Het Pastalokaal

Slotlaan 274 3701 GW Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant Het Pastalokaal

Pasta uit ’Grano Duro’

Voor iedereen die een plekje zoekt op een zonovergoten terras en in de buurt van Zeist is. Bij Het Pastalokaal in centrum de la centrum Zeist maken ze de meest verse pasta, gemaakt van het meel ’Grano Duro’ uit het zuiden van Italië. Met een beetje geluk kun je op mooie dagen genieten van een Aperol Spritz in het zonnetje. Dat warme bord pasta smaakt binnen trouwens ook uitstekend in de koude wintermaanden.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Het Pastalokaal

busstation op 1 minuut loop afstand
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 12:00

Diederik D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Service was extreem slecht, duurde eindeloos voor het (koude!!) voorgerecht op tafel kwame. Hoofdgerecht was
slecht, pizza salami zonder salami, uitgedroogde kip zonder de bijbestelde frietjes. Geen groente te bekennnen.
Verkeerde pasta gekregen, waarbij later bleek dat de eerste verkeerd geleverde pasta was opgeleukt met een paar mosselen en garnalen
was een grote teleurstelling. De baas at op tafel 1 zo werd tot 2 keer toe verteld, maar de baas nam niet de moeite even langs te komen. Bij aankomst kreeg zij ook te horen dat een collega niet te bereiken was. Zeer onprofessioneel! Voor ons NOOIT MEEER!
Marleen J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het eten is prima. De bediening is traag, kunnen geen grote groepen aan maar echt veel te weinig. Als voorgerecht n kleine salade en hoofdgerecht pasta. Een ander had de kleine pasta, dit scheelt 1 opscheplepel maar voor mij 4 euro duurder. Een ander bestelt als hoofdgerecht Carpaccio maar kreeg er geen brood mij. Met honger van tafel.
Jos P.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Met zulke sterk wisselende recensies wilde ik het zelf ervaren. Welnu, ik sta aan de kant van de positivo's.
Alle drie de gerechten (linzen met worst en aardappel, kip in bacon en tirami su) waren zeer smakelijk met een uitmuntende prijs/kwaliteitverhouding.
En het terras was en is een van de beste in Zeist.
De bediening was aardig en snel.
Kortom, niets dan lof.
dolfijnbeek .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Afgelopen donderdag heerlijk gegeten bij het pastalokaal !
Een leuke nieuwe formule die goed uitgelegd werd door een vriendelijke spontane ober !
€ 8,95 per gerecht voorgerecht een heerlijke cappacio en als hoofdgerecht heerlijke agnus burger , hierbij een voortreffelijke wijn en een lekker kopje cappuccino als toetje .
Karaf water gratis ! Wij hebben heerlijk buiten op het verwarmde terras gegeten en nog beter we hadden zelfs verwarmde kussens ! Kortom wij komen snel terug
theo V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Eten was top de locatie mooi in het centrum Zeist mooi terras heerlijk in de zon genoten van heerlijke hapjes en top wijn ! De bediening vrolijke dames met verstand van zaken
Gerben D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Dit is echt een matig restaurant ik schrijf deze recensie omdat die van mij tafelgenoot verwijdert is. De bediening is een drama kunnen met ze drieën nog geen zes tafels bedienen om ons heen lopen tafels weg zonder geholpen te zijn of zonder te betalen.
De kelners staan binnen aan de bar te kletsen terwijl de gasten massaal verhuizen naar het restaurant tegen over. Om de teleurstelling compleet te maken klopte de rekening ook niet.
Beste Gerben,
Wij herkennen deze situatie niet omdat we nog nooit een recensie hebben verwijderd en ook omdat er vandaag , de dag waarop u gegeten zou hebben , zeker geen mensen zijn weggelopen en ook hadden we vandaag geen 3 kelners rondlopen. Omdat deze recensie onjuist is zou ik wel graag willen dat deze recensie verwijderd wordt. Wij zijn bezig om onze zaak op te bouwen en met deze onjuiste en niet opbouwende kritiek wordt onze zaak, waar we allemaal enorm ons best voor doen want wij gunnen iedereen een heerlijk café restaurant met enorm veel zonnige terrasplaatsen van vroeg tot laat, juist naar beneden gehaald.
Ward D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Het Pastalokaal heeft zonder twijfel het meest zonnige terras van Zeist. Was er bij de start, 2 jaar geleden, weleens terechte kritiek dat de bediening lang op zich liet wachten. Op Koningsdag heeft het team van het Pastalokaal inmiddels bewezen grote drukte goed aan te kunnen. Behalve meer ervaring is een kleinere steeds wisselende menukaart hier debet aan. Jammer dat de mensen in Zeist de lunch nog niet hebben ontdekt. Je eet hier heerlijke panini,s of een omelet. Mooie zaak van binnen waarop de muur een foto van Sophia Loren haar favoriete eten bereid. PASTA!
