Het Pastalokaal

Slotlaan 274 3701 GW Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant Het Pastalokaal

Pasta uit ’Grano Duro’

Voor iedereen die een plekje zoekt op een zonovergoten terras en in de buurt van Zeist is. Bij Het Pastalokaal in centrum de la centrum Zeist maken ze de meest verse pasta, gemaakt van het meel ’Grano Duro’ uit het zuiden van Italië. Met een beetje geluk kun je op mooie dagen genieten van een Aperol Spritz in het zonnetje. Dat warme bord pasta smaakt binnen trouwens ook uitstekend in de koude wintermaanden.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Het Pastalokaal

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
klimburg .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Met AH-actie hier gegeten met 3 personen. Alle drie het AH-menu genomen. Voorgerecht Italiaanse antipasta: zeer goed verzorgd, zeer smakelijk. Hoofdgerecht keuze uit 3 pasta's; alle drie genomen, alle drie bleek prima keuze. Keus uit 3 nagerechts; aangeboden ijs bleek niet voorradig, maar werd adequaat vervangen. Voortreffelijke ripasso bij gedronken. Alle lof!
tessa.de.jong .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
AH restaurantactie: prima 3-gangenmenu met overheerlijke antipasti vooraf, keuze uit 3 soorten pasta als hoofd en 3 keuzes voor dessert. Voor elk wat wils dus. Kwaliteit eten was perfect, het was er gezellig, bediening vriendelijk, alleen wijn verhoudingsgewijs duur, maar dat was echt het enige minpuntje. Een aanrader dus!
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Leuk restaurant. Het AH-menu werd mooi gepresenteerd. De selectie aan anti pasto was een leuke afwisseling tussen de verschillende gerechten. De hoofdgerechten smaakten uitstekend. En bij de desserts wat gelukkig een kleine afwijking qua smaak ijs mogelijk. Aanrader.
Enige minpuntje was een gezin met kinderen waarbij de kinderen iets teveel aandacht wilden. Maar dat lag dus niet aan het restaurant.
Elke W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
uitstekend gegeten, alle gerechten waren heerlijk. Mijn topper was de gevulde pasta met pompoen, prosecco en pecorino. De wijnen waren ook heerlijk. Ik kom nog eens terug!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Pastalokaal is een leuk, sfeervol restaurant waar je goedkan eten voor een redelijke prijs. We waren er met AH actie. Keuze daarbij is wel erg beperkt. 2 van de 4 hebben toen toch maar voor gewone menukaart gekozen..
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het pastalokaal is een klein restaurant in Zeist. Voor de AH actie kon je gebruik maken van een speciaal 3 gangen menu. Lekkere italiaanse voorgerechten op een groot bord, pittige spaghetti met garnalen en als toetje hazelnootijs. Prima bediening!
Christine L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Lekker gegeten, service vriendelijk maar niet heel bijzonder. Er werd niet gevraagd of we nog iets wilden drinken en vanaf 21 uur werden we voor ons gevoel weggekeken; lampen in de keuken gingen uit, personeel pakte jas, geen vraag of we nog iets wilden drinken. Stoelen zitten niet erg lekker (doorgezeten zitting) en er zat een hele irritante vlieg continu rondom ons.
carlien1980 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
service en bediening was prima, leuk tentje. Keuze was beperkt door AH menu: voorgerechten weinig fantasierijk, saai qua smaken. Hoofdgerecht, de ravioli was wat krap qua portie, de vis was niet leverbaar, waardoor er pasta bolognese voor in de plaats kwam. Het leuke van uit eten is dat je dingen kan eten die je thuis niet snel kan maken. Daarin was dit wat teleurstellend. Maar op zich met de kinderen redelijk gegeten.
Zeist2016 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vorige week op een gezellig zonnig terras gegeten! Vooraf hadden wij gekozen voor een antipasti en die was echt verrukkelijk! Als hoofdgerecht had ik gekozen voor de pasta strotzapretti met diamandhaas, een echte aanrader en mijn vriend had de pasta garganelli, simpel maar goed van smaak! Als dessert kunnen wij de semifreddo zeker aanraden, je proeft meteen dat het huisgemaakt is!
