Het Oude Raadhuis

Dorpsstraat 22 4661 HP Halsteren Nederland Kaart

Over restaurant Het Oude Raadhuis

Smaakexplosies in een oud gemeentehuis

Zoals de naam al doet vermoeden is dit restaurant gevestigd in het oude gemeentehuis van Halsteren. Het pand is volledig hersteld naar de oude glorie. Geniet hier van gerechten gebaseerd op de Franse en Nederlandse keuken. Laat je verwennen door het vriendelijke bedienende personeel. Samen zorgen zij er voor dat je een ontspannen avond tegemoet gaat, in een sfeervolle ambiance.

Meer informatie over restaurant Het Oude Raadhuis

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 21:00

Bert C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
famvdzwart .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lekker gegeten, maar de keuze is beperkt. Goede bediening, snel en heel vriendelijk.
Was wat rumoerig.
Was leuk om ook eens wat andere gerechten te proberen, was niet duur.
Gerda R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
cognaq besteld, in de fles zat maar een bodempje, geen andere fles meer maar wel 8,00 euro gerekend, dat was als afsluiting niet horecawaardig , verder alles prima.
Moniquecjv .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Vlotte bediening, leuke menukaart. Zeker een aanrader voor Halsteren.
Gerechten worden leuk gepresenteerd. Goede ambiance.
Ellen-thielen .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
in een woord; fantastisch! Communicatie tussen keuken en bedienend personeel was ook zeer goed. ik heb met alle plezier en een gerust hart genoten van de avond, ondanks mijn allergie.
Margakunst .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Wat ik prima vond: voor de mensen met een restaurant-spaarkaart van AH was geen aparte kaart!
Ltempelaars .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het nieuwe concept met een keuze uit "Wereldz" gerechten is ons erg goed bevallen. Mijn man koos voor Indonesië en ik voor de Chefs tip. Beide menu's en de voorgestelde wijnen hebben ons prima gesmaakt. Aangevuld met een uiterst vriendelijke bediening hebben we een goede reden om terug te gaan.
Lia N.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
We hebben super lekker gegeten, prijs was goed icm bonnen van AH. leuk dat we konden kiezen van het nieuwe menu, concept zoals ze die nu aanbieden.zeer gevarieerd menu
Elsje1963 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Waren 4 dames op leeftijd slecht ter been wilde ze boven laten zitten.
Werden beneden in hoekje geplaatst, het eten viel erg tegen en de prijs ook.
KimenKian H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk samen gegeten bij Wereldz (oude raadhuis) eten was heerlijk en bediening en ambiance waren prima !
Hier gaan we zeker nog terug komen!!
J.c.baaij .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Mijn broer en ik hebben gebruik gemaakt van de zegeltjesactie van AH.
We hadden voor een verschillend voorgerecht gekozen (die erg lekker waren!) en we kozen allebei voor de hertenrugfilet. Die was gewoon perfect! De combinatie met rode kool en rauwe blaadjes witlof was uitstekend.
Aan het eind van de maaltijd kwam de kok informeren of het diner ons was bevallen. Ja, dus.
Het enige minpuntje is dat er geen uitleg werd gegeven over de kaasjes die we als dessert hadden gekozen. Ze smaakten prima, maar ik ben altijd nieuwsgierig wat voor kaas het was!
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Een gezellige ambiance en een prima keuken. Het restaurant kan echter beduidend winnen aan sfeer wanneer de (plafond) verlichting niet uit peertjes zou bestaan maar uit (kleine)kroonluchters, wanneer de ramen voorzien zouden zijn van "warme" gordijnstroken en wanneer er wat kunst aan de muren wordt aangebracht, dan wel enkele nostalgische foto's uit de archieven van Halsteren.
Corne V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Bij aankomst verrassing omdat kaart/concept volledig was veranderd. Nieuw concept is drie gangen kiezen uit een "land/regio vd wereld" of mix & match tussen de landen/regio's. Op zich aardig idee, hoewel op dit moment de keuze hierdoor wel beperkt is.
Wij kwamen voor AH actie, en hierbij hoorde dus 3 gangen tegen 35,-- (dus met actie 17,50). Gevraagd naar wijnkaart (bediening keek alsof zij water zagen branden) en kwam terug met fles wit Chardonay (omdat ik gezegd had dat we daar naar zochten). Weet dus niet of dit de huiswijn is, of er nog meerdere keuzes zijn, en bij vraag naar prijs (moest zij wederom weg om dit na te vragen) maar bleek 12,-- te zijn (prima prijs voor ok flesje wijn).
Zelf maar gevraagd om wijnkoeler (om toch wijn enigszins op temperatuur te houden). Ook maar aangegeven of het wellicht niet handig was om mij te vragen hoe ik mijn steak gegaard wilden hebben (dit om problemen te voorkomen). Steak was trouwens prima bereid (na aangegeven te hebben dat ik hem graag "rare" gebakken wilden hebben).
Als dessert een kaasplankje (op zich niets spectaculair, althans ga ik vanuit daar bij het opdienen van kaasplankje een toelichting van 0 was op de type kazen die werden geserveerd).
Al met al was het eten OK, maar heeft de bediening duidelijk nog een lange weg te gaan om een acceptabel niveau te bereiken. Was erg vriendelijk en welwillend, echter ervaring/kennis waren ver te zoeken.
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
het totaal was teleurstellend daar
1. het AH menu was het duurste menu
2. er was geen dessert (kaasplankje), want "de kaas was op"" en er werd geen redelijk alternatief aangeboden; alleen de botte mededeling 'kaas is op '
3. bij hoofdgerecht werd geeen garnituur aangeboden (frites en/of groente), terwijl je kon zien dat dit op andere tafels wel werd geserverd.
geen prijscompensatie, alleen een gratis kopje koffie. cést tout !

