Het Panorama

6,4
6,9
Lars J.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Het eten en de bediening was goed. Het vlees was alleen wat inspiratieloos. Bestek was niet goed schoon, veel watervlekken. Ook was de wc niet goed onderhouden was een hele onaangename geur.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Vriendelijke ontvangst, prachtig uitzicht buiten. We zitten binnen. In aanvang is het erg gehorig maar als een tafel gasten vertrekt blijkt het een stuk rustiger te worden. Veel harde materialen dus wat gehorig. De wijn is zozo. Personeel let niet op. Komt pas als je een aantal keer gezwaaid hebt. Gasten die later komen worden eerder geholpen. Jammer. We zitten dus al een tijd voordat de bestelling opgenomen wordt. Dan komt het brood, twee dikke sneden lekker brood. Roombotertje erbij en een kruidenboter die weinig smaak heeft, niet lekker is en zeker niet gemaakt is van echte boter. Dat is jammer. De salades zijn okay, niet heel bijzonder maar goed te eten. Frites erbij, helaas erg bleek. Mooi dat ze gerechten hebben van ongeveer 10 euro, aan de oplettendheid van de bediening schort het helaas wat, eten is okay maar niet meer dan dat. Kruidenboter gemiste kans. Uitzicht super.
Niki L.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Wat een tegenvaller! Op 12 juli voor mijn zusjes verjaardag binnengelopen voor een lunch. Over-vriendelijke bediening, nogal pompeus voor zo'n plek. Weinig vegetarische keuzes. Geen soja melk of iets anders vervangends voor in de koffie. Ongevraagd spa blauw op tafel na een glas kraanwater besteld te hebben, erg ongastvrij. Dan het eten: lekkere geitenkaas salade. Maar een erg klein bordje voor het vorstelijke bedrag van 10 euro. Gevraagd om salade zonder tomaat, met als resultaat alleen tomaat weggehaald, geen extra blaadje sla kon ervan af. Daarbij 3 sneetjes brood voor 2 personen, en een bakje met nep kruidenboter. Dat komt op 20 euro voor een klein hoopje sla, twee plakjes chevre en 3 sneetjes brood. Zo gek heb ik het weinig meegemaakt, en ik woon nota bene in dure stad Amsterdam. De kroketten op brood van mijn zusje waren overigens lekker, maar mayonaise heb ik nog nooit in een ijshorentje (?!) geserveerd zien worden. In het midden van de zaak ook helaas niet kunnen genieten van het uitzicht, de enige vrije plek bij het raam was ook naast de open deur, nogal frisjes. De decafé koffie die mijn partner bestelde na de lunch duurde 20 minuten om te arriveren, die hebben we maar laten zitten. Zelden zo weinig gegeten voor zo'n hoge prijs. Jammer.
Miranda C.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Na een rondvaart door de Biesbosch hier gegeten. Ontvangst is leuk, bediening is aardig en erg enthousiast.
Helaas viel het eten ons enorm tegen. Bij de kipsate moest de smaak echt van de pindasaus komen. Kip leek wel gekookt en was verder niet gemarineerd of gekruid. De biefstuk (met champignons) was iets over "medium" gebakken. De champignons kwamen echter toen de biefstuk al op was.
De rekening viel ons erg tegen. Redelijk duur eten voor een "grand cafe menu". Voor 2 personen met ieder 2 drankjes en een kop koffie na, waren we 90 euro kwijt (!).
Ondanks het prachtige uitzicht komen wij hier niet meer terug.
René H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
De ligging aan de Amer is prachtig, maar het geheel maakt een wat rommelige indruk. Hoewel de bediening zeer vriendelijk was, bleek de samenwerking met de keuken niet goed afgestemd. Bestelden we kibbeling met brood, kregen we frietjes erbij. Mosselen met een gepofte aardappel werd weer geserveerd met frietjes, maar zonder gepofte aardappel. Die kwam uiteindelijk wel, maar toen waren de mosselen al op. Kruidenboter bij het brood vergeten, etc.
