Meer informatie over restaurant Het Oude Politiebureau

Zaterdag en Zondag 16:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Het Oude Politiebureau

Leonie P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heel sfeervol, aardige en deskundige bediening. Ik geef borstvoeding aan een kindje met heel veel allergieën dat ook reageert op de moedermelk, en volg dus een enorm strikt dieet. Ik mocht de lijst met allergenen meegeven en er is buiten de kaart een heerlijke salade gemaakt en dit was helemaal geen probleem. Heel gastvrij. Ik heb ook heel andere ervaringen helaas op dit gebied, maar des te groter de waardering voor de medewerkers van HOP! Kom graag weer terug.
Lo H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Bediening niet zoals het hoort. Personeel met verkeerde bestelling bij verkeerde tafels. Opletten dat je drankjes naar een andere tafel gaan. Lang moeten wachten op de gerechten. Helaas niet zoals gehoopt en verwacht!
FamilievandePol .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Lunchen op zondag, genoten van de lunchplank. Simpel maar goed. Mooie binnentuin in het centrum. Lekkere bieren op de tap/fles en prettige open wijnen. Bediening mag in algemeen wat attenter .
Leuk adres!
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Eerste kerstdag met vriend en familie voor de derde keer hier gegeten. We kregen een mooie grote tafel, die mooi opgedekt was. We hadden een vast menu en begonnen met twee heerlijke amuses.

Als voorgerecht kregen we een carpaccio van coquille. Daarna een bouillon van gerookte eend en als tussengerecht een heerlijke rundertartaar met langoustine. Alle gerechten waren prachtig opgemaakt en allemaal even lekker en bijzonder.

We kregen bijpassende wijnen en de bediening was erg vriendelijk. Martijn en alle andere van het team, bedankt voor de mooie avond!
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gekozen voor menu in de bistro. Voorgerecht was heerlijk. Biefstuk was perfect en een heerlijke toet. Al met al een perfecte avond
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gezellig gegeten in de bistro. Voorgerecht zeer goed, hoofdgerecht de biefstuk was perfect met een mooi en heerlijke toet toe!
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Erg smakeloos eten, bijzonder trage bediening. Zelfs drankjes bezorgen duurde te lang iedere keer. Toetjes leken uit de vriezer te komen, waterig van substantie.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Even een hapje lunchen samen met een vriend op het terras. Ik mocht plaats nemen aan een tafeltje op het terras, helaas geen zon, maar het zat daar prima in de tuin! heerlijk rustig!
Mijn tafelgenoot kwam aan tafel en bestelde een glas witte wijn, de dame in de bediening begon heel goed met een lijstje aan wijnen, maar die was zij al snel kwijt. Zo droog mogelijk zij mijn tafelgenoot, het werd een glas chardonnay, of course.. De kennis was duidelijk meer zichtbaar bij de jongen in de bediening, hij deed goed zijn best! De menu kaart kwam aan tafel, niet echt een toelichting, toen bleek de uitgebreide kaart alleen voor savonds te zijn, gelukkig mochten wij hier gebruik van maken! Het was lekker, goed op smaak en een prima portie! Heerlijk gegeten, service was prima, ik kom snel terug als ik in Ede kom wonen :)
F. D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Vanavond bij Het Oude Politiebureau gegeten. Heerlijk relaxed op het terras. Eten was top, bediening was top en sfeer was top!
René C.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten topper was het
vegetarische voorgerecht. Vriendelijke en attente bediening!

Top dat er met seizoens- en streekgebonden producten wordt gewerkt.
Degustazione B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Smaaksensaties ! Als je echt smaken wil proeven dan is dit restaurant een echte aanrader. Sfeer is ongedwongen en relaxt. Aardige bediening en ze nemen de tijd voor een praatje.
H.H.D. D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Afgelopen zondag hier met 4 personen gegeten.Bij het hoofdgerecht 1 klein schaaltje salade en 1 klein schaaltje aardappeltjes voor 4 personen.Voor 1 persoon zou dit zelfs wellicht te weinig zijn.Jammer want we bestelden direkt bij maar dit kwam te laat.Voor ons een reden om dit restaurant te mijden,jammer want het eten op zich zelf was prima!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wij genieten elke keer weer van het oude politie bureau. Ik denk dat de rating een beetje te lijden heeft onder kritische ervaren proevers. Ik verwacht hierbij een dikke 9. Absoluut het beste restaurant in Ede. Elke keer als ik hier weer een keer geweest ben verbaas ik mij waarom we überhaupt nog weleens ergens anders gaan eten.

Speciaal het wild dit keer weer. Heerlijke hertenbiefstuk/stoof combi. Geweldig.

