Het Oude Veerhuis

Molendijk 1 5324 BC Ammerzoden Nederland Kaart

Over het restaurant Het Oude Veerhuis

Bij restaurant Het Oude Veerhuis in Ammerzoden (regio 's-Hertogenbosch) is het echt genieten. Met een fantastisch uitzicht over de rivier de Maas.

Beroemd is Het Oude Veerhuis vooral door voortreffelijke visspecialiteiten. Maar er worden ook heerlijke vlees en vegetarische gerechten geserveerd. De keuken brigade kookt hippe fusion gerechten vanuit de hele wereld!

Naast het restaurant en terras beschikt Het Oude Veerhuis over een nautisch ingericht lounge café. Jeroen & Monique Roeters, alweer de 6e generatie sinds 1820, verwelkomen je van harte bij restaurant Het Oude Veerhuis in Ammerzoden.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Het Oude Veerhuis

• Kom je met de auto?
    A2 Afslag nummer 19, Ammerzoden.
  • : Privé parkeerplaats

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Het Oude Veerhuis

kees V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
we hebben lekker gegeten met super uitzicht op de maas, en het was gezellig met goede bediening, zeker voor herhaling vatbaar
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Wij hebben gisteren weer heerlijk gegeten. Wij komen al meer dan 10 jaar regelmatig in het Oude Veerhuis. Het eten is heerlijk maar de timing is niet altijd goed.
De wijnglazen werden veel te vol geschonken. Na één keer inschenken was de fles al half leeg. Zo blijft de wijn niet koel.
Het broodje vooraf kwam tegelijk met het voorgerecht en had daardoor niet zo veel zin meer.
De bediening op zich is altijd goed. Ook gisteren.
Mevrouwtje J.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Mn vriendin en ik zijn begonnen in de bar. Even bijkomen van het werk, was heerlijk vertoeven bij de open haard.
We hebben voor het diner gekozen voor het Vis aan de Maas-arrangement. Zoals ik gewend ben, was het weer super lekker. Voor mn vriendin was het een verrassing en voor herhaling vatbaar.
De presentatie van het dessert vond ik een schril contrast in tegenstelling tot de etagiere. Lekkere toetjes, maar ik had voor een andere presentatie gekozen. 3 bakjes die samen op 1 schaal passen ofzo. Iets meer aangekleed dan alleen 3 toetjes op 3 aparte schoteltjes, zegmaar. Maar verder helemaal prima.
Tot de volgende keer!
Marie-Christiene Jeroense D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Wat was het weer GEWELDIG ... de vis verrukkelijk .. de atmosfeer gezellig en je voelt je altijd welkom... kortom een echte aanrader ????????????????
Femke N.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We hebben weer genoten van een avondje uit bij het oude veerhuis! Het eten is heerlijk en de bediening goed en gastvrij. Dit is niet gewoon een etentje, maar een goed verzorgde avond uit! Wij komen zeker weer terug!
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij het Oude Veerhuis in Ammerzoden. De ambiance was gezellig en mooi . De service van de gastvrouw(en) was bijzonder goed en gemoedelijk. De Chateaubriand is een echte aanrader.
Familie Roeters, heel hartelijk dank voor een hele fijne avond!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Zeer gezellige locatie, heerlijk eten en super vriendelijke bediening.
Voor verse visgerechten ideale restaurant. In de zomer erg mooi terras.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Weer heerlijk tong gegeten
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Eten was verrukkelijk , bediening erg vriendelijk en inrichting en lokatie prima
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Mooie lokatie boven de maas. Gerechten waarbij verse vis en schaaldieren centraal staan zonder veel poespas. Wij gingen voor de etagère waarbij de bisque vooraf werd geserveerd. Bisque zoals het hoort; krachtige smaak. Daarna de etagere met een selectie koude en lauwwarme visgerechten van de kaart waaronder een hele kreeft. Pure smaken van de vis en schaaldieren waarbij je de eigen smaakt ervan proeft. Kreeft was iets te koud maar dat is netjes opgelost. Wijn die erbij werd geserveerd past goed. Prijs is iets bovengemiddeld maar dat is logisch als je kreeft eet. Enige puntje is dat het geluidsniveau vrij hoog is in de zaal. Kan me voorstellen dat sommige mensen hier last van kunnen hebben.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Voor de zoveelste keer weer heerlijk gegeten
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijk avondje uit. Bijpassend wijntje. Carpaccio, kreeft, zeetong, frietjes, spruitjes voor 2 pers. ruim voldoende. Dessert trio is erg leuk concept.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Wederom super gegeten bij Het Oude Veerhuis !! Heerlijke gerechten, super wijnen en vriendelijke bediening. Ondanks een bruiloft in de serre was de kwaliteit en aandacht voor de "gewone gasten" gewoon top. Petje af voor keuken en bediening.
Gerard O.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Zeer goed restaurant.
wilma156 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het was gezellig, eten was goed maar best prijzig. Verder een mooie locatie. ijs assortiment vrij zoet.
een vrij chique restaurant, personeel was wel aardig.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
In dit restaurant ben je echt een gast. Het personeel is goed en de gastvrouw komt aan de tafel informeren of alles in orde is. Het eten is heerlijk en met name de zeetong. De specialiteit ven het restaurant. Een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Prima restaurant. Persoonlijke bediening.en een gastvrouw die haar gasten aandacht geeft De specialiteit Zeetong is heerlijk. Een aanrader.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Altijd heerlijk eten en vriendelijke bediening! We gaan hier altijd graag heen
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Wij hebben met onze familie genoten van ons diner tgv ons 50-jarig huwelijk, de tafel was leuk versierd, met gouden strikken en glitters cijfers met 50 op de tafel en prachtige borden met tekst en ook vuurfontein! Iedereen heeft heerlijk gegeten
geskedeweert .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Het was weer een gezellige avond en de zeetong was weer verrukkelijk. De bediening was goed en er hing een geze llige sfeer met als gastvrouw Monique.