Jammer, want zowel de kibbeling als de mosselen smaakten goed. Misschien de mogelijke reden: het zat redelijk vol. Zowel binnen als op het terras.
Aquahome .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Op 10 september hier mijn 65 jaar feestje gevierd met familie en vrienden.
Er was een perfect warm en koud buffet met heerlijk eten. Vriendelijke bediening en een fantastisch uitzicht op de Bieschbosch vanaf de bovenzaal waar wij zaten als extra. Kortom een verjaardag om niet te vergeten. Panorama bedankt!
Mooonique .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
De ligging is fantastisch, prachtig terras aan het water! Bediening vriendelijk. Maar het eten is waardeloos. We bestelden kibbeling met frietjes. Kibbeling had veel te veel vettige korst. Vis was ook echt niet lekker. Bij navraag bleek dat het pangafilet was! Kibbeling hoort van kabeljauw gemaakt te worden! Ik heb mijn bord mee terug gegeven. Vraag dan een iets hogere prijs, maar lever wel kwaliteit! Of zet het erbij op de kaart, dan weet je wat je krijgt. Frietjes waren veel te bleek. Jammer, laat ze gewoon iets langer in de frituurpan. Mijn hoofdgerecht werd niet berekend, dat is dan wel netjes. Maar we betalen liever wel voor een lekkere maaltijd! Een aanrader voor een drankje vanwege de prachtige locatie, maar wij gaan niet meer terug voor diner.
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
We zaten op een heerlijk zonnig plekje op het terras aan het water, met gezellig uitzicht over de langsvarende bootjes. We kozen voor het Panoramamenu, wat een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding bood. Vooraf kregen we van het huis twee soorten verrukkelijk brood, met kruidenboter en roomboter. Als voorgerecht aten we carpaccio, die goed smaakte. Wel apart dat deze onder andere was gegarneerd met een schijfje watermeloen. Als hoofdgerecht koos ik voor de gepocheerde zalm, die heerlijk smaakte, en van binnen gelukkig nog rosé was. Mijn disgenote had gevraagd of haar lendebiefstuk rosé gebakken kon worden, maar helaas was deze toch iets te veel doorbakken en daarmee droog. Jammer. Verder was het in orde. De bijgerechten waren ook zeer royaal en smaakten goed: salade, warme groente (broccoli + bloemkool), pofaardappel en patat. Als toetje hield ik het bij thee en mijn disgenote koos voor een uitstekend verrassingsdessert: ijs, brownie en slagroom. De bediening was ontzettend goed. Het was behoorlijk druk, maar de serveersters bleven vriendelijk, attent, beleefd en adequaat. Restaurant Panorama is een prima adres om een hapje te eten op een sfeervolle locatie.
Ninikitty .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
We vroegen de serveerster of er mosselen waren, ze zou navraag doen in de keuken, 20 min. later had ze nog steeds geen antwoord. 45 Minuten later kwam ons eten. De gekookte mosselen, hadden een onaangename geur, nog nooit geroken bij al die keren dat we mosselen elders gegeten hebben. De tè zoute kibbelingen, hadden een vreemde smaak. Helft laten staan. Nog een tonic besteld, heb er 2x om moeten vragen, tijdsduur ongeveer 20 min.,maar die kwam niet. We hebben afgerekend en zijn weggegaan. Op dat moment kwam alsnog de tonic, maar dat was niet meer nodig. We gaan hier niet meer eten. Echt derderangs voedsel en zeer slechte bediening!
Leenheer L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Met eerste kerstdag met 10 personen gegeten bij het Panorama.
Was voortreffelijk, leuke gemoedelijke sfeer, lekker eten in overvloed (steengril) en attente bediening.
Restaurant zat helemaal vol en toch voldoende aandacht en ook ruimte, niet zo volgepropt wat we ergens anders wel meemaakte.
Zaak is recent helemaal opgeknapt en nu modern ingericht maar met behoud van Brabantse sfeer. Aanrader, zeker ook s, zomers op het terras zal het goed toeven zijn.
