Het Pannekoeckershuys

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 20:00

Thijs G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Erg goed, kindvriendelijk! En leuke speelkelder voor de kinderen. Was erg druk, maar wel snelle en goede service!! Vriendelijk personeel, hadden niet gereserveerd, werd snel een tafel voor ons gemaakt, door 2 tafels uit elkaar te halen.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Zo hebben we weer maar eens met de hele familie ( 12 personen) een bezoekje gebracht aan ons favoriete pannenkoeken restaurant. Binnen het gezelschap 8 kinderen in een range van 2 tot 13 jaar. Dus als ik "weer" zeg is zijn wij dus tevreden moet u maar denken. Het doet een beetje Efteling achtig aan met alle de sprookjesfiguren, ridders en prinsessen. Binnen een ondergrondse speeltuin welke erg groot is en buiten de speeltuin met tal van speeltoestellen, trampolines, springkussen, glijbanen, etc... Personeel is jong maar o zo vriendelijk en kan zich daarom misschien wel zo goed verplaatsen in de kinderen. Altijd even enthousiast, attent en snelle opdiening. Ze komen wel erg vaak om een drankje vragen maar ach daar heb ik wel begrip voor aangezien dit de nodige extra inkomsten genereerd. Het eten is prima. Pannenkoeken heerlijk en in zoveel combinaties. Kinderen hebben de specifieke kinder menus genomen met daarbij behorende vorm pannenkoek en ijsje achteraf. Volwassenen beviel alles, ook degene die een frisse salade hadden. De borrelhapjes vooraf hadden iets uitgebreider / verrassender gemogen. Dessert is toch altijd iets wat mij hier blij stemt want ondanks dat ze er erg veel op het menu hebben staan is er toch geen sprake van overkill en is de kwaliteit gewoon goed. Lekker ijs en vers fruit in mijn geval. Nu vergoelijkt het heerlijke weer uiteraard ook heel veel maar mijn verjaardag met familie kon zo helemaal niet meer stuk. Tot de volgende keer.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Leuk pannenkoekenrestaurant. Genoeg aandacht voor kinderen. Kinderen krijgen bij het kindermenu ducaten die ze kunnen sparen of gelijk uit kunnen geven in een winkeltje voor een klein presentje. Dus niet een standaard waardeloos presentje wat je vaak bij een kindermenu krijgt.

Ook bij het kindermenu kan er gekozen worden voor hartige pannenkoeken en dus niet alleen een simpele pannenkoek met poedersuiker of snoepgoed.

Er veel keuze in pannenkoeken. Iedereen bij ons aan tafel was erg tevreden over de kwaliteit.

