Het Pakhuis

Peperstraat 8 9711 PD Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Pakhuis

Liefde voor het ambacht

Sauzen komen nooit uit een pakje, vis en kaas worden zelf gerookt, frites zijn huisgemaakt en het heerlijke ijs wordt vers gedraaid. Hier staat het ambacht duidelijk centraal en werken nou echt mensen met passie voor koken! Overal wordt liefde en kennis in gestopt, dat proef je meteen.

Meer informatie over restaurant Het Pakhuis

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Het Pakhuis

Annet B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Er was een probleempje met de cadeaubon, maar dat is uitstekend opgelost!
Zeer klantvriendelijk personeel en heerlijk gegeten!
Guus R.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Vriendelijke ontvangst en vlotte bediening. Heerlijk gegeten!
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Een zeer leuk restaurant/cafe/ nog meer waar je voor een zeer lage prijs goed kan eten. Een mooie plek voor als je goed wil eten voor een prima prijs/kwaliteits verhouding
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Wij hebben er heerlijk gegeten. Uitstekende service, gevarieerd menu en heerlijk eten. Kom er zeker nog een keer terug.
Rita W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
We hadden om 20.00 gereserveerd al een week van te voren.
Maar er werd bij binnenkomst heel onvriendelijk verteld, dat we geen voor- en nagerecht mochten bestellen, omdat de keuken al om 21.00 uur ging sluiten. We waren met een gezeldschap van 7 personen, dus dit kwam echt heel slecht uit.
Triest dat men ons bij de reservering niks verteld had!
We moesten haastig eten en de rekening werd erg snel gepresenteerd.
Slechte ervaring, we komen hier nooit meer terug!
Noor V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Hele leuke locatie en restaurant. Helaas slechte bediening, duurde heel lang en kregen amper de kans iets te drinken te bestellen. Ook het eten was niet erg lekker.
Tineke F.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellige ambiance. Vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten.
gea V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het personeel was erg vriendelijk,.
Maar het kwam allemaal wat rommelig over
Annagien S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wij hadden Nachos als voorgerecht, erg lekker. Kipsate met heerlijke pindasaus en een kogelbiefstuk. Beide goed op smaak en goed kwaliteit vlees. Bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Leuke locatie en met veel kaarsen zeer sfeervol.
Richard N.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Zeer goed en lekker eten, compliment aan de kok, nog nooit zo lekker uit eten geweest! Alles zag er lekker uit, zelfs op de tafels bij andere mensen, wat gebracht werd, wilde bijna aanschuiven bij de mensen, zo lekker zag het eruit
Luut N.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Gezellig, erg aardige mensen, wisten waar ze het over hadden en heerlijk gegeten!
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Ontzettend lekker gegeten bij Het Pakhuis. De sfeer, entourage en locatie zijn een tikje apart maar wel erg gezellig en de bediening is super! Ook zeer betaalbaar, goede prijs-kwaliteit verhouding. Wat ons betreft een aanrader.
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Helaas hadden wij niet zon goede ervaring. De gnocchi met tomaat basilicum en aubergine bevatte geen verse tomaat, geen basilicum en amper aubergine. De spareribs waren verbrand en het verbrande deel was eraf geschraapt. Jammer. Bediening was absoluut vriendelijk en snel.
Jannes O.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben echt genoten van alles. Helemaal goed
Sabrina P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Via het laatste tafeltje bij dit restaurant terechtgekomen. Kwaliteit van de gerechten vond ik verrassend goed. De pompoensoep en de broodjes vooraf (inclusief dip) waren erg lekker. Als hoofdgerecht hadden we een stoofgerecht en deze was verrukkelijk! We gaan er zeker vaker eten.
john V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Welkomst was goed. Het hoofdgerecht was voor de een medium bedoeld maar was rauw. De vis was koud en in tweede instantie erg droog en nog koud. Jammer van een avondje uit eten.
Marga F.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Binnenkomst, goede ontvangst. Helaas nog 2 tafeltjes voor 2 ,een vlakbij toegangsdeur, ander met paal in de rug en tegen je zij. We moesten mensen achter ons vragen om te schuiven. Eten was lekker, filodeegrolletjes. Maar stoofvlees was niet je van het. Friet te veel peper? Desserts waren lekker. Brownie mag rustig een stukje minder.
Service was zeer goed. Ook al waren er verschillende mensen aan tafel allemaal ok. En geen miscommunicatie. Het meisje wat ons hoofdzakelijk bediende was super. Verzekerde ons 2 maal ook al waren we uitgegeten en hoefde ik geen drinken meer dat we zo lang konden blijven als we wilden. Mijn vader en ik hadden in ieder geval een hele fijne avond. Marga Fokkens- Vonck
Rika N.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
We hebben het met ons vieren gezellig bij jullie gehad en het eten was heerlijk!!
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Goede sfeer en bediening.
Uitstekend menu.
Voldoende keuze.
Voor elk wat wils.
Prima prijs-/kwaliteitverhouding.
eetlekker1 I.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Heerlijke spare ribs gegeten. Er was een speciale aanbieding, eind met prosecco. Fijne sfeer en uitstekende
gezellige bediening. Absoluut aan te raden. Parkeren in de buurt alleen betaald.