Het Plein

Oude Postweg 144 3711 AL Austerlitz Nederland Kaart

Over het restaurant Het Plein

De plek waar alles samenkomt

Het Plein is niet alleen een hele fijne plek voor een gegrilde zalmmoot, risotto of kalfssucade. Ook een maandelijkse pubquiz, proeverijen en feestjes staan hier op het menu. De filosofie is om zo verantwoord en vers mogelijk te koken in eigen keuken. Kunstenaars en lokale bedrijven stellen hun creaties tentoon, zodat je ook zelf dat gebakje of die schaal aan kunt schaffen voor thuis!

Meer informatie over restaurant Het Plein

Heinu .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
JanvandeWal .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
een gezellig restaurant.
goede sfeer - prima vakkundige bediening. een mooi terras.
eten was prima
een aanrader. zeker de moeite waard om nog eens langs te gaan.
Kari K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
De menukaart was erg origineel! Het eten was voortreffelijk, de bediening was erg vrolijk, het restaurant was erg sfeervol. Wij zullen hier zeker vaker komen!
Dragica L.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het eten duurde erg lang. Van 18.00 uur tot 20.30 uur. Erg lange zit. De prijs -kwaliteit verhouding is niet goed. Voor drie dunne plakjes tonijn wordt 12,50 gerekend. Dat vind ik erg prijzig. Het hoofdgerecht was matig en vrij weinig. Al met al een restaurant die ik nie opnieuw zal bezoeken. Ook wil ik hem niet aan anderen als goed aanraden.
Richard T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Geweldig leuk restaurant.
Sfeervolle inrichting.
Vriendelijke bediening.
Wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was meer dan een uur, jammer.
Kwaliteit van de gerechten was zeer goed.
ciska L.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Prijs kwaliteit verhouding vonden we niet helemaal kloppen.. erg basic menu voor een zeer hoge prijs.
Service was perfect, aankleding prima maar niet bijzonder...
Voor ons een eenmalig iets... we hebben lekkerder en luxer gegeten voor veel minder.. wel jammer
Sjak64 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Via de AH restaunrant actie hier terecht gekomen.
Zeer hartelijke en persoonlijke ontvangst.
Flexibel, we hebben eerst buiten iets gedronken en voorgerecht besteld en toen binnen genoten van het lekkkere eten. De creme brulee van geitenkaas en de makreel rilette waren erg smakelijk en bijzonder.
De biefstuk gewoon goed en zeer warme borden en geweldige toetjes.
Met allergie werd prima rekening gehouden.
Alles van de kaart kon gekozen worden en de goedkoopste gerechten vervielen met de AH actie.
Een aanrader en de moeite waard om keer langs te gaan.
ineke L.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
we hebben gegeten met de AH bonnen .We hadden vrije keuze uit 3 gangen en deze waren voortreffelijk .het is absoluut een aanrader .
wilmakeijzer20 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten! De lekkerste biefstuk sinds tijden. Het ziet er allemaal goed verzorgd uit. Prettige bediening. Aanrader!
marianvanmourik .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben eenheerlijke avond gehad! Vriendelijk personeel! Gerechten waren uitstekend. Het gevoel dat je gast bent staat hoog in het vaandel!
Mieke P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
W wilden gebruik maken van de AH boekjes, en hebben enorm genoten boven verwachting!!
Zeker een aanrader voor een volgende keer
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was bijzonder smaakvol en werd mooi uitgeserveerd. De bediening was vriendelijk.
Het restaurant was helemaal volgeboekt, hetgeen mijns inziens aangeeft dat de totale kwaliteit goed genoemd mag worden.
Ik had een plekje aan de zijkant bij het raam gevraagd i.v.m. mijn gehoorverlies in het drukkere middenste gedeelte van het restaurant en daar is nog een tafel voor omgewisseld. ????