Binnen is er ook een ruimte waar de kinderen kunnen spelen en bij mooi weer is er ook een ruim terras.
SurfandTurf .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Voor kinderen een paradijs en voor ouders die zich af kunnen sluiten voor drukte en herrie ook misschien wel. Er is zowel binnen als buiten voor kinderen van alles te doen en te spelen. Placemats met zoekspelletjes en kleurplaten, een kinderwinkeltje, een speelkelder en buiten springkussen, midgetgolf etc etc.
We zijn hier met een grote groep wezen eten. Zelf had ik de pannenkoek Mexico (gehakt, mais, tortilla chips en tomatendip) wat ik al een bijzondere combi vond. Echt lekker vond ik hem niet maar was wel meer dan genoeg. Overige tafelgenoten hadden wel lekkere pannenkoeken dus score op eten toch een 7 gegeven.
In de bediening lopen wel hele jonge meiden die nog zichtbaar leren. Het 1e rondje drinken moesten we zelf rond brengen want ze hadden zelf het overzicht niet (meer?). Verder wel behulpzame mensen die daar werken.
Inrichting is alsof je een soort sprookjesbos inloop; wel leuk gedaan dus! Het is er alleen wel ontzettend warm. Ook de wc's deden wat 'schmutzig' aan, het stonk er en was broeierig warm; misschien ook niet gek als je ziet hoeveel mensen hier op een avond komen. Het is een komen en gaan van mensen dus het concept slaat wel aan klaarblijkelijk.
Voor mijzelf zou ik er niet snel nog een keer heen gaan, om de kinderen een pleziertje te gunnen misschien dan weer wel.
Carolina T.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Na ruim n kwartier t hebben gezeten kwam wss de manager vragen of er aan ons al was gevraagd wat we wilde drinken. Niet dus. Na 28 minuten te hebben gewacht kwam onze pannenkoek. De paprika op mijn pannenkoek was haast rauw. Continue liepen serveersters langs onze tafel maar niemand vroeg of t smaakte en of we nog iets wilde drinken. Ze negeerde ons zowat. Wij zaten vlgs mij in t vergeethoekje. Het eten smaakte minder goed omdat we ons niet echt welkom voelde. Uiteindelijk kwam n serveerster langs en vroegen we maar of we konden afrekenen. Pas bij de uitgang waar we wilden pinnen vroeg ze of alles naar wens was. Ik zei dus nee. Dat spijtte haar en hoopte dat t de vlgde keer beter is. Jammer kans gemist. Ik kom hier niet meer. Misschien omdat we geen kinderen bij ons hadden en daardoor niet zo opvallend waren
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Mooi en gezellig pannenkoekenhuis. Zoals nagenoeg alle pannenkoekenhuizen op kinderen gericht. Maar ook met 3 volwassen waarvan 1 Amerikaanse gast was het een fijne gezellige ambiance. Wij werden gezeteld in een kamer als bos ingericht, het zag er erg gezellig uit. Het eten was goed en er was nagenoeg geen variatie te vinden die er niet was. De Hollandse pizza en Mexicaanse pizza smaakten ons goed. Daarbij de vriendelijke prijs en het nog vriendelijkere personeel zeker het proberen waard.
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Ook voor grote kinderen en volwassenene leuk.Onze dochter is 12 en nog steeds gek op dit pannenkoeken restaurant. Het eten is er lekker en gevarieerd. Ook met allergieën is rekening gehouden. De prijzen zijn redelijk. Je zit goed vol van 1 pannenkoek. Je kunt kiezen uit veel verschillende soorten. Het is leuk aangekleed en het personeel is vriendelijk.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Lekker gegeten met 16 man.
Een groep van 16 man is altijd lastig om te gaan eten.
Hier was dat absoluut geen probleem.
Allemaal een panekoek uitgezocht ook nog 1 byzondere want hier mochten geen gluten in zitten vanwege ziekte kroon.
Byzonder om een lijst met zoveel verschillende pannekoeken te kunnen presenteren.
De mijne was niet helemaal goed doorbakken maar hij was wel lekker zoals verwacht.

We waren erop een zondag het was er enorm druk.
Maar het is zo groot dat het goed verdeelt.

De bediening was absoluut vriendelijk.
En de kinderen konden er prima spelen.
Er is veel gedaan aan het decor wat het erg leuk en maakt.

Erg leuk na afloop even in het winkeltje te lopen om wat leuks uit te zoeken voor de kids.

Kortom zeker een aanrader om eens te proberen.

Aba79 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Erg druk op zondag en dan is het jammer dat er een onbekwame jongedame bij de ontvangst staat. Service in het restaurant wel goed. Compliment voor Dylan, die overal goed en bekwaam op inspeelde. Restaurant was schoon, ook het sanitair.
Gerechten werden redelijk snel opgediend maar voordat er voor zes op tafel stond, was er wel wat tijd verstreken, aandachtspunt. Veel te doen voor kinderen.
Robert I.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Een erg leuk pannenkoekenhuis waar veel mond-op-mond reklame voor wordt gemaakt in Oosterhout en ver in de omgeving. En terecht naar mijn mening. Het restaurant is zeer groot, maar doordat het verdeeld is in verschillende zalen, merk je daar weinig van. Behalve dan de gasten die in de ruimte zitten bij de entree/bar. Dit is nl. de enige toegangsweg voor de herentoilet. Het lijkt me dat je daar niet rustig zit als alle mannen de gehele avond langs je tafel lopen.

Wij zaten in de achterste zaal (voorzien van vrouwen-/ invalide toilet). Daarin ligt ook een boot als speeltoestel voor de kids. Helaas is de boot van hout en hol. Dus als de kinderen springen, wordt je horendol. Ik had medelijden met de tafel direct gelegen aan deze boot.

De pannenkoeken smaakte heerlijk en er was voldoende keuze. Ook waren er speciale seizoensgebonden gerechten.

