Het Oude Postkantoor

Meer informatie over restaurant Het Oude Postkantoor

Jouw recensie over het restaurant Het Oude Postkantoor

Alexandra W.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Mooie locatie met veel oude postkantoorspullen! De kaart is wat verwarrend, jammer dat 1&2 niet tergelijk mogen, gezien ik 1 niet enkel als voorgerechten zie. Gelukkig was de bediening meedenkend voor de vegetariër bij ons aan tafel. Eten was prima, alleen de gamba's wat droog. Spareribs waren heerlijk, vielen van het bot. Aan het begin weinig aandacht voor ons, dit maakte ze later gelukkig wel goed door wel aanwezig te zijn. Leuke plek om gezellig te tafelen met kleine gerechtjes.
Zikko S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Het eten op zich is in orde, smaakt prima. Wel vond ik de hoeveelheid varkensmedaillons karig voor de prijs. Twee 'blokjes' vlees voor 18 Euro. De beide soorten sate waren weer wel netjes geprijsd gezien de hoeveelheid vlees. We hebben met 4 personen gegeten, waarbij 1 een voorgerecht als hoofdgerecht nam. De frites die we erbij kregen was niet voldoende terwijl wij toch geen enorme eters zijn. Bijbestellen is bijbetalen (staat ook duidelijk op de kaart). Ik vind dat frites, aardappelen, rijst enz voldoende aanwezig hoort te zijn bij een hoofdgerecht zonder bijbetaling. Dit vind ik dus een minpunt op het gebied van service. De schaal frites die we toen kregen was groter dan wat er bij de 3 hoofdgerechten werd gegeven. Als het andersom was geweest hadden we niet bij hoeven bestellen. De aandacht was er ook niet altijd bij de bediening. Toen we frites wilden bijbestellen moest ik naar de bar lopen want wachten tot iemand naar onze tafel keek, duurde te lang. De nagerechten waren in orde. De inrichting is mooi gedaan. Echt alles heeft met post te maken. Zelfs de bordjes op de wc's verwijzen naar postbezorging. Eindconclusie, je kunt hier goed eten maar ik zou er niet speciaal voor omrijden.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Leuk, eten in een oud Postkantoor. De decoratie sluit hier op aan. Bijzonder vriendelijke bediening, ook voor kinderen. Heerlijk t 3 gangen menu voor 25 euro genuttigd. Genoeg keus en goed bereid, zowel vlees als vis waren prima! Zeker een aanrader!
AnneBree .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Bij glas waar spontaan de bodem uit viel kregen we slechte service bij het opruimen en geen excuses, terwijl kleding kleddernat was. Karaf water op tafel was niet mogelijk, moest spa worden. Salade die ik andere keer tijdens een lunch besteld had, was erg weinig salade voor veel geld. Eigenaar kwam buiten naast me ook nog eens de lucht verpesten met zijn sigaret. Geen aanrader.
Franciska W.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2013
Gezellig en oké gegeten. Vriendelijke bediening en een gratis amuse. Ik had de saté van de haas, helaas niet gegrild, wel goed op smaak. Het groentetorentje ernaast vond ik niet lekker. De ovenaardappeltjes in de schil waren oké. De knapperige Vlaamse frieten van mijn partner vond ik lekkerder. Hij had de pittige spareribs gekozen. Veel vlees eraan maar ook helaas niet gegrild. De droge witte wijn was goed koud en op smaak. Al met al waar voor je geld. Beslist niet 'Frans', gewoon een gezellig eetcafé. De ambiance van een voormalig postkantoor is leuk.
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Het oude postkantoor is een gezellige eetcafé, doorgaans goede services en het eten heeft een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar een lekkere maaltijd voor een redelijke prijs.
bennohendriks .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
diverse malen gelunchd en af en toe gedineerd, ruime keuze en erg lekker gegeten, iedere keer weer. personeel ook heel vriendelijk
Rici .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
hadden met een groep gegeten.
bestellen was een chaos.
Veel te lang wachten op de gerechten.
Vraag: soepje vooraf of salade?
doe maar soepje, kreeg salade.
de rest van het eten was matig.