Het Plein

Oude Postweg 144 3711 AL Austerlitz Nederland Kaart

Over restaurant Het Plein

De plek waar alles samenkomt

Het Plein is niet alleen een hele fijne plek voor een gegrilde zalmmoot, risotto of kalfssucade. Ook een maandelijkse pubquiz, proeverijen en feestjes staan hier op het menu. De filosofie is om zo verantwoord en vers mogelijk te koken in eigen keuken. Kunstenaars en lokale bedrijven stellen hun creaties tentoon, zodat je ook zelf dat gebakje of die schaal aan kunt schaffen voor thuis!

Meer informatie over restaurant Het Plein

Albert C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Bartapart .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Bospaddestoelensoep: heerlijk; zeebaars: voortreffelijk; de huiswijn paste er perfect bij. Maar de dame blanche viel tegen qua opmaak: ijsbolletjes vastgeplakt op harde gecaramelliseerde chocola op een schaaltje.
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heerlijk gegeten, leuke bediening en goede service! Hierdoor wil je een keer terugkomen! En dat lijkt mij het doel van de AH-actie. Dus zeker geslaagd.
Ac_hardeman .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Driegangendiner met de AH actie. Je kunt gewoon kiezen uit de hele kaart. Heel erg lekker allemaal. Veel aandacht aan besteed en supervriendelijke bediening.
Hansdaal .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hartelijk ontvangst. Gezellige ambiance met open haard. AH-zegelactie gaf desondanks recht op keuze uit volledige dinerkaart. Vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten! We komen terug! Aanrader!
Rofre61 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Lekker gegeten, royale porties en lekker bereid. Het restaurant ziet er gezellig uit, Ondanks de drukte ( het restaurant zat bijna vol) hebben we niet lang op ons eten hoeven te wachten.
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gezellig, restaurant erg druk en rumoerig. Bediening was correct, vriendelijk en reageerde goed op aanspreken/vragen. Qua maaltijden goede variatie en keus. Netjes opgediend. Voldoende tijd tussen de gangen.
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Gezellig naast de open haard. De gastvrouw heeft er voor ons een gezellige avond van gemaakt waarin werd niets tekort Ijn gekomen. Aanrader dus. Wij komen terug!
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Leuke kaart met attente bediening. Smaakvolle en voedzame gerechten tegen een redelijk prijs. Met twee/drie consumpties en drie gangen blijf je net onder de €50. Dat is een goede prijs-product kwaliteit. Gezellig en modern ingericht. Beter dan veel eetcafés in Driebergen of Zeist. Even iets omrijden maar dan ook geen parkeerproblemen.
Idzerdawend .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Prima gegeten , goede en snelle bediening. Wij komen zeker terug .Het was erg gezellig en wij komen zeker hier terug. Ondanks de volle bezetting liep alles volledig naar wens .
Everdinageurtsen .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
3x carpaccio, 1 mosterdsoep als voorgerecht was helemaal prima.
Als hoofdgerecht 2 x zeebaars, en een varkenshaas.
En helaas de klafssucade, bord onaangeroerd weer retour.
Dat is ook een stukje vlees wat enkele uren moet sudderen en niet geschikt voor een menukaart.
Was nog helemaal rood.
De frietjes hebben we nooit gekregen, en helaas ook geen enkel tegemoetkoming o.i.d. voor de sucade.
Erg teleurstellend.
Het dessert was prima.
En het bezoekje van piet was erg leuk.
Het is een sfeervol restaurant, makkelijk parkeren.
Jeremaine O.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Leuk restaurant, vriendelijke personeel en opvallend lekkere carpaccio en spareribs. Gratis parkeren bijna voor de deur. Erg sfeervol door de openhaard en decoratie bij het raam. Tussen de gerechten door zit er ruim voldoende tijd om het eten even te laten zakken. De spaanse wijn is ook om van te genieten.
Ella284 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We hebben er met 4 personen gegeten van de AH actie. Meestal is het een samengesteld menu maar hier kon je gewoon van de kaart kiezen ,geweldig. Het eten was voortreffelijk en vriendelijk personeel. Die 10 is echt verdiend. Ga zelf proeven en genieten ,wij gaan zeker nog een keer terug.
YAC1960 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Zeer vriendelijke gastvrouw heeft ons van de ontvangst tot het afscheid uitstekend verzorgd. Ondanks de ah restaurantkaart mochten we hier vrij van de hele kaart ons 3 gangenmenu samenstellen.
Voor-, hoofd- en nagerecht t was allemaal zeer smaakvol en tot in de puntjes verzorgd!
Van ons alle 4 een dikke 10 we komen zeker weer eens terug!
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Hartelijk ontvangen en heerlijk gegeten bij 't Plein.
Met restaurant actie van AH krijg je tweede 3 gangen diner van het huis.
Je mag gewoon kiezen van de kaart, geen apart menu. Heel goed.
Een aanrader voor iedereen.
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Avond uit met oud klasgenoot, top avond, rustige ambiance, prettig bediening, heerlijk eten. Mooi op tijd alles geserveerd! alles een dikke 9!!
Wijnieswaen .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
De openhaard geeft wel sfeer maar ,
de ambiance zou wat warmer kunnen. Zeer klantvriendelijk, de terrasverwarming werd aangestoken voor de rokers.
Vera B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Prima eten, vriendelijk en goede bediening. Leuke zaak. Tafeltjes beetje dicht bij elkaar dus niet om hele intieme gesprekken te voeren. Zeker om nog eens te doen!
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een fantastisch restaurant in een klein dorp. Perfecte biefstuk, mosterdsoep en dame blance gegeten. Heerlijk. Aardige attente bediening. Genoten.
Flip D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We hadden een heel gezellige avond en de bediening was heel zorgzaam en vriendelijk. De soep van de dag was heerlijk. De kalfssucade was prima en de risotto ook. Voor herhaling vatbaar.