Het Plein

Oude Postweg 144 3711 AL Austerlitz Nederland Kaart

Over het restaurant Het Plein

De plek waar alles samenkomt

Het Plein is niet alleen een hele fijne plek voor een gegrilde zalmmoot, risotto of kalfssucade. Ook een maandelijkse pubquiz, proeverijen en feestjes staan hier op het menu. De filosofie is om zo verantwoord en vers mogelijk te koken in eigen keuken. Kunstenaars en lokale bedrijven stellen hun creaties tentoon, zodat je ook zelf dat gebakje of die schaal aan kunt schaffen voor thuis!

Meer informatie over restaurant Het Plein

Henk L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Mooi restaurant, prima ligging in het dorp. Goede bediening. Eten was prima met mooi verzorgde schotels.
Gebruik gemaakt van de AH-actie,
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Het was weer een heerlijk avond uit eten gaan.
Rustige bediening en heerlijke gerechten.
Zeker een aanrader aan vrienden en kennissen.
Komen zeker nog een keer terug!!!!!!!!!!
S-van-Pomeren .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Erg lekker gegeten met de AH restaurantactie. De truffelrisotto was voortreffelijk!
Wel een behoorlijke tijd moeten wachten op het hoofdgerecht.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Ondanks dat het restaurant in een klein dorpje is, was het bijna volgeboekt. Wat niet zo verwonderlijk is, want het eten was heerlijk en de bediening uitstekend en vriendelijk. Het is een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
M. V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Prettige ontvangst, goede kwaliteit. Je voelde je op je gemak. Heel gezellig. Geen gehaast. Je kon zelf aangeven of je het volgende gerecht al wilde of dat je nog even wilde wachten.
willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
De bediening was zeer attent en vriendelijk, kan niet beter!Mooi gelegen terras in centrum van het kleine Austerlitz.
Heerlijk warme dekens op de stoelen.Gerechten vers en met veel variatie en liefde bereid.Met onze AH zegels kun je een 3 gangen diner samenstellen van de gehele kaart! .Enige minpunt is dat kraanwater tegen betaling is, ook al bestel je een fles wijn, en de prijs van een fles wijn is zeker niet aan de lage kant!
Hillard B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wij hebben met z'n 2n heerlijk genoten van het driegangendiner bij het Plein met de AH-actiebon. Je mag hier gewoon kiezen van de kaart en eten wat je wilt (voor-hoofd-nagerecht en geen actie-menu!). De biefstuk was goed mals, en de gekonfijte eendenbout was een verrassing. De porties waren meer dan genoeg. Het hoofdgerecht werd geserveerd door de chefkok zelf!
Uiterst vriendelijke bediening: de serveerster gaf ons precies de juiste informatie over bepaalde gerechten en kon ons hierover vakkundig adviseren. Ze hebben mooie wijnen, ook werd er bij elk gerecht een wijnadvies op de kaart gegeven.
Wij hebben buiten op terras gegeten met het warme weer, maar van binnen zag het er mooi, warm en gezellig uit. Paar kanttekeningen: de prijs van driegangen gaat eerde naar €€€€ (dan de voorgeschreven €€€). En moet je nu echt €0,25 voor een glas kraanwater rekenen? Al met al toch een aanrader en de moeite waard. We gaan hier zeker nog een keertje eten!
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Met de AH bonnen gegeten .. hoofdgerecht ( biefstuk / spareribs ) waren oké, sauzen van Remia ???? Crème bulee kwam overduidelijk uit de supermarkt .. 8 euro ???? Saltemboca was op , dat kan natuurlijk , maar zeg het even van te voren bij het bespreken van de kaart .. duffe bediening .. ook bij andere gasten weinig attent en vergeetachtig .. niet nog een keer hier eten ..????
carla V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
De bediening van een serveerster liet te wensen over,het overige personeel was vriendelijk en behulpzaam. De keuken viel tegen.
hermancdejong .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Als je een glas rosé van € 5,75 schenkt vinden wij dat we er wel een glas kraanwater bij moet kunnen krijgen. Dit was voorheen wel mogelijk nu niet meer.
Ook vinden we het zo geprijsd dat het lijkt of je het tweede gerecht gratis krijgt, maar is er wel bij in gecalculeerd. wij gaan hier niet meer eten. In verhouding is dit te duur prijs kwaliteit. De gerechten zijn klein van porsie. Echt berekend.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Met 4 personen via AH-actie bij Het Plein gegeten. En wij waren unaniem zeer aangenaam verrast over het heerlijke eten. Gelukkig mag je hier gewoon van de kaart eten en krijg je niet (zoals we een aantal keren elders meemaakten) een aangepast actie-menu. We waren het er ook unaniem over eens dat we hier zeker nog een keer terug wilden komen!
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Verrassende gerechten die heerlijk smaken. Wel iets duurder. Ook goede wijnen.
We maakten gebruik van de AH-restaurantactie en daarbij was geen enkele beperking voor het 2e gratis menu.
Anita T.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Echt heerlijk gegeten! De geitenkaasmousse is een aanrader! Aan de buitenkant bij aankomst lijkt het niet heel sjiek maar qua bediening en eten een dikke tien!
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Bijzonder gezellig en vooral lekker gegeten in dit mooi verbouwde restaurant in Austerlitz. Fijne vriendelijke ontvangst en bediening. De gerechten waren stuk voor stuk verrassend en heel erg lekker. We hebben echt een heerlijke avond gehad en zullen zeker terugkomen. De prijs is wat aan de hoge kant en viel uiteindelijk, ondanks de AH bon iets tegen, maar het was zeker de moeite waard.
Toos en Rob O.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wij vonden het heerlijk eten en goede tussenpozen tussen de gerechten. Wij hebben steeds onze gerechten gedeeld en de obers gaven ons steeds 2 bordjes bij onze gerechten zodat we van allebei de gerechten konden proeven. Het is zeker voor herhaling vatbaar. De prijs is niet goedkoop maar dan heb je wel een heel mooi en lekker product. De prijs kwaliteit was goed.
peterdeb1 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wij waren hier voor de AH lunch ronduit slecht, een waterige kerriesoep met 3 verdwaalde mosseltjes en drie ieni mini bolletjes oud en droog met tonijn- redelijk, gemarineerde kip- oud hard en een kroketje waar je een vergrootglas bij nodig had. Ook nog een kopje tomatensoep maar daar hadden we geen trek meer in na een kop kerrie water. En dat voor de prijs van 20 euro belachelijk.
bstove .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Je kon kiezen uit 2 gangenlunch.
Salade gekozen deze was minimaaal als bijgerecht had het gekund nu heel klein beetje groen kip uit vleewarenpakje en een ei. Zonder dressing. 1 plakje brood erbij.
Voor en toe een smookte als keuze deze was prima maar 20 euro voor 2x sla en een smookte is al veel laat staan dat je het 2de gerecht gratis krijgt...
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
De presentatie van de gerechten zagen er goed uit
, de smaak was vlak mag wel wat pittiger
We hebben op het terras gezeten dus geen beoordeling voor de sfeer binnn
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
reuze vriendelijke eigenares en personeel, ontspannen sfeer! Niets was teveel, men bleef vriendelijk. Prima service!
Omdat we onze AH kaarten vergeten waren werd er samen naar een oplossing gezocht, geweldig!