Het Oude Politiebureau

Meer informatie over restaurant Het Oude Politiebureau

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 23:30
Zaterdag en Zondag 16:00 - 23:30

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
René C.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten topper was het
vegetarische voorgerecht. Vriendelijke en attente bediening!

Top dat er met seizoens- en streekgebonden producten wordt gewerkt.
Degustazione B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Smaaksensaties ! Als je echt smaken wil proeven dan is dit restaurant een echte aanrader. Sfeer is ongedwongen en relaxt. Aardige bediening en ze nemen de tijd voor een praatje.
H.H.D. D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Afgelopen zondag hier met 4 personen gegeten.Bij het hoofdgerecht 1 klein schaaltje salade en 1 klein schaaltje aardappeltjes voor 4 personen.Voor 1 persoon zou dit zelfs wellicht te weinig zijn.Jammer want we bestelden direkt bij maar dit kwam te laat.Voor ons een reden om dit restaurant te mijden,jammer want het eten op zich zelf was prima!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wij genieten elke keer weer van het oude politie bureau. Ik denk dat de rating een beetje te lijden heeft onder kritische ervaren proevers. Ik verwacht hierbij een dikke 9. Absoluut het beste restaurant in Ede. Elke keer als ik hier weer een keer geweest ben verbaas ik mij waarom we überhaupt nog weleens ergens anders gaan eten.

Speciaal het wild dit keer weer. Heerlijke hertenbiefstuk/stoof combi. Geweldig.

Service vinden wij erg goed maar we snappen wel dat sommige recensies klagen. Ik heb het idee dat er een aantal hele goede personeelsleden rondlopen aangevuld met wat jongere mensen die echt het vak nog moeten leren.

Wij verheugen ons al weer op 2e kerstdag in HOP. Jaarlijks terugkerend culinair hoogtepunt.
Steven K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
De kwaliteit van de gerechten was goed, maar als je kiest om je te laten verrassen door de keuken, is het toch wat teleurstellend als de verrassing beperkt is tot een keuze uit de (beperkte) kaart van het 'eten voor een vaste prijs' menu.
De zaak is ruim van opzet, maar toch merk je dat een luidruchtige groepje mensen zoveel herrie kan maken dat je je tafelgenoot niet goed kunt verstaan.
Herma G.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Ter ere van een 45 jarige dame werden haar 45 naaste vriendinnen verblijd met een high tea.
Een paar gezellige tafels werden constant verfraaid met anders eerst zoet, daarna sandwiches, vervolgens een kopje soep en en en en.
De aardige bediening anticipeerde handig en enthousiast op al die voordragende en zingende dames.
Super voldaan en tevreden weer naar huis. Klein voordeeltje, op zondag is het gratis parkeren.....
Met recht een aanrader ook voor een evenement(je).
Sanne E.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Afgelopen week in bistro gedeelte gegeten, verrassend genoeg staat er Chili con carne op de kaart! En die was lekker!!! Zeker voor herhaling vatbaar. Service erg gezellig en klaar voor adviezen. Topavond gehad
Nienke112 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Hier toevallig voor de tweede maal gegeten (ik kom uit Den Haag). De eerste maal in de Bistro, maar dit keer in het restaurant.

Het menu begon bij binnenkomst met een amuse van zalm. Heerlijk. Hierna had ik de krabmayonaise. Heel erg lekker, met een gepocheerd eitje en kroepoek van aardappel. Echt o-ver-heerlijk! Het beste gerecht van de avond. Als hoofdgerecht had ik de risotto. Deze was lekker, maar niet erg speciaal. Zo kan ik hem thuis ook maken. Wel lekker wat verse groente. Als nagerecht de sticky toffy pudding. Ook erg lekker, maar net iets teveel. Erg leuk dat je merkt dat de chef op zoek is naar nieuwe technieken en smaken. Dat maakt uit eten gaan net even dat beetje specialer.

