heerlijk, de smaken hadden zo iets weg van hachee old school. Erg lekker. Voor mij dus de mosselen gegaard in donker bier van de tap en een vleug knoflook. Goed! Frietjes en salade bij beide hoofdgerechten. Aanrader, ook als men niet golft om te genieten op het mooie terras en fijne bediening. Wij wensen de "nieuwe" kok veel succes en hopen hem de volgende keer weer te treffen.
Reinanda H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het uitzicht was leuk en de bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben met 5 personen gegeten. De paprikasoep vond ik te weinig gebonden en had pittiger mogen zijn. Bij de mixed grill was de biefstuk een beetje taai. Het toetje vonden wij allen een beetje matig. De pancakes waren prima maar het yogurt ijs erbij was matig van smaak en niet lekker stevig. Bij de anderen viel het ijs ook tegen. De rest van het eten was prima. Al met al hebben we wel een gezellige avond gehad.
Josenannemiek .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hebben daar gegeten met de AH actie met 2personen het voor en nagerecht waren super lekker!Een hoofdgerecht(Gamba's)ook super,het andere hoofdgerecht (Rib-Eye)was niet ook oke,vlees was heel taai.
Djtelindert .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Erg mooie locatie, de soep was heerlijk, het terras biedt een mooi uitzicht over de golfbaan. De keuze van het menu was ruim en de prijzen normaal.
We hebben lekker gegeten.
Vandenbrink2 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
De ligging van het restaurant is overweldigend mooi. De paprikasoep was overheerlijk, maar het op de kaart genoemde broodje werd niet geserveerd. De ribeye liet te wensen over. Bijzonder jammer, want juist de kwaliteit van zo'n hoofdgerecht kan doorslaggevend zijn voor een eventueel volgend bezoek. Wij zouden liever iets meer betalen voor een kwalitatief betere ribeye. Het nagerecht was uitstekend.
Vandenbrink1 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Het Rijk van Nunspeet! Wij kenden dit restaurant nog helemaal niet, ondanks dat we in de buurt woonden. Vooraf namen we de paprikasoep, en die was echt sensationeel lekker. Ook de hoofdgerechten (mixed grill en ribeye) waren lekker. Het dessert (vanille hangop) vonden wij erg verrassend van smaak. Heerlijk verfrissend!
Wij gaan nog een keertje terug...