Het Oude Stadhuis

Hoogstraat 36 3417 HD Montfoort Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Het Oude Stadhuis

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Omdat op maandagavond de mogelijkheden in Montfoort zeer beperkt zijn, kwamen we hier terecht. Prima plek voor een lekker maaltje!
Buiten de kaart om zijn er nog wat gerechten te bestellen, maar ook op de kaart is er keuze genoeg. En voor wie niet kan kiezen is de proeverij van verschillende voorgerechten het mooiste alternatief. De kok wilde het wel maken voor mij alleen, hoewel ze eigenlijk van mening zijn dat dit enkel geserveerd zou mogen worden voor minimaal 2 gasten (maar dit staat niet op de kaart vermeld).
Bij de hoofdgerechten werd een kleine vergissing gemaakt (garnalenkroketjes in plaats van kaaskroketjes bij de risotto), maar die werd prima hersteld. Het eten is minder bijzonder in de uitvoering dan je op basis van de kaart en de opmaak zou vermoeden, maar prima kwaliteit.
Eduard S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Samen met twee vrienden heb ik bij het Oude Stadhuis gegeten. Ik had het cafémenu, een menu voor 29,75 van drie gangen. Vooraf een prachtig bord met een tartaar van makreel en calamares. Niet alleen mooi opgemaakt maar ook erg lekker en een goede combinatie. Als hoofdgerecht een mooie dry aged runderlappen met pepersaus. Het vlees was goed klaargemaakt, erg mals en de saus was ook goed. Het dessert van cheesecake met vruchten en vanilleijs was lekker maar niet verrassend. Wel fijn was de uitstekende bediening. Attent, snel en professioneel. Tel daarbij op dat er mooie wijnen (ook per glas) op de kaart staan en je hebt een restaurant met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!
NielsArnhem .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Na een werkbezoek in Montfoort hier geluncht met een collega. We namen plaats op het terras, helaas duurde het even voor we werden opgemerkt. We hadden niet veel trek, maar toch zin in iets kleins voor we thuisreis aanvaardden. We kozen de tomatensoep. Heerlijk romige soep, geserveerd met lekker brood. Leuk terras. We wierpen even een blik naar binnen, het restaurant ziet er voornaam uit door de aankleding en het hoge plafond. Lekker gezeten en gegeten.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Meerdere keren hier gegeten. Het is een no-nonsens restaurant op een mooie plek in Montfoort. Prijs/kwaliteit is prima en de ambiance binnen (mooi oud historisch pand) ook erg mooi.