Voor een speciale gelegenheid is het restaurant dan ook een goede keus. Wil je gewoon lekker een hapje, zou ik meer ontspannen in de bistro gaan zitten.
Johan C.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Vanavond in het restaurant [Bistro was vanaf half negen gereserveerd] van het Bistro plankjes van 35,-- p/p. De kok stelt dan een selectie samen uit het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Alles werd vooraf gegaan door een amuse. Eigenlijk is de conclusie kort: Alle plankjes bevatten inderdaad een heerlijke mix van de betreffende gerechten-gang. Bijzonder netjes verzorg, heerlijk van smaak en dus veel afwisseling. AANRADER !! Zit in het restaurant was ontspannen en lekkere tafeltjes en stoelen. Fijne aandachtige bediening. Alle vragen en response uitermate vriendelijk en behulpzaam. Top Top Top. Voortgang en timing van de gangen rustig en gedoseerd. 3 uurtjes heerlijk gezeten. Compliment voor keuken en bediening.
VenKo .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
We hebben gegeten in het bistro-gedeelte. Vooraf hadden we zalm met toast. Deze was goed van smaak, maar de toast was een zeer dun stukje gefrituurd brood. Als hoofdgerecht hadden we risotto. Grote hoeveelheid, vrij stevige smaak, waardoor het al snel te veel is. De Parmezaanse kaas overheerste. De cheesecake na afloop was zoals je mag verwachten. De bediening is erg vriendelijk.
Mark G.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
We hebben gegeten in het bistro gedeelte, het eten was heerlijk.

Over de bediening zijn wij niet te spreken. Het was een rustige avond met voldoende personeel. Ondanks dat moesten wij lang wachten tot we geholpen werden. Drankjes en brood duurde erg lang. De bestelde wijn bij het hoofdgerecht werd gebracht toen we de laatste hap van het gerecht namen. Contact tussentijds maken is ons niet gelukt. Ook de bijgerechten werden gebracht toen we het eten bijna op hadden.
Na er wat van gezegd te hebben hadden we pas het gevoel dat er aandacht voor ons als gasten was... We hebben twee drankjes van het huis gekregen voor het ongemak.

