Meer informatie over restaurant Het Raadsel van de Wadden

• Kom je met de auto?
    Het restaurant bevindt zich op Jachthaven Lauwersmeer.
  • : Parkeerplaats

2 jan. Gesloten
3 & 4 jan.: 16:00 - 21:00
5 & 6 jan.: 12:00 - 21:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Het Raadsel van de Wadden

Dannielle S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Goed eten, Heerlijke plek en super bediening. Ze laten kindjes zich ook heel welkom voelen
Bjorn L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Zeer lekker gegeten! Een echte aanrader. Vriendelijk personeel en mooie locatie
Laurie H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heel lekker gegeten! En vriendelijk geholpen :) Wij komen zelf niet uit de omgeving maar hebben tijdens ons weekje Friesland 2 keer heerlijk vertoefd in dit gezellige restaurant.
Kees T.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Hartelijke ontvangst waardoor wij ons direct welkom voelden. Eten was prima en er werd goed rekening gehouden met persoonlijke wensen. In de serre prachtig uitzicht. Nu nog dubbel glas, dan wordt het een tien!!
Luc S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Wachttijden zijn ontoelaatbaar lang! kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Rolf J.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Leuk relaxed restaurant met een mooie uitkijk op de jachthaven en het Lauwersmeer.
Wij hebben genoten van onze mosselen en spare Robs.
Paula D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Wat een heerlijke plek! Wat een toplocatie met lekker eten en vlotte bediening. Zowel ‘s winters als zomers een aanrader!
Hennieta D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Altijd lekker eten en een vriendelijke gastvrije bediening en een leuk ingerichte sfeervolle plek met zicht op het meer !
Arend V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Geweldige sfeer, een fantastische locatie en een gezellige, vlotte, maar vooral kundige bediening. De carpaccio vooraf en de zalm en tournedos als hoofdgerecht is zeker een aanrader! De hier beleving hier is iets waar velen van kunnen leren. Kom absoluut terug!!
Rudwina B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Gezellige plek, mooi gelegen aan het water. Vriendelijke bediening. Het eten is goed, maar desondanks wat hoog geprijsd.
Pieter G.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Erg vriendelijke ontvangst met flexibiliteit voor wat betreft de keuze van het drankje vooraf en de eetplek vanwege de hitte buiten en binnen. Eten is prima en het toetje (het raadsel van de Wadden) zeer uitgebreid, voor elck wat wils en vooral heerlijk.
J.C.G. V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Een heerlijke avond gehad.
msteenbergen15 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het was een prachtige dag en het eten bij Het raadsel van de Wadden was er een waardige afsluiting van. Het eten was smakelijk, de bediening efficiënt en toch informeel en hartelijk. De accommodatie, wij zaten in de serre was prima, het uitzicht op de jachthaven, met daarachter het Lauwersmee beviel ons ook goed. We komen vast nog eens weer.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk gegeten en ook voor onze dochter een heerlijk menu en als afsluiter een cadeautje mogen uitkiezen! Wij komen zeker terug als we in de buurt zijn!
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
De aankomst van het restaurant (achterzijde) kon niet vermoeden wat een sfeervol restaurant dit is.
Ons hele gezin heeft echt heerlijk gegeten, onze gastvrouw was bijzonder vriendelijk en het uitzicht is prachtig!
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Heerlijk gegeten, gemoedelijke en ongedwongen sfeer. En wat een vriendelijke gastvrouw. Een heel erg goede ervaring, een lichtpuntje met het slechte weer deze meivakantie.
Marjolijne H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Prettige sfeer, heerlijk eten en waar voor je geld
Kristof D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Hartelijk, authentiek, gezellig, creatief, origineel, hemels lekker en vers eten, niet te duur, kindvriendelijk, absolute aanrader, fijne dranken.
Lotte L.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
We hebben een fantastische avond gehad! Het eten was heerlijk; de porties zijn niet heel groot, maar juist perfect als je een voor-, hoofd- en nagerecht wilt zonder dat je de helft van het nagerecht moet laten staan. De gerechten leken op de menukaart vrij standaard, maar aan alles werd een leuke twist gegeven zodat zelfs de hamburger heel bijzonder was. De bediening is fantastisch en ontzettend gastvrij, we voelden ons heel erg welkom. Grote aanrader!
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Was erg gezellig wel druk en aardig wat kinderen maar dat vind ik wel leuk mijn partner vind dat minder.
De sfeer is er altijd goed er liepen 2 serveersters en ik had het idee dat er wel 1 bij had gekund met deze drukte dit aangezien mijn gevraagde drankje werd vergeten maar dat is later wel heel goed opgelost. De dames zijn super aardig.