Het Oude Pakhuis

Molenstraat 4 6701 DM Wageningen Nederland Kaart

Over restaurant Het Oude Pakhuis

Verser dan vers

Welkom bij het Oude Pakhuis in Wageningen. Op deze sfeervolle plek kun je genieten van heerlijke gerechten boordevol verse kruiden en ingrediënten. Alle producten worden stuk voor stuk geselecteerd en uitgekozen op basis van smaak en kwaliteit. Onder een heel bijzonder plafond en op felrode stoelen beleef jij een waanzinnige avond. Het bedienend personeel geeft graag advies en zorgt ervoor dat het jou aan niets ontbreekt!

Meer informatie over restaurant Het Oude Pakhuis

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

Wendy L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
In dit restaurant hebben we een heerlijke avond gehad. Gezellig ingericht, niet te vol, niet te leeg, stoelen die goed zitten, vriendelijke en attente bediening. En dan het eten: De romige soep, opgediend in zo'n heerlijk ouderwets groot bord, smaakte prima. De biefstuk daarna was supermals, en de saus met truffel echt uit de kunst. De (medium) bavette vergde daarentegen nog wel wat kauwen, die zou ik de een volgende keer niet weer nemen. Van de afsluitende koffie had men een feestje gemaakt met allerlei lekkernijen.
Kies dit restaurant als je van vlees houdt, want dat is de hoofdmoot van de gerechten op de kaart en speelt ook de hoofdrol op de borden.
HRGerritsen .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Ontvangst prettig, we konden kiezen welk tafeltje. Prettige sfeer. Als vooraf hadden we een Rundercarpaccio... fantastich! Als hoofdgerecht een nieuwzeelands lam. juiste keuze/advies voor de wijn. Zeker niet te vergeten het nagerecht... heerlijk. alles lag mooi gedecoreerd op het bord. We komen zeker terug!
Jet L.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Een leuke zaak, goede service, heerlijke en mooie gerechten. Mooi vlees en de gaarheid was perfect naar ieders wens! Ook de zalm en tonijn waren heerlijk!
Lientje78 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Prima eten! We waren met 9 personen en alle gerechten waren uitstekend. Een goede prijs kwaliteit verhouding en men hield echt rekening met dieetwensen. Het personeel was echt alert dat deze persoon niets kreeg wat niet binnen het dieet paste. Personeel was ook zeer vriendelijk. We komen zeker nog eens terug!
Ron.gerdsen .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
De gerechten waren mooi opgemaakt en erg smakelijk. De bediening was uitstekend. Er heerst een knusse sfeer, wat wij wel konden waarderen.
Enige nadeel is dat de buitendeur naar binnen toe opengaat en je dan tegen de klapdeuren die daarachter zitten aankomt, dat is niet erg handig.
Hdesmit .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Het eten was daar super lekker.
Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht. De bediening vonden we iets minder, duurde vrij lang voor ze het drinken opnieuw kwamen opnemen.
Restaurant is vrij klein en staat vol met tafels hier moet je wel tegen kunnen. Maar nogmaals het eten is super lekker en maakt eigenlijk alles weer goed.
Flevoland_78 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Voor het theaterbezoek hebben we gegeten bij Het Oude Pakhuis. We hebben hier alleen een hoofd- en nagerecht gegeten. De hoofdgerechten waren eenvoudig, maar voldoende en kwalitatief erg goed. Black Angus was goed klaargemaakt en mooi mals. Als nagerecht onder andere een goed kaasplankje gegeten. De bediening leek iets onderbezet, maar je krijgt hier zeker waar voor je geld.
Timo P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Fijne ambiance, zeer vriendelijke bediening en kwalitatief hoogwaardige gerechten. Ook een mooie prijs-kwaliteitverhouding. Ik kom zeker nog eens terug!
Tacoregensburg .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
ala vooraf hadden we een gemengde tapas. Het frituurhapje was wat simpel aangekleed met een gemengde rucola/ollorosso salade die mij erg bekend vooirkwam. Spiesjes/frituur waren verder prima. als hooofdgerech hadden wij alle vier de black Angus, rood en medium. wel wat weinig groentje meegeleverd. verder is ons erg goed bavallen, met een goede fruitige spaanse rode wijn. voor dessert is de wageningse kei (hazelnoot schuimje) prima te delen met 2p. voor vleeseters is Het Oude Pakhuis een echte aanrader.
GCDD .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
In dit restaurant hebben wij de afgelopen tijd een aantal keren met veel plezier gegeten. En nu dus ook weer.

Mijn tafelgenote koos als voorgerecht de Vittelo Tonato. Die had ik, erg lekker, al een paar keer hier gehad daarom koos ik eens voor wat anders: gerookte eendenborst met truffelsaus. Heerlijk! De Vittelo Tonato viel bij mijn tafelgenote ook, en dat snap ik uit eigen ervaring wel, zeer in de smaak.

Als hoofdgerecht kon ik toch weer niet die geweldige Tournedos Tartufo weerstaan. Zulk een flink stuk mooi mals vlees en zo goed bereid. Mijn mes ging er haast door als een heet mes door de boter. Mijn tafelgenote koos dit keer voor de Smokey Bacon. Zij vond die erg lekker.

Van de desserts, Verfrissend Dessert en Omelet Siberienne, moeten we helaas zeggen dat die wat tegenvielen. In beide gerechten was het ijs te koud waardoor de smaak niet tot zijn recht kwam. Jammer, dat moeten ze met het vakmanschap in keuken toch wel beter kunnen.

