Het Postkantoor

6,1
L.M. V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Slechte service, 3 kwartier moeten wachten voordat er iemand kwam

Eten was zwaar onder de maat.

Bediening lijkt er niet zoveel zin in te hebben.

Zonde van het bedrijf, het ziet er verder mooi uit.
Epicurus2 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Blijf hier weg! Besteed uw euro's elders. Wat een aanfluiting is dit. Het enige positieve is de aankleding. En vooral de deur naar buiten. Het personeel is traag en volstrekt ongeïnteresseerd, de organisatie een complete chaos. Zelfs op een kopje koffie moet men te lang wachten.
Wij bestelden een simpele lunch en grote wachten begon. Ondertussen verbaasden wij ons hoe vaak een medewerkster langs liep met armen vol borden en geen idee voor welke tafel het zou zijn. Keertje links vragen, keertje rechts, keertje verderop. Overleg met collega. Daar misschien? Na 15 minuten gevraagd waar onze bestelling bleef. Die kon er elk moment aankomen. Uiteindelijk heeft het nóg 15 minuten geduurd voordat wij eindelijk onze simpele lunch kregen voorgeschoteld. Met excuses die zó geroutineerd werden aangeboden dat het leek alsof men dit tien keer per uur doet. En we konden dan eventueel wel een gratis drankje krijgen. Over de verspilde manuren, in de war geschopte agenda's en extra parkeergelden werd niet gesproken. Dat is niet het probleem van Amadore, toch?
De gerechten zelf zijn niets bijzonders, wij waarderen dit hooguit op een mager viertje. Over de service kunnen wij niet klagen, want die ontbreekt hier volledig. Het decor is het enige aardige. Maar dat kunt u beter vanaf de buitenzijde bekijken.
Chrismerkx .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Mooie zaak. Restaurant van uitersten. Het draagt de naam Postkantoor (hoe Nederlandser kan het?), maar het menu is Italiaans. De sfeer tussen de klant goed, de houding van de serveersters zakelijk. Twee keer de biefstuk besteld een keer medium 1x well done. Werden verkeerd uit geserveerd, waarna we de borden maar moesten wisselen. De zaak wordt gemanaged vanuit het kostenperspectief. Weinig schoonmaak, karige producten, goedkope jonge dames zonder affiniteit met het product, laat staan de klant. Maar ach.. Waarom anders? De zaak zit goed vol op een doordeweekse dag.
Ackie A.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Voor de eerste keer in Goes en op zoek naar een lekkere lunch.
Nou, die hebben we gevonden bij Het Postkantoor.
Zeker afwijkend decor maar volgens ons goeie keuzes gemaakt.
Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam (zelfs na 2 klachtjes die verder prima opgelost werden). Prijs is niet onredelijk (lunch voor 42 euro met 5 personen). Mocht ik weer in Goes komen dan zal ik er zeker terug gaan
C.B. G.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Met een aantal zeer goede kennissen geluncht in Het Postkantoor. Goed knapperig broodje gezond met verse ingrediënten. De andere drie lunchgerechten zagen er ook prima uit en smaakten prima. Bediening was jong maar wel adequaat en de inrichting van de zaak was leuk. Jammer van de muziek smaak, maar dat ligt meer aan de leeftijd van deze bezoeker. Prima zaak en was de reis vanuit de randstad zeker waard.
Mar E.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Het is al enige tijd geleden dat we hier gelunchd hebben. Maar wilde hier graag nog even een recensie van schrijven. En ik zit zo de recensies te lezen en het valt me op dat deze zo slecht zijn. Terwijl wij hier echt wel heel prettig gezeten, gegeten en bediend zijn! En wij, mijn partner en ik, toch niet zomaar tevreden zijn met alles. Maar goed, misschien hebben ze bij het postkantoor de recensies ter harte genomen en verbetering aangebracht die wij gemerkt hebben!
Pnjl .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
De angst sloeg me om het hart toen ik de recensies las. Ik was met mijn gezin hier naar binnen gevlucht tijdens een flinke onweersbui en verwachtte, toen ik vervolgens iens bekeek, het ergste. Dat viel gelukkig erg mee. Beetje wonderlijk is de Italiaanse keuken in combinatie met het hippe, Hollandse decor, maar het decor is er niet minder aardig om.

Het is geen haute cuisine maar dat wordt ook niet gepretendeerd. De drie pizza's waren prima en de biefstuk zacht en zowaar echt medium gebakken, zoals verzocht. Hij miste alleen wat peper en zout.

De bediening door jonge dames was vriendelijk en vlot en het eten kwam gewoon op tijd.

