Het Oude Raadhuis

Wakkerendijk 30 3755 DC Eemnes Nederland Kaart

Over restaurant Het Oude Raadhuis

Overgave en creativiteit

Het oude raadhuis van Eemnes heeft in al die jaren aan statigheid nog niets verloren. Het restaurant dat er nu in is gevestigd heeft zich dan ook vernoemd naar dit waardige pand. De keuken is het stevige fundament, de chef kookt met overgave en creativiteit. Van een snelle hap aan de bar tot aan een uitgebreide lunch of diner, alles wordt met evenveel zorg klaargemaakt. Een groot aantal speciale wijnen worden ook per glas geschonken. Voor een avond vol variatie.

Meer informatie over restaurant Het Oude Raadhuis

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
Franciska W.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij werden vriendelijk ontvangen,de jassen werden aangepakt ,die ze aan het einde ook weer zonder hulp konden vinden.
Vriendelijke en attente bediening ,het eten was goed verzorgt en lekker.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Embeeee .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het Oude Raadhuis was voor ons een positieve verrassing met royale keus in een driegangen formule met uiteenlopende voor-, hoofd- en nagerechten. In deze tijd van het jaar ook diverse soorten wild. Wij kozen carpaccio, vegetarische bospaddenstoelen soep en tonijn met wakame en sesam vooraf, mooi opgediend en stuk voor stuk heerlijk van smaak. De sommelier verzorgde een bijpassende wijn, top! Daarna ribeye, Indonesische kippendijen sate, vegetarische portobello met oa. schorseneren (dat eet je thuis nooit) en gebakken kabeljauw, ook weer met bijpassende wijn. Tja, gewoon erg goed. Crème brûlee en choclademousse toe waren goed, maar voor ons iets teveel. Sfeervolle inichting met open haardvuur, vriendelijke ontvangst, onze jassen keurig aangenomen, bijzonder attente bediening, direct brood met tapenade en flessen water op tafel, die zonder vragen telkens werden aangevuld. Dit restaurant ligt voor ons een tikkie uit de route, maar wij rijden er beslist nog eens voor om!
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prima zaak voor zowel de vegetariër als de niet-vegetariër. Mooi sfeervol historisch oud pand. Gegeten vega bospaddestoelensoep/portobello/soes met advocaat niet vega tonijn/ribeye/creme brulee. Naast de kaart is er nog een aantrekkelijk menu van de chef 3 gangen €32,50.
Robin S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We werden vriendelijk ontvangen in een knusse sfeervolle ruimte. Omdat we via de AH kregen we een iets beperktere menukaart, maar daar mochten we met een kleine bijbetaling van afwijken. Uiteindelijk heerlijk gegeten en een hele leuke avond gehad. Ik zou dit restaurant aan iedereen aanraden die lekker wilt eten in een gezellige en vooral sfeervolle omgeving.
Waltraud B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We werden heel vriendelijk door twee enthousiaste dames ontvangen en hebben heel lekker gegeten.
De ambiance is gezellig.
We konden met de AH-actie kiezen uit 3 voor-, hoofd- en nagerechten. Alles was erg smakelijk.
We kunnen dit restaurant iedereen aanbevelen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Op een herfstachtige zondagmiddag zijn we hier met 4 personen heerlijk verwend met voortreffelijke gerechten. Mooie carpaccio, geweldige tonijn, prachtige kabeljauwfilet en overheerlijk dessert. Alle mooi in balans en mooi opgemaakte borden. De prettig geprijsde Guillaume Chardonnay uit Frankrijk was uitstekend. Samen met de uiterst vriendelijke bediening een gezellig middagje uit.
Famosa .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We hadden vooraf de carpaccio die lekker was. Als hoofdgerecht hadden we de kalfsentrecote. deze vond ik taai en er zat een randje zeen aan. Ik had niet het idee dat het vlees van een kalf was, mijn ervaring met kalf vlees is dat het altijd zeer mals is en dat was deze "kalfsentrecote zeker niet. Jammer.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Hoofdgerechten vielen tegen. Borden waren warmer dan het vlees. Eendenborst filet was te droog, parelhoenfilet werd geserveerd met pootje (ondanks bevestiging van personeel dat dit zonder bot was). Na kenbaar gemaakt dat we niet heel tevreden waren merkte we dat ook in de bediening. Geen dankwoord voor komst of gedag gezegd bij vertrek uit de het restaurant. Een tegenvaller, daar wij bij de vorige uitbater het eten en de service altijd zeer goed was. Jammer!
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Een sfeer volle locatie, lekker gegeten. Met de AH actie heb je een beperkte keuze, maar waar je uit kan kiezen is top.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Doordat het een A.H. menu was is de prijs redelijk anders was het wel duur. Ontvangst zeer goed, bediening heel vriendelijk.
Juul P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Zeer goede sfeer, gezellig restaurant en perfecte service. Het eten zag er mooi uit en verder prima, niet geweldig, zalm vooraf was goed, zacht en mals, maar dat is op zich logisch voor gerookte zalm. De Kalfs entrecote smaakte heerlijk, maar was niet mals. Daar kan de kok op zich niets aan doen, denk ik. Als dessert de Cheesecake. Limoenyoghurt ijs erbij was heerlijk, evenals de crunch die erbij was. De Cheesecake zelf was nogal plakkerig, dus maar meteen koffie erbij genomen. De koffie was overigens top. Al met al een goede drie gangen maaltijd voor 32,50. Volgende keer gewoon vis nemen. De aardige en goede bediening en de sfeer zijn het alleen al waard om erheen te gaan.
Lilo2013 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Hier voor de eerste keer gegeten via de AH actie ; mooie inrichting en een prachtig pand !
Kleine kaart vanwege de actie maar perfect eten ; en zeker geen kleinere porties. Een heerlijke Merlot gedronken en dit kan gewoon per glas ; op de tafel stond al een karaf met gewoon kraanwater.
Goeie en vriendelijke bediening ( was niet echt druk ) , heerlijke stoelen.
Een aanrader en zeker iets om terug te komen !
Loes K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Gezellig restaurant met stoelen waarop je lekker zit. Iets te informele, maar vrolijke bediening. Vooraf gerookte cherrytomaatjes met buffelmozzarella: smaakte prima, royale portie. De rode mul was prima hoofdgerecht. Huiswijn verdejo was goed.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Recentelijk zondagmiddag voor de lunch neergestreken in het oude
Raadhuis Eemnes met vier personen. Lang wachten voor teleurstellende gerechten. Op elk van de gerechten was iets aan of op te merken.
Voorbeeld: de saté was een passieloos op het bord gegooid gerecht met vlees als hondenbrokken gepresenteerd.
Desgevraagd aan de bediening kwam als antwoord dat het afgelopen zaterdag uitermate druk was. Excuus voor de gang van zaken de volgende zondag?. Als gast dacht ik het niet. Ik had de indruk dat de keuken overgelaten werd aan een leerling kok met alle gevolgen van dien.De recensies kan ik in ieder geval niet bevestigen op grond van mijn ervaring.
Tortelduifjes .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Donderdagavond heerlijk gegeten via AH actie. Gezellig tafeltje aan het raam. Goede chardonnay en geen karig glas. Echt voor herhaling vatbaar.
complimenten aan de kok maar ook aan het bedienend personeel. We voelden ons echt welkom.
Bedtussenboeken .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij zijn met vier personen wezen eten, met de kaarten van de AH restaurantactie.
Het was erg leuk, lekker en gezellig. De ontvangst was leuk, en spontaan.
Het menu bood voor elk wat wils; de bediening was: goed, vlot en attent.
Wij waren al vaak langs het Oude Raadhuis gereden, maar hadden er nog nooit gegeten. Het terras zag er ook erg gezellig uit.
Wij komen zeker nog eens terug!
CharlesFree .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Alles was lekker en ruim voldoende. Eén van ons vieren wilde iets extra's buiten het menu en daarvoor z.n. bijbetalen. Na overleg kon dat.
De gelegenheid was duidelijk startende: nieuwe medewerkers, richting-aanduiding v.d. toilet was er nog niet.Dt heeft onze avond niet echt gestoord.
Vriendelijke leiding, die uitleg gaf.

