Het Pakhuis

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 21:30
jennichje K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk buiten op het terras in de avondzon gegeten, heel aardige bediening. Eenvoudige kaart, keus genoeg. Schnitzel heel mals. Salade lekker,niet te veel dressing, wel zo te zien het obligate spek/ crouton mengsel uit een zakje. Sfeer binnen is totaal anders, heel druk en donker, meer voor een winteravond
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Bij binnenkomst leuke gezellige sfeer. Personeel is zeer vriendelijk. Prijs kwaliteit is hier zeer goed in balans. Voor niet te veel geld kan je je buikje goed rond eten. Kok weet van wanten komen zeker weer terug om de rest van de kaart te proeven.
SmekSmek .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Als je binnenkomt dan voel je je al helemaal thuis. Bediening is zeer gastvrij en snel, ze hebben er plezier in. Er staan staan simpele gerechten op de kaart maar die smaken geweldig!
De gemiddelde prijs voor een gerecht is rond de 14 Euro maar dan krijg je meer dan waar voor je geld!
Wij komen hier maandelijks naar terug.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
In centrum van Wijk diverse horeca bij elkaar. "Het Pakhuis" sprak me wel aan. Buiten gezeten en schnitzel besteld. Wat sowieso opvalt zijn de vriendelijke prijzen. En ook het eten smaakte perfect. Lekkere gemengde sla, lekkere frites en de schnitzel had iets aparts. Een buitenlaagje van niet alleen paneermeel. Maar dat bleef "het geheim van de kok". Toch een poging gemaakt: "gemalen cornflakes? "U bent in de buurt". Blijft een raadseltje, maar heb er prima gegeten. Attente en vriendelijke bediening!