Het Plein

Oude Postweg 144 3711 AL Austerlitz Nederland Kaart

Over het restaurant Het Plein

De plek waar alles samenkomt

Het Plein is niet alleen een hele fijne plek voor een gegrilde zalmmoot, risotto of kalfssucade. Ook een maandelijkse pubquiz, proeverijen en feestjes staan hier op het menu. De filosofie is om zo verantwoord en vers mogelijk te koken in eigen keuken. Kunstenaars en lokale bedrijven stellen hun creaties tentoon, zodat je ook zelf dat gebakje of die schaal aan kunt schaffen voor thuis!

Meer informatie over restaurant Het Plein

Jouw recensie over het restaurant Het Plein

Reinoud B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
We hadden via AH Restaurant actie gereserveerd en werden zeer hartelijk ontvangen door de gastvrouw. Onze entrecote en sliptong waren lekker. We moesten voor de 3e gang vertrekken en kregen we die mee in een doosje. Jammer voor ons want we hadden langer willen blijven, maar goed opgelost door de gastvrouw.
famlentink L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Toos en Rob O.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Esge .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Voor de 4e keer dit jaar hier gegeten. Dit keer via AH restaurant actie.
Heel erg goed. Fijn dat dit ook op zaterdagavond kan.
Het was in 1 woord: geweldig, Ga zo door en we komen zeker terug.
hans.bolland .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Zeer prettig ontvangst. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Zelfs bij het kiezen van de juiste rosé werd er twee proefglaasjes geserveerd en kon daarna de keuze worden gemaakt, CHAPEAU!
janmartin.boer .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Leuk restaurant. Lekker gegeten. Prettig ontvangen. Relaxed sfeertje. Verrassende plek. Dorp met historie. Mooi uitgangspunt voor een heerlijke boswandeling.
eintgroen1 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Afgelopen vrijdag na een lange wandeling hier lekker gegeten met 8 volwassenen en een kind.
Vriendelijke ontvangst, lekker eten, dus wat wenst een mens nog meer.
Beslist een aanrader.
B. C.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Ooit wel eens eerder hier gegeten en toen was een aantal gerechten echt verrukkelijk. Ook nu lekkere gerechten, mooi opgemaakt, maar op onderdelen net een beetje minder dan de vorige keer. Laat je daar niet door weerhouden; prettig restaurant met vriendelijke brigade.
Janny B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
na een drukke dag op het plein, hadden we voor de avond gereserveerd bij restaurant het Plein waar we heerlijk rustig op een verwarmd terras heerlijk gegeten met een geweldige bediening, voor herhaling vatbaar, dank daarvoor.
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vriendelijk personeel, lekker gegeten. Ga het zeker aanbevelen.
De wijn die wij dronken vond ik wel flink aan de prijs, maar smaakte wel goed.
Ronny L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
zeer nette ambiance met vriendelijke mensen. zeker voor herhaling vatbaar.
het enige jammere is dat de houten vloer heel erg beweegt als de mensen langs de tafels lopen. dat was storend
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Leuke locatie. Goed eten, leuke bediening, leuke sfeervolle inrichting. Je zit er echt op je gemak. Enige minpuntje is de prijs van een glas wijn. Erg duur!
g.versteeg .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Gezellig restaurant, kwaliteit van het eten prima. We kozen als voorgerecht voor de carpaccio en als hoofdgerecht voor de kipsaté. Dat was een goede keuze. We kunnen dit restaurant zeker aanbevelen.
sabrinavdoorn .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Kleine kaart voor de ah actie. Maar je kon kiezen vlees vegatarisch of vis. Prima dus! En het eten was een feestje op het bord. Genoten van de lunch.
Wim C.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gezellig restaurant door prima sfeer, keuken en bediening. Dit verwacht je niet in zo'n klein plaatsje als Austerlitz!Prettig grote parkeerruimte tegenover restaurant.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Erg lekker gegeten. Glutenvrij was geen enkel probleem. Alles van de kaart kon gekozen worden en werd eventueel aangepast.
Voor de kinderen was het toppunt, dat ze in de keuken zelf hun dessert klaar mochten maken.
Voor herhaling vatbaar!
coby_eijk .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Vragend naar en glaasje kraan water, kon dat niet. Alleen een fles Spa en een hele liter. kosten €4.75
Dat vond ik wel een beetje erg veel . water zou sowieso altijd op tafel moeten staan.
JimVermeulen .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Professionele bediening, rustig en goed.

voorgerecht Carpaccio prima van smaak en voldoende hoeveelheid
hoofdgerecht Biefstuk prima mals, heerlijk, hoeveelheid net voldoende
toe Creme Brulee heerlijk

Het is wel wat hoog geprijsd
Olivia V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Eten: de kabeljauw kwam volgens het menu met zoete aardappel. dat waren dunne puree plekjes op het bord. Geen frites. Die moest je extra bijkopen. Erg stom!
Met ons gezelschap hebben we 3 flessen wijn gedronken, maar een karafje kraanwater...???? Nee, dat moet je ook al apart kópen voor 2,50. Wat een afzetters!!!!!!!!
De service was redelijk, maar niet echt goed/ De sfeer in ons gezelschap was prima.
Prijs - kwalitieit: als je gewoon een portie frites (of iets anders) krijgt zou het goed zijn. Water bij de wijn lijkt me een normaal gegeven. Ieder fatsoenlijk restaurant serveert een karafje kraanwater bij de wijn.
hansensilvia .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Goede ambiance. Aardig personeel. Rustige achtergrond muziek. Eten goed van smaak. Volgens internet wel zalm maarn niet op de kaart.