Het Raadhuis

Meer informatie over restaurant Het Raadhuis

Jouw recensie over het restaurant Het Raadhuis

Irma H.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Wij vonden het heel gezellig. Weer een reden om terug te komen met familie. Antoon en irma. Antoon irma, en Antoon irma en Harrie en Wilma
Inpo .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Inmiddels al heel regelmatig bij het sfeervolle Raadhuis gegeten. Zowel lunches als high tea zijn echt geweldig. De eigenaresse maakt veel zelf en dat proef je. Ik heb al een paar keer de uitgebreide high tea genomen.Ik start dan om 14 uur en kan die dag lunch en diner dan overslaan. Onbeperkt en goede thee en mooie afwisseling in de gerechten. De prijs-kwaliteitverhouding vind ik prima. Ook de lunch is heerlijk en kun je aanvullen met goede wijn. Het pand is door deze mensen zelf prachtig in stijl gerenoveerd en in de zomer kun je ook lekker buiten zitten. Zeker een aanrader!!
joolbee .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2012
Onlangs stuitte ik tijdens een fietstocht in de omgeving per ongeluk op het Raadhuis. Een prachtig oud pand met leuk terras en ook van binnen heel sfeervol. Ze hadden er Kusmi-thee in mooi (brocante) servies en heerlijke zelfgemaakte taart en cake. Ik heb er 2 uitstekende stukken geproefd. Van de lunchkaart heb ik niet gegeten maar het zag er goed uit, de high tea ook. Ik ga graag nog een keer in de omgeving fietsen om daar uit te kunnen rusten met lunch of iets anders lekkers. De bediening (eigenaresse?) was erg gastvrij. Als van oorsprong Brabantse voelde ik me er meteen helemaal thuis.