Het Pakhuis

Gravinnesteeg 9 2011 DG Haarlem Nederland Kaart

Over restaurant Het Pakhuis

Ruimte voor pareltjes

Het Pakhuis heeft een warme, doch robuuste uitstraling en is ruim en licht opgezet. Naast het klassieke menu is er ook een dagmenu met originele pareltjes. Denk aan heerlijke wildzwijncarpaccio, zalmspies in sake en romige tiramisu. De grote ruimte biedt ook mogelijkheid om hier een feestje te organiseren.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Het Pakhuis

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Voordelig
Eropuit Met L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Voorgerecht wild zwijn carpacio was droog en weinig smaak, ossenhaas spies daarin tegen als hoofdgerecht was top! Smaakvol, goed gebakken, kortom prima, de saté van mijn tafelgenoot was ook prima, nadeel we zijn eerder dan bedoeld opgestapt vanwege de kou! Volgens de bediening die overigens vriendelijk was kwam t doordat t restaurant niet vol zat
Antoinette W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
heerlijk gegeten, fijn dat je ook op maandagen ergens goed kunt eten. mijn advies is alleen om een kussentje op de stoelen te leggen.
Bergfenny .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Prijs/kwaliteit is ruim voldoende maar in vergelijking met de vorige keren dat ik gegeten heb vanuit de AH actie, was dit de minste. De sla had een rare smaak en die heb ik niet op gegeten. De zalmspies was lekker. Het voorgerecht was voldoende en het toetje ook.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Bij binnenkomst was er geen ontvangst, we moesten zelf gaan zitten. Eten was goed en erg lekker.
Alleen de burrito pulled pork was echt veel te veel vlees, was geen burrito meer.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Prima prijs/kwaliteit verhouding en vlotte en gastvrije bediening. Zeker de moeite waard.
Bertie V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Prima restaurant met ruime keuze aan smakelijke gerechten. We hebben er (weer 'ns) lekker gegeten. Jammer dat de patat pas na navraag werd geleverd, maar verder was het top. De bediening had goed opgelet en trakteerde de jarige in ons gezelschap op een vuurwerkstokje in zijn truffel. Toen die al was opgebrand voordat een foto kon worden genomen, werd meteen een tweede sterretje geleverd. Vier sterretjes voor deze dames!
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten, veel keus op de kaart (ook vegetarisch!), gezellige avond gehad! Top!
Georgette B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de AH-aktie. Hun kaart is 22,50 euro voor een 3-gangen menu die je zelf kan kiezen, sommige opties hebben een kleine toeslag. Met de AH-aktie was het dus samen 22,50 euro en de drankjes. Het eten was heerlijk, we hebben erg genoten. We moesten alleen af en toe lang wachten, maar dat kwam wrs omdat we vrijwel gelijk met een grote groep binnen kwamen en hun bestellingen waren wrs net voor ons, pas na een uur hadden we ons voorgerecht en het duurde ook lang voor de lege borden weer werden weg gehaald, en lege glazen weer werden bij gevuld. Echter dat mocht de pret niet drukken, het eten was voortreffelijk, de ambiance leuk, en wij gaan zeker een keer terugkomen!
Jeanine W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Leuke ontvangst prima bediening.Kwaliteit prijsverhoging was oke wat we misten was een beetje sla of groente bij het diner.
Larissa K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Ze hadden lekkere vegetarische gerechten. Toen de pepermolen uiteen viel boven mijn bord kregen we een gratis drankje, erg aardig! Het restaurant zag er verder ook netjes uit.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
smaakvol en goed eten, vlees was erg mals (ribeye)
vriendelijke bediening

beetje krappe plekken maar dat zou ik als ondernemer ook doen
A.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Lekker en zeer betaalbaar gegeten. Vriendelijk en attent personeel. Leuk aangekleed, fris eetcafe. Houden netjes rekening met allergieën. Fijn!
Astrit .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Erg lekker gegeten.
Ruime keuze uit diverse gerechten.
Dit was nu de 2e keer dat we er waren en we komen zeker nog terug.
Adela B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We hebben lekker gegeten zeer ontspannen sfeer .
Leuke bediening heel attent .
Gaan zeker nog eens daar eten
De aankleding is wat sober maar de prijzen zijn daar in tegen heel redelijk
dus alles met alles goed
Menno B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. service prima, je moet wel zelf achter drankjes aangaan. eten was erg goed, wel te weinig kruidenboter bij het brood. en was erg warm, buitentemperatuur viel wel mee dus aandachtspunt.
Jim V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Lekker gegeten voor een zeer schappelijke prijs, iets meer dan € 140 voor drie gangen met 4 personen, incl. twee flessen wijn en koffie.
Zowel de biefstuk van de haas als de dorade smaakten prima evenals de voor- en nagerechten. Wel zat er nogal wat tijd tussen de gerechten maar omdat we elkaar veel te vertellen hadden was dat in ons geval niet erg.
Verder vond ik de bediening zeer vriendelijk. Leuke avond gehad.
Droopy290870 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Het eten ( Garnalen kroketjes , Hertenbiefstuk en 3 soorten ijs met vruchten ) was uitstekend. De bediening was zeer goed en vriendelijk. Decor was leuk en gezellig. Prijs kwaliteit verhouding ook dik in orde.
Miloutje_beutler .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Gezellig zitten bij het pakhuis, het was een woensdag avond en het zat gewoon vol! Duurde even voordat we onze eerste drankjes konden bestellen maar hebben heerlijk gegeten, de tijd tussen de gerechten was precies goed.
Fenna.elisabeth .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Super lekker gegeten boven mijn verwachtingen (carpaccio en biefstuk van de haas), zeker voor deze prijs. Erg aardig personeel. Erg leuk dat ze uit zichzelf een speciaal toetje hadden samengesteld voor ons omdat wij een jaar gingen. (dit had ik toevallig aangegeven maar zonder enige bijbedoelingen). Echt een aanrader!
Hjenlo .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Bediening was is orde, vriendelijk en netjes, restaurant zag er gezellig en sfeervol uit, we vonden alleen dat we wat lang op ons eten moesten wachten.