Service vinden wij erg goed maar we snappen wel dat sommige recensies klagen. Ik heb het idee dat er een aantal hele goede personeelsleden rondlopen aangevuld met wat jongere mensen die echt het vak nog moeten leren.

Wij verheugen ons al weer op 2e kerstdag in HOP. Jaarlijks terugkerend culinair hoogtepunt.
Steven K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
De kwaliteit van de gerechten was goed, maar als je kiest om je te laten verrassen door de keuken, is het toch wat teleurstellend als de verrassing beperkt is tot een keuze uit de (beperkte) kaart van het 'eten voor een vaste prijs' menu.
De zaak is ruim van opzet, maar toch merk je dat een luidruchtige groepje mensen zoveel herrie kan maken dat je je tafelgenoot niet goed kunt verstaan.
Herma G.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Ter ere van een 45 jarige dame werden haar 45 naaste vriendinnen verblijd met een high tea.
Een paar gezellige tafels werden constant verfraaid met anders eerst zoet, daarna sandwiches, vervolgens een kopje soep en en en en.
De aardige bediening anticipeerde handig en enthousiast op al die voordragende en zingende dames.
Super voldaan en tevreden weer naar huis. Klein voordeeltje, op zondag is het gratis parkeren.....
Met recht een aanrader ook voor een evenement(je).
Sanne E.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Afgelopen week in bistro gedeelte gegeten, verrassend genoeg staat er Chili con carne op de kaart! En die was lekker!!! Zeker voor herhaling vatbaar. Service erg gezellig en klaar voor adviezen. Topavond gehad
Nienke112 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Hier toevallig voor de tweede maal gegeten (ik kom uit Den Haag). De eerste maal in de Bistro, maar dit keer in het restaurant.

Het menu begon bij binnenkomst met een amuse van zalm. Heerlijk. Hierna had ik de krabmayonaise. Heel erg lekker, met een gepocheerd eitje en kroepoek van aardappel. Echt o-ver-heerlijk! Het beste gerecht van de avond. Als hoofdgerecht had ik de risotto. Deze was lekker, maar niet erg speciaal. Zo kan ik hem thuis ook maken. Wel lekker wat verse groente. Als nagerecht de sticky toffy pudding. Ook erg lekker, maar net iets teveel. Erg leuk dat je merkt dat de chef op zoek is naar nieuwe technieken en smaken. Dat maakt uit eten gaan net even dat beetje specialer.

Voor een speciale gelegenheid is het restaurant dan ook een goede keus. Wil je gewoon lekker een hapje, zou ik meer ontspannen in de bistro gaan zitten.
Johan C.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Vanavond in het restaurant [Bistro was vanaf half negen gereserveerd] van het Bistro plankjes van 35,-- p/p. De kok stelt dan een selectie samen uit het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Alles werd vooraf gegaan door een amuse. Eigenlijk is de conclusie kort: Alle plankjes bevatten inderdaad een heerlijke mix van de betreffende gerechten-gang. Bijzonder netjes verzorg, heerlijk van smaak en dus veel afwisseling. AANRADER !! Zit in het restaurant was ontspannen en lekkere tafeltjes en stoelen. Fijne aandachtige bediening. Alle vragen en response uitermate vriendelijk en behulpzaam. Top Top Top. Voortgang en timing van de gangen rustig en gedoseerd. 3 uurtjes heerlijk gezeten. Compliment voor keuken en bediening.
VenKo .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
We hebben gegeten in het bistro-gedeelte. Vooraf hadden we zalm met toast. Deze was goed van smaak, maar de toast was een zeer dun stukje gefrituurd brood. Als hoofdgerecht hadden we risotto. Grote hoeveelheid, vrij stevige smaak, waardoor het al snel te veel is. De Parmezaanse kaas overheerste. De cheesecake na afloop was zoals je mag verwachten. De bediening is erg vriendelijk.
Mark G.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
We hebben gegeten in het bistro gedeelte, het eten was heerlijk.

Over de bediening zijn wij niet te spreken. Het was een rustige avond met voldoende personeel. Ondanks dat moesten wij lang wachten tot we geholpen werden. Drankjes en brood duurde erg lang. De bestelde wijn bij het hoofdgerecht werd gebracht toen we de laatste hap van het gerecht namen. Contact tussentijds maken is ons niet gelukt. Ook de bijgerechten werden gebracht toen we het eten bijna op hadden.
Na er wat van gezegd te hebben hadden we pas het gevoel dat er aandacht voor ons als gasten was... We hebben twee drankjes van het huis gekregen voor het ongemak.

Voor ons is het door deze ervaring een restaurant waar wij niet snel weer zouden gaan eten. Erg jammer!