Het Raedthuys, Hoogerheide

31-164652060

Meer informatie over restaurant Het Raedthuys, Hoogerheide

Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Vriendelijk ontvangst. Tafel aan kleine kant voor 4 personen. Veel keuze aan voorgerechten(misschien te veel), specialiteiten van de kok op apart tafelbord om uit te kiezen. Mosselsoep was vrij zout, maar wel lekker veel mosselen erin. Hoofdgerecht heerlijk met frietjes en gebakken aardappeltjes en een klein schaaltje salade. Nagerecht vonden we alle vier heerlijk, en we hadden allemaal verschillende gerechtjes. Al met al een restaurant om terug te komen.
Jammer dat het erg rustig was. Misschien vanwege de vakantietijd.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
De etalage als voorgerecht (is al bijna een maaltijd) en de chateaubriand is voortreffelijk.
Ook diversitieit aan verse groente erbij.
Ze hebben het duidelijk beter op de rit als in de beginning.
Dendaas .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Heerlijk gegeten, sliptong voor de dames en tornado voor de man in het gezelschap.
Prima kwaliteit en gebakeen zoals gevraagd.
Een heerlijke Rioja en witte wijn die volgens de dames , lekerrrrrrrr was.
En niet onbelangrijk ook aan de frites is aandacht besteed, heerlijk goudgeel en goed gevulde staafjes die lang krokant bleven. Hoop dat de restauranthouders en cafetaria's stoppen met hun goedbedoelde zgn. " ambachtelijke frites" met bruine punten en volgezogen vettige staafjes...
P_vd_Eijnden .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Onlangs hebben we hier met 4 personen gegeten. Eten was niet slecht, maar voor de prijs hadden we toch wel meer verwacht. Voor een sausje bij het vlees betaal je 2,50 euro pp extra en voor een klein bakje mayonaise 1 euro extra. Dit soort zaken hoort gewoon bij de prijs inbegrepen te zijn.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Op eerste kerstdag hier, met 9 personen, beland om het kerstmenu te eten. Voor de kerst was er een speciaal menu samengesteld met voor ieder wat wils. Het kiezen van een drankje is vanweg de ruime (bier)kaart lastig. Gelukkig weet de bediening je te helpen met deze keuze. De bediening is hartelijk open en niet te aanwezig en doen prima hun werk. De gastheer en dame laten zich regelmatig zien. Bij de keuken kun je naar binnen kijken. Het eten zag er prima en verzorgd uit. Voordat het eten kwam kregen we een amuse (mini carpaccio). De voorgerechten waren ruime porties en goed op smaak. De carpaccio en de scampi's zagen en smaakten allen heerlijk. Daarna een soep deze was goed op smaak. Hierna een heerlijke spoom (citroen). Hierna was er entertainment (raad het apparaat en een quiz). Na de quiz kwamen de hoofdgerechten. Deze waren royaal, prima gegaard (o.a. tournedos, hazepeper, tong en zalm). Hierbij een passende garnituur per gerecht. Ook waren er voldoende frites, warme groenten en salade bij. Hierna was er gelukkig nog ruimte voor het grand dessert (of de dame blanche). Dit dessert was prima en goed verzorgd. De (warme) chocoladesaus bij de dame blanche werd apart geserveerd. Bij de koffie/thee laggen er heerlijke bonbons bij. Overall: de porties zijn ruim voldoende, prima opgemaakt en goed gekruid. Daarbij de gastvriendelijke service en attente bediening en het was een geslaagde avond!
Chrismerkx .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Goed restaurant, ruime parkeergelegenheid. Bediening met liefde voor haar werk. Mooi opengewerkte keuken. Goed zitmeubels. Uit eten zoals het hoort. Decor strak, geen poespas.