Het Pastalokaal

Slotlaan 274 3701 GW Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant Het Pastalokaal

Pasta uit ’Grano Duro’

Voor iedereen die een plekje zoekt op een zonovergoten terras en in de buurt van Zeist is. Bij Het Pastalokaal in centrum de la centrum Zeist maken ze de meest verse pasta, gemaakt van het meel ’Grano Duro’ uit het zuiden van Italië. Met een beetje geluk kun je op mooie dagen genieten van een Aperol Spritz in het zonnetje. Dat warme bord pasta smaakt binnen trouwens ook uitstekend in de koude wintermaanden.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Het Pastalokaal

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Op zaterdag 11 februari gegeten bij Het Pastalokaal te Zeist. Een werkelijk bedroevende ervaring. Dat dit nog bestaat in Horeca Nederland. Bediening deed haar best in een aardig ingericht restaurant. Carpaccio als voorgerecht: waterig vlees dat bijna niet meer zichtbaar was door de witte smurrie die over het vlees was gespoten. De ontbrekende Parmezaanse kaas bleek al in de saus te zijn verwerkt. Bah. Mijn tafelgenoten kozen als hoofdgerecht pizza en een spaghetti. Pizza een opgewarmde prefab variant waar het grootste gedeelte van de topping ook fabrieksmatig was aangebracht. Niet te eten. Spaghetti droog en met tomatenpuree besmeurd. De gehaktballetjes in deze pasta haalde net een voldoende. De schotel van de dag bleek een lamsschouder. Keihard taaivlees, met een klein garnituur. Oneetbaar.. We werden er chagrijnig van. We aten vroeg want daarna wachtte het werk. De schotels retour keuken sturen had, alleen al vanwege de ons ontbrekende tijd, geen zin. Ander dieptepunt, op de rekening stond het brood voor bij het voorgerecht; vier sneetje stokbrood( met een leeg klein bakje erbij(de olijfolie stond op tafel). Á €2,25. Enfin, aftikken en nooit weerom. Bah.
Peggy R.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wij hebben een gezellige avond gehad. Heerlijk getafeld. Voorgerecht was erg lekker, prijs en gerechten zijn in verhouding.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Prima leuk klein Italiaans restaurantje, waren er voor AH menu
Voorgerecht paar mooie schotels met kleine Italiaanse gerechten....perfect verzorgd en lekker
door de drukte was er een hoofdgerecht niet en een dessert niet....
2 kozen bij hetAH menu spaghetti en 2 een pizza
De spaghetti was niet helemaal gaar, en weinig vulling: 4 tomaatjes, 5 garnalen en 5 champignons..
De pizza's waren vrij groot , slappe bodem en teveel kaas en tomatensaus, waardoor zwaar op de maag..
Dessert: ijs en tiramisu waren perfect en de koffie ook...
Soela K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Erg vriendelijk personeel en het eten top kwaliteit. Het voorgerecht zal ik van de zomer zeker op een zondagmiddag komen eten met jullie heerlijke wijn als lunch. Een dikke 10 van mij.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gegeten met de AH spaaractie. Lekker menu met volop keuze. Enkele gerechten waren -op het eind van de actie- niet meer leverbaar maar zijn mijns inziens prima vervangen. Antipasti vooraf was gevarieerd metlekkere pure smaken. Hoofdgerecht: pasta met garnalen zeer smaakvol, ravioli gevuld met ricotta en spinazie met salieolie was heerlijk. Nagerecht: kaasplankje lekker, bij de ijscoupe miste ik toch wel het hazelnootijs (wat was vervangen door lekker vanille-ijs), ik denk dat de ijscoupe dan nog lekkerder was geweest. De sfeer was gemodelijk, zeker een adres om vaker Italiaans te gaan eten.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
AH menu 4 personen. Voorbeeldige bediening! Gezellige inrichting, lage stoeltjes, maar zitten prima. Voorgerecht super! Mooi opgemaakte schaal voor 4 personen, uitleg erbij, en prima smaak. Hoofdgerecht en nagerecht goed, niets mis mee. Lekkere wijn, goed geadviseerd.
klimburg .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Met AH-actie hier gegeten met 3 personen. Alle drie het AH-menu genomen. Voorgerecht Italiaanse antipasta: zeer goed verzorgd, zeer smakelijk. Hoofdgerecht keuze uit 3 pasta's; alle drie genomen, alle drie bleek prima keuze. Keus uit 3 nagerechts; aangeboden ijs bleek niet voorradig, maar werd adequaat vervangen. Voortreffelijke ripasso bij gedronken. Alle lof!
tessa.de.jong .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
AH restaurantactie: prima 3-gangenmenu met overheerlijke antipasti vooraf, keuze uit 3 soorten pasta als hoofd en 3 keuzes voor dessert. Voor elk wat wils dus. Kwaliteit eten was perfect, het was er gezellig, bediening vriendelijk, alleen wijn verhoudingsgewijs duur, maar dat was echt het enige minpuntje. Een aanrader dus!