hebben in het verleden betere ervaringen met dit restaurant gehad.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Ons bezoek was op de dag dat de nieuwe menukaart was gepresenteerd. Deze is overzichtelijk en ziet er mooi uit. Het AH keuzemenu staat hier ook op, want is het Chef's tripmenu. Keuze uit vlees, vis of groente hoofd- en voorgerechten. En kaas of zoet als nagerecht. Zowel de vleesgerechten (carpaccio als voorgerecht en hertenrugfilet als hoofdgerecht) als de visgerechten (wilde zalm en kabeljouwfilet) bevielen ons erg goed. Als bijgerecht kregen we er frites bij. Daarbij hebben we gekozen voor een bijpassend wijnarrangement. Dat is ons uitstekend bevallen. Alleen de rode wijn bij het hoofdgerecht beviel ons minder, maar die werd zonder problemen vervangen door een andere wijn. Sfeer en bediening zijn ons uitstekend bevallen.
Ons gezelschap bestond uit 4 volwassen.
Ccmvanveen .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Genoten en heerlijk gegeten van de net nieuwe menu-kaart.
Dat was een verrassend etentje!
Verder uitstekend en gemotiveerd personeel wat ook een compliment waard is.
Ga zo door...wij komen zeker terug.
Mvdwerff .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Gereserveerd voor de AH rest actie. Bij binnenkomst ontvangen door de gastheer die ons naar de tafel bracht. Ondanks dat hij alleen in het restaurant liep, complimenten aan hem, iedere tafel kreeg zijn aandacht en we werden allemaal op de juiste volgorde geholpen. Keuze voor de AH kaart viel ons tegen, zeker gezien de prijs, en zijn we voor een normaal 3 gangen menu gegaan, dit uiteraard niet volgens AH condities. Eten was prima, de frietjes hadden overigens wel iets langer in het vet mogen dobberen, waren nogal licht en slap. Wij hadden zalm en diamanthaas, zalig, en door het restaurant eigen gekweekte groenten waren ook zeer lekker bereidt, had iets meer mogen zijn.
Lucien.meeusen .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
lekker gegeten, en prima bediening, prijs-kwaliteit helemaal in orde , wij waren hier helemaal tevreden over,om nog eens over te doen
Martineappel1 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Twee verschillende menu's besteld, alles was prima en de hoeveelheden waren enorm. wat mij betreft een 7,5, maar die keuze kan ik niet maken. De bediening was erg attent.
Helaas was de kaas op, dus een zoet nagerecht. Jammer dat een deel daarvan terug kwam bij de koffie.
J.brandes .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten is zeker niet slecht maar in vergelijking met vorige jaren is het AH-menu wel in prijs gestegen. Voor die prijs heb ik bij andere restaurants wel beter gegeten.