Kortom een prettige avond.
Didi B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We hebben hier gisteren met z'n drieën heerlijk gegeten. De ontvangst was heel vriendelijk. Het was prima weer om buiten te eten, maar we hebben ook wel even binnen gekeken. Het ziet er heel sfeervol en zeer verzorgd uit. We wilden kennis maken met het restaurant en de AH-actie was daar een mooie gelegenheid voor. Hiervoor was een 3 gangenmenu samengesteld met voor ieder voldoende keus. Zelf had ik de gemarineerde zalm vooraf en daarna de entrecote, gevolgd door de koffie panna cotta. Het smaakte allemaal heerlijk.
123marionvannes .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Wat n goed idee om daar te eten, in het gezelschap van een goede vriendin heeft de bediening ervoor gezorgd dat we een heerlijk avondje uit waren. Het is daar echt heel gezellig en je krijgt kwalitatief goed eten. Het eten ziet er kleurrijk uit en de smaak voortreffelijk. Zeker een geweldig idee om hier vaker terug te komen! In deze hectische tijd zo net na de vakantie is het een geweldige restaurant om een avondje te vertoeven. Uitkijk op de polder zorgt ervoor dat het na een drukke werkdag je hoofd leeg maakt. kortom, heerlijk eten fijne bediening goed gezelschap in een prachtig restaurant. Ik kom snel weer terug! Hartelijk bedankt voor de fijne avond