Het Pakhuis

Gravinnesteeg 9 2011 DG Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Het Pakhuis

Ruimte voor pareltjes

Het Pakhuis heeft een warme, doch robuuste uitstraling en is ruim en licht opgezet. Naast het klassieke menu is er ook een dagmenu met originele pareltjes. Denk aan heerlijke wildzwijncarpaccio, zalmspies in sake en romige tiramisu. De grote ruimte biedt ook mogelijkheid om hier een feestje te organiseren.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Het Pakhuis

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Goed eten in een gemoedelijke sfeer tegen een schappelijke prijs. Niets mis mee!
Nicole R.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Het was druk dus het duurde wat lang met de drankjes. Eten was superlekker en personeel vriendelijk! Aanrader!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Lekker gegeten, voldoende keuze voor een nette prijs
Floortje D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
De menuporties zijn afgestemd op dat u een drie gangen menu neemt voor een zeer redelijke prijs van 23,50. Dat is goed om te weten als je er gaat eten. Verder alles goed klaargemaakt met de standaardgerechten en een paar originele variaties op het menu. Leuke inrichting in rustig straatje, je wordt vlot en netjes geholpen. Ruime keuze aan Jopen bieren.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Leuke sfeer, goede bediening en prijs kwaliteitsverhouding heel goed.
Saskia P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten!
Melanie L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk eten en goede bediening . Zoals eigenlijk altijd als we hier komen. Kom er graag! Aanrader.
Janine H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten alles was goed. De zalm, de mayonaise, de salade, de dikke patat met schilletje. Onze borden waren na afloop geheel leeg. Prima publiek ook.
Annita V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Prima eten , goede bediening enige nadeel is dat de tafeltjes dicht op elkaar staan, je volgt de gesprekken van anderen en dat is storend
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Top! Erg gezellige avond gehad. Eten was prima. Staan erg leuke gerechten op de kaart.
Zeer aantrekkelijke prijs voor een 3-gangen menu! Zo kan je nog eens een keertje lekker eten.
Meiden in de bediening erg aardig en vriendelijk.
Wij komen zeker nog een keertje terug!
D. V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heel aardig en ruim restaurant in smalle steeg in hartje centrum van Haarlem. Fraai ingericht, tafeltjes staan wel dicht bij elkaar. Prima 3-gangen-diner genoten, tegen redelijke prijs. Vriendelijke en vlotte bediening, ook al is het best druk.
Janette V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Gezellig restaurant,eten eenvoudig maar prima.
Alleen heel lang moeten wachten op het hoofd gerecht mensen die een kwartier na ons besteld ,hadden allang hun gerecht.
Na informeren waar ons eten bleef werd er gezegd dat de computer aangaf waneer het gerecht moest doorkomen? Beetje vaag.
Aangezien wij na het eten naar het theater moesten was dat niet fijn.
Erg druk bezocht en dan is 2 mensen in de bediening veel te weinig.
Nicolet S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Het Pakhuis is zo'n restaurant waar alles klopt. De gerechten op de kaart zijn eenvoudig, niet duur en worden met goede producten bereid. Er is een uitstekende selectie kwaliteitsbieren, -wijnen en andere dranken, redelijk geprijsd in verhouding tot de spijskaart en, in aanvulling op een consumptie, behoort zelfs een fles gekoeld kraanwater tot de mogelijkheden. Het restaurant is redelijk ruim van opzet en vooral ook de akoestiek van de ruimte is erg prettig. De ambiance is warm en het interieur van een tijdloze eenvoud. De bediening is fenomenaal! Alert, zeer vriendelijk en vooral super professioneel. Ik was eerlijk gezegd in de veronderstelling dat het de eigenaren waren, maar dat bleek niet zo te zijn. Er gaat iets heel erg goed daar in Het Pakhuis en ik vermoed dat dat komt door de perfect uitgebalanceerde aandacht voor...eigenlijk alles. In z'n categorie voor mij een 10+ Wij gaan vaker komen!
Corina H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het Pakhuis is een gezellig restaurant waar je lekker kunt eten voor een redelijke prijs. Het personeel is vriendelijk. Één minpuntje vind ik de kleine tafels waar je prima met twee personen aan kunt zitten, maar ze worden ook gebruikt voor 3 personen en dat vind ik echt te krap.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Ruime keus uit gerechten. Goede kwaliteit/prijsverhouding. Vlotte bediening.
Eropuit Met L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Voorgerecht wild zwijn carpacio was droog en weinig smaak, ossenhaas spies daarin tegen als hoofdgerecht was top! Smaakvol, goed gebakken, kortom prima, de saté van mijn tafelgenoot was ook prima, nadeel we zijn eerder dan bedoeld opgestapt vanwege de kou! Volgens de bediening die overigens vriendelijk was kwam t doordat t restaurant niet vol zat
Antoinette W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
heerlijk gegeten, fijn dat je ook op maandagen ergens goed kunt eten. mijn advies is alleen om een kussentje op de stoelen te leggen.
bergfenny .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Prijs/kwaliteit is ruim voldoende maar in vergelijking met de vorige keren dat ik gegeten heb vanuit de AH actie, was dit de minste. De sla had een rare smaak en die heb ik niet op gegeten. De zalmspies was lekker. Het voorgerecht was voldoende en het toetje ook.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Bij binnenkomst was er geen ontvangst, we moesten zelf gaan zitten. Eten was goed en erg lekker.
Alleen de burrito pulled pork was echt veel te veel vlees, was geen burrito meer.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Prima prijs/kwaliteit verhouding en vlotte en gastvrije bediening. Zeker de moeite waard.