Het Rijk van Nunspeet

Plesmanlaan 30 8072 PT Nunspeet Nederland Kaart

Over het restaurant Het Rijk van Nunspeet

In het schitterende Veluwe’s landschap ligt Golfbaan Het Rijk van Nunspeet. Het ruime en gezellige terras biedt een fantastisch uitzicht over de laatste holes van de golfbaan. Zowel golfers als niet-golfer zijn van harte welkom voor een (zaken)lunch of diner van de wisselende seizoenskaart. Het keukenteam verrast u graag met hun smaakvolle gerechten!

Meer informatie over restaurant Het Rijk van Nunspeet

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00
Mathilde2 D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
De kwaliteit van de gerechten is heel goed, maar de organisatie van de bediening is niet goed..........................................
tjaardenalie .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Wij werden vriendelijk ontvangen! De gerechten konden we van de kaart kiezen. Wij hebben heerlijk gegeten in een mooie omgeving.
anita273 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst. Heerlijk gegeten. Goed verzorgd en met veeel groenten . Heerlijk. Mooi uitzicht. Voor herhaling vatbaar.????????
Corina R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Hebben met ah aktie bij de golfbaan gegeten .wij mochten van de kaart kiezen. De keuze was beperkt en sommige gerechtenl leken op die van een drie sterren restaurant. Het eten was goed maar zeer zeker niet uitstekend. Het personeel was erg vriendelijk en het uitzicht op de golfbaan erg mooi.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heel verrassend dat we hier via AH konden gaan dineren. Het weer was mooi, de omgeving prachtig, de bediening heel vriendelijk en het eten overheerlijk!
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Salade met gerookte kip als voorgerecht en rode poon als hoofdgerecht. Beiden prima klaargemaakt. Begin van de avond (zaterdag) was het wat druk door veel etende golfers, dus duurde het even iets langer, maar vanaf het hoofdgerecht ging dat beter. Bediening is vriendelijk. De setting buiten is heel fijn: uitzicht op bossen en golfbaan, en het terras is zeer ruim.
aly V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, op terras kunnen zitten en op prachtige locatie! Staan (volgens ons) nergens aanwijzingen dat er een restaurant bij is, geheel gericht op golfsport en de golfgasten, al voelden wij ons heel welkom. Een aanrader.
Emmy B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Vlotte bediening van heerlijke a-la-carte gerechten. We hadden prachtig uitzicht op de laatste hole van de golfbaan, en mooie vijver met fontein.
A.A. V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst. Lekker gegeten! Restaurant is mooi gelegen met uitzicht op de golfbaan. Jammer dat wij bijna de enige gasten waren.
smulle .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Uitstekend gegeten.
Keuze gewoon uit menukaart.
Vriendelijke bediening.
Enige minpuntje is dat tafels buiten niet even schoon gemaakt worden
maxpluto .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Het eten was prima, maar er was erg veel lawaai. De bediening vriendelijk en correct. Bij het afrekenen hielden ze geen rekening met de ah bonnen, maar dat werd na veel gereken goed gemaakt
Raevelil .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Hebben buiten gezeten met het mooie weer. We hebben heerlijk gegeten, jammer dat we lang moesten wachten op het hoofdgerecht. Kregen koffie aangeboden voor het ongemak.
Remko A.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Met z'n tweeen genoten van de AH aanbieding. Gewoon kiezen uit de kaart. Leuke gerechten. Maar wat het mooie was de lokatie. Wij zaten op het terras en hadden uitzicht op de baan en de bossen Grandioos!!!!. Wij zijn hier op vakantie. Volgend jaar komen wij weer.
trees C.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Aardig personeel. Schitterend uitzicht op de Golfbaan. Heerlijk gegeten. Prijskwaliteit uitstekend. Wij komen graag nog eens terug.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
De ingang van het restaurant is als je niet bekend bent met de golf club onduidelijk. Het ontvangst was goed. Er was wel een groot gezelschap die erg rumoerig was en door de hele gelegenheid goed te horen was. Wellicht waren door die groep de wachttijden ook langer dan normaal.
mvdbt V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Lekker voorgerecht, zag er leuk uit. Hoofdgerecht leuk opgediend, toetje , ijs, was heerlijk.
Prettige verzorging en hartelijke bediening.
a.ziekenheiner .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Wij hebben hier gegeten op Hemelvaartsdag met de AH spaarkaart. De keuze was wat ons betreft ruim voldoende; het eten heerlijk en mooi geserveerd. Nadeel was het lange wachten, maar die pijn werd verzacht door een drankje van het huis. De bediening was zeer vriendelijk maar zou iets oplettender kunnen zijn.
Het schijnt dat wij de drukste avond van het seizoen (tot nu toe) hebben getroffen. Ik zou zeggen, hier en daar een tandje bij en het is helemaal prima!
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Via de AH restaurant actie zijn we hier terecht gekomen. Fijne lokatie midden in de bossen. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Het eten was heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
rofre61 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekkere gerechten, verzorgd opgemaakt, vlot op tafel en een heel attente bediening. We waren hier op een zaterdagavond en het was gezellig druk. De ingang van het restaurant was wat lastig te vinden ( je moet om het restaurant heen lopen, de ingang zit aan de achterkant en naast de golfwinkel) een extra wegwijzer zou, wat ons betreft, handig zijn.
Lianne M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
wij hebben heerlijk gegeten,kenden het restaurant niet, maar dankzij de ah actie kwamen we hier terecht.
als we weer een keer in de beurt zijn gaan we vast terug.