Over het restaurant Het Pakhuis

Liefde voor het ambacht

Sauzen komen nooit uit een pakje, vis en kaas worden zelf gerookt, frites zijn huisgemaakt en het heerlijke ijs wordt vers gedraaid. Hier staat het ambacht duidelijk centraal en werken nou echt mensen met passie voor koken! Overal wordt liefde en kennis in gestopt, dat proef je meteen.

Meer informatie over restaurant Het Pakhuis

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Wi-Fi
Luut N.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Gezellig, erg aardige mensen, wisten waar ze het over hadden en heerlijk gegeten!
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Ontzettend lekker gegeten bij Het Pakhuis. De sfeer, entourage en locatie zijn een tikje apart maar wel erg gezellig en de bediening is super! Ook zeer betaalbaar, goede prijs-kwaliteit verhouding. Wat ons betreft een aanrader.
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Helaas hadden wij niet zon goede ervaring. De gnocchi met tomaat basilicum en aubergine bevatte geen verse tomaat, geen basilicum en amper aubergine. De spareribs waren verbrand en het verbrande deel was eraf geschraapt. Jammer. Bediening was absoluut vriendelijk en snel.
Jannes O.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben echt genoten van alles. Helemaal goed
Sabrina P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Via het laatste tafeltje bij dit restaurant terechtgekomen. Kwaliteit van de gerechten vond ik verrassend goed. De pompoensoep en de broodjes vooraf (inclusief dip) waren erg lekker. Als hoofdgerecht hadden we een stoofgerecht en deze was verrukkelijk! We gaan er zeker vaker eten.
john V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Welkomst was goed. Het hoofdgerecht was voor de een medium bedoeld maar was rauw. De vis was koud en in tweede instantie erg droog en nog koud. Jammer van een avondje uit eten.
Marga F.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Binnenkomst, goede ontvangst. Helaas nog 2 tafeltjes voor 2 ,een vlakbij toegangsdeur, ander met paal in de rug en tegen je zij. We moesten mensen achter ons vragen om te schuiven. Eten was lekker, filodeegrolletjes. Maar stoofvlees was niet je van het. Friet te veel peper? Desserts waren lekker. Brownie mag rustig een stukje minder.
Service was zeer goed. Ook al waren er verschillende mensen aan tafel allemaal ok. En geen miscommunicatie. Het meisje wat ons hoofdzakelijk bediende was super. Verzekerde ons 2 maal ook al waren we uitgegeten en hoefde ik geen drinken meer dat we zo lang konden blijven als we wilden. Mijn vader en ik hadden in ieder geval een hele fijne avond. Marga Fokkens- Vonck
Rika N.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
We hebben het met ons vieren gezellig bij jullie gehad en het eten was heerlijk!!
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Goede sfeer en bediening.
Uitstekend menu.
Voldoende keuze.
Voor elk wat wils.
Prima prijs-/kwaliteitverhouding.
eetlekker1 I.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Heerlijke spare ribs gegeten. Er was een speciale aanbieding, eind met prosecco. Fijne sfeer en uitstekende
gezellige bediening. Absoluut aan te raden. Parkeren in de buurt alleen betaald.

