Meer informatie over restaurant Het Raadsel van de Wadden

• Kom je met de auto?
    Het restaurant bevindt zich op Jachthaven Lauwersmeer.
  • : Parkeerplaats

Maandag t/m vrijdag 16:00 - 21:00
Zaterdag 12:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Y. V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heel gastvrij en erg lekker gegeten. Niets op aan te merken.
Dank u wel, we hebben het graag gedaan.
Dennis X.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Vanavond een heerlijke avond gehad! We hadden een mooie plek bij de spellen/boekenkast, zodat onze drie jonge jongens zichzelf lekker bezig hielden! Eten was ook perfect. Sfeer was prima! Klasse, dank je wel!
Graag gedaan, dank voor uw bericht en tot de volgende keer!
Teijo D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
heel erg goed. Prima visjes (baars, snoekbaars) met geroosterde groentes en aardappeltjes en friet. En vistrio vooraf.

Fijne bediening. Toen we vroeg kwamen stonden er nog wat restjes van een bierproeverij. Spontaan werd aangeboden om zelf nog een proeverijtje te doen. Glazen op tafel gebracht en het verhaal erbij. Chapeau.

Laat je niet weerhouden door de buitenkant, binnen is het gezellig.

Enige maar: de frietjes vonden we niet lekker.
Dank u voor uw bericht. Spijtig van de frietjes. We overwegen om ze door iets anders te vervangen op de nieuwe voorjaarskaart. Graag tot de volgende keer!
Carlo R.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Leuke bediening, erg gezellig door de open haard en sfeervolle verlichting. Prachtig uitzicht op de haven. Zeker nog een keer bezoeken!
Chris O.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Bijzonder gastvrij en een sfeervolle restaurant...... zeker voor heraling vatbaar
Janke M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Zeer op prijs gesteld: 1- mogelijkheid van biologisch vlees en meer dan 1 vegetarisch
2- de bediening van Mevr.? uit Oudwoude.
MAAR
Waarom die visueel verontreinigde blauweR op het dak, die ook aan staat nadat het restaurant gesloten is ? Daar ergerden we ons aan. Kan die aub uit s' nachts? Of nog liever helemaal weg. Het is een storend element.
Nynke N.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wat een fijne plek om te eten. Je wordt hier niet als nummer behandeld, maar als gast. Er is persoonlijke aandacht. We waren met zijn zessen. Allemaal vonden we ons eten lekker. Het vlees was heerlijk zacht en goed van smaak. Dit was al de vierde keer dat wij hier zijn geweest. We zijn nog niet een keer teleurgesteld naar huis gegaan. Zeker een aanrader voor wie eten van goede kwaliteit wil, voor een mooie prijs.
TableauVivant .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een mooie setting. Het vegetarische menu was veelzijdig. Jammer dat de bijgerechten van het hoofdgerecht toch een paar stukjes bacon bevatten, maar de kok heeft dat keurig hersteld. Smaakvol, origineel menu, kwalitatief goede gerechten, goede bediening en een leuk, compact restaurant in een mooie omgeving
Pieter W.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Bijzonder lekker gegeten. In deze koude maand heerlijk naast de houtkachel gezeten. Een sfeervolle ambiance. Een aanrader
W S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben genoten van de sfeer en de gastvrijheid
Ton-Marjolijne .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prettig restaurant met fijne bediening en tijd voor persoonlijk gesprek.
Geserveerde gerechten zijn heerlijk.
Beslist aanrader voor iedereen.
Deze keer erg rustig agv winterperiode
Jannemiek K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Met de boot van Schiermonnikoog terug naar het Lauwersmeer en neergestreken bij " het raadsel van de Wadden" . Een zeer vriendelijke en persoonlijke ontvangst, prachtig uitzicht, we konden in de serre zitten. We bestelden schol en op de huid gebakken kabeljauw. We kregen er gebakken aardappelen/ frites, twee soorten groenten en een salade bij. We dronken op advies een droge witte wijn uit Moldavie. Als toetje een Fries kaasplankje met en erbij behorend glas rode port. Een espresso en een " Fries duimpje" tot besluit, Het was heerlijk.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Omdat mijn vader 60 werd wilde we even ergens anders eten dan op het Landal park. Dit restaurant is op loopafstand van het park en de kaart zag er goed uit. Het is een echte aanrader!! Heerlijk gegeten, de gamba's waren vers en sappig, de tournedos heerlijk mals en de schol super vers en vol van smaak. Het uitzicht is ook goed over de jachthaven. Voor een snelle hap kan het lang duren, maar voor ons was het top. Wij wilden juist een avond uit en niet met een uur weer buiten staan. De bediening is echt top! Toen we naar huis wilden als laatste in het restaurant regende het heel hard. De bediening heeft ons gewoon naar huis gebracht!! Wat een service.
pietsie1 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Lekker gegeten.
Vriendelijke bediening, nam tijd om uitleg te geven over omgeving, uitstapjes enz.
We wilden na een lange dag ff snel een hapje eten, maar dat is een gezellig avondje geworden.
irisvdstaal .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
De gerechten waren goed, de sfeer was gemoedelijk en de aanwezigheid van een livebandje maakte het plaatje helemaal compleet. Wij waren zeker aangenaam verrast door dit restaurant.
Louie12 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Heerlijk gegeten, schnitzel en spareribs beide zeer goed bereid www.goede kwaliteit. Dit met geweldig uitzicht en attent en vooral aardige bediening. Was een top avond
m.vanderlinden .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Een hele goede kok in de keuken en een mooi uitzicht op het Lauwersmeer. De bediening was drama. Op de automatische piloot, geen enkele persoonlijke aandacht. En heeeeeeeeeeel langgggggggg wachten. We kregen ons drankje en na 3 kwartier schoven ze een mini schaaltje olijven en een handje vol pinda's op tafel. We begrepen uit dit gebaar dat het nog even kon gaan duren. Uiteindelijk 1 1 /2 uur nadat we binnen waren gekomen kwam het voorgerecht. Daarna duurde het een dik uur voordat het hoofdgerecht kwam en zelfs het toetje (koffie) liet een dik half uur op zich wachten. Gezellig tafelen is leuk, maar dit duurde echt veel te lang. We kregen een gratis drankje, leuk gebaar maar waarom niet gewoon wat meer personeel inzetten en dan wel tevreden klanten?
Cees_1947 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Bij het voorgerecht de garnalen cocktail werd de saus apart opgediend waardoor de goede smaak van de garnalen beter tot zijn recht kwam.
Het hoofgerecht de tournedos was uitstekend van smaak, de pepersaus was redelijk kon beter.
De bijgerechten waren zeer goed van smaak en voldoende.
Bij de koffie na afloop werd handgemaakte bonbons gepresenteerd wat voor een mooie afronding zorgde.
De bediening doet er alles aan om het de gast naar de zin te maken.
w.g.bonnema .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
wij hebben een fijne avond gehad.
mooie locatie met een geweldig uitzicht.
de bediening heel vriendelijk!!
het eten was super!
ook de decoratie was prima!
een aanrader!!
wij waren verrast.
waterny9 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Wij vonden het een verrassing!
De buitenkant van het restaurant doet niet vermoeden dat zich hier een werkelijk culinair vijf sterren eetgelegenheid bevindt.
Het eten was voortreffelijk: met zorg en aandacht geserveerd.
Bovendien vriendelijke, ontspannen sfeer.
Zeer aanbevelenswaardig!!!