Met name voor de kinderen weer één groot feest, met na afloop een bezoekje aan het 'winkeltje' waar ze de gekregen munten konden inleveren voor speelgoed.
Lars G.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Overheerlijk gegeten. Lekkere grote pannenkoeken en meer dan voldoende keuze. Je kunt het zo gek niet verzinnen of ze hebben het op een pannenkoek. Service is vriendelijk en snel. Leuke locatie met vooral voor kinderen veel te doen, maar wij hebben er met 6 volwassenen ook prima gegeten.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Nu de kinderen wat ouder zijn komen we hier niet meer zo regelmatig. Op zaterdag 14 juni, met kleine neef van 7 jaar, weer eens geweest. Formule is nog hetzelfde; snel, efficient, vriendelijk en value for money. De beleving voor de kinderen is uitstekend met een mooie mix tussen binnen en buiten. Het geheel is nog steeds top verzorgd en prima onderhouden. Een blijvend succes en daarmee een aanrader voor iedereen met kinderen to ongeveer 11 jaar.
David S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Al menig keer geweest en nu we zelf kinderen hebben zullen we er nog regelmatig gaan komen.
Wat een feest om weer richting Den Hout te rijden. Een leuk decor, goed concept, grote speeltuin, leuk personeel en natuurlijk een legio aan pannenkoeken. En ook zéér smaakvol! Meestal kiezen we voor één van de hartige pannenkoeken.
Je ziet erg veel familiebijeenkomsten of meerdere stelletjes met jonge kinderen aan de tafels zitten. Terwijl de volwassenen gezellig bijkletsen, hebben de kids absoluut geen moeite zich te vermaken.

Overigens ook heerlijk om met mooi weer overdag neer te strijken op het terrasje, terwijl de kinderen zich prima vermaken in de speeltuin!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2014
Hier weer eens gegeten met kinderen en kleinkinderen en het is altijd een feest. Het begint al met de muziek buiten, die ergens vandaan komt en een apart sfeertje schept. Is helemaal op kinderen ingesteld, zodat ze vrijuit kunnen bewegen en hollen en je ze niet "kort" hoeft te houden aan tafel.
Is werkelijk een superformule ervaren wij iedere keer weer.
Ondergetekende had een "Italiaanse" pannekoek; er zijn er twee, maar ik had die met o.a. salami en dat was een voltreffer; deze op zich een dikke 9.
Het "winkeltje" op het eind is ook altijd weer een voltreffer.
Daar eten betekent rustig en ontspannen kunnen zitten en alles rustig op je af laten komen, terwijl de kinderen enthousiast heen en weer rennen
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2013
Een leuk pannenkoekrestaurant waar we dankzij het mooie weer op het terras hebben kunnen eten. De pannenkoeken die wij hebben gegeten waren lekker. Ook de bediening was correct. Mooie grote parkeerplaats aan de achterzijde van het restaurant
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2013
Echt een pareltje, dit restaurant. Het lopen naar het restaurant is al een feestje op zich (in de sneeuw, mooi laantje en gezellige lampjes) waardoor je in de stemming komt. Er zijn veel verschillende soorten pannenkoeken te krijgen en er wordt goed ingespeeld op de seizoenen dmv een speciale kaart. De inrichting is leuk, ziet er gezellig uit met veel verschillende hoekjes waardoor je een bepaalde beslotenheid creëert. Prijs kwaliteitsverhouding is oke. Wij hopen er nog eens te komen.
Simone384 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2012
We hebben genoten van de entourage. Vooral leuk voor kinderen, maar ook voor volwassenen. En ook nog eens lekker eten! Veel keus, goede service en prima prijs.
Jefrem H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Wat een verademing, na zoveel slechte pannenkoekhuizen gezien te hebben springt deze er echt uit!
Het ligt een beetje afgelegen, maar ze hebben er een groot parkeerterrein. Speeltuin buiten voor de kids en bij slecht weer binnen. Zeer kindvriendelijk en het personeel neemt de tijd voor je, zodat je je weer eens echt klant voelt!
Kwaliteit pannenkoek is echt goed! Niet droog, niet nat, niet vet,gewoon goed! Als ik in de buurt ben kom ik weer!