Het Oude Raadhuis

Wakkerendijk 30 3755 DC Eemnes Nederland Kaart

Over het restaurant Het Oude Raadhuis

Overgave en creativiteit

Het oude raadhuis van Eemnes heeft in al die jaren aan statigheid nog niets verloren. Het restaurant dat er nu in is gevestigd heeft zich dan ook vernoemd naar dit waardige pand. De keuken is het stevige fundament, de chef kookt met overgave en creativiteit. Van een snelle hap aan de bar tot aan een uitgebreide lunch of diner, alles wordt met evenveel zorg klaargemaakt. Een groot aantal speciale wijnen worden ook per glas geschonken. Voor een avond vol variatie.

Meer informatie over restaurant Het Oude Raadhuis

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten met AH actie.goede sérvice .Presentatie en smaak van de gerechten was uitstekend. Ook de gekozen wijn, amis uit PUGLIA was een succes. We zijn zeker van plan nog eens terug te komen.
Netty D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten. MooI opgemaakte borden, prettige uitleg van gerechten, heel vriendelijke ontvangst, bediening EN afscheid! We konden kiezen uit verschillende voor-, hoofd- en nagerechten. Gekozen voor verrukkelijke garnalenkroketjes, knapperige eend en een dessert met gember. We hebben genoten en komen graag terug!
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We hebben genoten van een heerlijke lunch!
Ieder gerechtje zag er als een schilderijtje uit!
10 met een griffel voor de kok .
J.P. P.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Niets dan lof. Uitstekende gerechten. Goede sfeer. Mooie historische locatie met vlak om de hoek ook fraaie historische pandjes om voor of na het diner/lunch even te bekijken. We bevelen het Oude Raadhuis te Eemnes zeker bij familie en vrienden aan.
helenvlietman .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Prima, sfeervol restaurant. Ik kreeg, op verzoek alles glutenvrij. De opmaak van de gerechten zag er zeer feestelijk uit. Kortom een prima en gezellige avond. Zeker om nog eens heen te gaan.
Anne A.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Hier gegeten met de AH restaurant actie. Ze hadden een speciaal AH menu maar nog steeds voldoende keuze. Bediening is zeer vriendelijk. Eten was prima en ik kom graag nog eens terug om de rest van de kaart te proeven.
Leny V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Top bediening top eten mooi restaurant en genoeg parkeer mogelijkheden.
we zouden het zeker andere adviseren voor te gaan uiteten met familie of vrienden.
het heeft een warme sfeer .
sandra1k .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We reserveerden via de AH-restaurant aktie, prima ontvangst in sfeervolle kerst aankleding van restaurant. Goede keuze uit AH menukaart. Gerechten mooi opgemaakt op borden en prima van smaak. Prijs/kwaliteit van AH menu heel goed. Menu is ook normale prijs zeker waard.
Franciska W.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Na het lezen van alle goede recensies werden wij nieuwsgierig naar dit restaurant met nieuwe eigenaar. En wij werden aangenaam verrast! Ontvangst was vriendelijk, op ons verzoek konden we naar een rustiger tafeltje verhuizen omdat wij bij een drukke groep zaten. Olijfjes op tafel, daarna heerlijk brood met een soort aïoli en tapenade. Wij kozen de Sauvignon Blanc, deze vonden wij iets te vlak van smaak. Daarna een glaasje huiswijn, Verdejo, die wij iets meer smaak vonden hebben. Het voorgerecht, de coquilles, was heerlijk op smaak, krokant aan de buitenkant en zacht van binnen. Hoofdgerecht gegrilde tonijn met gewokte groente, heerlijk rauw van binnen, zoals we gevraagd hadden. Alles prima op smaak. De tonijn was niet te vissig en van echt goede kwaliteit. Nagerecht chocolade mousse met Baileys en wat krokante bolletjes werd geserveerd in een wijnglas, zeer smakelijk. De timing tussen de maaltijden was prima en de bediening zeer attent. Kleine tips: even in de jassen worden geholpen ipv de jassen aangeven zou zeker welkom zijn. En tafelkleden zouden de finishing touch kunnen zijn ipv kale houten tafels. De stoelen zitten prima overigens! Een echte aanrader om eens te gaan eten en we komen zeker nog een keer terug.
wim R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij werden vriendelijk ontvangen,de jassen werden aangepakt ,die ze aan het einde ook weer zonder hulp konden vinden.
