Het Oude Veerhuis

Molendijk 1 5324 BC Ammerzoden Nederland Kaart

Over het restaurant Het Oude Veerhuis

Bij restaurant Het Oude Veerhuis in Ammerzoden (regio 's-Hertogenbosch) is het echt genieten. Met een fantastisch uitzicht over de rivier de Maas.

Beroemd is Het Oude Veerhuis vooral door voortreffelijke visspecialiteiten. Maar er worden ook heerlijke vlees en vegetarische gerechten geserveerd. De keuken brigade kookt hippe fusion gerechten vanuit de hele wereld!

Naast het restaurant en terras beschikt Het Oude Veerhuis over een nautisch ingericht lounge café. Jeroen & Monique Roeters, alweer de 6e generatie sinds 1820, verwelkomen je van harte bij restaurant Het Oude Veerhuis in Ammerzoden.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Het Oude Veerhuis

• Kom je met de auto?
    A2 Afslag nummer 19, Ammerzoden.
  • : Privé parkeerplaats

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Het Oude Veerhuis

Erica V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijk avondje uit. Bijpassend wijntje. Carpaccio, kreeft, zeetong, frietjes, spruitjes voor 2 pers. ruim voldoende. Dessert trio is erg leuk concept.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Wederom super gegeten bij Het Oude Veerhuis !! Heerlijke gerechten, super wijnen en vriendelijke bediening. Ondanks een bruiloft in de serre was de kwaliteit en aandacht voor de "gewone gasten" gewoon top. Petje af voor keuken en bediening.
Gerard O.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Zeer goed restaurant.
wilma156 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het was gezellig, eten was goed maar best prijzig. Verder een mooie locatie. ijs assortiment vrij zoet.
een vrij chique restaurant, personeel was wel aardig.
jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
In dit restaurant ben je echt een gast. Het personeel is goed en de gastvrouw komt aan de tafel informeren of alles in orde is. Het eten is heerlijk en met name de zeetong. De specialiteit ven het restaurant. Een aanrader.
jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Prima restaurant. Persoonlijke bediening.en een gastvrouw die haar gasten aandacht geeft De specialiteit Zeetong is heerlijk. Een aanrader.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Altijd heerlijk eten en vriendelijke bediening! We gaan hier altijd graag heen
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Wij hebben met onze familie genoten van ons diner tgv ons 50-jarig huwelijk, de tafel was leuk versierd, met gouden strikken en glitters cijfers met 50 op de tafel en prachtige borden met tekst en ook vuurfontein! Iedereen heeft heerlijk gegeten
geskedeweert .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Het was weer een gezellige avond en de zeetong was weer verrukkelijk. De bediening was goed en er hing een geze llige sfeer met als gastvrouw Monique.
Claar V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Jammer dat er geen tafelkleden meer op de tafels liggen. Doet wat minder aan zo op tafel.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk eten, gezellige sfeer, prima bediening, alleen de akoestiek met een volle zaal laat te wensen over! Het is altijd fijn om hier te eten.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Hier gaan we vaker heen. Heerlijk gegeten.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Komen regelmatig in dit restaurant. Top. Heel goede service enzevoort. !!!,,KOMEN REGELMATIG IN DIT RESTAURANT
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben, zoals de afgelopen 20 jaar het geval geweest is, weer genoten van het fantastische diner. De zeetong was formidabel. Volhouden
Sjoerdtina .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk kreeft gegeten op de speciale "Lobster evening". Mooi uitzicht, gezellige ruimte, prima bediening! Echt een aanrader!
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Een teleurstellende ervaring voor mensen die regelmatig goed uit eten gaan. Het duurde te lang voordat er iemand naar onze tafel kwam nadat we een gereserveerde tafel gewezen kregen, de keuze aan vis op de kaart was zeer beperkt: tong en schol en een matig vispotje. De groente paste niet bij het gerecht. Al met al een teleurstellende ervaring.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten. kwaliteit staat hier hoog in het vaandel. lekkere groentes erbij. erg gastvrij en tijd voor een praatje.
Gert R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Lekker gegeten in goede sfeer.
Betrokken medewerkers, tot een volgende keer. We werden nog even aangesproken door gastvrouw, eigenaar.
Kunt u uw jas vinden, en naar uw zin gehad. Dat noemen wij gastvrijheid.
Mariette K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Weer heerlijk genoten,kreeft gegeten met vrienden......vriendelijke bediening......meer heb je niet nodig om een avondje te genieten
jannsan .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Mooi restaurant aan de dijk in Ammerzoden. Prima, jonge bediening. Wij hadden gekozen voor een zeevruchtenschotel. Goede keuze, met kreeft, krab, langoustine, garnalen en oesters. De garnalenkroketjes vond ik er niet bijpassen.