Het Pakhuis

Gravinnesteeg 9 2011 DG Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Het Pakhuis

Ruimte voor pareltjes

Het Pakhuis heeft een warme, doch robuuste uitstraling en is ruim en licht opgezet. Naast het klassieke menu is er ook een dagmenu met originele pareltjes. Denk aan heerlijke wildzwijncarpaccio, zalmspies in sake en romige tiramisu. De grote ruimte biedt ook mogelijkheid om hier een feestje te organiseren.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Het Pakhuis

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Top! Erg gezellige avond gehad. Eten was prima. Staan erg leuke gerechten op de kaart.
Zeer aantrekkelijke prijs voor een 3-gangen menu! Zo kan je nog eens een keertje lekker eten.
Meiden in de bediening erg aardig en vriendelijk.
Wij komen zeker nog een keertje terug!
D. V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heel aardig en ruim restaurant in smalle steeg in hartje centrum van Haarlem. Fraai ingericht, tafeltjes staan wel dicht bij elkaar. Prima 3-gangen-diner genoten, tegen redelijke prijs. Vriendelijke en vlotte bediening, ook al is het best druk.
Janette V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Gezellig restaurant,eten eenvoudig maar prima.
Alleen heel lang moeten wachten op het hoofd gerecht mensen die een kwartier na ons besteld ,hadden allang hun gerecht.
Na informeren waar ons eten bleef werd er gezegd dat de computer aangaf waneer het gerecht moest doorkomen? Beetje vaag.
Aangezien wij na het eten naar het theater moesten was dat niet fijn.
Erg druk bezocht en dan is 2 mensen in de bediening veel te weinig.
Nicolet S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Het Pakhuis is zo'n restaurant waar alles klopt. De gerechten op de kaart zijn eenvoudig, niet duur en worden met goede producten bereid. Er is een uitstekende selectie kwaliteitsbieren, -wijnen en andere dranken, redelijk geprijsd in verhouding tot de spijskaart en, in aanvulling op een consumptie, behoort zelfs een fles gekoeld kraanwater tot de mogelijkheden. Het restaurant is redelijk ruim van opzet en vooral ook de akoestiek van de ruimte is erg prettig. De ambiance is warm en het interieur van een tijdloze eenvoud. De bediening is fenomenaal! Alert, zeer vriendelijk en vooral super professioneel. Ik was eerlijk gezegd in de veronderstelling dat het de eigenaren waren, maar dat bleek niet zo te zijn. Er gaat iets heel erg goed daar in Het Pakhuis en ik vermoed dat dat komt door de perfect uitgebalanceerde aandacht voor...eigenlijk alles. In z'n categorie voor mij een 10+ Wij gaan vaker komen!
Corina H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het Pakhuis is een gezellig restaurant waar je lekker kunt eten voor een redelijke prijs. Het personeel is vriendelijk. Één minpuntje vind ik de kleine tafels waar je prima met twee personen aan kunt zitten, maar ze worden ook gebruikt voor 3 personen en dat vind ik echt te krap.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Eropuit Met L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Voorgerecht wild zwijn carpacio was droog en weinig smaak, ossenhaas spies daarin tegen als hoofdgerecht was top! Smaakvol, goed gebakken, kortom prima, de saté van mijn tafelgenoot was ook prima, nadeel we zijn eerder dan bedoeld opgestapt vanwege de kou! Volgens de bediening die overigens vriendelijk was kwam t doordat t restaurant niet vol zat
Antoinette W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
heerlijk gegeten, fijn dat je ook op maandagen ergens goed kunt eten. mijn advies is alleen om een kussentje op de stoelen te leggen.
bergfenny .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Prijs/kwaliteit is ruim voldoende maar in vergelijking met de vorige keren dat ik gegeten heb vanuit de AH actie, was dit de minste. De sla had een rare smaak en die heb ik niet op gegeten. De zalmspies was lekker. Het voorgerecht was voldoende en het toetje ook.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Bij binnenkomst was er geen ontvangst, we moesten zelf gaan zitten. Eten was goed en erg lekker.
Alleen de burrito pulled pork was echt veel te veel vlees, was geen burrito meer.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Prima prijs/kwaliteit verhouding en vlotte en gastvrije bediening. Zeker de moeite waard.
Bertie V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Prima restaurant met ruime keuze aan smakelijke gerechten. We hebben er (weer 'ns) lekker gegeten. Jammer dat de patat pas na navraag werd geleverd, maar verder was het top. De bediening had goed opgelet en trakteerde de jarige in ons gezelschap op een vuurwerkstokje in zijn truffel. Toen die al was opgebrand voordat een foto kon worden genomen, werd meteen een tweede sterretje geleverd. Vier sterretjes voor deze dames!
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten, veel keus op de kaart (ook vegetarisch!), gezellige avond gehad! Top!
georgette B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de AH-aktie. Hun kaart is 22,50 euro voor een 3-gangen menu die je zelf kan kiezen, sommige opties hebben een kleine toeslag. Met de AH-aktie was het dus samen 22,50 euro en de drankjes. Het eten was heerlijk, we hebben erg genoten. We moesten alleen af en toe lang wachten, maar dat kwam wrs omdat we vrijwel gelijk met een grote groep binnen kwamen en hun bestellingen waren wrs net voor ons, pas na een uur hadden we ons voorgerecht en het duurde ook lang voor de lege borden weer werden weg gehaald, en lege glazen weer werden bij gevuld. Echter dat mocht de pret niet drukken, het eten was voortreffelijk, de ambiance leuk, en wij gaan zeker een keer terugkomen!
Jeanine W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Leuke ontvangst prima bediening.Kwaliteit prijsverhoging was oke wat we misten was een beetje sla of groente bij het diner.
Larissa K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Ze hadden lekkere vegetarische gerechten. Toen de pepermolen uiteen viel boven mijn bord kregen we een gratis drankje, erg aardig! Het restaurant zag er verder ook netjes uit.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
smaakvol en goed eten, vlees was erg mals (ribeye)
vriendelijke bediening

beetje krappe plekken maar dat zou ik als ondernemer ook doen
A.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Lekker en zeer betaalbaar gegeten. Vriendelijk en attent personeel. Leuk aangekleed, fris eetcafe. Houden netjes rekening met allergieën. Fijn!
Astrit .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Erg lekker gegeten.
Ruime keuze uit diverse gerechten.
Dit was nu de 2e keer dat we er waren en we komen zeker nog terug.
Adela B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We hebben lekker gegeten zeer ontspannen sfeer .
Leuke bediening heel attent .
Gaan zeker nog eens daar eten
De aankleding is wat sober maar de prijzen zijn daar in tegen heel redelijk
dus alles met alles goed