Het Pakhuis

Gravinnesteeg 9 2011 DG Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Het Pakhuis

Ruimte voor pareltjes

Het Pakhuis heeft een warme, doch robuuste uitstraling en is ruim en licht opgezet. Naast het klassieke menu is er ook een dagmenu met originele pareltjes. Denk aan heerlijke wildzwijncarpaccio, zalmspies in sake en romige tiramisu. De grote ruimte biedt ook mogelijkheid om hier een feestje te organiseren.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Het Pakhuis

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Winifred D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
mooi menu voor weinig geld
Han B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Prima eten voor een goede prijs. Heerlijk verse salade ! Gezellige en levendige entourage. Vriendelijk en attente bediening. Keuze uit groot assortiment bijzondere biertjes.
rebergenmuller .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Aparte gerechten of gerechten met ongebruikelijke ingrediënten op de kaart, maar ook wat gewonere dingen zodat er voor éénieder wat wils is. Een plek waar iedereen zich thuis kan voelen, maar waar alles toch net even anders wordt gedaan. Het verschil zit 'm in de details.
daanproeft V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
vanavond met groepje meiden gegeten. En moet eerlijk zeggen dat je prima kunt eten voor relatief weinig. 3 gangen menu waaronder een ossehaasspies die goed gebakken was. vriendelijke bediening. kortom prijs kwaliteit in zeer goede verhouding!
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Super lekker gegeten gezellige sfeer top komen zeker een keer hier terug ,voor ons ook op fiets afstand, dus makkelijk te doen gevarieerde kaart dus tot snel
i.akkermans .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Bediening geweldig hoor. Voorgerecht heerlijk , Hoofdgerecht was goed jammer dat er geen groente bij zat ,alleen maar wat sla , frites waren lekker enalles was lekker warm. Ook van mij vriendin . Nagerecht was goed.
ga zeker nog eens terug. Al het personeel heel hartelijke dank voor de fijne afsluiting van een heerlijk dagje Haarlem. I.A en E.v.R
Thea K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heel lekker gegeten, vriendelijk personeel. maar de gerechten volgden elkaar zeer snel op; met een uur hadden we ons 3 gangendiner achter de kiezen.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Altijd erg lekker eten, vaak wisselende kaart, waardoor je terug blijft komen om andere gerechten te proeven. Heerlijk gegeten, vrolijke en vlotte bediening. Top!
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Wij hebben erg lekker gegeten, vriendelijk personeel die je bedienen met een lach en een gezellige sfeer. Zeker een aanrader voor een "gewoon" avondje uit eten!
Andrea K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Lekker eten voor een goede prijs!
Kom hier altijd met veel plezier, goede service =)
spanjeganger .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Met 4 personen gegeten bij het pakhuisvan te Vooren gereserveerd zeer vriendelijk en oplettend personeel.Hier kan je voor een prima prijs leuk goed en gezellig eten.Wij waren er wel meer geweest maar is nog steeds superaanrader en wij komen zeker terug.
linda L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
enige min punt het kleine tafeltje. De ruimte word volledig benut en het was vol. Maar de gerechten smaakvol en leuk opgemaakt, vlot geserveerd en ook nog eens leuk geprijst dus zèker een aanrader
Carla J.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekker gegeten in gezellig restaurant
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Een gezellig ongedwongen restaurant waar je voor een hele leuke prijs een 3 gangen menu kan samenstellen. De pompoencurry was bijzonder lekker als hoofdgerecht. En choco mousse met spekkoek was mjammie. Komen zeker terug om nog meer gerechten te proberen.!
Charles K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Redelijk restaurant. betaalbare menu's, nette bediening, redelijke wachttijden.
Maar waarom loopt de eigenaar en zijn vrouw (?) in de 2 uur dat we er zaten zo'n 40 x in en uit met pakken melk, hele vis die weer terugkomt, glazen bier etc etc terwijl ze geen terras hebben.
Storend en niet fraai!
Co D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
We waren zeer tevreden niets op aan te merken gewoon goed voor herhaling vatbaar
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Goed eten in een gemoedelijke sfeer tegen een schappelijke prijs. Niets mis mee!
Nicole R.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Het was druk dus het duurde wat lang met de drankjes. Eten was superlekker en personeel vriendelijk! Aanrader!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Lekker gegeten, voldoende keuze voor een nette prijs