Het Pannekoekschip

31-756219802

Meer informatie over restaurant Het Pannekoekschip

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 20:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
?ob K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Ik moet in alle eerlijkheid zeggen dat ik hier nooit een pannekoek nuttig; (ook al schijnen ze erg lekker te zijn ;) maar de schotels zijn echt meer dan voortreffelijk! Vooral de kip cordon bleu met gebakken aardappeltjes en de Saté schotel smaken ronduit fantastisch! Echte aanraders!

Het eten in combinatie met de goede service en een gezellige ambiance maken het totaalplaatje compleet. Definitely één van mijn favoriete restaurants in de buurt.
BiancaBianca .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
De Pannenkoeken waren goed gebakken en erg lekker. Ook kan je iets anders krijgen als je liever geen pannenkoek eet.
Service was vriendelijk en netjes ook snel :-)
Decor, wij zaten beneden, dat mist wat sfeer, boven heb je wel een heel mooi uitzicht!
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Met de hele familie hier gegeten, vooral uitgezocht voor de kids. Maar met zijn allen aangenaam verrast, vriendelijk personeel, appelsap voor de kids in een handig theeglas met oor. Pannekoeken goed, maar de rest op de kaart ook erg lekker. En grote porties !