Het Praathuis

Het Weegje 4 2741 JX Waddinxveen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Het Praathuis

Sylviapluim .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Deze avond gegeten bij het praathuis.
Allemaal kleine voorgerechtjes , warm en koud.
Een soepje tussendoor
Een hoofdgerecht , de keuze uit vis en vlees met groenten, aardappelen en salade.
En ijs met aardbeien toe
Allemaal even lekker en met zorg bereid!
Het was echt heerlijk!
Met het prachtige uitzicht en de vriendelijke bediening erbij een dikke 10
Gverw60 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Een echte aanrader ! Vriendelijke ontvangst,goede service,heel schoon,we hadden een feestje met een warm/koud buffet er bij heerlijk !
het is nu winter maar zomers kan je daar lekker wandelen en daarna neer strijken op het terras wat al net zo schoon is als binnen.
Je zal er geen spijt van krijgen.
Yarisje .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Geluncht op het mooiste terras van Nederland qua uitzicht! Grote plas en prachtig natuurgebied met vele vogels vormen het uitzicht. Supervriendelijke en zeer attente bediening en eten van hoog niveau qua vers! Verse jus d'orange, altijd lekker, en de koffie is van t huis! Clubsandwich met kip of zalm en het Twaalfuurtje (heel veel lekkers bi elkaar) zijn de specialiteiten van dit leuke, pas verbouwde, restaurant. Aanrader!
Fabienne O.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Tijdens een heerlijk fietstochtje streken we hier neer voor een vroege lunch. Relaxed terras (wij waren de eersten) met uitzicht op het zeer rustige meer. Ik nam een calzone en kreeg de verkeerde. Er werd nog aangeboden de juiste voor mij klaar te maken, maar dan zouden we na elkaar eten i.p.v. samen dus kreeg ik een drankje ter compensatie. Het eten was erg lekker, de bediening heel vriendelijk en ik ben erg blij dat we deze plek gevonden hebben.
Yarisje .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2014
Het Praathuis ligt, aan het water, middenin het prachtige natuurgebied het Weegje in Waddinxveen. Restaurant is wat oubollig, maar een grote verbouwing staat op stapel!
Eten is van hoog niveau qua vers; zowel groente als vlees als vis is knijtervers! Verwacht hier geen kreeft of kaviaar, maar wel een heerlijke clubsandwich of een geweldige biefstuk! Bediening meer dan vriendelijk en zeer attent!