De tafelwijn tijdens en de koffie ter afsluiten van dit etentje waren zeker prima en zeer vriendelijke geprijsd.

En ook nog een aanvullend puntje van kritiek. Het stokbrood met kruidenboter kunnen jullie ook beter kunnen. Serveer ik een echt mooie stukje brood met veel smaak, niet zo’n flauw stokbroodje uit de supermarkt, en zorg dat de kruidenboter niet keihard maar smeerbaar is. Dit allemaal past ook in de kwaliteit die we van jullie kennen.

Samenvattend is dit wat mij betreft een van de betere restaurants in Wageningen. De inkoop en de bereiking vertonen in het algemeen een hoge mate van vakmanschap en liefde. Gelet op de kwaliteit van de ingekochte producten en de bereiding daarvan is de prijs/kwaliteitverhouding prima in orde. Ook nu was bediening weer vriendelijk, op een prettige manier beleefd en attent. Wij komen weer heel graag terug.

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Genoten bij het Oude Pakhuis op mijn verjaardag. Samen de de vitello tonato gegeten met stokbrood en kruidenboter erbij. Heerlijk zacht kalfsvlees net zoals hierna het stukje beef van het Wagyu rund, echt een aanrader. De vegetarische verrassing was geweldig volgens mijn tafelgenoot. Verschillende groente als vulling van een courgette.
De wijn was goed geadviseerd en de bediening attent en goed uitleggend.
Maurice E.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Ontvangen met amuse van tomaat+uien
Heerlijke voorafjes (Carpaccio & Geitenkaas salade).
Hoofdgerechten: Zalm m/ kaas-truffel saus en Tournedo's (perfect)
Op dessert de opmerking dat het ijs nog behoorlijk bevroren was.... Vijf minuten gewacht en het begon lekker te smaken.
Met drankjes erbij bijna 100 euro uitgegeven. Best pittig maar de moeite waard.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
We hebben eerlijk gegeten bij Het Oude Pakhuis. Vooraf de Vitello Tonato, smaakte prima. Daarna als hoofdgerecht biefstuk met een port-truffel saus. Biefstuk van een Belgisch rund, een smakelijk, mals stuk vlees. Lekkere fles Merlothuiswijn erbij en koffie toe. Prima restaurant, vooral voor de echte vleesliefhebber een aanrader!
JanObrink .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Weer heerlijk gegeten bij Het Oude Pakhuis. Meestal neemt in ieder geval één van ons hetgeen buiten de kaart wordt aanbevolen. Altijd een toppertje. Dit keer de biefstuk met saus van rode port en truffels. Lekker, met brood erbij. Personeel ook altijd heel vriendelijk. Toetje delen, altijd goed.
Jodie S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
De zalm met kaastruffelsaus was heerlijk. Ook de Angus steak was erg smaakvol. Een aanrader. Ook goede bediening in een fijne sfeer. Ideaal in de combinatie met een een bezoek aan de bioscoop er tegenover.
Fannyensander .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Wij komen al vanaf de opening bij Sasja. De kwaliteit en gastvrijheid blijft overeind. We waren er pas weer, en zoals altijd was alles weer helemaal perfect. Het beste restaurant van Wageningen e.o. wat ons betreft.

Ite S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Vanavond hebben we met z'n vieren in Het Oude Pakhuis een Wagyu entrecote gegeten: hij smolt op je tong. Heerlijk!! Het was een mooie dag dus we hebben gezellig buiten op het terras gezeten. Een mooie afsluiting van de zomer.
JvB .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
We waren met een gemêleerde groep waaronder een aantal Frans en Engels-sprekende gasten plus een persoon met gluten-allergie. Kortom; niet het meest gemakkelijke gezelschap. Echter; de bediening sprak vloeiend engels en wist de gerechten perfect te beschrijven toen dat even nodig was. Met de gluten werd geweldig goed rekening gehouden. Iedereen heeft heerlijk gegeten; we hadden een zeer goed gevulde en smakelijke tapas schotel vooraf. Daarna had ieder een eigen hoofdgerecht; biefstukjes en visgerechten. Alles was even lekker klaargemaakt. Daarnaast waren er de nodige bijgerechten die ook erg in de smaak vielen. Kortom; een absolute aanrader. Ik ga hier zeker nog vaker komen.
Ite S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Ik was bang dat we met de warmte binnen moesten zitten, maar gelukkig konden we buiten eten.We zaten voor het restaurant, gezellig in het straatje bij de bioscoop. We hebben heerlijk gegeten. Ik heb zelf vooraf een super malse Rundercarpaccio gegeten. En ik heb geproefd van de Vitello Tonato, die neem ik de volgende keer. Als hoofdgerecht had ik een gegrilde tonijnsteak, die was precies goed en niet droog. Mijn disgenoten hadden onder ander een Tounedos met truffelsaus, ook erg lekker. Aardige bediening, netje op tijd om te vragen of je nog iets wilt hebben.
Ilja W.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
We hebben meerdere malen in dit restaurant gegeten. We gaan vaak uit eten en bestellen meestal een ander gerecht als we in hetzelfde restaurant komen. Maar niet in dit restaurant. Tournedos Tartufo € 27,50 vinden we zo lekker dat we het al vier keer besteld hebben. Ook de Wageningse kei vinden we onovertroffen. De bediening is attent en heeft voor ons het juiste evenwicht tussen beleefd en informeel. Een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Wij koppelen een bezoek aan dit restaurant aan een bioscoopbezoek aan de overkant in het Heerenstraattheater. Een perfect avondje uit.