Voor ons is het door deze ervaring een restaurant waar wij niet snel weer zouden gaan eten. Erg jammer!
Gem .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
De akoestiek is slecht, dus met een luidruchtige groep naast je ....!!
De kruidenboter was keihard en niet smeerbaar. Vervolgens het voorafje; carpaccio niet bijzonder. Het hoofdgerecht ribeye was goed, echter de bijgerechten niet bijzonder.
Het nagerecht was een lachertje. Een proeverij voor 2 personen. Nou veel servies en weinig toetje: 5 verschillende mini hapjes die ook nog gedeeld moesten worden!!! Eigenlijk paste het totaal op 2 eetlepels.
Verder was de wijn wel goed, maar het water had ook uit de kraan mogen komen. En tot slot bij afrekenen alleen de pinbon ontvangen, zodat eea niet te controleren is. Weinig eten voor erg veel geld.
Michiel M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Op een zondagavond in het Bistro gedeelte gegeten. We hadden hoge verwachtingen omdat het restaurant laatst een Bib Gourmand heeft ontvangen en we dachten dat in de Bistro het eten dan ook wel goed zou zijn. Helaas was de sfeer in beide gedeeltes ver te zoeken, in het restaurant was helemaal niemand, in de bistro slechts een handjevol mensen. Ondanks het de geringe drukte was de bediening slecht te noemen. Weinig (persoonlijke) aandacht en gerechten die in verkeerde volgorde kwamen. Van de opgediende gerechten werden we verder ook niet bijzonder enthousiast. Niet slecht, maar zeker niet wat we er van verwacht hadden. Gezien het feit dat het zo rustig was, lijkt me dat onnodig. Misschien waren onze verwachtingen te hoog, maar we gingen enigszins teleurgesteld weer naar huis.
Mario-Domkoning .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Meerdere keren in zowel de bistro als het restaurant gegeten, ook eens gebruik gemaakt van de traiteurservice met kerst. Wat mij betreft een van de leukere, betaalbare restaurants in Ede-omgeving. Leuke wisselende kaart, mooie locatie, vriendelijk personeel. Ook leuk om een dikke sigaar te roken met een goeie whiskey in een oude commisariskamer boven.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
We hebben gegeten bij het restaurant deel van het Oude Politiebureau. De ontvangst was hartelijk en het restaurant is prettig en ruim ingericht. We kozen voor het 3-gangenmenu waarbij je kunt kiezen uit een aantal geselecteerde gerechten. De buikspek was een bijzonder lekker voorgerecht. De quinoa viel qua smaak wat tegen. Het hoofdgerecht met een drietal bereidingen van hert respectievelijk de rode poon was erg lekker. De aankleding van deze gerechten zou wel wat ruimer en creatiever mogen. De verschillende desserts waren prima. Tussendoor wordt je nog verwend met amuses waarbij vooral de haring met rode biet verrassend en erg smaakvol was. Al met al mooie avond in een leuk restaurant waar we nog eens terug zouden kunnen komen.
Qhadassa .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Tijdens de lunch met kennissen tweemaal soep en twee broodjes besteld. Duurde 3 kwartier voor we ons eten kregen. Broodjes waren prima, maar de soep, en dan met name de hoeveelheid, was erg teleurstellend. Slechts een half kopje. Ook miste er iets van een stokbroodje oid, wat naar mijn idee wel bij een kopje soep hoort. Zeker als je €5,50 voor een (half) kopje betaalt. Toen ik vroeg of er geen brood bijzat, werd mij verteld dat ik, tegen betaling, nog wel een half stokbroodje met kruidenboter kon bestellen. Eten was kwalitatief goed, maar zelf ga ik er niet meer heen.
Canostra .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
De kwaliteit van de keuken is prima. De bediening is wat slordig. Met name de scherpte ontbreekt hier en daar. Te veel aandacht voor " vrienden en bekenden", daardoor moesten we extra lang wachten op bestellingen en gangen.
Annemarije B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Het Oude Politiebureau voor mij een ' oude bekende' van meer dan 10 jaar geleden maar ze hebben nog steeds kwaliteit mbt keuken hoog weten te houden in al die jaren. De bediening is wat slordig, nemen teveel tijd om drankjes te brengen na binnenkomst en ook later in de loop van de avond laten ze her en der wat steekjes vallen. De kaart is interessant, het eten heel smakelijk met als topper het toetje: een samenspel van gekarameliseerde appel en blauwe kaas (ik dacht bleu d' Auvergne.)
mfaber2 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
In 2 jaar drie keer eerder geweest in het restaurant, niet de bistro. Drie keer niet teleurgesteld dus daar zijn we weer voor de vierde keer.
Nog steeds een mooie menukaart. Elke keer wat anders dat vraagt om te proberen. Zowel voor- als hoofdgerechten van prima kwaliteit. De smaakpapillen hadden overwerk. De wijnen die er bij pasten pasten er ook bij. Voor het eten komen we ook een vijfde keer terug. Complimenten aan de keuken voor de aandacht die aan de groenten is besteed, dat is soms een ondergeschoven kindje, hier niet.
Valt er wat te verbeteren?
Zeker en vast. Het is nog steeds gehorig en dan staat er ook nog dreunende muziek op.
Deze keer waren we regelmatig het personeel kwijt, vriendelijk dat wel maar soms niet aanwezig, jammer.
MP-eten P.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
De inrichting en sfeer die het oude politiebureau uitademde beloofde heel wat. De ontvangst ook nog, maar daarna stopte het. De mensen waren binnen en behoefden verder geen aandacht of service, dat leek het credo van het personeel. Spijtig. Het eten was ook niet speciaal, soms wat vet. Jammer dat t de verwachtingenniet kon waarmaken