Het Oude Tolhuys

Weg naar Rhijnauwen 13-15 3584 AD Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Het Oude Tolhuys

Het restaurant van het Oude Tolhuys in Utrecht heeft een formeel en informeel gedeelte. Het is de ultieme plek waar gastvrijheid en genieten samenkomen.

Je kunt uitgebreid tafelen in het sfeervolle restaurant en culinair genieten met een ruime keuze van de lunch- of dinerkaart. De bar met open haard maakt het informele gedeelte compleet voor totale ontspanning. Er is ook een ruime keus uit speciaal bieren en je kunt er na een stevige wandeling genieten van een kop koffie en een goed stuk Limburgse vlaai.

Bij het Oude Tolhuys is het mogelijk op zondag en maandag je eigen 3-gangen menu samen te stellen voor slechts 22,50, waarbij je de keuze hebt uit de gehele dinerkaart. Lekker!

Of je nou wilt dineren of even lekker wilt uitrusten met een stukje vlaai, bij Het Oude Tolhuys in Utrecht zit je goed!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Het Oude Tolhuys

• : Gratis parkeren op eigen terrein en in de buurt

Maandag t/m vrijdag van 10.00 uur - 23.00 uur
Zaterdag en Zondag van 12.00 uur - 00.00 uur
Voor vergaderingen, feesten en partijen kunnen andere openingstijden gehanteerd worden

Jouw recensie over het restaurant Het Oude Tolhuys

Wouter H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Attente bedieningen vriendelijke bediening. lekker eten. En lekker rustig zodat je lekker met elkaar kunt kletsen. We komen hier terug!
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
uitstekend restaurant waar we met vrienden hebben afgesproken, de bediening was uitermate vriendelijk en er werd rekening mee gehouden wanneer we het volgende gang wilde hebben. Wij hebben 4 uur over onze 4 gangen gedaan. We komen zeker nog wel eens terug.
Deborah S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Prima eten. Wel wat ouder publiek.
MJ V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Hazepeper en purée te weinig !
Leon R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Bij ontvangst zoeken naar parkeerplaats, bijzonder druk en uiteindelijk aan openbare weg geparkeerd. Binnen zoeken naar waar ik mij moet melden. Uiteindelijk zelf de barman maar aangesproken.
Eten: broodje vooraf taai. Hoofdgerecht: vlees was goed. Patat niet gaar. Rauwkost was in orde. Dessertkaart weinig verrassend en hebben besloten geen ijs te nemen na het matige voor- en hoofdgerecht.
Arco S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Niet slecht, maar zeker niet bijzonder. En dat je voor mayonaise bij de friet 50 eurocent moet betalen vind ik echt belachelijk. Zou hier niet snel weer gaan eten!
John S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijk gegeten en niet duur. Vriendelijke bediening en lekker vlot. Gezellig en netjes. Niet heel rustig.
Inge A.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Duurt wel vrij lang voordat je het eten geserveerd krijgt, en de rekening laat nog veel langer op zich wachten!
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gezellige sfeer en super lekker eten. Vriendelijke bediening we werden zelfs herkend terwijl we pas 1 keer eerder waren geweest 3 maanden terug.
Margot S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Fijn restaurant om niet te duur een hapje te eten. Bediening altijd zeer vriendelijk. Buiten een fijn terras. Rustige ligging. De bauer Schnitzel is zeker aan te bevelen. Ook de vegetarische gerechten zijn zeer smakelijk.
Daan K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Prima sfeer, bediening in een prettige rustige omgeving. Hoge kwaliteit !!
René N.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
De gastvrouw (bediening), had oog voor detail, en anticipeerde uitstekend op de signalen van haar gasten. Ik voelde mij die avond zeer welkom. Bij gelegenheid kom ik zeker weer een keer dineren bij Het Oude Tolhuys.
Hillie T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Lekker tappas-menu.
Jesse D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Weer een bij Het Oude Tolhuys gegeten. Gewoon gezellig en lekker, weinig op of aan te merken. Zeker voor herhaling vatbaar.
Rory D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We aten hier met collega's gezien de locatie nabij kantoor. Ik at als voorgerecht de slakken, welke in een zeer waterig smaakloos sausje werden geserveerd. Slechter heb ik niet eerder gehad, jammer. De zalm als hoofdgerecht was redelijk, jammergenoeg waren de frites slecht gebakken. De bediening laat ook extreem lang op zich wachten, ondanks ruim genoeg personeel en weinig gasten duurde een drankje meer dan een half uur. De inrichting kan ook wel een opfrisser gebruiken, deze is sinds 1980 blijkbaar in originele staat behouden. Jammer...
Jesse D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij hebben een vroege lunch op bij het Tolhuys. Eten was heerlijk; wij hebben de clubsandwich en de saté op. Gerechten was goed van kwaliteit met duidelijke smaken. Saté was precies goed gegaard. Puntje voor de sfeer is misschien dat de muziek net ietsje te hard staat naar onze smaak, zeker als de zaak nog wat leger is. Verder helemaal top!
Blackbirdy .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Normaal zijn we goed te spreken over het Tolhuys, maar gister helaas niet. Wij dachten te gaan genieten van een lekker kerstdiner op eerste kerstdag. Ipv het restaurant worden we naar een andere zaal geleid, ok zag er best gezellig uit, leuk versierd. Ik denk dat er voor zoveel reseveringen niet genoeg servies en bestek was, want de tafels in onze zaal waren gedekt met goedkoop bestek en kleine wijnglaasjes. De bekende bolglaasjes waar niet veel in gaat en irritant drinkt. Dit is niet wat ik verwacht voor mijn kerstdiner. Bovendien was het eten echt niet om blij van te worden, ver beneden de maat. De hertenbiefstuk was goed, maar de andere voor-na en bijgerechten niet. Waterige amuse, waterige en te koude ossestaartsoep, erg simpel kaasplankje....
We moesten ook erg lang wachten op de gangen of om te betalen.
Het was overduidelijk dat ze zoveel reserveringen niet aan kunnen, dat kunnen ze dan gewoon beter niet doen. Minder reserveringen zodat je wel kwaliteit kan bieden.
Volgend jaar gaan we in ieder geval iets anders doen.
eatsleepeatrepeat .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Leuke locatie, goed bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid. Prima om hier op het terras een drankje te doen. Het eten vond ik echter weinig bijzonder; vlees was goed gebakken maar getuigde van weinig fantasie. De bijgerechten konden ook niet imponeren: frietjes slap en een ongeïnspireerde salade. Nagerecht was standaard en gezien de prijs had ik meer verwacht. De bediening liet zich te weinig zien ondanks dat het niet bijzonder druk leek in de zaak en op terras.

Al met al: prima locatie om te borrelen, maar voor het eten zou ik een ander adresje zoeken.

Jenny W.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
We hebben met 4 pers. lekker asperges gegeten. Traditioneel met ham, ei en krieltjes. Uitstekende bediening, voorkomend, vriendelijk precies zoals je het verwacht. Een prachtige ambiance in een mooi stukje Utrecht. Bovendien makkelijk parkeren.
cambodja .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
heerlijk gegeten, prettige bediening door de eigenares.
mooie omgeving waar het goed vertoeven is met mooi weer, lekker buiten zitten en in de winter gezellig binnen. De kaart heeft voor elk wat wils, wij vinden vaak vis of vegetarisch heerlijk.