Het Oude Raadhuis

Wakkerendijk 30 3755 DC Eemnes Nederland Kaart

Over het restaurant Het Oude Raadhuis

Overgave en creativiteit

Het oude raadhuis van Eemnes heeft in al die jaren aan statigheid nog niets verloren. Het restaurant dat er nu in is gevestigd heeft zich dan ook vernoemd naar dit waardige pand. De keuken is het stevige fundament, de chef kookt met overgave en creativiteit. Van een snelle hap aan de bar tot aan een uitgebreide lunch of diner, alles wordt met evenveel zorg klaargemaakt. Een groot aantal speciale wijnen worden ook per glas geschonken. Voor een avond vol variatie.

Meer informatie over restaurant Het Oude Raadhuis

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Het Oude Raadhuis

Ralph D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Even uit eten zonder de kinderen en laat dan meteen gezegd: Het Oude Raadhuis leent zich niet goed voor eten mét (kleine) kinderen. Statig aangekleed oud herenhuis, met houten vloeren en authentieke inrichting, waardoor het karakter behouden is. Erg sfeervol en warm.

Leuke variatie aan gerechten op de kaart, aantrekkelijke uitbreiding op klassieke borden. Fantasierijke combinaties en alles zeer goed op smaak en doordacht. De prijs ligt in lijn met hetgeen je zou verwachten en ligt wellicht iets hoger dan gemiddeld. Dat is het ook waard!
Siebe V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Hherlijke lunch op een mooi terras. Komen hier vaker en altijd goed. De salade met ossenhaas is een aanrader. Fijn adres.
Els E.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten, leuke en verrassende gerechten met mooie opmaak. Gezellige ambiance, prijs/kwaliteit is prima in orde. Aanrader!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk restaurant waar wij de afgelopen maanden meerdere keren zijn geweest. Kaart wisselt regelmatig, fijne bediening en relaxte sfeer. Alle keren hebben wij lang getafeld en was het eten zeer goed. Een opmerking over een gerecht wordt direct goed opgepakt. Erg leuke locatie met (gratis) parkeerplaatsen.
Johannes L.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Zeer goede smaak. Alleen waren de hoofdgerechten alleen te klein om als maaltijd te dienen. Dus volgende keer 3 gangen menu nemen.
jlv2007 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Op,een stralende vrijdag morgen met de dauw bevroren op de takken in het Oude Raadhuis aan de vormalige haven. Sprookjesachtig en als edelen verwelkomt in deze mooie ambiance door een uiters vriendelijke jonge dame.
Wij waren stipt met het openen als eerste binnen maar de ruimte was reeds gezellig, warm en welkom.
En ook na het horen dat we met de ah iens actie mee deden bleef het een warm welkom.
De kaart bood veel keuze en de tijd tussen de gangen was precies goed. De smaak en de uitvoering van de gerechten waren van hoge kwaliteit. Het 3 gangen diner (om lunchtijd) was voldoende vullend. Zeker de moeite waard om nog eens te komen en aan vrienden aan te bevelen.
F.vanderveen V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Ontvangst was keurig en vriendelijk. Ook de bediening was vriendelijk. Voor het eerst hier via de AH-actie. Prima lunch genoten. Lekkere gerechten. Prettige ambiance.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten met AH actie.goede sérvice .Presentatie en smaak van de gerechten was uitstekend. Ook de gekozen wijn, amis uit PUGLIA was een succes. We zijn zeker van plan nog eens terug te komen.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Warme lunch. Eten prachtig opgemaakt en heerlijk van smaak. Leuke en prettige ambiance. En een jonge, informeel vriendelijke klantgerichte gastvrouw die de eigenaresse bleek te zijn. Geef ons meer van zulke jonge ondernemers! We komen hier zeker terug.
Netty D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten. MooI opgemaakte borden, prettige uitleg van gerechten, heel vriendelijke ontvangst, bediening EN afscheid! We konden kiezen uit verschillende voor-, hoofd- en nagerechten. Gekozen voor verrukkelijke garnalenkroketjes, knapperige eend en een dessert met gember. We hebben genoten en komen graag terug!
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We hebben genoten van een heerlijke lunch!
Ieder gerechtje zag er als een schilderijtje uit!
10 met een griffel voor de kok .
J.P. P.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Niets dan lof. Uitstekende gerechten. Goede sfeer. Mooie historische locatie met vlak om de hoek ook fraaie historische pandjes om voor of na het diner/lunch even te bekijken. We bevelen het Oude Raadhuis te Eemnes zeker bij familie en vrienden aan.
