Het Pakhuis

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Het Pakhuis

Ruimte voor pareltjes

Het Pakhuis heeft een warme, doch robuuste uitstraling en is ruim en licht opgezet. Naast het klassieke menu is er ook een dagmenu met originele pareltjes. Denk aan heerlijke wildzwijncarpaccio, zalmspies in sake en romige tiramisu. De grote ruimte biedt ook mogelijkheid om hier een feestje te organiseren.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Het Pakhuis

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Het Pakhuis

Hendrik W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zaterdagavond dus erg druk. Toch snelle bediening en het eten was lekker. Vooral mijn vegetarische burrito was heerlijk.
spanjeganger .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij dit no nonsens restaurant voorgerecht prima bereid.Wat ook gold voor het hoofd gerecht.Vis biefstuk hamburger en ossenhaas puntjes waren heerlijk.De koffie was prima echter gewoon neer gezet.Wij komen hier zeker terug.
Liesbeth P.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het is een gezellig, informeel restaurant met heerlijk vers eten!
De bediening is prima, vriendelijk en met goede tussenposes bij de verschillende gerechten.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het was teleurstellend dat wij, omdat we met de ah actie binnenkwamen, een andere kaart kregen. Normaal is een 3 gangen menu € 24,50 voor ons €25,-. Maar wij hadden maar keus uit 3! Vorig jaar hadden we dezelfde keus als iedereen ! Ik zal hier zeker niet meer heen gaan met een actie....
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Een ongedwongen leuke sfeer. Genoeg keus op de kaart voor een goede prijs. 2e keer dat ik hier was. En wederom prima gegeten!
Sonja T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Aanrader, vooral de lamsstoof en kreeftenbisque zijn toppers. Prima wijn en service! Blijft een van onze vaste restaurantjes!
Dan M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Zoals altijd: echt waar voor je geld! En onwijs vriendelijke bediening
Janke N.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Wij hebben daar via het ah menu heel goed gegeten.
Bovendien viel in positieve zin op, dat de rode wijn onder kamertemperatuur werd geserveerd.
Helaas is dat in de meeste vergelijkbare restaurants niet het geval, terwijl het in smaak en beleving voor een verschil van dag en nacht zorgt.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Ik kom al jaren (vanaf het begin) en de prijzen zijn iets hoger geworden, maar de kwaliteit van het eten is uitstekend gebleven. Ook veel variatie door de wisselende kaart. Absolute aanrader!
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Eten was weer lekker!
Vlotte en goede service.
Duidelijke aparte menu kaart voor allergenen.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Goede bediening en goed gegeten maar een wat kale indruk van het restaurant
ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten van het AH actie menu!! Gezellig restaurantje in leuk oud Haarlems steegje.
Zeer vriendelijke bediening!!
Ook voortreffelijke gewone menukaart. En dat voor maar €24,50 3 gangen.
Een echte aanrader.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het is een heel gezellig restaurant, waarin veel jong personeel je bedient. Heel vlot en rustig. De kwaliteit van het eten was goed.
mooonique3 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Prettige sfeer, geen overheersende muziek en goede akoestiek.
Vriendelijke bediening, lekker eten, prettig geprijsd. Goede mogelijkheid om vegetarisch te eten.
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Ik ben hier terecht gekomen met de restaurant-actie van de AH. De prijzen waren echt bijzonder laag voor het niveau van de gerechten, zelfs voor studenten ook prima te doen zonder de AH actie spaarkaart. Heerlijke vullende drie gangen menú gehad, zonder problemen aangepast op mijn lactose en tomaten allergië. De bediening was zeer attent en vriendelijk. Mijn vriend en ik komen hier sowieso nog terug!
Winifred D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
mooi menu voor weinig geld
Han B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Prima eten voor een goede prijs. Heerlijk verse salade ! Gezellige en levendige entourage. Vriendelijk en attente bediening. Keuze uit groot assortiment bijzondere biertjes.
rebergenmuller .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Aparte gerechten of gerechten met ongebruikelijke ingrediënten op de kaart, maar ook wat gewonere dingen zodat er voor éénieder wat wils is. Een plek waar iedereen zich thuis kan voelen, maar waar alles toch net even anders wordt gedaan. Het verschil zit 'm in de details.
daanproeft V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
vanavond met groepje meiden gegeten. En moet eerlijk zeggen dat je prima kunt eten voor relatief weinig. 3 gangen menu waaronder een ossehaasspies die goed gebakken was. vriendelijke bediening. kortom prijs kwaliteit in zeer goede verhouding!
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Super lekker gegeten gezellige sfeer top komen zeker een keer hier terug ,voor ons ook op fiets afstand, dus makkelijk te doen gevarieerde kaart dus tot snel