Het Oude Tramstation

Heusdenseweg 16 5154 EK Elshout Nederland Kaart

Over restaurant Het Oude Tramstation

Voor alle schnitzel liefhebbers

Lekker uit eten in de buurt van Den Bosch? Ga dan langs bij Schnitzelrestaurant Het Oude Tramstation in Elshout. Het spreekt voor zich dat alle schnitzels vers gepaneerd en gebakken worden. Of je nou met een hele groep komt of gezellig met z’n tweetjes, hier is plaats voor iedereen! Een ongedwongen avondje uit met voortreffelijke gerechten en een goed glas wijn!

Meer informatie over restaurant Het Oude Tramstation

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 16:30 - 22:00

Ron V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Je krijgt wat je verwacht van een restaurant dat is gespecialiseerd in schnitzels. De Oostenrijkse schnitzel is perfect. Voorgerechten waren ook prima. Bediening is goed en sympathiek. Donkerbruine inrichting past goed bij de sfeer.
Xxessiexx2207 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Super lekker gegeten zoals altijd! Kwaliteit is super. Als je van snitzel houdt is dit zeker een aanrader. Klantvriendelijk is top.
Heermom .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
wij zijn zeer tevreden het eten is er goed en ook voldoende
we zullen zeker nog een bezoekje brengen
het is heerlijk en dan voor een goede prijs die voor eenieder te betalen is
mensen wil je lekker en goed eten ga dan naar elshout
Hansvastre .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Het eten was prima,de bediening was vriendelijk.We hebben een fijne avond gehad!Een heel klein minpuntje was dat de Spanish koffie ruim voor de andere toetjes werd geserveerd.
Avhulten .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
De Schnitzel Oostenrijk was fantastisch en lekker.
We waren vroeg in het begin van de avond en toen was nog niet helemaal vol. Later wel. Het enige nadeel is dat de buitendeur niet automatisch sluit en men dus af en toe op de trek zat.
Aadelft .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Gemoedlijke sfeer. Het eten was heerlijk en ook de bediening top. In 1 woord dus perfect. Voor iedereen een aanrader en wij gaan zeker nog een keer terug.
Nico.lankhaar .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Gezellige sfeer goede vruendelijke bediening heerlijk eten dat goed warm was alleen de nabestelde friet kwam nadat het eten al op was.
Odilia V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Alles was erg lekker.
Het enige minpuntje was, dat de tochtdeuren niet goed sloten en dat we op de tocht zaten en later ook nog in de stank, want er werd mest uitgestrooid.
Katyscholteaalbes .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
gezellige restaurant lekker gegeten, kan niet zeggen welke gerecht het lekkerste is.
staan veel lekker gerechten op de kaart.
Fam.j.rombouts .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Vrijdagavond met het hele gezin heerlijk schnitzels gegeten bij het Oude Tramstation in Elshout. We hebben gebruikt gemaakt van de Shell kortingsactie. Lekkere voorgerechten, heerlijke hoofdgerechten en prima nagerechten. Complimenten voor de kok en voor de bediening.
Lekkerbel .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Dit is zo’n gelegenheid die wij graag in ons dorp zouden zien: een plek waar je terecht kan voor een drankje, een onverwachte hap (want geen zin om te koken) of gewoon een gezellige avond uit eten in goed gezelschap. Het is sfeervol ingericht compleet met oude koffers. De verlichting en de vaasjes op tafel zijn absoluut niet standaard. Kijk maar eens naar de prachtige schemerlamp in de vensterbank! Personeel is vlot en correct en keurig gekleed in witte blouse en khaki kleurige sloof.
Wij waren hier met de Shell actie en konden 3 gangen van de kaart kiezen. Altijd fijn als je van de kaart mag kiezen en niet bent beperkt tot een gelegenheidsmenu!
Wat hebben wij gegeten?
Vooraf manlief de gebakken gamba’s met knoflook (heerlijk) en ik de carpaccio (helaas te koud geserveerd en te dik gesneden)
Als hoofdgerecht uiteraard allebei een schnitzel. Manlief de Elshoutse variant en ik met de gespieste dadel. Niets op aan te merken; gewoon zoals een schnitzel hoort te zijn.
Als dessert voor manlief bubbels en bosvruchten en voor mij New York cheese cake. De cheese cake was verrukkelijk, het glaasje limoncello ernaast maakte het extra feestelijk.
We komen graag een keer terug!
Gerardannie .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Heerlijk gegeten. Prima bediening. Een piep klein min puntje een placemats op de tafels zou een beetje aan de aankleding toevoegen. Maar verder helemaal perfect, zeker voor herhaling vatbaar.
Gvhulten .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
gezellig met vrienden wezen eten het drie gangen diner was goed de schnitzels waren zeer goed wij hadden ook allemaal verschillende soorten en ieder was zeer tevreden; wij komen zeker nog terug. ;
De bediening was goed, mooie inrichting.
Thee of koffie met tramrails (friandise ) zag er goed uit en was zeer lekker.
Bernadetheezen .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Heerlijk gegeten met de shell bon korting , heerlijk zalm op en Elshoutse snitsel.
verse tomatensoep en lekker ijsje....gaan zeker nog een keer terug.
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Uitstekende plek om na een lange dag Efteling met de kinderen een heerlijke schnitzel te eten. Diverse varianten, maar natuurlijk ook de gewone Wiener art (met citroen en krokant gebakken peterselie). Ook heerlijke desserts, de cheesecake verdient een eervolle vermelding. Bediening was (kind)vriendelijk. Rustige ambiance met warme, bruine kleuren. Onduidelijk of het een authentiek tramstation betreft.
Cmvanvil .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Gezellige sfeer, lekker eten, vriendelijk personnel, alleen jammer dat de buitendeur niet goed sluit. Hierdoor is het soms wat koud binnen, maar het personeel let hier wel op!
Simonverhagen .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
eigenlijk was alles lekker het voorgerecht was een lekkere tomatensoep. een voortreffelijke snitzel en een lekker ijsje na. Bediening was perfect . geen lange wachttijd voordat het eten geserveerd werd . Echt een aanrader voor vrienden en kennissen.
Noraatje .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Vriendelijke en goede bediening!

Het eten was prima!
Ook is er nog een kleine keuze aan andere gerechten voor wie liever geen schnitzel neemt of vegetarisch is.

Mooie aankleding restaurant.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Het was weer heel gezellig. Goede bediening en alles opgegeten. Dat zegt genoeg. De sfeer was gezellig niet hoeven wachten en precies een goede tijd tussen de 3 gangen.
Rjacvb .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
We hebben bij het Oude Tramstation gegeten om mijn afscheid van mijn werk te vieren.
Het eten was zoals gewoonlijk heerlijk. De Italiaanse schnitzel is echt een aanrader!
Wat de avond helemaal geweldig maakte: het vuurwerkfonteintje op mijn dessert, omdat de bediening in de gaten had dat we iets te vieren hadden.
En zeker niet onbelangrijk: kindvriendelijk. Onze kids mochten even lekker los gaan in de andere zaal, terwijl wij nog nagenoten van het eten met een lekker kopje koffie.