Het Pakhuis

Gravinnesteeg 9 2011 DG Haarlem Nederland Kaart

Over restaurant Het Pakhuis

Ruimte voor pareltjes

Het Pakhuis heeft een warme, doch robuuste uitstraling en is ruim en licht opgezet. Naast het klassieke menu is er ook een dagmenu met originele pareltjes. Denk aan heerlijke wildzwijncarpaccio, zalmspies in sake en romige tiramisu. De grote ruimte biedt ook mogelijkheid om hier een feestje te organiseren.

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Jeanine W. Bourgondiër (3 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Leuke ontvangst prima bediening.Kwaliteit prijsverhoging was oke wat we misten was een beetje sla of groente bij het diner.
Larissa K. 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Ze hadden lekkere vegetarische gerechten. Toen de pepermolen uiteen viel boven mijn bord kregen we een gratis drankje, erg aardig! Het restaurant zag er verder ook netjes uit.
Astrit . Fijnproever (5 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Erg lekker gegeten.
Ruime keuze uit diverse gerechten.
Dit was nu de 2e keer dat we er waren en we komen zeker nog terug.
Adela B. Bourgondiër (4 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We hebben lekker gegeten zeer ontspannen sfeer .
Leuke bediening heel attent .
Gaan zeker nog eens daar eten
De aankleding is wat sober maar de prijzen zijn daar in tegen heel redelijk
dus alles met alles goed
Menno B. Fijnproever (5 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. service prima, je moet wel zelf achter drankjes aangaan. eten was erg goed, wel te weinig kruidenboter bij het brood. en was erg warm, buitentemperatuur viel wel mee dus aandachtspunt.
Jim V. Fijnproever (5 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Lekker gegeten voor een zeer schappelijke prijs, iets meer dan € 140 voor drie gangen met 4 personen, incl. twee flessen wijn en koffie.
Zowel de biefstuk van de haas als de dorade smaakten prima evenals de voor- en nagerechten. Wel zat er nogal wat tijd tussen de gerechten maar omdat we elkaar veel te vertellen hadden was dat in ons geval niet erg.
Verder vond ik de bediening zeer vriendelijk. Leuke avond gehad.
Droopy290870 . 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Het eten ( Garnalen kroketjes , Hertenbiefstuk en 3 soorten ijs met vruchten ) was uitstekend. De bediening was zeer goed en vriendelijk. Decor was leuk en gezellig. Prijs kwaliteit verhouding ook dik in orde.
Miloutje_beutler . Bourgondiër (3 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Gezellig zitten bij het pakhuis, het was een woensdag avond en het zat gewoon vol! Duurde even voordat we onze eerste drankjes konden bestellen maar hebben heerlijk gegeten, de tijd tussen de gerechten was precies goed.
Fenna.elisabeth . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Super lekker gegeten boven mijn verwachtingen (carpaccio en biefstuk van de haas), zeker voor deze prijs. Erg aardig personeel. Erg leuk dat ze uit zichzelf een speciaal toetje hadden samengesteld voor ons omdat wij een jaar gingen. (dit had ik toevallig aangegeven maar zonder enige bijbedoelingen). Echt een aanrader!
Hjenlo . 1e beoordeling (1 recensie) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Bediening was is orde, vriendelijk en netjes, restaurant zag er gezellig en sfeervol uit, we vonden alleen dat we wat lang op ons eten moesten wachten.
Riet-Kees . Fijnproever (6 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
We waren met 3 personen. Geen grote tafels, maar groot genoeg. Goede en vriendelijke, behulpzame bediening, goede sfeer en het belangrijkste is dat we heerlijk hebben gegeten. We hadden allemaal een 3-gangen menu met allemaal verschillende gerechten. We waren blij en bleven blij! Excellente prijs-kwaliteitverhouding.
Jon1234 . 1e beoordeling (1 recensie) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het was er gloeiend heet binnen.
De tafeltjes zijn erg klein, vooral als je met drie personen gaat eten.
De gastvrouw schonk de wijn niet in de glazen en vergat de waterglazen.
Voorgerecht (octopus) is geen aanrader.
Hoofdgerecht was lekker.
Toetje heerlijk.
De mannelijke bediening was jong en wat onzeker, maar erg aardig.
Linzoom . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Het Pakhuis is echt een aanrader! Fijne ambiance, heerlijk eten en aardige gastvrouw! We hadden aangegeven dat we weinig tijd hadden en er werd alles aan gedaan dat we op tijd weer klaar waren. We gaan zeker nog een keer!
Judith M. Bourgondiër (4 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Met de AH actie gegeten. Ruime keuze in het menu. Genoeg lekkere (standaard-)gerechten om uit te kiezen. Voor een aantal gerechten betaal je een kleine meerprijs. Het eten was goed, maar niet heel bijzonder. Porties zijn aan de kleine kant maar voldoende. Zeer leuke locatie in smal steegje. Mooi interieur en ondanks de drukte goede akoestiek. Prijsniveau was prima (3 gangen p.p inclusief totaal 3 glazen wijn en karaf water, €40 voor 2 personen).
Wimdewit . 1e beoordeling (1 recensie) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
bediening goed, alleen het eten duurde erg lang voor dat het kwam voorgerecht was goed, hoofdgerecht was bij drie van de vier personen erg matig het viel ons erg tegen
19Maria . Bourgondiër (4 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Eigenlijk was het vol, de bovenverdieping ging open. Al spoedig erg warm. Op verzoek werd de aico aangedaan. Vlotte service ondanks de drukte. Erg aardige mensen.
Biefstuk met voldoende warme groenten. Ruime porties . Carpaccio erg goed op smaak.
Sorbetijs met grote verse frambozen,een feestje.
Anet D. Bourgondiër (4 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
We vonden het geweldig,jammer dat we niet in de buurt wonen dan gingen we vaker.Beduening was erg vriendelijk,mijn verzoek voor een rustig plekje was ingewilligd.Ik heb daar aangegeven dat mijn partner jarig was, hij kreeg een toetje met sterretjes. Je krijgt daar nog gewoon gratis een karaf water bij je eten.Met 1 woord top!
Ton I. Gastronoom (34 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Het pakhuis is mooi centraal gelegen in het centrum van Haarlem, dichtbij diverse parkeergarages. Het personeel is erg sympathiek en relaxt, attent en hulpvaardig. Het eten is zonder meer prima. We waren met vijf personen en met geen enkel (voor)gerecht was iets mis en was wel erg lekker. We hadden de biefstuk, geconfijte eend (prima), lamsstoofpot, zalm (voorgerecht), mosselen en het was allemaal prima. Als dessert had ik de moelleux die inderdaad erg goed was, terecht aanbevolen door het personeel. Het decor is niet bijzonder maar de akoestiek is prima. Ondanks dat het druk was, was het geen herrie in het restaurant. Eigenlijk niets op aan te merken dus. Het systeem is dat je een menu hebt voor 21,50 (drie gangen) en dat voor sommige gerechten een opslag komt van een paar euro. Dus met zijn vijven prima uit eten zonder dat het echt duur hoeft te zijn.