Conform verwachtingen, dus. Niets mis mee voor een etablissement aan het plein.
PaulBocuse .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Een erg mooi ingericht restaurant hippe sfeer, ik heb er meerderen keren geluncht, laaste keer een broodje craprese genomen niets speciaal niet de top kwaliteit mozzarella maar de goedkope taaie, de verse jus is niet vers geperst wel om gevraagd. Helaas is het eten niet op het zelfde niveau zoals de aan kleding van de zaak, misschien richten ze ze meer op de avond want dan zijn ze bar met vele feestjes. De bediening is matig en lijkt weinig zin of plezier in hun werk te hebben :( en komt moeilijk in actie om de bestelling op te nemen en de tafel weer af te ruimen. Mijn conclusie is dat ik beter in de avond kan komen voor een biertje aan de bar!
GerryvanLeeuwen .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Mooie zaak en binnen en buiten totdat je wat langer zit, dan zie je hoop stof op plafond, menukaarten te goor om aan te pakken (ff met een vochtig niet schoon doekje afgenomen). Menukaart staan mooie gerechten, maar in werkelijkheid nee doe het niet mensen. Bruschetta is bij hun brood dat in stukken wordt gesneden, en dit verhaal vertelt iedere medewerkster. Ik vraag me af waarom de manager achter de medewerkster schuilt en niet even aan tafel komt? Ook een minpunt dat ik zelf maar bij de balie drinken heb besteld omdat de bediening veels te druk met zichzelf zijn en geen oog hebben voor horeca, jammer.
Hevanmij .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Wanneer je het monumentale pand op de hoek van de Grote Markt in Goes betreedt, word je direct prettig verrast door de inrichting. Het ‘oud-Hollandse’ is in het oude postkantoor op een hippe en originele manier vertaald. Leuke ‘knipoogjes’ naar vroeger in de vorm van oude lampenkapjes in strak stalen frames en een groot portret van koningin Juliana tekenen de sfeer. Ja, hier is duidelijk goed nagedacht over de inrichting en de sfeer. Zelfs de menukaart op de cover is voorzien van oude postzakken, maar als we deze openslaan worden we verrast door een compleet Italiaanse kaart. Waar we eerder gerechten met asperges verwachtten hebben we hier waarschijnlijk te maken met een oerhollandse uitbater die zijn hart heeft verloren aan de Italiaanse keuken. Ok, we zetten de knop om en zetten onze zinnen op een tagliatelle met garnalen, een risotto met bospaddestoelen en voor de kinderen een kleine spaghetti bolognese plus een pizza. Na een paar happen en proeven over en weer weten we het zeker, dit zijn zielloze gerechten. De tagliatelle is een hap deeg met een neutrale room en garnaaltjes waar alle smaak uit verdwenen is waardoor het net kleine dode sponsjes worden. En het zout schittert hier door afwezigheid. De risotto daarentegen wordt van een gewisse nullijn gered door de smaakafgifte van de paddestoelen. Dit waar een gewoon goede risotto zonder toevoeging al smaakvol moet zijn. De spaghetti bolognese lijkt niets meer dan een potje uit de supermarkt en de pizza blijkt een slappe klont deeg met het lijkt een dikke laag synthetische kaas. Waar er zo veel verbeelding en passie zit in de aankleding van dit restaurant is elke vorm van liefde voor de gerechten en daarmee respect voor de klant chirurgisch verwijderd. Als je dan 15 euro vraagt voor een dergelijke pasta maar tegelijkertijd zo ontzettend weinig investeert in de kok en de ingrediënten levert dat, stel ik me zo voor, een mooie marge op. Hier staat wel tegenover dat de meeste klanten na zo’n ervaring beter weten en de gratis mond-tot-mond-reclame die meestal zo belangrijk is het moet ontgelden. Maar ik stel mij ook voor dat er altijd voldoende ‘first timers’ zijn zoals ondertekende die zich laten verleiden door de aantrekkelijke aankleding om vervolgens afgedroogd weer naar buiten te lopen.
Veerle16 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Op het eerste gezicht lijkt het een hele leuke tent met leuke inrichting. Eenmaal binnen en als je beter kijkt is het allemaal toch op het oog goed en dat was het dan. Alles is wat smoezelig en niet fris. Vieze menukaart.
Serveersters kort af. Zeggen netjes wat moet, maar niet meer en niet minder.
Het eten was echt erg. Pizza met veel te dunne bodem, helemaal slap, de kaas droop er vanaf en ook nog een haar erin gevonden. Gedver.
Broodje was oke, maar niet meer dan dat.
Toen we het melden van de pizza, konden we iets anders krijgen, maar de eetlust was al over. Toen een drankje gekregen en het is van de rekening afgehaald. Wel netjes opgelost dus.
Al met al een slechte ervaring en we hadden spijt dat we hier gegeten hebben.
C. L.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Ga hier niet heen voor een snelle lunch!! Je bent zo 2,5 uur verder.....
Na een ochtend shoppen wilde mijn schoonmoeder en ik 'even lunchen'. We bestelden een Club Sandwich. Na 50 minuten hebben we gevraagd of ze ons vergeten waren.... Nee, ze waren ermee bezig... Nog even geduld. Na 5 minuten hebben we het weer moeten vragen. Uiteindelijk kregen we (na 1 uur) wachten twee koude club sandwiches, waarvan de mijne zo zwartgeblakerd was dat ze er maar een stukje af hadden gehaald. We hebben om de manager gevraagd. Die bleek heel jong en totaal geen tijd voor ons te hebben, omdat ze zelf de drankjes moest verzorgen. Club sandwiches teruggestuurd. Na weer 30 minuten wachten kregen we nieuwe. De mijne was dit keer goed, maar die van mijn schoonmoeder bevatte alleen sla en kip... verder niks. Weer naar de manager. Uiteindelijk hebben we (zeer terecht) niks hoeven te betalen, maar ik kom er nooit meer!
Hoevmar .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Wat een leuke tent, dachten we, bij binnenkomst, sfeervol en "kerstrijke decoraties". We wilden na het shoppen met twee kinderen alleen maar twee cappucino en twee warme chocomelk en twee gebakjes. De twee gebakjes waren binnen 30 seconden op tafel. De twee cappucino's en chocomelk lieten ruim 30 minuten op zich wachten. na reclameren werd mij nors medegedeeld dat "ze er mee bezig was". Totale chaos in de bediening, te jong personeel, geen leiding en iedereen liep als een kip zonder kop rond. Hartstikke jammer van zo'n mooie tent. Ik kom er niet meer terug.
Genietervaneten .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Gister gegeten in dit leuke etablissement, ziet er gezellig uit. Maar het eten is eerlijk gezegd slecht. Een smakeloze hap, ravioli.....de vraag of deze huisgemaakt was, geen antwoord op gekregen, maar was snel zichtbaar toen we de borden op tafel kregen. Nee dus en dat voor een `italiaans retaurant`! De flinterdun gesneden kipfilet met kruiden als tijm salie ed was al evenmin een misser: STUKJES kipfilet in een veel te weinig veel te romige 'groene'saus met al even weinig smaak. Ik denk een gemiste kans.....Mijn advies: Vooral niet gaan eten!!!
Andrea K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2014
het voorgerecht garnalen leek zo uit de koelkast te komen, was daardoor veel te koud en niet lekker, het hoofdgerecht, verschillende gegrilde vis soorten sloeg werkelijk nergens op, er zat kraak noch smaak aan, dit aangegeven bij bediening, het antwoord was, " ja dat zeggen ze nou allemaal!"
Adriana_R .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Mooie tent om te zien! Ook een lekker terras.

