Het Oude Tramstation

Heusdenseweg 16 5154 EK Elshout Nederland Kaart

Over het restaurant Het Oude Tramstation

Voor alle schnitzel liefhebbers

Lekker uit eten in de buurt van Den Bosch? Ga dan langs bij Schnitzelrestaurant Het Oude Tramstation in Elshout. Het spreekt voor zich dat alle schnitzels vers gepaneerd en gebakken worden. Of je nou met een hele groep komt of gezellig met z’n tweetjes, hier is plaats voor iedereen! Een ongedwongen avondje uit met voortreffelijke gerechten en een goed glas wijn!

Meer informatie over restaurant Het Oude Tramstation

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 16:30 - 22:00

Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Antoin V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Ik heb al meerder stempelkaarten vol . En het is nog steeds een heel goed restaurant . Alles is er goed . voor gerecht hoofd gerecht en na gerecht . Personeel is vriendelijk
Levien B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Gezellig in een ongedwongen sfeer gegeten
Prijs kwaliteit s zeer goed
tineke S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Wij hebben hier al vaker gegeten ! Met verschillende mensen en het eten is altijd heerlijk !
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het eten was goed, we hoefden niet lang te wachten, maar het drinken ging 2 keer fout. We hadden gereserveerd voor 5 personen , maar we kregen een plaatjes precies naast de w.c. deur 1 stoel stond zo dicht tegen die van de gene die erachter zat, dat de magerste maar zei ik ga daar wel zitten, want de
rest kan er niet tussen. Dus ons advies haal die tafel daar bij de w.c. deur weg . Want je zit daar absoluut niet prettig . Dat bederft het hele etentje.
henk V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
diverse heerlijke flinke schnitsels, porties ruim voldoende
Katy S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Gezellig inrichting en het is er goed eten.
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Voor de 2e keer hier gegeten. Was weer lekker. Helaas was ik weer vergeten te vragen om minder of geen zout op de frites want die vinden we te rijkelijk van zout voorzien.
Sjan V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het was een heerlijk diner !!! Goed betaalbaar en ik raad het iedereen aan .
Arie B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wat een leuk en goed restaurant. Geen poespas, gewoon vriendelijkheid, een goed stuk vlees en zeer betaalbaar. Wat een verrassing, "weggestopt" in de mooie buitengebieden van Brabant. Een echte aanrader. Wij komen zeker terug.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het was heel goed fijn personeel komen zeker eens terug
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We zijn hier op aanraden van anderen eens gaan eten. Lekkere grote porties. Schnitzel was meer dan groot genoeg. Ruime keuze op menukaart. Vriendelijke bediening.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Goede kwaliteit, fijne bediening. Ruime porties. Kortom heerlijk gegeten. Een aanrader. Ook qua prijs prima.
chantall K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Weer heerlijk gegeten, was alleen te veel. Volgende keer maar gewoon een senioren schnitzel pakken ;-)
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
gegeten in dit restaurant met een gezelschap van 4 personen. vooraf stokbrood kruidenboter op een leuke manier geserveerd. het hoofdgerecht was over het algemeen goed. alle schnitzels waren mals en goed gebakken. de smaak iets te saai/flauw. de pepersaus was goed, maar niet overweldigend. iets te dik gemaakt. daarnaast ook veel te weinig t.o.v. de schnitzel. ik had de dubbele schnitzel. mijn andere tafelgenoten hadden dezelfde ervaring. de opmaak is simpel. de bijbestelde aardappelen waren daarentegen heerlijk. ikzelf had geen nagerecht, de andere wel. die waren hierover zeer te spreken.

bediening gemoedelijk en bruin café achtig. ook de sfeer in het restaurant. past prima bij de menu kaart.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
gezelschap van 8 volwassenen en 6 kinderen. Eten goed,bediening vriendelijk echter 1 uur !! moeten wachten voordat stokbrood op tafel kwam en 1 uur 50 minuten gewacht voordat eten werd geserveerd!! Moeilijk om kinderen zolang rustig te houden. Uit boosheid geen nagerecht meer genomen.
Fijke B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk gegeten bij jullie!
En jullie zijn heel klantvriendelijk.Tot de volgende keer.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Weer heerlijk gegeten daar in een gezellige entourage. Een echte aanrader!
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Snel, prima smakelijke gerechten. Tweede kom sla voor erbij geen probleem. Zeker aan te bevelen voor een gezellige afsluiting van een fijne dag.
Loek K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heerlijk gegeten was allemaal in orde !!!!!