Het Oude Gemeentehuis

Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Het Oude Gemeentehuis

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Verrassings menu gegeten met bijpassende wijnen. Gerechten verrassend en heerlijk. Bijpassende wijnen uitstekend. Hoofdgerecht kreeft uitzonderlijk lekker. Neil's (eigenaar Klok) kookt echt op sterren niveau!!
hwb V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Fantastisch restaurant uitstekende bediening ,zeer goed en heerlijk eten !
Erica D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het was onze eerste keer dat wij het oude gemeentehuis bezochten en zeker niet de laatste keer. Een prachtig pand. De bediening was vriendelijk en Keurig. Onze lunch was heerlijk. Een aanrader!
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Erg kleine porties. Met name het hoofdgerecht. Bediening mag beter / professioneler. Past niet bij het segment. Binnen 2 minuten 2 verschillende collega's die vragen of er nog een drankje mag komen. Enz. Veel gezichten aan tafel en met name vaak om een drankje te verkopen. We hebben een leuke avond gehad. Bediening was erg vriendelijk en we hebben heerlijk gegeten
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Mooi pand, met mooie inrichting.
Zeer gastvriendelijke en gezellig personeel, doen er echt alles aan het het de gasten na de zo te maken.
Hadden een vegatarier in ons midden en daar hadden ze buiten de kaart om zeer verrassend en lekker menu voor! Complimenten hoor dat zie je niet vaak!
Heerlijk gegeten met mooie begeleidende wijnen.
Kortom fantastische gezellige avond, bedankt!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Was voor ons de eerste keer. Is ons prima bevallen. Amuse heerlijk en de rest ook. Voor herhaling vatbaar.alleen het parkeren is een probleem,
willemien H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gastvrij onthaal door vriendelijke bediening. De amuse vooraf, pompoensoepje, was om je vingers bij af te likken. Niet zo erg dat het broodje na die tijd kwam. Verrassende combinaties, maar stuk voor stuk heerlijk!
Eimy V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Fijne ambiance, vriendelijke bediening en top kwaliteit gerechten. Het leuke is dat het menu regelmatig wordt
ververst en wordt aangepast aan de seizoenen. Bijvoorbeeld nu was er ree op de kaart.
Dat maakt het erg leuk om regelmatig terug te komen.
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Mooie pand met een prachtige inrichting. Gezellige sfeer met vriendelijke gastvrouwen.
Fantastisch eten met mooie begeleidene wijnen.zeer geslaagde avond, zeee bedankt Team van het oude gemeentehuis!
Fred C.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
prima en gezellig restaurant, maar de lucht verversing als die er al is, is slecht. Het was benauwd en af en toe probeerde het personeel de deur van de ingang open te zetten. dit is jammer er moet beslist iets aan gedaan worden.
AA K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten prima kwaliteit. Wel fors prijzig en dan zeker ook met name de wijn. Alles mag wat minder prijzig zijn.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Neergestreken op het terras na een prachtige wandeltocht in de omgeving en we werden zeer onvriendelijk en arrogant behandeld. Na bestelling van koffie + jus + appeltaart, kwam de koffie en jus best snel, maar de appeltaart moest blijkbaar nog gebakken worden. De gasten die na ons kwamen werden wel direct geholpen en met alle egards behandeld, maar er wordt duidelijk neergekeken op mensen in sportkleding (terwijl ze dan nooit kunnen inschatten wat voor baan/inkomen wij dan hebben). Ze konden de appeltaart houden, we hebben afgerekend en zijn met gierende banden naar huis gereden. Nooit meer zal ik daar iets nuttigen!
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk eten in een fantastische entourage! Zeer gastvrij, men doet zichtbaar moeite om het de gasten naar de zin te maken. Fijn!
Aam .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Wat we niet gewend zijn dat de bon in de keuken was kwijt geraakt met het gevolg te lang moeten wachten . Werd later erg klantgericht en plezierig opgelost met een koffie van het huis. We komen zeker weer snel terug.