Vriendelijke en attente bediening ,het eten was goed verzorgt en lekker.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Embeeee .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het Oude Raadhuis was voor ons een positieve verrassing met royale keus in een driegangen formule met uiteenlopende voor-, hoofd- en nagerechten. In deze tijd van het jaar ook diverse soorten wild. Wij kozen carpaccio, vegetarische bospaddenstoelen soep en tonijn met wakame en sesam vooraf, mooi opgediend en stuk voor stuk heerlijk van smaak. De sommelier verzorgde een bijpassende wijn, top! Daarna ribeye, Indonesische kippendijen sate, vegetarische portobello met oa. schorseneren (dat eet je thuis nooit) en gebakken kabeljauw, ook weer met bijpassende wijn. Tja, gewoon erg goed. Crème brûlee en choclademousse toe waren goed, maar voor ons iets teveel. Sfeervolle inichting met open haardvuur, vriendelijke ontvangst, onze jassen keurig aangenomen, bijzonder attente bediening, direct brood met tapenade en flessen water op tafel, die zonder vragen telkens werden aangevuld. Dit restaurant ligt voor ons een tikkie uit de route, maar wij rijden er beslist nog eens voor om!
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prima zaak voor zowel de vegetariër als de niet-vegetariër. Mooi sfeervol historisch oud pand. Gegeten vega bospaddestoelensoep/portobello/soes met advocaat niet vega tonijn/ribeye/creme brulee. Naast de kaart is er nog een aantrekkelijk menu van de chef 3 gangen €32,50.
Robin S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We werden vriendelijk ontvangen in een knusse sfeervolle ruimte. Omdat we via de AH kregen we een iets beperktere menukaart, maar daar mochten we met een kleine bijbetaling van afwijken. Uiteindelijk heerlijk gegeten en een hele leuke avond gehad. Ik zou dit restaurant aan iedereen aanraden die lekker wilt eten in een gezellige en vooral sfeervolle omgeving.
Waltraud B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We werden heel vriendelijk door twee enthousiaste dames ontvangen en hebben heel lekker gegeten.
De ambiance is gezellig.
We konden met de AH-actie kiezen uit 3 voor-, hoofd- en nagerechten. Alles was erg smakelijk.
We kunnen dit restaurant iedereen aanbevelen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Op een herfstachtige zondagmiddag zijn we hier met 4 personen heerlijk verwend met voortreffelijke gerechten. Mooie carpaccio, geweldige tonijn, prachtige kabeljauwfilet en overheerlijk dessert. Alle mooi in balans en mooi opgemaakte borden. De prettig geprijsde Guillaume Chardonnay uit Frankrijk was uitstekend. Samen met de uiterst vriendelijke bediening een gezellig middagje uit.
famosa .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We hadden vooraf de carpaccio die lekker was. Als hoofdgerecht hadden we de kalfsentrecote. deze vond ik taai en er zat een randje zeen aan. Ik had niet het idee dat het vlees van een kalf was, mijn ervaring met kalf vlees is dat het altijd zeer mals is en dat was deze "kalfsentrecote zeker niet. Jammer.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Hoofdgerechten vielen tegen. Borden waren warmer dan het vlees. Eendenborst filet was te droog, parelhoenfilet werd geserveerd met pootje (ondanks bevestiging van personeel dat dit zonder bot was). Na kenbaar gemaakt dat we niet heel tevreden waren merkte we dat ook in de bediening. Geen dankwoord voor komst of gedag gezegd bij vertrek uit de het restaurant. Een tegenvaller, daar wij bij de vorige uitbater het eten en de service altijd zeer goed was. Jammer!
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Een sfeer volle locatie, lekker gegeten. Met de AH actie heb je een beperkte keuze, maar waar je uit kan kiezen is top.
natasja V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Doordat het een A.H. menu was is de prijs redelijk anders was het wel duur. Ontvangst zeer goed, bediening heel vriendelijk.
Juul P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Zeer goede sfeer, gezellig restaurant en perfecte service. Het eten zag er mooi uit en verder prima, niet geweldig, zalm vooraf was goed, zacht en mals, maar dat is op zich logisch voor gerookte zalm. De Kalfs entrecote smaakte heerlijk, maar was niet mals. Daar kan de kok op zich niets aan doen, denk ik. Als dessert de Cheesecake. Limoenyoghurt ijs erbij was heerlijk, evenals de crunch die erbij was. De Cheesecake zelf was nogal plakkerig, dus maar meteen koffie erbij genomen. De koffie was overigens top. Al met al een goede drie gangen maaltijd voor 32,50. Volgende keer gewoon vis nemen. De aardige en goede bediening en de sfeer zijn het alleen al waard om erheen te gaan.