Het Oude Veerhuis

Molendijk 1 5324 BC Ammerzoden Nederland Kaart

Over het restaurant Het Oude Veerhuis

Bij restaurant Het Oude Veerhuis in Ammerzoden (regio 's-Hertogenbosch) is het echt genieten. Met een fantastisch uitzicht over de rivier de Maas.

Beroemd is Het Oude Veerhuis vooral door voortreffelijke visspecialiteiten. Maar er worden ook heerlijke vlees en vegetarische gerechten geserveerd. De keuken brigade kookt hippe fusion gerechten vanuit de hele wereld!

Naast het restaurant en terras beschikt Het Oude Veerhuis over een nautisch ingericht lounge café. Jeroen & Monique Roeters, alweer de 6e generatie sinds 1820, verwelkomen je van harte bij restaurant Het Oude Veerhuis in Ammerzoden.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Het Oude Veerhuis

• Kom je met de auto?
    A2 Afslag nummer 19, Ammerzoden.
  • : Privé parkeerplaats

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Het Oude Veerhuis

Nicole L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Een prachtige locatie om te eten. Heerlijk eten, niets op aan te merken. Wat wij een stuk minder vinden is de bediening. Veel te jongen meiden met geen kennis van het vak. Als je vraagt of we iets willen drinken en wij zeggen dat het al door je collega is opgenomen is het niet de bedoeling dat je dan zegt: ok en gelijk wegloopt zonder verder nog iets te zeggen! Je betaald er behoorlijk voor het eten en dan vind ik dat de bediening beter moet zijn. Ook bij binnenkomst niet gepast ontvangen. Tegenvaller!
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Zeebaars is nieuw en fantastisch.. zDe tong en kreeft waren ook als van ouds.
De dessertkaart us erg leuk geworden.
De stoelen zijn jamner iets te laag
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
We werden zeer vriendelijk en aardig ontvangen. De gerechten waren uitstekend, heb er intens van genoten.
Hen geen enkele op- of aanmerking, ook de drank was goed verzorgd.
Edward H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Mooie omgeving, zo vlak bij de Maas. En genieten van een goede keuken en vriendelijke bediening. Wie wil dat niet, op een mooie zomerdag? Natuurlijk: dat wil je altijd wel! Wij hebben beslist geen spijt van ons bezoekje en zullen er in de toekomst graag terugkeren.
Boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Geweldige plaats om met wat groter gezelschap, wij waren met ca. 80 personen echt goed te diner.
Aanrader voor iets dergelijks in de Bommelerwaard.
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Zeer goed restaurant met een verscheidenheid van verschillende producten.Van goede kwaliteit en een prachtig interieur.echte aanrader.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heerlijk tong gegeten op het mooie vernieuwde terras. Mooie lounge sets en nieuwe tafels en stoelen.
P.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Een prima lunch gehad op het nieuwe terras. Het was prachtig weer en je zit daar heel mooi, met mooi uitzicht op de maas en het haventje.
Belinda D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Met een voedselallergie , kan je bij het Oude Veerhuis heerlijk en ontspannen dineren . Top!!! Kwaliteit van het eten en de bediening zijn zoals altijd super
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Mooie ambiance, aardige bediening en vooral heerlijk eten. Echt genieten! Het is voor ons iedere keer weer een feestje om hier te gaan eten.
L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Wij komen hier al geruime tijd (ruim 25 jaar) maar niet zo vaak. In onze ogen (gezin van vijf personen) is dit het beste restaurant waar we ooit gegeten hebben. We komen speciaal voor de tong maar alles is werkelijk fantastisch, dus ook de garnituren als groente, de aardappeltjes en de sauzen. Nagerechten zijn overheerlijk en de sfeer is buitengewoon ontspannen. Prima drankenkaart, dito bediening. Kortom: een toprestaurant. We hebben er graag een autorit van in totaal zo'n anderhalf uur - heen en terug - voor over.

