Het Paviljoen

Van Beuningenplein 21 1051 VS Amsterdam Nederland Kaart
31-204869124

Over restaurant Het Paviljoen

Tussen de Jordaan en het Westerpark in Amsterdam vind je Grand Café Het Paviljoen. Loop gerust eens binnen voor een kop koffie, lunch, tapas of diner. Met iedere zondag live muziek en de maandelijkse pub quiz hoef je je niet te vervelen. Ook de jonge gasten zijn hier welkom, lekker glijden van de glijbaan terwijl jij even bijkomt op het terras. Zoek je nog ruimte om een feestje in te vieren? Huur Het Paviljoen af voor onvergetelijke momenten. Informeer naar de mogelijkheden.

Menuprijzen

Dinsdag t/m zondag 10.30 - 22.00 uur

• Af te huren , Engels gesproken
Jochemvanhorst1977 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Eerlijk om iets te drinken en relaxen is het een goede plek zeker buiten, eten carrot cake was lekker bodem krokant integendeel de omelet was aan de hard kant toe mist de pit ook er in jammer, bediening was opkomend en aardig.
Sarah02 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Mijn vriend en ik zaten op het dak terras, OMG wat is het mooi zeg! Superchill! We hadden eerst brood met aioli en tapenade, later een burger en tapas, eten was echt heerlijk, daarna koffie en taart. Het gebeurt zelden dat ik alles lekker vond bij een restaurant! Dak terras echt een aanrader!!
Mina34 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Mijn man en ik samen met ons 2 kinderen gingen eten bij het paviljoen. Het eten was echt heel lekker, en de bediening heel vriendelijk. We hadden een burger en kipsaté, en voor de kleine een pannenkoek! heerlijk!! We waren met ons baby (de faciliteiten daar zijn perfect! babyverschoonkussen, pap opwarmen) mijn zoon wou na het eten spelen, ook perfect! je kan vanaf binnen de gehele speeltuin zien! Op deze manier konden papa en mama ook echt genieten van een avondje uit eten!! We hadden trouwens van de eigenaar een paviljoen biertje gekregen! lekker bier!! volgende keer weer!!
Jacques1961 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Heerlijk bordje gegeten in Het Paviljoen. Een club-sandwich kip. Echt erg lekker met heel veel kip. Smaakte erg goed en had duidelijk veel aandacht gekregen. Ik las op de vorige recensie dat de bediening onvriendelijk was, maar dat was juist helemaal niet zo. Goeie relaxte sfeer. Het was lekker weer en iedereen had er zin in!