Het Paviljoen Warmond

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Het Paviljoen Warmond

Kees D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Bediening dramatisch. Er liepen vijf mensen in de bediening voor een handjevol gasten. Ruim 15 minuten gewacht en uiteindelijk Zeldenrust drie consumties binnen besteld. Duurde nog 15 minuten totdat het gebracht werd. Koffiekopjes op tafel van eerdere gasten werden niet afgeruimd. Moesten we zelf op attenderen.
Debbrah .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Helaas was het eten bij de Paviljoen één grote teleurstelling. Het eten was onder de maat; het juiste gerecht werd niet geserveerd, waardoor een tafelgenoot na drie pogingen heeft geweigerd; ingrediënten ontbraken in het gerecht. De kok was nieuw en begreep het menu niet, lachte alles weg. Hebben lang moeten wachten op het eten.
De manager heeft contact opgenomen en excuses gemaakt. Het diner die zij aanbood hebben we geweigerd vanwege de reistijd, maar de bloemen accepteerden wij. Na twee mails met onze adressen gestuurd te hebben, hebben wij tot op heden niets ontvangen en niets meer gehoord. De bloemen waren een mooie goedmaker geweest; in ieder geval dat zij het serieus nam.
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Beste Hans,
We willen jullie nogmaals heel hartelijk dank voor de goede zorgen, heerlijke lunch en warme gastvrijheid.
Onze verjaardagen gisteren hadden we niet in een betere omgeving met prachtig weer kunnen vieren.
Het hele gezelschap stond gisteren na afloop nogmaals op de app om te zeggen dat ze zeer genoten hadden.
We schuiven binnenkort weer aan voor koffie en appeltaart of een heerlijk glas wijn!
W-de-Winter .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Personeel dik onder de maat. Meer dan half uur voor dat er iemand kwam opnemen ook na vragen kwamen ze niet. Varkenshaas medallions kan je de vierdaagse op lopen beef stroganoff was kogelhard. Met 9 volwassenen daar gedronken en gegeten een keer maar nooit meer. Kan er ook niet met creditcard betalen
T. K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Slecht eten, slechte bediening. Na opmerking over koud eten zegt de serveerster 'mag ik even voelen'. Volgende dag met eigenaar gebeld. Vriendelijk te woord gestaan en kreeg uitnodiging om nog een keer op zijn kosten te komen eten. Dit was beslist niet de bedoeling. Werd dezelfde dag nog gebeld door manager. Zij had uiteraard een ander verhaal gekregen van serveerster. Wist niets van de opmerking die serveerster had gemaakt. Serveerster had haar wel verteld dat zij ons een drankje had aangeboden. DIT IS PERTINENT NIET WAAR. Manager zou mij na een week nog eens bellen om alles nog eens door te spreken. Niets meer gehoord. Na twee weken afwachten een brief geschreven naar de eigenaar om mijn teleurstelling uit te spreken over de gang van zaken. Ook hier niets op gehoord. Kom hier niet meer terug.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Zeer gastvrij ontvangen voor een roeierslunch van ruim 35 personen, heerlijke broodjes op een unieke plek aan het water.
We komen vast en zeker vaker!
Anne C.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Onlangs hier een bbq buffet gehad met een groep van 30 personen. Het eten was zeer verzorgd en smaakte heerlijk! De bediening was tot in de puntjes geregeld en heel gastvrij. De locatie is prachtig en uniek gelegen aan de Kagerplas (het Joppe). Wij kunnen het iedereen aanbevelen!
Pamela T.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Vandaag hier gegeten en het was heerlijk!! zeer gastvrij ontvangst, zeer mooie warme inrichting. prijs stond zeer goed in verhouding met het eten. carpaccio was heerlijk en de biefstukpuntjes zeer mals. Er is al een volgende reservering gemaakt ???????????? en zodra de zomer er weer is zullen wij hier zeker een x op het terras vertoeven.
H.c.n. K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Op 2 oktober een borrel gehad van 14.00 tot 17.00 uur. Zeer verzorgd, zeer kindvriendelijk en goede wijn met heerlijke hapjes erbij. De bediening was erg goed en vooral vriendelijk en ervaren. Prachtige locatie. Zeer zeker een aanrader.
Irma R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
We hebben boven verwachting hier gegeten, alles was met veel zorg klaargemaakt . De bediening was ook perfect, ondanks de drukte en warme dag was de bediening erg vriendelijk en attent. Jennifer, de bedrijfsleider willen wij dan ook een groot compliment geven voor haar leidinggevende capaciteiten! Wij komen dan ook graag snel weer terug!
Tivoli .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Van af de boot gestapt en zo lekker op de veranda gaan zitten. Het personeel kon ons nog van de vorige dag. Herkenning is altijd leuk en gast vrij. We hebben een brandende ridder besteld en zalm een echte aanrader. Bedankt en tot morgen maar weer want we liggen het hele weekend bij het Joppe.
Jurgen W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016