Ton Lohman (63),
Gorinchem
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Het was voor ons de eerste keer.Zeer smakelijk gegeten in een prima ambiance en met een korrekte bediening.En het uitzicht over het haventje en de Maas was betoverend. We komen zeker nog een keer terug.
Fam. Martinus, Rosmalen
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
We waren met z'n 8 en hadden de ronde tafel voor ons gereserveerd. Heel gezellig en hebben het uitstekend naar de zin gehad.
Leon Z.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Afgelopen zaterdag voor de eerste keer gegeten in dit restaurant gelegen aan de Maas. Het restaurant ziet er fraai uit en is modern maar gezellig ingericht. De ontvangst was hartelijk en we hadden een mooi tafeltje in het midden van de zaak. Het valt op dat er veel zitplaatsen zijn maar toch heeft iedere tafel zijn privacy en zit je niet te dicht op elkaar. De drankjes kwamen al snel evenals de menukaarten. Maar daarna moesten we 'n half uur wachten alvorens we konden bestellen. Dat is echt te lang, ook al was het vrij druk. De gerechten waren wel redelijk snel op tafel en de kwaliteit was erg goed. Verrassende smaken en goed geproportioneerd. De keuze is ruim en er was wegens het seizoen ook nog een aparte aspergekaart. Ook de wijn was lekker en de glazen worden goed gevuld. Zelfs het keuzecombo voor het nagerecht is goed verzorgd en lekker met 3 verschillende toetjes voor één prijs. De sfeer in dit restaurant is goed maar de bediening moet wel de verschillende tafels in de gaten houden om iedereen ook op dit punt tevreden te houden. Per saldo toch een aanrader en we komen zeker nog eens terug.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
we hebben lekker gegeten met super uitzicht op de maas, en het was gezellig met goede bediening, zeker voor herhaling vatbaar
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Wij hebben gisteren weer heerlijk gegeten. Wij komen al meer dan 10 jaar regelmatig in het Oude Veerhuis. Het eten is heerlijk maar de timing is niet altijd goed.
De wijnglazen werden veel te vol geschonken. Na één keer inschenken was de fles al half leeg. Zo blijft de wijn niet koel.
Het broodje vooraf kwam tegelijk met het voorgerecht en had daardoor niet zo veel zin meer.
De bediening op zich is altijd goed. Ook gisteren.
Mevrouwtje J.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Mn vriendin en ik zijn begonnen in de bar. Even bijkomen van het werk, was heerlijk vertoeven bij de open haard.
We hebben voor het diner gekozen voor het Vis aan de Maas-arrangement. Zoals ik gewend ben, was het weer super lekker. Voor mn vriendin was het een verrassing en voor herhaling vatbaar.
De presentatie van het dessert vond ik een schril contrast in tegenstelling tot de etagiere. Lekkere toetjes, maar ik had voor een andere presentatie gekozen. 3 bakjes die samen op 1 schaal passen ofzo. Iets meer aangekleed dan alleen 3 toetjes op 3 aparte schoteltjes, zegmaar. Maar verder helemaal prima.
Tot de volgende keer!
Femke N.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We hebben weer genoten van een avondje uit bij het oude veerhuis! Het eten is heerlijk en de bediening goed en gastvrij. Dit is niet gewoon een etentje, maar een goed verzorgde avond uit! Wij komen zeker weer terug!
Marie-Christiene Jeroense D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Wat was het weer GEWELDIG ... de vis verrukkelijk .. de atmosfeer gezellig en je voelt je altijd welkom... kortom een echte aanrader ????????????????
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij het Oude Veerhuis in Ammerzoden. De ambiance was gezellig en mooi . De service van de gastvrouw(en) was bijzonder goed en gemoedelijk. De Chateaubriand is een echte aanrader.
Familie Roeters, heel hartelijk dank voor een hele fijne avond!