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Leuk restaurant. Het AH-menu werd mooi gepresenteerd. De selectie aan anti pasto was een leuke afwisseling tussen de verschillende gerechten. De hoofdgerechten smaakten uitstekend. En bij de desserts wat gelukkig een kleine afwijking qua smaak ijs mogelijk. Aanrader.
Enige minpuntje was een gezin met kinderen waarbij de kinderen iets teveel aandacht wilden. Maar dat lag dus niet aan het restaurant.
Elke W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
uitstekend gegeten, alle gerechten waren heerlijk. Mijn topper was de gevulde pasta met pompoen, prosecco en pecorino. De wijnen waren ook heerlijk. Ik kom nog eens terug!
vb G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Slechtste pasta ooit gegeten, leek meer op een opgewarmd pakje yumyum soep uit de magnetron, met chemisch smakende kruiden. En dat moest pasta agio olio voorstellen. Wel heel vrije interpretatie, maar als het nu nog lekker was strijk je je hand nog over je hart. Het was echter niet te eten. Drie slechte ervaringen is scheepsrecht, voor ons nooit meer.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Pastalokaal is een leuk, sfeervol restaurant waar je goedkan eten voor een redelijke prijs. We waren er met AH actie. Keuze daarbij is wel erg beperkt. 2 van de 4 hebben toen toch maar voor gewone menukaart gekozen..
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het pastalokaal is een klein restaurant in Zeist. Voor de AH actie kon je gebruik maken van een speciaal 3 gangen menu. Lekkere italiaanse voorgerechten op een groot bord, pittige spaghetti met garnalen en als toetje hazelnootijs. Prima bediening!
Christine L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Lekker gegeten, service vriendelijk maar niet heel bijzonder. Er werd niet gevraagd of we nog iets wilden drinken en vanaf 21 uur werden we voor ons gevoel weggekeken; lampen in de keuken gingen uit, personeel pakte jas, geen vraag of we nog iets wilden drinken. Stoelen zitten niet erg lekker (doorgezeten zitting) en er zat een hele irritante vlieg continu rondom ons.
carlien1980 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
service en bediening was prima, leuk tentje. Keuze was beperkt door AH menu: voorgerechten weinig fantasierijk, saai qua smaken. Hoofdgerecht, de ravioli was wat krap qua portie, de vis was niet leverbaar, waardoor er pasta bolognese voor in de plaats kwam. Het leuke van uit eten is dat je dingen kan eten die je thuis niet snel kan maken. Daarin was dit wat teleurstellend. Maar op zich met de kinderen redelijk gegeten.
Zeist2016 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vorige week op een gezellig zonnig terras gegeten! Vooraf hadden wij gekozen voor een antipasti en die was echt verrukkelijk! Als hoofdgerecht had ik gekozen voor de pasta strotzapretti met diamandhaas, een echte aanrader en mijn vriend had de pasta garganelli, simpel maar goed van smaak! Als dessert kunnen wij de semifreddo zeker aanraden, je proeft meteen dat het huisgemaakt is!
Naast het eten was de bediening ook enorm vriendelijk en behulpzaam!
annieBteU .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
De bediening meer dan vriendelijk. Heerlijk gegeten vooral de salade met ham en vijgen en de zwarte pasta met zeevruchten, erg goed.
Buiten op hun terras is het dan goed vertoeven.
karinamaas8 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gisteren hier gegeten. Personeel erg vriendelijk. Ze waren zwaar onderbezet maar deden erg hun best. We gingen om 18:00 aan tafel em om 21:20 pas weg omdat het eten erg op zich liet wachten. Voorgerecht was top. Hoofdgerecht viel tegen. Pastas was matig van smaak. De pizza was te rijk met pesto. Er was wel echt aandacht besteed aan de op maak. Het dessert was prima tiramisu was vettig. Door het nood weer moesten mensen naar binnen vluchten ook dit werdt met zorg gedaan. Voor top kwaliteit pasta nee maar voor een hapje gezellig eten ja.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Gisteren gegeten via de AH actie en het was verrukkelijk.
Vriendelijk geholpen door de bediening en kwamen steeds vragen of alles naar wens was.
Wij gaan hier zeker nog eens vaker eten.
Silvie O.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hadden een heerlijke uitgebreide en verse antipasta. Vooral de vitello tonata was erg lekker. De pasta van mijn vriendin had meer smaak dan mijn pasta die was een beetje saai maar het vlees heerlijk mals. Jammer dat de tiramisu te weinig likeur bevatte daardoor was hij wat vettig en eentonig. Maar alles bij elkaar heerlijk eten op een mooi terras met een zeer vriendelijke ober.