Luca C.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met lunch via de AH actie geweest. We moesten half uur wachten voordat we de kaart kregen, terwijl de zaak niet vol zat. We kregen geen uitleg over de AH actie, maar gelukkig op iens gelezen dat goedkoopste gerecht afgestreept wordt. We hebben de uiensoep (dagsoep) en kreeftsoep genomen. Deze kwamen wel snel op tafel. De kreeftsoep zat een velletje op en was niet bijzonder warm. De volgende gerecht hebben we de carpaccio salade en de hamburger genomen. De carpaccio salade was niet royaal, met wat korstjes brood. De hamburger was wel smakelijk. De bediening had wel wat attenter mogen zijn. We moesten lang wachten. We hebben geen drinken kunnen bestellen, gevraagd om een babyfles op te warmen maar deze was vergeten en kwam vervolgens niet meer terug, lang gewacht op de rekening ect. Tja, gemiste kans.
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
De gastvrouw was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het was geen probleem een verandering in een gerecht aan te brengen. Presentatie van de gerechten zag er mooi uit.
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Lunch vooraf besproken via AH actie. Helaas een serveerster, wel twee personen in keuken die mee hielpen uitserveren. Was druk maar er was niet op ingespeeld. Meerdere AH actie klanten. Pas na 15 minuten iets te drinken en de kaart. Weer kwartier later opname lunch. Soep was goed alhoewel mosterdsoep met zalmsnippers niet echt een lekkere combinatie is. Uitsmijter was aangebrand, de paprika en champignons ook, messen waren bot, brood was niet te snijden. Partner had broodje zalm met kruidenkaas. Veel te veel kruidenkaas en weinig zalm. Zat waarschijnlijk in de mosterdsoep. Al met al teleurstellend. Pluspunt was wel dat je uit de normale kaart kon kiezen, maar de prijzen zijn wel fors. 7,50 euro voor een kom soep met een plakje brood en kruidenboter, tja dan kan je een tweede wel weg geven.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij waren erg aangenaam verrast door dit gezellige, goede restaurant in het kleine Austerlitz. We waren hier met de AH restaurantactie en komen zeker weer terug. Zeer vriendelijke bediening en lekker vlot. Eten was voortreffelijk, vooral de ravioli met pompoenvulling was heel goed. Enige verbeterpuntje voor mij zou zijn: ik had de indruk dat de hamburger van het kindermenu geen zelfgemaakte hamburger was. Dat vond ik jammer vergeleken met de goede kwaliteit en aandacht van de overige gerechten. Maar verder helemaal top.
YAC1960 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Zijn nu al een aantal keren bij het Plein geweest en mogen ook dit keer weer zeggen dat t gehele plaatje ,
ontvangst, service, smaakvolle voor-, -hoofd- en nagerecht , weer heel goed verzorgd werd!
Komen graag weer terug!
KKHH .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Eerder geweest voor diner en nu voor de lunch. Het is een mooie locatie, ideale stop bij een wandeling of fietstocht.
gezellig druk op de zondagmiddag.
soep was niet echt warm, volgende keer beter?!
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Vandaag de wandelroute van de na gelopen en daardoor gestopt bij het plein. Ze hadden speciaal voor de winter ook erwtensoep à €8,50. Dan verwacht je een lekkere volle kom waar de lepel recht blijft staan maar de soep smaakte naar een met water aangemaakte cup a soep zakje waar een blik doperwten doorheen was gedaan. Nog een half blikje Ah basic knakworstjes in kwartjes gesneden erdoorheen geroerd. Nee, het was echt geen rookworst... Verder had een van de bedienings medewerkers (hopelijk) haar dag niet. Al met al zonde van het geld.
Lee_zet .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hebben via de AH actie bij Het Plein gegeten. Wij waren blij verrast met dit restaurant. De ontvangst is vriendelijk net zoals de bediening zelf. Ze zijn vlot maar niet opdringerig. Het eten is zeker lekker. Een bakje salade bij de hoofgerechten zou het nóg beter maken, maar het was nu ook al erg goed. De kaart is voldoende gevarieerd. De akoestiek is vrij rumoerig. Wij zaten met z'n zessen aan tafel en moest mijn best doen om mij voor iedereen goed verstaanbaar te maken. Wij komen niet uit de buurt maar ik heb het er zeker voor over om een stukje verder te rijden.