Het Raadhuis Schipluiden

Woensdag t/m Vrijdag 09:00 - 17:30
Zaterdag en Zondag 10:00 - 17:30
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Hier de verjaardag van mijn vrouw gevierd met kofiie / thee met gebak gevolgd door kleine hapjes met drankjes. Gelukkig was het weer prima zodat we in de sfeervolle tuin konden zitten. De bediening was zeer attent en vriendelijk. Ook de kleine kinderen vermaakten zich prima met het aanweizge speelgoed. De koffie en thee zijn voortreffelijk, gebak van Holtkamp en de zelf gemaakte hapjes waren mooi opgemaakt, origineel en heerlijk van smaak. Voor het decor heb ik "slechts" een 9 gegeven omdat de tuin mooi is maar binnen moet het nog wat aangekleed worden.
Dam4 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
De lekkerste broodjes met echte holtkamp kroketten zeer attente en vriendelijke bediening ook buiten zit je heerlijk op het terras jammer dat ze niet 7 dgn open zijn
Corine S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Enthousiast, betrokken en een 'niets is teveel' mentaliteit. Met de lekkerste koffie van Schipluiden en een kleine maar zeer goede ontbijt/lunchaart met mooie producten is er voor iedereen wel iets te vinden. Een acht voor het decor, omdat e.e.a. nog in ontwikkeling is (de tuin) maar de start is al mooi! De burgervader is een lekker broodje hamburger met een mooi 'smokey' tintje, de tomatensoep (van de dag) heerlijk en eerlijk en als toetje een stuk caramel cheesecake die echt veel te lekker is. Kortom een aanrader!