sil5 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Puur genieten! Eerst van het zonnetje op het terras met lekker drankje, gezellige drukte, heerlijke amandelen en brood met olie. Eerst kwam oma toch nog onverwacht erbij en vervolgens de kinderen. Nog gezelliger! Bij het ondergaan van de zon van tafeltje verwisseld en naar binnen gegaan. We hebben heerlijk gegeten. Ik had voor de gnocci gekozen. Die kan ik niet omschrijven, die moet je gewoon gaan proeven. Super smakelijk! Dat tesamen met de vlotte en vriendelijke bediening. We hebben genoten!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Op zaterdag 11 februari gegeten bij Het Pastalokaal te Zeist. Een werkelijk bedroevende ervaring. Dat dit nog bestaat in Horeca Nederland. Bediening deed haar best in een aardig ingericht restaurant. Carpaccio als voorgerecht: waterig vlees dat bijna niet meer zichtbaar was door de witte smurrie die over het vlees was gespoten. De ontbrekende Parmezaanse kaas bleek al in de saus te zijn verwerkt. Bah. Mijn tafelgenoten kozen als hoofdgerecht pizza en een spaghetti. Pizza een opgewarmde prefab variant waar het grootste gedeelte van de topping ook fabrieksmatig was aangebracht. Niet te eten. Spaghetti droog en met tomatenpuree besmeurd. De gehaktballetjes in deze pasta haalde net een voldoende. De schotel van de dag bleek een lamsschouder. Keihard taaivlees, met een klein garnituur. Oneetbaar.. We werden er chagrijnig van. We aten vroeg want daarna wachtte het werk. De schotels retour keuken sturen had, alleen al vanwege de ons ontbrekende tijd, geen zin. Ander dieptepunt, op de rekening stond het brood voor bij het voorgerecht; vier sneetje stokbrood( met een leeg klein bakje erbij(de olijfolie stond op tafel). Á €2,25. Enfin, aftikken en nooit weerom. Bah.
Peggy R.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wij hebben een gezellige avond gehad. Heerlijk getafeld. Voorgerecht was erg lekker, prijs en gerechten zijn in verhouding.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Prima leuk klein Italiaans restaurantje, waren er voor AH menu
Voorgerecht paar mooie schotels met kleine Italiaanse gerechten....perfect verzorgd en lekker
door de drukte was er een hoofdgerecht niet en een dessert niet....
2 kozen bij hetAH menu spaghetti en 2 een pizza
De spaghetti was niet helemaal gaar, en weinig vulling: 4 tomaatjes, 5 garnalen en 5 champignons..
De pizza's waren vrij groot , slappe bodem en teveel kaas en tomatensaus, waardoor zwaar op de maag..
Dessert: ijs en tiramisu waren perfect en de koffie ook...
Soela K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Erg vriendelijk personeel en het eten top kwaliteit. Het voorgerecht zal ik van de zomer zeker op een zondagmiddag komen eten met jullie heerlijke wijn als lunch. Een dikke 10 van mij.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gegeten met de AH spaaractie. Lekker menu met volop keuze. Enkele gerechten waren -op het eind van de actie- niet meer leverbaar maar zijn mijns inziens prima vervangen. Antipasti vooraf was gevarieerd metlekkere pure smaken. Hoofdgerecht: pasta met garnalen zeer smaakvol, ravioli gevuld met ricotta en spinazie met salieolie was heerlijk. Nagerecht: kaasplankje lekker, bij de ijscoupe miste ik toch wel het hazelnootijs (wat was vervangen door lekker vanille-ijs), ik denk dat de ijscoupe dan nog lekkerder was geweest. De sfeer was gemodelijk, zeker een adres om vaker Italiaans te gaan eten.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
AH menu 4 personen. Voorbeeldige bediening! Gezellige inrichting, lage stoeltjes, maar zitten prima. Voorgerecht super! Mooi opgemaakte schaal voor 4 personen, uitleg erbij, en prima smaak. Hoofdgerecht en nagerecht goed, niets mis mee. Lekkere wijn, goed geadviseerd.
klimburg .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Met AH-actie hier gegeten met 3 personen. Alle drie het AH-menu genomen. Voorgerecht Italiaanse antipasta: zeer goed verzorgd, zeer smakelijk. Hoofdgerecht keuze uit 3 pasta's; alle drie genomen, alle drie bleek prima keuze. Keus uit 3 nagerechts; aangeboden ijs bleek niet voorradig, maar werd adequaat vervangen. Voortreffelijke ripasso bij gedronken. Alle lof!
tessa.de.jong .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
AH restaurantactie: prima 3-gangenmenu met overheerlijke antipasti vooraf, keuze uit 3 soorten pasta als hoofd en 3 keuzes voor dessert. Voor elk wat wils dus. Kwaliteit eten was perfect, het was er gezellig, bediening vriendelijk, alleen wijn verhoudingsgewijs duur, maar dat was echt het enige minpuntje. Een aanrader dus!
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Leuk restaurant. Het AH-menu werd mooi gepresenteerd. De selectie aan anti pasto was een leuke afwisseling tussen de verschillende gerechten. De hoofdgerechten smaakten uitstekend. En bij de desserts wat gelukkig een kleine afwijking qua smaak ijs mogelijk. Aanrader.
Enige minpuntje was een gezin met kinderen waarbij de kinderen iets teveel aandacht wilden. Maar dat lag dus niet aan het restaurant.
Elke W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
uitstekend gegeten, alle gerechten waren heerlijk. Mijn topper was de gevulde pasta met pompoen, prosecco en pecorino. De wijnen waren ook heerlijk. Ik kom nog eens terug!
vb G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Slechtste pasta ooit gegeten, leek meer op een opgewarmd pakje yumyum soep uit de magnetron, met chemisch smakende kruiden. En dat moest pasta agio olio voorstellen. Wel heel vrije interpretatie, maar als het nu nog lekker was strijk je je hand nog over je hart. Het was echter niet te eten. Drie slechte ervaringen is scheepsrecht, voor ons nooit meer.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Pastalokaal is een leuk, sfeervol restaurant waar je goedkan eten voor een redelijke prijs. We waren er met AH actie. Keuze daarbij is wel erg beperkt. 2 van de 4 hebben toen toch maar voor gewone menukaart gekozen..