Het Rijk van Nunspeet

Plesmanlaan 30 8072 PT Nunspeet Nederland Kaart

Over het restaurant Het Rijk van Nunspeet

In het schitterende Veluwe’s landschap ligt Golfbaan Het Rijk van Nunspeet. Het ruime en gezellige terras biedt een fantastisch uitzicht over de laatste holes van de golfbaan. Zowel golfers als niet-golfer zijn van harte welkom voor een (zaken)lunch of diner van de wisselende seizoenskaart. Het keukenteam verrast u graag met hun smaakvolle gerechten!

Meer informatie over restaurant Het Rijk van Nunspeet

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00
maxpluto .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Het eten was prima, maar er was erg veel lawaai. De bediening vriendelijk en correct. Bij het afrekenen hielden ze geen rekening met de ah bonnen, maar dat werd na veel gereken goed gemaakt
Raevelil .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Hebben buiten gezeten met het mooie weer. We hebben heerlijk gegeten, jammer dat we lang moesten wachten op het hoofdgerecht. Kregen koffie aangeboden voor het ongemak.
Remko A.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Met z'n tweeen genoten van de AH aanbieding. Gewoon kiezen uit de kaart. Leuke gerechten. Maar wat het mooie was de lokatie. Wij zaten op het terras en hadden uitzicht op de baan en de bossen Grandioos!!!!. Wij zijn hier op vakantie. Volgend jaar komen wij weer.
trees C.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Aardig personeel. Schitterend uitzicht op de Golfbaan. Heerlijk gegeten. Prijskwaliteit uitstekend. Wij komen graag nog eens terug.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
De ingang van het restaurant is als je niet bekend bent met de golf club onduidelijk. Het ontvangst was goed. Er was wel een groot gezelschap die erg rumoerig was en door de hele gelegenheid goed te horen was. Wellicht waren door die groep de wachttijden ook langer dan normaal.
mvdbt V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Lekker voorgerecht, zag er leuk uit. Hoofdgerecht leuk opgediend, toetje , ijs, was heerlijk.
Prettige verzorging en hartelijke bediening.
a.ziekenheiner .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Wij hebben hier gegeten op Hemelvaartsdag met de AH spaarkaart. De keuze was wat ons betreft ruim voldoende; het eten heerlijk en mooi geserveerd. Nadeel was het lange wachten, maar die pijn werd verzacht door een drankje van het huis. De bediening was zeer vriendelijk maar zou iets oplettender kunnen zijn.
Het schijnt dat wij de drukste avond van het seizoen (tot nu toe) hebben getroffen. Ik zou zeggen, hier en daar een tandje bij en het is helemaal prima!
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Via de AH restaurant actie zijn we hier terecht gekomen. Fijne lokatie midden in de bossen. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Het eten was heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
rofre61 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekkere gerechten, verzorgd opgemaakt, vlot op tafel en een heel attente bediening. We waren hier op een zaterdagavond en het was gezellig druk. De ingang van het restaurant was wat lastig te vinden ( je moet om het restaurant heen lopen, de ingang zit aan de achterkant en naast de golfwinkel) een extra wegwijzer zou, wat ons betreft, handig zijn.
Lianne M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
wij hebben heerlijk gegeten,kenden het restaurant niet, maar dankzij de ah actie kwamen we hier terecht.
als we weer een keer in de beurt zijn gaan we vast terug.
Nadine D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten en prima plek! Qua eten echt voortreffelijk. Komen graag terug! Bij de rekening zagen we dat alle duurste gerechten waren berekend, op zich logisch (winst moet ergens vandaan komen met deze actie) maar we hadden het netter gevonden als het was gemiddeld. Dus bij 2 'dure' en 2 'goedkopere' gerechten van beide één gratis. We hebben er niks over gezegd, omdat het eten super was.
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Het eten was uitstekend en mooi opgediend en de bediening was zeer aangenaam!
nvandonkersgoed .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben afgelopen heerlijk gegeten. De keuze van de kaart was niet heel ruim, maar wel voldoende.
Iedereen was erg te spreken over de smaak van het gekozen gerecht. Het eten was voldoende en de borden waren mooi opgemaakt.
Gelukkig verkeerde we in goed gezelschap, we moesten namelijk wel vrij lang wachten tot de verschillende gangen werden opgediend. Dit terwijl het niet druk was in het restaurant....
Alie F.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
We waren verrast dat je hier zo lekker kan eten! Zonder de bon van AH zouden we hier nooit terecht zijn gekomen. Het was een heel leuke avond...lekker eten van voorgerecht tot aan de koffie....prima bediening....fantastisch!!! Zeker een aanrader.
Hilda H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We kwamen terecht naast een tafel met 25 feestvierders. tja..erg rumoerig. De bediening deed alles om het voor ons aangenamer te maken. zelfs een verzoek aan de heren om wat minder overlast te bezorgen. het was druk dus een andere tafel voor 8 personen was niet voorhanden. na een tijdje wen je ook wel aan de herrie. We hadden gewoon pech. Verder alleen maar complimenten..eten heerlijk en bediening vlot en prettig
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst en bediening in een golfrestaurant op een mooie locatie. De prijzen zijn gemiddeld en de kwaliteit en verzorging van het gebodene is goed. Met de AH bonnen was het diner voordelig. Een leuke kennismaking met dit restaurant.
ansver .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
2 dagen Nunspeet. Gebruik gemaakt van AH aktie, het eten was goed, de bediening vriendelijk! Niet geschikt voor een romantisch etentje!
anhejaneheja .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Verscholen in Nunspeet, een wat moeilijk te vinden ingang en niet zo erg gezellige inrichting maar .... het eten was heerlijk.
Niet lang na binnenkomst kwam ons flesje wijn maar daarna duurde het erg lang voor de bestelling opgenomen werd. Na twee uur hadden we alleen het voorgerecht gehad. Daarna ging het vlotter.
We waren met vier personen, drie verschillende voorgerechten en vier verschillende hoofdgerechten .
Het smaakte ons alle vier heerlijk en de borden werden mooi verzorgd gepresenteerd.
Voor het nagerecht kozen we alle vier tiramisu met ijs. Vooral het ijs met noten was klasse.
Als we terug komen kiezen we voor een mooie dag om buiten te kunnen eten.
Fenny S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gebruik gemaakt van de AH diner korting.
We wisten niet dat je bij " Het rijk van Nunspeet " zo lekker kunt eten.
Kaart is ruim gesorteerd.
We komen zeker nog een X terug.
Bedankt voor de fijne avond
Carpa .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Eten bij Het Rijk van Nunspeet is een feestje. Met onze AH actiecoupon mochten we alles van de kaart kiezen. De goedkoopste gerechten werden in mindering gebracht. Alle gerechten die wij kozen waren heerlijk, prachtig opgediend van een prima kwaliteit en, niet onbelangrijk, er heerste, mede door de bediening, een super ontspannen vriendelijke sfeer. De omgeving is fantastisch en vanaf het terras heb je een prachtig uitzicht over een gedeelte van de golfbaan en de bossen. Normaliter zou je er niet zo voor snel kiezen om te gaan eten in het restaurant van een golfclub, echter met zo'n actiecoupon doe je dat wel. De eerstvolgende keer dat wij weer in de omgeving van Nunspeet komen doen wij dit restaurant beslist weer aan (ook zonder AH actiezegeltjes). We kwamen bij licht op de fiets naar het restaurant en vertrokken bij pikdonker.
Omdat de golfclub net iets buiten de bebouwde kom ligt is een goede verlichting en gevoel voor richting geen overbodige luxe.