Sabina S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Hoewel het eten best smaakte waren we niet zo blij met alle steengrillende medemensen. De afzuiging was hier heel slecht. Bediening prima. Wij voelden ons hier niet thuis en komen niet terug.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Het verschil tussen "Jaghtpanorama" en "Het Panorama" ontgaat mij, want zelfde adres en op het kaartje zelfde plaats, maar in deze laatste met het fantastische panorama op de Amer en het haventje vandaag heerlijk gelunched in de zon en met wat wind. Allen een ander "broodje" besteld, dat er bij ons alledrie fantastisch uitzag en overheerlijk was. Broodje zelf was een half dikker broodje, dat lekker knapperig was, maar beleg ook super. Wel vroegen wij ons af of de kok dit broodje zelf ook weleens eet, want het was een gevecht met het mes om dit een beetje netjes te snijden. We komen zeker vaker terug, als het weer zulk superweer is, maar vragen dan een chirurgisch hanteerbaardere uitvoering.
Leenheer L.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Wederom lekker gegeten, we hebben gisterenavond genoten van het 3 gangen menu. Vlotte bediening. en de rekening zoals gewoonlijk weer een meevaller. Klasse!
Aquahome .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2013

Dit restaurant ligt op een toplocatie met een groot terras met uitzicht op de Amer en de Bieschbos. Wij hebben hier heerlijk gegeten van de steen. Zeer goede kwaliteit vlees en volop garnituur.En dat onbeperkt, we hebben de 3e steen moeten afslaan omdat we echt vol zaten. Er hangt een gemoedelijke, ongedwongen Brabants sfeer. Het personeel was toegankelijk maar zeker niet opdringerig. Wij komen hier beslist terug en kunnen het Panorama bij iedereen aanbevelen.

DOLLYFANTJE42 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2013
Op het terras is het grandioos zitten.
Helaas wat het bestelde t.w. een huisgemaakte Bossche bol en kirschengebak, zeer slecht van kwaliteit.
De bol was klein en knoerdhard (je had er een hamer en beitel voor nodig) en het kirschengebak leek wel zeker drie dagen oud. De bijbestelde slagroom smaakte alsof het uit een spuitbus kwam en was bedoeld voor op het kirschengebak, maar was gedeponeerd op de chocoladebol. Jammer.
Mevrdjong .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Helemaal tevreden over het panorama. Wij zijn hier gaan eten op een drukke dag, tijdens de vlaggetjes dagen. Heel het terras zat vol, en de bediening had daar hun handen vol aan. We werden toch nog redelijk snel geholpen en de bediening was ook erg vriendelijk. We bestelden een droge witte wijn en een pilsje. De vorige keer dat wij hier zaten, vond ik de wijn niet droog genoeg, maar nu was ie prima! Ook hadden ze een hele mooie wijnkaart, die meteen aan ons werd laten zien. We kregen de kaart, en kozen voor het panorama menu. Vooraf hadden we twee maal de rundercarpaccio, die ons er goed smaakte, en vervolgens hadden we de oester van varkenshaas en de lendebiefstuk. Het duurde even voordat het op tafel kwam, maar het was erg lekker. Achteraf namen wij het dessert van het menu. Het was ijs, met chocoladesaus en meloen. Niet erg bijzonder, maar voor een keertje wel lekker.
We hebben nog even genoten van de laatste zon en het mooie uitzicht, en toen het donker werd zijn we naar huis gegaan.
We werden vriendelijk uitgezwaaid door de bediening, en komen zeker nog een keer terug!
Therese V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2013
Via groupon hier van het mosselmenu genoten, een mooie locatie met uitzicht op de Amer, maar dat is ook het enigste, de mosselen waren gewoon slecht, sausjes niet lekker, hebben nog een nagerecht besteld, ijs en verse vruchten met slagroom, als ik de 4 druiven meetel was dat ook het enigste verse fruit, zet het dan niet op de kaart, we hadden ons zo op de mosselen verheugd, maar helaas niet voor herhaling vatbaar, we waren op die avond ook de enigste klanten, tot later op de avond, toen werden er een paar tafels omgebouwd voor te pokeren!