Het poffertjeshuis Pim

Woensdag 12:00 - 19:30
Donderdag 12:00 - 20:30
Vrijdag 12:00 - 19:30
Zaterdag 12:00 - 20:30

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Florianne D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Gezellig ouderwets pannenkoekenhuis met rondrijdende treinen! Wij bestelden pannenkoeken met appel/kaneel en appel/caramel, ouderwets lekker! Vriendelijke bediening. Wij komen zeer zeker terug!
Jekil .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Voor de bediening is niets te gek. Heel flexibel en kindgericht. Pannenkoeken waren erg lekker. M.n. de appel caramel! Helemaal tevreden.
Krista S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Leuk decor, zeer kindvriendelijk en leuke attente bediening. Restaurant is erg klein en goed bezocht dus vooral het advies om te reserveren. Wij (2 volwassenen, 1 peuter en een baby) hadden wat moeite om plaats te nemen, maar met een beetje passen en meten is het gelukt. Wij hadden wel wat betere pannenkoeken verwacht n.a.v. alle recensies en de poffertjes waren zo zo. Maar voor de kinderen was het een echte beleving en het smaakte uiteindelijk allemaal zeker niet slecht.
Maddy V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Dit is het beste pannenkoeken restaurant so far. Heerlijke pannenkoek Mexicaanse op. Je zou zeggen dat je niet een pannekoek meer eet. Ook die met prei en Ham is een aanrader
Het treintje way bogen je langs rijd en alle andere rariteiten maken het gezellig. Je hebt overal wat te kijken. Zeer vriendelijk personeel een echte aanrader! Wel reserveren voor de zekerheid ;)
Criticus1970 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Eten:

Gewoon een goede pannenkoek, lekker dik en toch zeker goed doorbakken, met genoeg spek.
Het XL-concept snap ik niet zo goed, alleen de pannenkoek is groter, de rand is zonder spek…
Maar misschien is dat hoe het hoort, nogmaals het viel me op en ik weet het niet.
Gemiste kans in pannenkoekenhuizen vind ik altijd de beperking tot schenkstroop, dat is waarom het bij mij geen acht is geworden maar een zeven. Echte stroop maakt het echt af!!!

Service:

Gewoon goed, vlot, erg vriendelijk en behulpzaam.
Moest twee keer om de rekening vragen…maar ach…kan de beste gebeuren, laten we eerlijk blijven.

Decor:

Knus monumentaal pandje, helemaal ala pannenkoeken en poffertjeshuis ingericht.
Wel erg grappig, alle treintjes, vliegtuigjes, lampjes, draaimolentjes, tegeltjes-wijsheden etc…etc…

Conclusie:

Van tijd tot tijd kom ik hier eens en dat blijf ik zeker doen, niet vergeten…volgende keer neem ik wel een pot stroop van De Zeeuwsche Boerin mee!
PC1990 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten met z'n tweeën op het terras. Er heerst een gemoedelijke sfeer en de poffertjes vonden wij allebei heerlijk! Bediening is vriendelijk en de prijzen zijn Hollands! Het is zeker een aanrader!
Amanda P.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Pim's poffertjes en pannekoeken is een geweldig leuke eetgelegenheid. Het is een klein restaurant waar ze ook een terras hebben waar je, indien geinteresseerd, lekker buiten zou kunnen zitten. Reserveren is handig aangezien beperkt aantal zitplaatsen hebben. Het ziet er gezellig uit en er valt overal wel iets te zien. Het restaurant hangt vol bezienswaardigheden. Er rijdt boven een treintje rond en een vliegtuigje. Tafeltjes zijn van elkaar afgeschermd door een scherm waarbij je meer een privé gevoel krijgt. Kinderen zijn daar welkom en er worden ook feestjes gehouden. Het eten, wat zeker niet onbelangrijk is, is ook erg lekker. Wij hoefden niet lang te wachten voordat het eten werd geserveerd. Zowel de poffertjes als de pannekoeken waren lekker. Als je andere wensen hebt dan is dat ook geen probleem. De bediening doet hun best en zijn ook zeer vriendelijk. Ik kom zeer zeker terug.
Anoniem0 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
De lekkerste poffertjes van Nederland!
Wat kan ik er anders over zeggen?
De sfeer is geweldig, altijd een beetje een kerstsfeer met al die gedimde lichtjes en treintjes die boven je hoofd langs rijden en zelfs door de wc heen. Alleen die muziek mogen ze aanpassen. Verder ga ik nergens anders poffertjes eten als alleen bij Pim!
Ik heb me laten vertellen door het personeel dat de eigenaar van Pim altijd de markt opgaat, en dan zijn producten voor de gerechten uitermate goed keurt, voordat hij ze koopt. De ingrediënten, het fruit en alle andere producten moeten bij de eigenaar echt vers zijn anders neemt hij ze niet mee.
Uitstekend!
In zo'n tent wil iedereen wel zijn of haar ijs of poffertjes eten!
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Een leuk nostalgisch interieur met rijdende treinen, vliegende vliegtuigjes en andere kermisachtige dingen.
De pannenkoeken lijken op karrenwielen, zijn dun en van een goed beslag gemaakt. Rijkelijk belegd. Goed adres, ook met kinderen.
Passionfood .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Eten bij Pim's Poffertjes en Pannenkoeken is altijd een ware traktatie! Ikzelf ben trouw aan de gewone (grote) pannenkoek met roomboter en poedersuiker. Als je je ogen dicht doet en je neemt een hap, dan bevind je je aan de eettafel in de keuken bij oma thuis. Wat dat betreft lijkt de tijd hier te zijn stilgestaan. Ik kom hier ook van kindsaf aan! Het interieur is bezaaid met ouderwetse speeltjes, tegeltjes met wijze spreuken en teksten en er rijdt zelfs een speelgoedlocomotief met geluid en al. Voor kinderen is dit een speel- en smulparadijs. Wat eten betreft is het voor volwassenen ook smullen geblazen. Er is heel veel keus, die te combineren is met pannenkoeken en/of poffertjes. Alle soorten pannenkoeken zijn verkrijgbaar in medium of large. Er zijn ongeveer 63 soorten pannenkoeken (zoet, hartig, uitgebreide pannenkoeken). Naast een uitgebreide kaart met pannenkoeken en poffertjes, kun je er ook flensjes krijgen. Ik heb al in vele restaurants een pannenkoek gegeten maar de smaak hier is ongekend. De kwaliteit is zeer consistent. Aangezien er al zoveel ingrediënten aanwezig zijn, mis ik soms toch wel de optie om een pannenkoek helemaal zelf samen te stellen. Misschien komt dat nog wel. Ik hoop het! In de zomer kun je ook buiten op het terras zitten. Vergeet niet om te reserveren want het is hier best druk. Tot binnenkort weer!
Bakkerej .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
Wat een heerlijke poffertjes!! Wij hebben in geen jaren zulke lekkere poffertjes gegeten, knapperige randjes en gaar van binnen, daar ontbreekt het in de meeste poffertjestenten nogal eens aan.
Als wij in de buurt zijn dan rijden wij er zeker voor om!
Lara R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Na een aantal keren hier geweest te zijn vond ik het maar eens tijd om een recensie te schrijven.

