Het Podium

Nicolaasplein 3 7591 MA Denekamp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Het Podium

Johanna54 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Vandaag zijn we basis van het menu bij Het Podium terecht gekomen.
Een vriendelijk ontvangst is ons deel en we kiezen voor een tafel binnen en niet op het terras, we hebben gemerkt dat het 's avonds snel afkoelt, het is wel al september.

Voor allebei de huiswijn en daarbij heerlijk stokbrood met een tapenade en kruidenboter, erg lekker allebei en zelfgemaakt, vooral de boter was bijzonder.

We kiezen voor Tapas Podium vooraf en kalfssukade en kalfsribeye en ossenhaas met ketjapsaus als hoofdgerechten.

Op tafel verschijnt een etagère met diverse kleine hapjes, tapas dus.
Wat gelijk op valt is dat het allemaal prefab is en dat stelt teleur voor de € 11,50 pp.
Echtgenoot heeft er wel van gegeten, zelf heb ik het bij de gerookte zalm en een kipdrumstickje gehouden, waarbij het laatste lauw was. Verder lagen er onder meer geitenkaasjes in spek, een mini chorizoworstje en serranoham op de etagère.

Dan de hoofdgerechten, mijn sukade was smeltend mals en gaar, de ribeye door maar niet droog met een heerlijke jus erbij, verrukkelijk. Erbij een gratin van aardappel, frites en een salade, prima.
De ossenhaas puntjes waren door de ongelijke stukjes, deels te ver, maar ook hier niet droog werd met verzekerd.

Het Podium, heeft zeker potentie, niet in de laatste plaats door het prachtige terras en het comfortabel ingerichte restaurant. Prefab, daar heb ik dan wel moeite mee. Begreep wel dat het de vrije dag van de chef was, maar dan nog............
Harrywendell .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Aangezien we toch nog in Denekamp waren hebben we hier gisteravond gegeten. Het eten vonden we best wel goed ondanks dat de tournedos niet helemaal warm was. De service was een stukje minder, lang wachten en niet zo attent.
NLWR .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
De Sate was groot en lekker ! De zalm die mijn partner had was uitstekend en de saus heerlijk. De hoeveelheid bijgerechten samen met de heerlijke wijn maakte het diner compleet. Bediening was zeer vriendelijk.