Het Ouwe Dorp

Dorpstraat 17 2742 AP Waddinxveen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Het Ouwe Dorp

Arnoud V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heerlijk gegeten in Het Ouwe Dorp. De porties zijn ruim voldoenden, van goede kwaliteit en goed op smaak. Als ik weer in Waddinxveen ben weet ik waar ik ga eten.
Bhouweling .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Leuk eetcafé, er hangt een goede sfeer, natuurlijk kan je van een eetcafé geen hoogstaande gerechten verwachten, maar de gerechten die je krijgt zijn gewoon lekker, weinig poespas.
Binkies .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Weer lekker gegeten bij het ouwe dorp. We waren met heel de familie en die waren ook zeer verrast. Ze zijn ook zeker van plan nog eens terug te gaan. Ze hadden niet verwacht dat er nog zo'n gezellig eetgedeelte was.
Kappie8 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2013
Weer heerlijk gegeten met vrienden. Zij verwachtten niet dat er zo 'n gezellig zitje achter het cafetariagedeelte te vinden zou zijn. Ook over het gebodene waren zij zeer tevreden. Wij ook natuurlijk.
Hca .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Geweldige snackbar, met leuke variatie op patat: patat ouwe dorp. Gezellig decor met prachtige foto's van Waddinxveen vroeger.