Over restaurant Het Raedthuijs

Genieten aan het water

Welkom bij het gezelligste tapasrestaurant aan de haven van Zeewolde. Al 9 jaar lang is Het Raedthuijs de uitgelezen plek om de inwoners van Zeewolde en toeristen uit binnen- en buitenland van de lekkerste tapas te voorzien. Bij mooi weer zit je heerlijk op het terras aan het water en bij minder weer in het stijlvol aangeklede restaurant. Geniet van de smaakmakende tapas, waarbij de chef altijd rekening houdt met de seizoenen!

Meer informatie over restaurant Het Raedthuijs

Maandag 17:00 - 01:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 01:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Patty C.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Wat een leuk restaurant. Pure, eerlijke en verse smaken die je elders niet vaak proeft. Je kunt er rustig zitten en de bediening is erg aardig. Het feestelijke toetje met vuurwerk maakte het compleet. Wij komen hier zeker eens terug.
Wibe S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
We eten hier wel vaker en kiezen dan altijd de methode om de hoeveelheid tapas zelf te beslissen en per gerechtje te betalen (dus niet onbeperkt tapas voor een vast bedrag).
Met de Albert Heijn actie (tweede persoon gratis), hadden we uitsluitend de mogelijkheid om het duurdere onbeperkte systeem te kiezen. Dat is jammer, zoveel eten we niet en dit deed de rekening (2e persoon gratis) nauwelijks verlagen ten opzichte van het dineren voor twee zonder korting.
KathyH .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Zeer sfeervolle locatie en restaurant! Het eten daarentegen vond ik niet geweldig :(
De spareribs en gepaneerde kip waren veel te hard gebakken, waren bijna zwart. En aan sommige andere dingen zat weinig smaak, terwijl andere dingen weer erg zout waren.
De toetjes tapas daarentegen was heerlijk, alleen erg aan de prijs (€7,- per persoon ).
Het is dat we met een AH dinerbon waren, want voor de volle mep zou ik er niet meer gaan eten!
Anna J O.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Heerlijk gegeten porties waren voor ons precies goed.
Ruime keuze.
Bediening vlot en vriendelijk.
Perfect avondje gehad.
Stefanie D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Het decor is geweldig, heel erg sfeervol en een kinderhoek met een ikea keuken en een speelkleed! Een speciaal plastic bord voor onze kleine man van 11 maanden die heerlijk heeft gesmuld van de zoete aardappelfrieten!
Favoriete gerecht waren toch echt de inktvisringen en de dadels met spek.
Bediening was super.
Wij hebben een heerlijke avond gehad!
Jeroenermelo .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Super gezellig en leuke avond. De bediening was correct en legde alles duidelijk uit. De kwaliteit was jammer genoeg niet altijd constant.
Gonrademaker .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Heerlijk gegeten. Vriendelijk en gastvrije medewerksters. Speciale speelhoek voor de kinderen. Bij goed weer heeeerlijk vertoeven op het terras aan de haven.
Bvhamont .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Heerlijk gegeten, leuke, lekkere tapas gerechten goede bediening. Alleen jammer dat je bij de AH actie geen toetje mag kiezen. Uiteraard we tegen extra betaling
Brenda_flevo .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Gelukkig is het Raedthuijs weer overgestapt op tapas. Iets minder keus maar erg lekker allemaal. Gezellig restaurant, leuke uitstraling/inrichting, kinderspeelhoek aanwezig, bediening vlot en vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Abolder .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Het restaurant was gezellig druk. Wij kregen genoeg tijd om de tapas uit te zoeken. De serveersters hadden het wel erg druk. De portobello vond ik een topper, samen met de yakitoriespiesjes. Een min puntje was dat wij geen kraanwater konden krijgen, ondanks dat wij enkele glazen wijn per persoon bestelden.
Een pluim voor het opbellen, wij hadden onze sjaal laten liggen. Dit konden wij erg waarderen.
Connie T.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Kleine gerechtjes gegeten. De kaart was niet helemaal duidelijk. Bij de carpaccio stond bijvoorbeeld niet dat er vlees bij zat, terwijl dit een substantieel onderdeel was. De smaak was over het algemeen vlak. Werden er niet echt blij van. Prijs /kwaliteit matig. Door het slechte licht konden we niet goed zien wat er op ons bord lag. Een karafje kraanwater voor 2,50 belachelijk ! Te weinig personeel. Er liepen 2 meisjes om te bedienen. Ze waren aardig, maar voor een vol restaurant werkte dit niet. We moesten regelmatig veel moeite doen om iets te bestellen.
Sonjak .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Lekker gegeten, we zijn niet verder gekomen dan 5 gerechtjes de man omdat we ook nog een lekker toetje van de kaart wilden. De gerechtjes zijn soms best groot en een verkleinde versie van gewone gerechten. Het is eigenlijk meer een proeverij van verschillende gerechten. Lekkere frieten erbij en een salade en vers brood vooraf.
Jadelange .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
De tapas formule is prima, smaakte prima, mooie porties. Zeer vriendelijke bediening en de entourage zag er ook goed uit.
Westhof99 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
wde tapas die wij hadden vooral de spaarribs en de spiesjesij vonden alles heerlijk het eten alszo de bediening als de ambiance
Annemadrie .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
De hele sfeer is enigszins kil. De meisjes van de bediening waren vriendelijk, maar na de uitleg over het concept begrepen wij nog steeds niet goed hoe e.e.a. nu zat. Vier ronden waarin per ronde drie gerechtjes besteld konden worden. Dit alles voor 23,50 pp. Dit leek ons erg veel voor ons, dus dat zeiden we direct. Geen probleem werd gezegd, u kunt na elke ronde stoppen. Aldus gedaan. Wat er niet bij gezegd werd is dat je gewoon het volle pond betaalt als je eerder stopt, dus ook voor wat je niet eet! Dan is dit opeens wel heel veel te duur betaald voor twee ronden tapas, ipv vier. Wij hebben de rekening gewoon betaald, wilden geen rel in het volle restaurant, dus mailden wij thuis beleeft met een vraag om uitleg. Uiterst onfatsoenlijk hebben wij hierop geen enkele reactie gekregen. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt, wat een misser! Voor ons was dit de eerste, maar ook gelijk de laatste keer!
Eveline1411 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Heel lekker eten en goede service! Alles ook voor een leuke aantrekkelijke prijs. Alles zag er ook gezellig en mooi uit.
Elroy4th .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten! De lekkere kip was onze favoriet. Het restaurant is erg mooi en heeft een mooie locatie. Leuk dat er krijtborden op de toiletten hangen zodat iedereen een berichtje kan schrijven.
Djaa .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Prachtig restaurant op een toplocatie! Wij hebben heerlijk op het terras aan de haven gezeten waar een gezellige sfeer hangt. Het eten was heel erg lekker en heel veel keuze, zeker een 10 waard! De bediening is erg klantvriendelijk en erg snel! Wij komen zeker vaker terug.
Marieke.lebbink .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Het eten was minder dan de vorige keer. De zalm was op en werd vervangen door tonijn of gamba s. Geeft toch een hele andere smaak. De biefstukjes waren aangebrand. Ook miste ik de tomaat met mozzarella.. die de vorige keer op de kaart stond. Bediening aardig en behulpzaam. Tijd tussen de gerechten duurde te lang.
G.steijn .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
We hebben heerlijk aan het water gezeten, er was vriendelijke bediening en lekkere tapas gegeten!
Uitstekend en tevreden