Het Rechthuis

Vrijdag 15:00 - 02:00
Zaterdag 12:00 - 02:00
Djanv .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
In een leuke entourage-eetcafé- lekker gegeten! Een foutje in de bestelling (onjuist gerecht werd geserveerd) werd probleemloos en snel opgelost. Met een gastvrije bediening en goede prijs-kwaliteit-verhouding wat mij betreft een aanrader!
Silent .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Gisteravond met twee collegas wezen eten in dit kleine maar gezellige eetcafe. Ik had een oosters gerecht met kip. Erg lekker op smaak gebracht. Ook de borden van mijn collegas zagen er erg goed uit, de biefstuk was goed gebakken en de zalm met gambas zagen er ook goed uit.
de service was goed, gezellige eigenaar die erg veel weet van bier en wijn. Volgende keer als we in mijdrecht zijn dan gaan we hier zeker weer heen, geen gedoe gewoon lekker aanschuiven en voor een goede prijs een heerlijke maaltijd.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Vanavond met twee vrienden gegeten in Het Rechthuis. Een prettig dorpscafé waar je ook een prima maaltijd kunt eten. Ik had een biefstuk met champignons, frietjes en wat sla en dat was keurig in orde. Wat ik voorbij zag komen aan andere maaltijden, ook die van mijn vrienden, zag er allemaal smakelijk uit. Een lekker bord eten voor een redelijke prijs. Een klein kritiekpuntje is dat het voor mijn gevoel wat lang duurde voordat we ons eten kregen, maar het was vrij vol en het keukentje ziet er klein uit; dat zal de verklaring zijn. Als ik in de buurt ben, kom ik graag nog eens terug.
Anna2l .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Bij binnenkomst werd ons verteld dat we 15 a 30 min moeten wachten op een tafel. Dat werd uiteindelijk 50 minuten. Het had de eigenaar gesierd als we intussen een broodje hadden gekregen.
Toen onze tafel eindelijk vrij kwam, ging de eigenaar eerst nog andere tafels schoon maken. Maak die tafel schoon, begeleidt de gasten naar de tafel en vraag wat ze willen drinken.
Na een half uur kwam het eten. De biefstuk van een van mn tafelgenoten was te rauw. Deze heb ik teruggebracht naar de keuken en vervolgens heeft ze er nog minimaal 10 min op moeten wachten. Toen de biefstuk uit werd geserveerd hadden wij het eten al op. Niet voor herhaling vatbaar.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Hier op 19 maart 15 even een heerlijke maaltijd genoten. Waren hier al eerder geweest en toen was het eten, service ook prima,. Voor os is dit een "geen zin om te koken" gelegenheid.
Onder het genot van een lekker flesje wijn genoten van de Biefstuk Rechthuis en een brochette Varkenshaas. Beide prima verzorgd en goed van smaak.
Dit is gewoon een leuk eetcafe, waar het goed toeven is.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Eten en bediening wel ok. Een leuk eetcafe die prima eten heeft. Opmerking; het duurt wel enorm lang voordat je wat te eten krijgt na bestelling. Wilde even snel een hapje doen die je daar ook zou mogen verwachten. Hebben ruim drie kwartier moeten wachten op een saté en biefstukje. Niet meer voor ons
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Hier op vrijdag 10-10-14 gegeten. Sinds het voorjaar is dit café ook een eenvoudig restaurant rijker. Na een vriendelijk ontvangst namen wij een klein tafeltje aan de raamzijde. Na de wijnkaart t hebben bekeken gekozen voor een heerlijke Spaanse wijn. Naam zei ons niets, dus dan is het proberen. De jonge vrouwelijke bediening kon ons bijna niets vertellen over de wijn en dat gaf ze ook netjes toe. Een zachte fruitige rode wijn. Niets mis mee.
Hoofdgerecht. Voor mijn partner een biefstuk. Precies goed gebakken ( zoals gevraagd) en als "bijlagen" wat sla en frietjes. Zelf koos ik voor de Hamburger DE LEEUW. Gevraagd hoezo De Leeuw, blijkt dit de naam te zijn van een vorige kok, die zijn naam hieraan had gegeven en wat was gebleven. Een heerlijke hamburger, zeer groot en perfect gebakken.
De bijgeleverde frietjes van zowel mijn partner als voor mij, waren erg lekker van smaak en mooi goudbruin gebakken. Echter ze waren bremzout. Dit bij de eigenaar aangegeven en hij meldde eerlijkheidshalve dat er in deze week ook al een klacht hierover was geweest. Hij zou hier nu direct zijn maatregelen tegen nemen zodat dit probleem zich niet meer zal voordoen.
Dit restaurant is een goede plaats binnen de horeca van Mijdrecht. Eindelijk eens een restaurant waar je eenvoudig maar erg goed kan eten, zonder dat dit een avondvullend programma is. Wij noemen dit altijd: "geen zin om te koken restaurant". Wij zullen hier vaker komen.
Smuller59 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
gezellig, en centraal gelegen in Mijdrecht, erg lekker eten
prettige sfeer,
vriendelijke bediening