henk B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Gisteren een heerlijke avond in Het Pakhuis gehad. We hebben met acht personen gegeten. Lekkere wijn(Tempranillo)gedronken. Vol en toch fruitig van smaak. Vooraf hadden we met zijn allen een proeverij. Lekkere hapjes om gezellig samen te eten (oa nacho's, gerookte amandelen, broodjes met smeersels). Als hoofd een dry aged ribeye. Perfect gebakken, erg mals met een lekker sausje. Spareribs van mijn buurvrouw geproefd, woh, lekker zeg, super zacht en goed op smaak. Lekkere frietjes en mayonaise (huisgemaakt?) en prima salade. Kopje koffie na. Het was vrij druk en daardoor iets rumoerig. De bediening nam ondanks de drukte goed de tijd voor ons en was prima. Eetcafé zoals een eetcafé moet zijn. Gezellige drukte en lekker eten!
Wilco V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten, fijne bediening. De pepersteak wat perfect medium zoals ik hem besteld had. Goede prijzen. Zeker een aanrader.
Sarah G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Leuke kaart met heerlijke toetjes!! De zaak is sfeervol, de zaal kan wat knusser. Al met al prima avond gehad en lekker gegeten
Godfried R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Keurig eetcafé. Super vriendelijke bediening, een prachtig pand en goed eten. Voor de niet vegetariërs: spareribs zijn hier de beste in town! Maar ook de vegetarische menu's zijn uitstekend! Ben je klaar met eten dan kan je de avond op de begane grond dansend voortzetten!
Vera M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Gezellig restaurantje in bijzonder mooi pand! Eten kwam vlot op tafel en de bediening was erg aardig. Gezellig voor met een grote groep! Maar er waren ook kleine tafeltjes waar je knus met z'n tweetjes aan kan eten. Ik kom zeker nog een keertje terug.
haarlem16 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Als student van lang geleden bewust gaan eten bij dit restaurant, vroeger was dit favoriet. Helaas. Bediening was heel vriendelijk en prettig, maar na anderhalf uur wachten terwijl diverse tafels naast ons die veel later binnenkwamen al lang waren voorzien van hun eten, naar de bar gelopen om te vragen of ze ons vergeten waren. Dame aan de bar zei dat ze net al gedacht had dat er iets mis ging en zou naar boven in de keuken vragen. Daarna liep ze weer terug naar de bar dus geen informatie hoe lang het nog zou gaan duren. Kwartier later, met vermelding dat er veel zaken mis gingen in de keuken vandaag, kwamen de spareribs die nog net lauw tegen koud aan waren. En de maaltijdsalade vis was troosteloos, enkel sla met stukjes vis en men was de dressing geheel vergeten dus droog en geheel smakeloos. Niet voor herhaling vatbaar. Jammer want entourage is als vanouds erg leuk.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
We kwamen met zijn tweeën iets na 7en dit restaurant binnenlopen op een donderdagavond. Voordat wij uberhaupt geholpen werden, waren wij al 10-20 minuten verder. Vervolgens een drankje besteld, nachos vooraf en de hoofdgerechten. 30 minuten later kregen we de nachos pas. En dat waren dus de verkeerde. Wederom 15 minuten moeten wachten op de goede bestelling. Een foutje moet kunnen, maar na de nachos genuttigd te hadden, hadden wij verwacht vrij snel ons diner te krijgen. Na ruim 1 uur in het restaurant gezeten te hebben, gingen wij navraag naar ons diner doen bij de ober. Hij gaf smoesjes over dat het druk was en dat het hem speet. 15 minuten later vroegen wij wederom naar het eten en het leek er niet op dat dit snel zou komen. Wij besloten vervolgens hier weg te gaan, aangezien het onacceptabel is om 1,5 uur op het avondeten te wachten. Zeker als je je bedenkt dat iedereen om ons heen die later het restaurant binnen kwam wél al hun eten hadden gehad en zelfs hadden genuttigd. Tip voor het restaurant: Betere communicatie tussen keuken en bediening en ook tussen klant en bediening. Bij mijn volgende bezoek aan Groningen ga ik hier namelijk niet meer naartoe!
AnnoGroningen .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Wij aten hier met een groep. We moesten anderhalf uur op ons hoofdgerecht wachten. Porties waren klein en het eten ronduit slecht.
Bediening had het te druk en was niet attent, zelfs wat kortaf.
Er werd weinig om drankjes gevraagd en het duurde lang voor deze kwamen. Bij het hoofdgerecht bestelden we een nieuwe ronde drinken maar toen dit kwam was het hoofdgerecht al op.
Prijs-kwaliteit verhouding erg slecht want zo goedkoop is het niet (en dan nog). De kaart is veelbelovend maar dit wordt totaal niet waargemaakt op je bord.
Nooit weer.
Sgroot .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
We waren er bijna langs gelopen maar we konden een plekje uitkiezen, werden snel geholpen door een leuke en vlotte bediening. Mijn vriend vroeg iets extra's en dat was geen probleem. Het eten was erg lekker en met de daghappen en studentenhap erg betaalbaar!
Super zowel voor studenten als niet studenten een aanrader!
ljwind .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Een tijdje terug heb ik heerlijk gegeten bij Het Pakhuis. Bediend door een leuke vrolijke vrouw! Mosterdsoep vooraf, als hoofdgerecht zalm en als nagerecht een fantastische creme brulee. Dat was een reden om terug te komen!
Helaas was het afgelopen dinsdag een grote flop. Ondanks dat wij als eerste binnen waren, hebben we een half uur gewacht op onze uiensoep omdat er 'iets mis was gegaan'. Kan gebeuren. Vervolgens wordt mijn geitenkaas salade geserveerd (karig; paar tomaatjes, wat pijnboompitjes en geitenkaas) en vind ik hier een stukje plastic in. Dezelfde leuke vrouw van de vorige keer heeft dit netjes opgelost. Mijn vriendin had de kaasfondue; heerlijk, maar de groenten die op het bord lagen waren ook erg karig (paar gesnipperde wortels, champignons en stukje paprika). Natuurlijk erg uitgekeken naar het dessert; de creme brulee! Die kon de avond hopelijk nog redden.. maar helaas; er zat geen hard gebrand korstje op. Ik kon de suikerkorrels nog proeven.
We hadden ook geen energie meer om hier wat van te zeggen en zijn teleurgesteld weggegaan.
We werden bediend door een jongen die veel vergat en telkens zijn excuses moest maken. Dit vind ik op zich nog niet zo erg maar de beleving van vorige keer was er dit keer niet.
Toch kan ik dit restaurant zeker wel aanraden; ik denk (en hoop vooral) dat wij gewoon net pech hebben gehad..