helen vlietman V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Prima, sfeervol restaurant. Ik kreeg, op verzoek alles glutenvrij. De opmaak van de gerechten zag er zeer feestelijk uit. Kortom een prima en gezellige avond. Zeker om nog eens heen te gaan.
Emma S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Via de AH restaurantactie gereserveerd met zijn tweeën. Het restaurant bevindt zich in een monumentaal pand en is mooi aangekleed. Erg gezellig dat de open haard binnen aanstond. Hoewel we wat kortaf welkom geheten werden was de rest van de bediening erg vriendelijk. We mochten kiezen van een wat kleinere AH kaart. Vooraf namen we de half rauwe tonijn; deze was prima maar niet vers. Als hoofd de rib eye (die was erg goed!) en saté van kippendijen welke leuk geserveerd werden in een papadum. Na de crème brulee en chocolademousse; lekker. Al met al lekker gegeten in een gezellig restaurant (wit tafellinnen zou het afmaken), en dat voor een leuke prijs.
Anne A.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Hier gegeten met de AH restaurant actie. Ze hadden een speciaal AH menu maar nog steeds voldoende keuze. Bediening is zeer vriendelijk. Eten was prima en ik kom graag nog eens terug om de rest van de kaart te proeven.
Leny V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Top bediening top eten mooi restaurant en genoeg parkeer mogelijkheden.
we zouden het zeker andere adviseren voor te gaan uiteten met familie of vrienden.
het heeft een warme sfeer .
sandra1k .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We reserveerden via de AH-restaurant aktie, prima ontvangst in sfeervolle kerst aankleding van restaurant. Goede keuze uit AH menukaart. Gerechten mooi opgemaakt op borden en prima van smaak. Prijs/kwaliteit van AH menu heel goed. Menu is ook normale prijs zeker waard.
Franciska W.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Na het lezen van alle goede recensies werden wij nieuwsgierig naar dit restaurant met nieuwe eigenaar. En wij werden aangenaam verrast! Ontvangst was vriendelijk, op ons verzoek konden we naar een rustiger tafeltje verhuizen omdat wij bij een drukke groep zaten. Olijfjes op tafel, daarna heerlijk brood met een soort aïoli en tapenade. Wij kozen de Sauvignon Blanc, deze vonden wij iets te vlak van smaak. Daarna een glaasje huiswijn, Verdejo, die wij iets meer smaak vonden hebben. Het voorgerecht, de coquilles, was heerlijk op smaak, krokant aan de buitenkant en zacht van binnen. Hoofdgerecht gegrilde tonijn met gewokte groente, heerlijk rauw van binnen, zoals we gevraagd hadden. Alles prima op smaak. De tonijn was niet te vissig en van echt goede kwaliteit. Nagerecht chocolade mousse met Baileys en wat krokante bolletjes werd geserveerd in een wijnglas, zeer smakelijk. De timing tussen de maaltijden was prima en de bediening zeer attent. Kleine tips: even in de jassen worden geholpen ipv de jassen aangeven zou zeker welkom zijn. En tafelkleden zouden de finishing touch kunnen zijn ipv kale houten tafels. De stoelen zitten prima overigens! Een echte aanrader om eens te gaan eten en we komen zeker nog een keer terug.
wim R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij werden vriendelijk ontvangen,de jassen werden aangepakt ,die ze aan het einde ook weer zonder hulp konden vinden.
Vriendelijke en attente bediening ,het eten was goed verzorgt en lekker.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Embeeee .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het Oude Raadhuis was voor ons een positieve verrassing met royale keus in een driegangen formule met uiteenlopende voor-, hoofd- en nagerechten. In deze tijd van het jaar ook diverse soorten wild. Wij kozen carpaccio, vegetarische bospaddenstoelen soep en tonijn met wakame en sesam vooraf, mooi opgediend en stuk voor stuk heerlijk van smaak. De sommelier verzorgde een bijpassende wijn, top! Daarna ribeye, Indonesische kippendijen sate, vegetarische portobello met oa. schorseneren (dat eet je thuis nooit) en gebakken kabeljauw, ook weer met bijpassende wijn. Tja, gewoon erg goed. Crème brûlee en choclademousse toe waren goed, maar voor ons iets teveel. Sfeervolle inichting met open haardvuur, vriendelijke ontvangst, onze jassen keurig aangenomen, bijzonder attente bediening, direct brood met tapenade en flessen water op tafel, die zonder vragen telkens werden aangevuld. Dit restaurant ligt voor ons een tikkie uit de route, maar wij rijden er beslist nog eens voor om!