Het is klein maar erg knus bij Pims om te zitten en vooral de inrichting is leuk, overal wijsheidtegeltjes, treintjes die door de lucht rijden en zelfs het toilet is leuk om te bezoeken.

Als ik bij Pims ben bestel ik altijd poffertjes, deze stellen mij nooit teleur en ik heb elders nog geen poffertjes gegeten die lekkerder waren als die van Pim!

Dit keer was ik voor de poffertjes met banaan en slagroom gegaan en zoals altijd smaakte dit me weer prima.

Pims heeft een uitgebreide kaart en ook aan diabetici is gedacht en als er gewenst word dat de poffertjes of pannekoeken zonder melk moeten worden bereid dan kan dit ook!

Ik kan alleen maar zeggen, tot de volgende keer!
Ellenvantil .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Een aantal weken geleden hier een heerlijke pannenkoek en poffertjes gegeten. Het was mooi weer, dus we zaten op het terrasje. Best een leuk plekje, maar nauwelijks schaduw. Achter het glas was het daardoor erg warm. Het was druk. We werden echter vlot geholpen. De pannenkoek zag er goed uit en was erg smaakvol. Ook groot genoeg. Het portie poffertjes was ook erg lekker. Niks op aan te merken. Ik kom zeker terug!
Philip .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Een hele ruime keuze aan pannenkoeken, zoet en hartig. Zelf ging voor gewone poffertjes (boter en suiker), deze waren ook erg lekker. Een leuk adres om met kinderen naartoe te gaan. Ze krijgen hun eigen plastic bestek en na afloop een klein presentje. Het is wel aan te raden om te reserveren, want het is altijd razend druk. Het personeel moet dus ook flink doorlopen, maar je hoeft niet lang te wachten om te kunnen bestellen. Het interieur is niet mijn smaak, maar wel helemaal in stijl. Een lekkere, betaalbare lunch.
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
Alleen al voor de inrichting en fijne golden oldies muziekjes moet je hier naartoe, met kinderen of gewoon als volwassenen bijv met buitenlands gezelschap, ze zullen hun ogen uit kijken en dan die uitgebreide kaart met typisch Hollandse lekkernijen. Dol op de poffers, zomers met aardbeien, 's winters met stoofpeertjes. Vriendelijk voor de portemonnee, dus ook voor een partijtje geschikt.
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2012
Dordrecht, lunch alleen en nergens echt zin in.
He een pannenkoeken restaurant in een zijstraatje en er staat "glutenvrij mogelijk" op de kaart.
Binnen is het wat je mag verwachten: kermisachtige inrichting compleet met rijdend treintje: Walhalla voor kinderen.
De kok gaat aan de slag met glutenvrij en lactosevrij beslag.
En binnen 15 minuten staat er een enorme pannenkoek met rozijntjes, spek en appel, maar zonder gluten en melk voor mijn neus.
Beetje bleekjes, maar wel erg lekker.
Bij een beetje napraten blijkt dat het restaurant veel rekening houdt met allergieën en zelfs "roomijs" op basis van kokosroom in de vriezer heeft.
Leuk en bijzonder aangezien de meeste pannenkoeken restaurants niet weten wat gluten zijn of de vraag beantwoorden met "nee".
Laura_33 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
Erg leuke plek om te eten. Ik keer hier altijd graag naar terug om met vrienden een heerlijke pannenkoek te eten. Het restaurant is heel erg leuk ingericht, en heeft een knusse en gezellige sfeer. Door alle decoraties aan het plafond (rondrijdende treintjes, vliegtuigen aan de plafondventilator) kijk je je ogen uit. Het eten is er gewoon altijd goed! Zeer smakelijke pannenkoeken. Ik bestel er altijd een medium pannenkoek (je kunt kiezen uit small, medium, large) maar heb aan het einde vaak spijt dat ik geen large pannenkoek heb gekozen. De bediening is daarbij zeer vriendelijk en snel. Kortom, een fijn plekje waar je terecht kunt voor een voortreffelijke pannenkoek!