Het Restaurant ROC Nijmegen

Zaterdag en Zondag Gesloten

• Af te huren , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Kees G.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Heerlijk gegeten in een zeer gastvrije omgeving. Supervriendelijk ontvangen door bedrijfsleider Jelle Zeller. Een prima inkijk gekregen in het leerbedrijf.
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Gisteren heb ik mijn afscheidsetentje gehouden bij Het Restaurant in verband met het bereiken van de pensioengerechtigde leeftijd. Vooraf met bedrijfsleider Jelle zowel de borrel als het diner goed besproken. Het was in een woord geweldig, de ontvangst, de entourage en het eten was uitstekend. Complimenten voor de kok. Daarnaast was de bediening perfect. Gemeend betrokken en meedenken als we een vraag hadden. Leuk was ook dat we als extra een kopje aspergesoep aangeboden kregen. Bij de koffie heerlijke zelfgebakken koekjes en bonbons. We kregen meer dan we hadden verwacht en dan doe je het echt heel goed.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Zeer lekker gegeten,geheel onverwachts ontvangen met een Mojito,
Daarna een salade van gerookte zalm,een maiskippetje (precies goed heerlijk mals)op een bedje van groente met risotto (en ook die was zeer geslaagd),
Chocolade mousse na met een Pedro Ximenez.
En ook nog eens koffie met eigen gemaakte bonbonnetjes vaan het huis.
Gezellige gastheer,en studenten die hun stinkende best deden om het ons naar de zin te maken.Zeer geslaagde avond.

Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Voor de 2e keer gegeten hier. Het is fantastisch om te zien met hoeveel passie de mensen met hun vak bezig zijn. Je waant je terecht in een sterrenrestaurant! Van bediening tot keuken; het klopt allemaal! Heerlijk gegeten!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Leuk lekker en leren tegelijk!
Dat is wat je krijgt bij dit restaurant! Met veel plezier en ernst wordt de 3gangen uit geserveerd , Italië en Portugal liggen dicht bij elkaar als de wijn wordt in geschonken. Een rode druppel op het hagel witte tafel kleed verraad dat je rode Portugees huiswijn hebt benoemen.En bent U vegetariër ....dan zijn de koks in opleiding bereid om je toepasselijk tegemoet te komen. Mmmmmmm. Tja en als je dan nog jarig bent , wordt het een nog grotere feest. Heerlijke chocolade felicitatie vind je terug op het bordje bij gang 3. Wat een feest enne niet duur.
TimBasten .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Afgelopen maandag voor de eerste keer gegeten op het roc. We kregen een heerlijke mosterdsoep, varkensmedaillons met stroganoffsaus en na een bladerdeegtaartje met lavendelijs en warme kersen. De gerechten waren heerlijk, maar wat ons vooral opviel was het enthousiasme van de studenten. Zeer gastvrij, gedreven en kundig. Zelf de koks kwamen nog even aan tafel. Hier kunnen veel restaurants wat van leren. En dat voor een symbolische prijs van 12,50. Het zou elke dag uitverkocht moeten zijn. Aanrader!
Epeeters .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
In de vorige twee recensies werd al beschreven waar het diner deze periode uit bestaat. Je eet ''wat de pot schaft'' al is deze uitdrukking veel te gewoontjes voor wat je allemaal geserveerd krijgt en hoe. Tafellinnen, mensen die je ontvangen , je jas aannemen en een gereserveerde plaats wijzen en onmiddellijk werd, op verzoek, de tafelschikking gewijzigd. Je waant je in een sjiek restaurant. Buiten schuiven de treinen voorbij, want het ROC-gebouw ligt pal naast het station. Ideaal voor treinreizigers en ook voor mensen die met de fiets of de auto komen. Onder het gebouw is een fietsenstalling en achter het gebouw een parkeerplaats waar je, na het melden aan de rechterzijkant van het ROC dat je in het restaurant komt eten, wordt toegelaten.
En de prijs? Buitenshuis eet je vrijwel nergens voor zo weinig
Iecamps .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Heerlijk gegeten in Het Restaurant van Roc Nijmegen.

Voorgerecht: een heerlijke Uiensoep met een knapperige crouton.
Hoofdgerecht: tournedos aan tafel getrancheerd met gebakken aardappel, witlof, peultjes en een sjalotje.
Dessert: gegrilde ananas met een sabayon.

Alles prima bereid en geserveerd. De studenten waren in topvorm deze avond.

Voor herhaling vatbaar.
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Gisteren heerlijk gegeten in Het Restaurant van Roc Nijmegen.
Als voorgerecht een heerlijke Uiensoep met een knapperige crouton. Als hoofdgerecht werd er voor ons een entrecote getrancheerd aan tafel. Super mooi zulke tafelbereidingen. Het dessert gegrilde ananas met een sabayon, hiervan heb ik het recept gevraagd zo lekker was het!

Een super ervaring een "klassiek" restaurant gerund door studenten! Zeker voor herhaling vatbaar!