Het Plein

Oude Postweg 144 3711 AL Austerlitz Nederland Kaart

Over het restaurant Het Plein

De plek waar alles samenkomt

Het Plein is niet alleen een hele fijne plek voor een gegrilde zalmmoot, risotto of kalfssucade. Ook een maandelijkse pubquiz, proeverijen en feestjes staan hier op het menu. De filosofie is om zo verantwoord en vers mogelijk te koken in eigen keuken. Kunstenaars en lokale bedrijven stellen hun creaties tentoon, zodat je ook zelf dat gebakje of die schaal aan kunt schaffen voor thuis!

Meer informatie over restaurant Het Plein

Jouw recensie over het restaurant Het Plein

Nini V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben hier met ons tweeën prima gegeten. Partner eet uitsluitend vega, in de hoofdgerechten was daarin wat weinig keuze maar een aangepaste maaltijdsalade bleek een goed alternatief. Het was gezellig vol op zondagavond, in het begin was het lastig elkaar te verstaan. Hoewel ik via Iens had aangegeven dat het een etentje was voor mijn verjaardag is daar geen aandacht aan besteed. De creme brulee met tonkabonen is echt een aanrader als toetje, heel bijzonder!
Charella H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Al een paar keer gegeten bij het Plein, zowel met familie als met partner Altijd goede service én super malse biefstuk. WIj raden het restaurant zeker aan!
Gerrit G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten, met de AH actie, keuze uit de gehele kaart, portiegrootte prima , zeer vriendelijke bediening, komen zeker terug.
Jacko D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Voor de derde hier gegeten en dat zegt wel wat. Goede kwaliteit (uiensoep. pomodoirsoep biefstuk/hertenbiefstuk,chocoladedesert). Allemaal prima en in de juiste hoeveelheid. Een aanrader.
Bob O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben daar geluncht en vonden het erg gezellig. Vooral de ontvangst van de gastheer was echt uitzonderlijk. Alleen het uitserveren duurde wat lang. Eten was goed. Zou er beslist een keer terugkomen.
Janny D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was prima. De tafels staan echter erg dicht op elkaar zodat je weinig privacy hebt. Wij zaten naast een open wijnrek en aan de andere kant zaten vier andere gasten. Wij konden hun verhalen woordelijk volgen en moesten zelf fluisteren om hen niet te storen. Dit was niet prettig.
marielle D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij hadden netjes gebeld dat we half uur later kwamen lunchen. Accomedatie en omgeving is prachtig!! Duurde wel een beetje lang (ruim 45 minuten) eer onze lunch op tafel kwam. Helaas was het nagerecht de fruitsmoothie rechtstreeks uit de vriezer waardoor ik hem heb laten staan, dame blanche van mijn vriendin was prima. Bediening was vriendelijk. Voor een a&h actie geld waard maar als ik hiervoor het dubbele had moeten betalen niet.
barryenpiet .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gezellig restaurant. Goede, zeer jeugdige bediening. Voldoende keuze in gerechten. Vooral de hoofdgerechten en de desserts worden op een geheel eigen wijze gepresenteerd en samengesteld. Prettig dat tegenover restaurant kan worden geparkeerd. Samenvattend, prima restaurant.
Nieska T.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Fantastisch menu en wijnkaart. Vriendelijke bediening. Leuke ambiance en decoratie. Het was zeker voor herhaling vatbaar!
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Zeer prettige ontvangst en verrassend lekker gegeten...de biefstuk botermals ...een aanrader...voor een heel redelijke prijs
janvanderhorst2 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Met AH kaart gegeten ruime keus en heerlijk gegeten bij vorig etentje was partner ziek geworden bij dessert hebben toen een tegoed bon voor gekregen wij gaan er nog een keer dineren
Amerongen .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hadden 3 gangen a la Carte de biefstuk was perfect gebakken echter het voorgerecht was de prijs te hoog voor wat men kreeg (natuurlijk is het 2 halen 1 betalen) maar goed daar gaat het niet om
Ook was het nagerecht te machtig te veel we vonden de gerechten net niet af bij het nagerecht chocoladetaart/cheesecake stond oa yogurtijs kregen beiden Citroën ijs miste de slagroom was op geen een na gerecht en het hoofdgerecht was het bord met courgette stukjes en aardappelstukjes om de biefstuk heen gegooid niet een lekker sausje of een compote vind het echt een gemis nogmaals miste de liefde in de gerechten
Het eten was verder niet slecht maar qua prijs hadden we er meer van verwacht zou hier niet het volle bedrag voor neer tellen vind ik het niet waard
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Leuke, gezellige ambiance. Heerlijk eten, goede wijnen van een kaart met ruime keuze. Prima bediening. Kortom, aanrader!
Catharina F.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij kwamen er voor het eerst en het heeft een zeer positieve indruk bij ons achtergelaten, ook het advies dat de biefstuk van zeer goede kwaliteit is, kwam helemaal uit.
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben in een mooie ambiance heerlijk gegeten! En genoten van het muzikale intermezzo met de muziek van Schindlers List: Indrukwekkend . Dit was het resultaat ven goede voorbereiding en uitleg.
Hartelijk bedankt.
Marloes R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk puur eten. Er wordt goed rekening gehouden met eetwensen. Met de AH 2e geatis bon leuk te betalen, anders best duur. Leuk personeel!
Kristi P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We vonden het erg jammer dat de bediening niet kwam vragen of wij nog iets wilden drinken of zo. Het eerste drankje wel, maar daarna moest dat echt vanuit ons zelf komen. De door één van ons bestelde wijn bleef op een tafel achter ons staan en werd vergeten in te schenken. Ook bij het betalen liep het een beetje raar. We kregen de rekening aan tafel, maar toen we wilden pinnen was er niemand van het personeel te vinden. Na een minuut of 5 kwam er weer eens iemand binnen, die dan wees waar ik kon betalen (in een pand ernaast) Op zich geen probleem maar het kwam niet zo klantgericht over!
jeannevandoorn .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening en goede kwaliteit van het eten.
De tijd , die tussen de verschillende gangen zat, was precies goed.Het restaurant is gezellig en sfeervol ingericht.
We komen hiet zeker terug!
Wim P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het was die middag blijkbaar druk geweest en men was niet klaar om de avond gasten te ontvangen. We hebben wel een drie kwartier tot een uur op het voorgerecht moeten wachten. Wij vonden de het eten karig en weinig geen rijst en of schijfjes cq. patat. We kregen twee stokjes sate en wat groente. Nee hier komen wij geen tweede keer.
M. W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het eten was zeer matig. De pompoensoep niet lekker en we moesten wel heel erg lang wachten. Nee beneden niveau. Ook de serveerster excuseerde zich voor het lange wachten.