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Altijd goed eten bij het Oude Gemeentehuis maar de porties lijken steeds kleiner te worden. Maar waar ik zelf als niet-vegetariër geen rekening mee had gehouden: niks vegetarisch op de kaart en buiten de kaart om clichégerechten als salade geitenkaas en polenta. Ik had last van plaatsvervangende schaamte richting mijn vegetarische gast. Van een restaurant van dit kaliber mag op dit gebied wel meer verwacht worden.
Jordy B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wegens mijn 21e verjaardag heerlijk aangeschoven in Het Oude Gemeentehuis, en na vele voorafgaande verwachtingen werd het een bijzondere avond. Gekozen voor het 4-gangen chefs menu en dat viel perfect in de smaak! De presentatie, smaak suprises en originaliteit van de gerechten in combinatie met de begeleidende wijnen die voorbij kwamen waren perfect in balans. De gastvrijheid van de bediening was op z'n best en ze wisten goed in te spelen op de sfeer in ons gezelschap. Dank voor de perfecte avond en ik kom zeker nog eens langs!
Bacchus67 ..
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Gisteren hier gegeten ivm het 50 jarig huwelijk van mijn schoonouders. Auto kan je gratis parkeren, onderaan de 'dijk'. Wel kleine parkeerplaatsen met korte indraai, maar daar gaat de recensie natuurlijk niet over. Prachtig gebouw geheel gerenoveerd en zeer stijlvool ingericht. Frisse, leuke bediening en we hadden een ronde tafel bij het raam. We hadden gekozen voor een 4 gangen verrassingsmenu, Als starter kregen we een heerlijke amuse van een schuimpje van aspergesoep. Voorgerecht was een prachtig opgemaakte tartaar. Het tussengericht kreeftensoep met langoustine, coquille. Ook weer prachtig opgemaakt en de soep werd erbij geschonken uit een theepot. Hoofdgerecht talbot met, hoe kan het ook anders, asperges van het seizoen. Ook het dessert met vers rood fruit, citroentaartje was heerlijk. De gerechten kwamen in het begin iets te snel door..maar nadat we er wat van gezegd hadden ging het tempo naar beneden....zodat we genoeg tijd hadden om gezellig met elkaar te praten. Prachtig restaurant en vriendeijke bediening. Zou eigenlijk een ster moeten hebben ;-)
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Geweldig eten. Prijs meer dan waard. Zeker de vis die we als voorgerecht hadden was briljant Ook waren ze flexibel over de twee jonge kinderen die we mee hadden. Porties werden op twee borden geserveerd en mooi opgemaakt, zodat zij ook een top avond hadden
ginyo .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Vorige week met een groep van 9 van de lunch genoten. Kraakverse salades en vriendelijke bediening. Mooi gedekte tafel op terras. Wij hadden nog een afspraak erna en wilden allemaal snel koffie en dat kwam ook heel snel, inclusief een smaakvolle chocolade, dankjewel daarvoor!
Hermes5 V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Bij toeval hier terecht gekomen: mooi pand, sfeervol ingericht. Voor diner was nog plaats op terras. Keurige bediening. Voorgerecht carpaccio met truffelmayonaise was zoals het moet zijn, goede kwaliteit en presentatie. Niet gekozen voor het supplement van eendenlever krullen. Andere voorgerecht, steak tartare was erg smakelijk en werd prachtig opgediend in een bot (!). Het hoofdgerecht, ribeye van de BBQ met rodewijnsaus en krokant draadjesvlees viel wat wat tegen: lang niet al het vlees was mals, te weinig rodewijnsaus, krokant draadjesvlees niet kunnen onderscheiden. De presentatie was kunstzinnig: het vlees lag gerangschikt op een echt ribstuk (bot van rund) waaronder een ronde schaal met wat cantarellen, bospaddestoelen, zoete aardappel en wat groente. Prachtig om te zien, maar het geheel viel smaaktechnisch wat tegen. Dessert: citroen en hazelnoot; lekker citroenijs maar wat deed die mierzoete bonbon gevuld met melkchocolade erbij? Miste het hazelnootgedeelte. Het rabarber toetje viel in de smaak maar oogde wat minder.
Samengevat: mooie sfeervolle zaak, veelzijdige menukaart, vriendelijke bediening, maar er valt nog wat te verbeteren aan de kwaliteit die geserveerd wordt, zeker gezien de prijzen die ervoor gevraagd worden!