Meer informatie over restaurant Het Raadsel van de Wadden

• Kom je met de auto?
    Het restaurant bevindt zich op Jachthaven Lauwersmeer.
  • : Parkeerplaats

• Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellig
ate V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
gezellig,vlotte bediening en heerlijk eten
Sanne F.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk relaxte avond gehad. Ook aan onze dochter van twee werd aandacht besteed in de vorm van kleurplaat en cadeautje, erg leuk!
De bediening was vlot, er was voldoende keus en het eten was heerlijk!
Anke O.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekker eten en een goede sfeer
Rik S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Goede sfeer, prima plek.
h. V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Prima avond. Heerlijke heilbot vooraf en zalige biefstuk.
Jan Jacob D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij het raadsel van de wadden, vriendelijk personeel en een prachtig uitzicht over de jachthaven.
Wij komen hier zeker weten terug!
J. H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Eten is redelijk, maar hoog geprijsd. Je moet extreem lang wachten op de bediening, die ook nog eens flinke steken laat vallen. Bestelling van 1 persoon vergeten door te geven, tournedos well-done ipv rare doorgeven aan de keuken.
Eigenlijk geen aanrader; zeer beperkte kaart, erg trage bediening en een te hoge prijs. Eten wat je krijgt is goed.
Ivo V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Na nog 1 keer proberen, na de teleurstelling van vorig jaar, is alles beter mee gevallen maar echt veel vooruitgang is er niet gemaakt.
S. H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Onlangs gegeten in dit restaurant. Mooie omgeving met prachtig uitzicht op de haven.
Het eten was echter een teleurstelling. Gemarineerde kippendijen waren smakeloos, zonder saus oid met wat gebakken paprika eronder. Veel te duur ook voor wat je krijgt. Patat was prima.
De carpaccio half opgegeten, vlees was wel van goede kwaliteit maar veel te dik gesneden, De varkenshaas was droog gebakken, jammer. Al met al geen succes. Er zal wel wat moeten gebeuren eer wij weer eens langskomen. Jammer.
Giulietta V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Slechtste restaurantervaring ooit!!! Gereserveerd om 18:00 u en exact op tijd als eerste gasten (4 volwassenen n 1 5-jarig kind) het restaurant betreden. Na 2,5 uur, waarvan 2 uur wachttijd, het restaurant zonder maaltijd verlaten! Onbeschofte medewerkers, zeer slecht bereid/onsmakelijk voorgerecht, verbrande spare-ribs voor kind, 2 uur onafgeruimde tafel met restanten voorgerecht en geen prognose wanneer hoofdgerecht zou doorkomen! Om 20:30 u aan zeer verbolgen personeel om rekening gevraagd en veel te veel moeten betalen voor een niet genoten maaltijd. Nooit meer naar het raadsel van de Wadden!
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Informeel, gezellig, vriendelijk en prima keuken
carlo R.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving met een prettige bediening...wat kan een mens nog meer wensen! Een aanrader want dit pareltje is het waard!
jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Beste,

Bedankt voor de vraag. Dan het volgende:

Wij gaan niet meer bij deze winkel eten. we waren met een groep van 7 personen. (familie)
Bij aankomst ging het niet vlot maar kregen ons drankje waarna de bestelling werd opgenomen.
De temperatuur in de zaak was door de houtkachels ondragelijk warm maar men gooit er nog een blokje hout op.
De man die dit deed liep op z’n sokken door de zaak en zal het daarom koud hebben gehad.
Ik had de mosterd soep samen met nog 2 personen. De soep was hap lauw op het randje.
Na 10 minuten met lege glazen te hebben gezeten, werd er nog een rondje opgenomen.
Bij het wachten worden we verrast met het hoofdgerecht. Niet erg maag de tafel stond nog vol met de spullen van het voorgerecht.
Nog geen drankje.
De tournedos van 1 van ons gezelschap was zover doorbakken, dat deze niet te eten was. Er was snel een nieuwe.
Met 6 personen kregen we al 1 bakje patat en 1 bakje aardappels. Het bakje salade is niet heel bijzonder.
Gevraagd om nog een bakje patat, deze is niet meer gekomen. toen werd de sfeer snel minder ook onder ons als groep. Gaan we er wat van zeggen?
Uiteindelijk hebben we de handdoek gegooid en hebben we besloten ons diner vroegtijdig te laten eindigen. Het enige kind in de groep heeft niet zijn ijsje gekregen terwijl hij al lang zat te wachten.
De rekening die we gepresenteerd kregen was met 10% korting nog €182,-. Woedend weggelopen.

Ik verwacht graag een reactie van het restaurant over hun ervaring.
Wij adviseren hem niet voor een hapje eten.

Met vriendelijke groet/With kind regards,

MTU Benelux

Jeroen van Helvoirt
Product Specialist After sales.
Philip P.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Leuk, knus restaurant. Kleine kaart, kwalitatief goed. Iets aan prijzige kant.
Klaas W.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Prijs is wel aan de hoge kant.
Y. V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heel gastvrij en erg lekker gegeten. Niets op aan te merken.
Dank u wel, we hebben het graag gedaan.
Dennis X.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Vanavond een heerlijke avond gehad! We hadden een mooie plek bij de spellen/boekenkast, zodat onze drie jonge jongens zichzelf lekker bezig hielden! Eten was ook perfect. Sfeer was prima! Klasse, dank je wel!
Graag gedaan, dank voor uw bericht en tot de volgende keer!
Teijo D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
heel erg goed. Prima visjes (baars, snoekbaars) met geroosterde groentes en aardappeltjes en friet. En vistrio vooraf.

Fijne bediening. Toen we vroeg kwamen stonden er nog wat restjes van een bierproeverij. Spontaan werd aangeboden om zelf nog een proeverijtje te doen. Glazen op tafel gebracht en het verhaal erbij. Chapeau.

Laat je niet weerhouden door de buitenkant, binnen is het gezellig.

Enige maar: de frietjes vonden we niet lekker.
Dank u voor uw bericht. Spijtig van de frietjes. We overwegen om ze door iets anders te vervangen op de nieuwe voorjaarskaart. Graag tot de volgende keer!
Carlo R.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Leuke bediening, erg gezellig door de open haard en sfeervolle verlichting. Prachtig uitzicht op de haven. Zeker nog een keer bezoeken!