Ptijs kwaliteit volledig zoek
Salade vis onder de maat
Wij vertelde de chef dat er amper voor 3 euro vis op de salade v 16.50 zat
Antwoord: dat heeft u goed gezien
Als je hier iets van zegt wordt dit niet opgelost
In wezen een matige friettent met een fraai omhulsel en te hge prijzen
E O.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten buiten op het gezellige terras met een schitterend uitzicht op 't Joppe. Als voorgerecht een heerlijke carpaccio genomen. Als hoofdgerecht de vis ook deze was erg goed en werd mooi geserveerd. De gastvrouw heeft verstand van wijnen volgens de sommelier onder ons! De bediening was professioneel en erg vriendelijk. Ook binnen is het erg sfeervol ingericht met meubels van Riviera de la Maison.
MirandaWaddinxveen .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
's Middags een broodje gegeten en dat was heel goed en lekker. 's Avonds diner gedaan en dat viel helaas erg tegen. De prijs/kwaliteit/hoeveelheid verhouding vonden wij erg slecht. Wij hadden een sparerib (vlees was goed alleen leek het een kinderportie), varkenshaas sate (het waren 4 stukjes vlees aan de stok) en een entrecote (die was enorm taai.) wel moet gezegd worden dat de service meer dan prima was want we kregen een nieuwe die wel smakelijk was.
Ook hadden wij een salade met geitenkaas erbij en eerlijk gezegd... niet het geld waard. Zeker niet als maaltijdsalade zoals het op de kaart staat. Dessert was kant en klaar van een winkel vandaan (dit wist de serveerster te vertellen ivm een lactose probleem. Zij wist niet wat er allemaal in zat) en dan ruim 100 euro neerleggen met 3 personen... Wij gaan hier niet meer heen voor diner. Helaas, want de lunch beloofde veel goeds.
Mandy W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Heerlijk broodje fricandeau gegeten met lekkere frites!!leuke bediening en eigenaren..gaan zeker terug om savonds wat te eten!!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
18 July. Hebben we een lunch genoten ,bij het Paviljoen in Warmond De locatie is top zo aan het joppe , maar voor de rest ver beneden maat , mijn vrouw nam de hamburger , en ik de dagsoep met garnalen , ik had al gauw mijn soep maar zonder garnalen , werd geserveerd met een kale boterham , de soep terug gestuurt en werd terug gebracht met garnalen , de hamburger van mijn vrouw werd een halfuur later gebracht toen had ik mijn soep al op , al met al een domper , en dan is het al gauw veelste te duur , die zaak leeft niet jammer hoor
weh .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Vanmiddag geluncht bij het Paviljoen. 2 tomatensoep en 1aspergesoep. Deze soepen werden wel zo heet gegeten als opgediend want ze waren nog net niet koud. Ook ontbraken er servetten. De bediening was wel vlot en vriendelijk.
Op het toilet ontbrak toiletpapier. Erg jammer allemaal want de locatie is schitterend. Ik kom hier echter niet meer terug.
Adri K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Op een prachtige plek bij het water en strandje van de Joppe, ligt het Paviljoen. Alles is vrij nieuw zo te zien. Wij aten er een ouderwetse garnalencocktail, zo hebben we die lang niet gegeten, de garnalen waren oke, maar de saus verdient geen pluim, de kabeljauw was droog, de varkenshaas was dik in orde. Genieten van de plek en het uitzicht, zou ik zeggen, maar nog niet van het eten. De bediening was prettig en voorkomend.
Llllll00 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Slecht gegeten. Kwaliteit absoluut niet in verhouding met de rekening. Taaie biefstuk, lauwe groenten, veel te gaar. En een parfait als nagerecht die rechtstreeks uit de vriezer kwam en nog keihard was. Wij gaan niet meer terug.
ietsje .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Al vaker bij het Paviljoen geweest. Voornamelijk vanwege de prachtige locatie. Voor de service hoef je er namelijk niet langs te gaan. Was vorig jaar na opening al een drama, tot onder het mom van opstartproblemen, en is er een jaar later niet beter op geworden. Eerst lang wachten tot de bestelling wordt opgenomen. Vervolgens wordt er minimaal een kwartier over de twee glazen wijn gedaan. Ik heb mensen weg zien lopen omdat ze te lang op de rekening voor twee kopjes koffie moeten wachten. Tosties zijn ook een drama: zo ongeveer precies als je ze thuis maakt. Geen eens iets van een sausje of garnering erbij.