Naast het eten was de bediening ook enorm vriendelijk en behulpzaam!
annieBteU .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
De bediening meer dan vriendelijk. Heerlijk gegeten vooral de salade met ham en vijgen en de zwarte pasta met zeevruchten, erg goed.
Buiten op hun terras is het dan goed vertoeven.
karinamaas8 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gisteren hier gegeten. Personeel erg vriendelijk. Ze waren zwaar onderbezet maar deden erg hun best. We gingen om 18:00 aan tafel em om 21:20 pas weg omdat het eten erg op zich liet wachten. Voorgerecht was top. Hoofdgerecht viel tegen. Pastas was matig van smaak. De pizza was te rijk met pesto. Er was wel echt aandacht besteed aan de op maak. Het dessert was prima tiramisu was vettig. Door het nood weer moesten mensen naar binnen vluchten ook dit werdt met zorg gedaan. Voor top kwaliteit pasta nee maar voor een hapje gezellig eten ja.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Gisteren gegeten via de AH actie en het was verrukkelijk.
Vriendelijk geholpen door de bediening en kwamen steeds vragen of alles naar wens was.
Wij gaan hier zeker nog eens vaker eten.
Silvie O.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hadden een heerlijke uitgebreide en verse antipasta. Vooral de vitello tonata was erg lekker. De pasta van mijn vriendin had meer smaak dan mijn pasta die was een beetje saai maar het vlees heerlijk mals. Jammer dat de tiramisu te weinig likeur bevatte daardoor was hij wat vettig en eentonig. Maar alles bij elkaar heerlijk eten op een mooi terras met een zeer vriendelijke ober.
mgmpostma .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Na een dagje shoppen heb ik samen met mijn zusje de dag afgesloten met een etentje bij het pastalokaal in Zeist. Nou dat was een prima keus. We hebben op het sfeervolle terras kunnen zitten heerlijk in het zonnetje. Het eten was lekker....niet te scherp en niet te flauw en meer dan genoeg. (tip aan de kok...de parmazaanse kaas mag iets dunner gesneden worden op de carpaccio of raspen is nog beter! ) Daarom 1 puntje aftrek. Personeel was heel vriendelijk en vlot. Niets dan lof...ga het zelf eens ervaren. Wij komen zeker nog eens terug!!! oh en het sanitair was ook keurig schoon. Ook een pluspunt want dat is lang overal niet zo. :) G en L
Hendrikvo .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Ontzettend fijne avond gehad, mijn pasta was heerlijk en het personeel was oprecht vriendelijk! Er hangt een gezellig sfeertje.
Eduard J.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het eten was prima! Goede bediening. We kregen een glas wijn van het huis omdat het hoofdgerecht wat langer wegbleef. Prijs/kwaliteit is oké. We komen terug.
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Heerlijk eten, gezellige sfeer, fijne bediening en leuke kok! Eten bij het Pastalokaal (met of zonder AH restaurantactie) is zeker een aanrader!
sabine.schouten .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Erg lekker gegeten, de bediening was zeer vriendelijk en een mooie inrichting van t restaurant, alles bij elkaar een avondje uiteten in een goede sfeer!
c.w.schipper .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Echt een aanrader!!!
Leuke, lekkere en afwisselende menulijst. Gezellig terras.
Drpepper877 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Wij hebben hier afgelopen vrijdag voor de 2e keer gegeten en nu op het terras. Heel gezellig.
Het was best druk maar alle gangen kwamen op tijdl door. Vooraf hadden we de san danieleham en vitello tonnato. Als hoofd de delizia al limone en de bigoli met zeevruchten..wat een heerlijke saus zat daarbij. Top!. Na hadden we de panna cotta..mooie gladde structuur en niet te zoet en het taartje met fruit. Lekker met vers fruit. Prima wijn en de meneer in de bediening had er zin in. Heerlijke koffie ook. Kortom we komen weer voor een derde keer.