Lunch: ceasar salad: erg fantasie-loos. Groene sla met een paar plakjes gerookte of gegrilde kip, komommer en een paar croutons. De kip was totaal niet op smaak gebracht... Dressing was smakeloos. Ik moest veel zout en peper toevoegen. Jammer van deze mooie tent!
Bernard K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Ach...ik lees het vakar en ik merk het vaker: de bedrijven van de Amadoregroep vind je op een mooie plek, zien er goed gestelde uit, maar dan houdt het wel zo' n beetje op. Zo ook hier. Personeel soms vriendelijk , maar jong en onervaren ( goedkoop?) en dus ook onkundig. Geen idee van gastvrijheid. Dan het eten...Italiaans? Hoezo? Er zijn pizza's en pasta's maar zo weet ik er nog een paar. Mijn pizza had niets met de echt Italiaanse bodem te maken ( dun krokant met lucht) maar was eerder taai. Salade van mijn partner was zeker royaal, maarwij hoeven niet veel, liever goed. Drankjes zijn gewoonweg duur voor het gebodene. Hoe men ooit tot de term grenzeloos gastvrij is gekomen..?
Salmorejo .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Wat begon als "wat een leuke tent hebben wij gevonden" eindigt met "later maar gaan, wij komen toch nooit meer...". Lang, heel lang om wachten voor elke bestelling. Leuke meiden maar onkundig. Vroeg wat vor vis zit in de Mix grill, maar kan ze het niet vertellen.
Kinder menu met pizza en ijs. Ijs kwam nooit. Dan vragen we voor die, maar helaas de kok is al weg (22:30). Voor een bolletje ijs!!?? Kindje zeer teleurgesteld. Hij moch vanavond op blijven maar geen toetje. Dan bieden ze 2 euro korting, maar later zie ik dat wij betalen volle prijs... laat maar. Ik kom nooit meer terug. Maar jammer voor zo'n mooi locatie.
Ik lees dat het restaurant is van Amadore group... geen verrasing. Ik zit ook in het hotel daarnaast. Ik begrijp het. Het is zo net niet.
Eduard P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
Ik zelf heb gekozen voor een pizza alla diavola- de bodem was taai en zelfs met een gelukkig mee geleverd steakmes, was er niet of nauwelijks door heen te komen. Smakeloos geval, maar de honger was groot, dus toch maar door gekauwd. Jammer mooie entourage en vriendelijke bediening. Mijn partner had een baguette zalm- de zalm was overdadig- het brood niet te kanen. Ook hier hetzelfde probleem met het steakmes- niet door te komen. Wat het drinken(wijn) betreft: het is bijna overal hetzelfde- halfvolle glazen, maar wel de hoofdprijs. Goes is een aanrader- prachtige plaats- leuke winkels, maar voor het eten moet je eerst goed in de rondte kijken.
Koeke .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Lekker broodje gegeten met een smakelijk winterbiertje in een leuke en gezellige gelegenheid. Helaas was er onvoldoende personeel om alle klanten op een nette manier te bedienen. Geen tijd om de tafels af te ruimen of om bestellingen op nemen.