Het Oude Gemeentehuis

Herenstraat 47 3911 JB Rhenen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Oude Gemeentehuis

Ervaar unieke smaakbelevingen bij restaurant Het Oude Gemeentehuis in het bruisende centrum van Rhenen. Even alle drukte ontvluchten en ontspannen genieten van smakelijke gerechten. Een aanwinst voor Rhenen en omstreken!

Het Oude Gemeentehuis ontvangt je graag voor een gezellige borrel, een uitgebreide lunch of een smaakvol diner. De moderne open keuken biedt je tijdens het diner een selectie van heerlijke een oogstrelende gerechten die bereid worden met dagverse kwaliteitsproducten, en dat proef je!

Ervaar verrassende en inspirerende smaakbelevingen die je altijd bij zullen blijven. Het restaurant staat voor puur, heerlijk en culinair genieten. Met passie voor het vak laat Het Oude Gemeentehuis je kennis maken met de uitmuntende kwaliteiten van de chef-kok en zijn ambitieuze keukenbrigade.

Voor een gezellige borrel ben je bij Het Oude Gemeentehuis beslist aan het goede adres! Naast een verscheidenheid aan prachtige wijnen, inspirerende cocktails en non-alcoholische dranken, is er een divers fingerfood-menu met verschillende gerechtjes die je borrel helemaal compleet maken.

Op een prachtige locatie, culinair genieten van smaakvolle gerechten die je keer op keer verrassen? Restaurant Het Oude Gemeentehuis zorgt voor de ultieme smaakbeleving!

Meer informatie over restaurant Het Oude Gemeentehuis

9,1

Jouw recensie over het restaurant Het Oude Gemeentehuis

P.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst en service. We hebben het verrassingsmenu genomen. Rekening houden met zwangerschap was geen enkel probleem. Het eten was ronduit fantastisch. Prachtige creaties, onverwachte smaak combinaties, goed geportioneerd echt helemaal perfect! We waren laat binnen maar hebben geen enkel moment het gevoel gehad dat we 'weggeken' werden. Kortom een fantastische ervaring, zeker voor herhaling vatbaar.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Fantastisch eten en geweldige bediening! Echt een aanrader.
Ed P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk met vele smaken.
Ruime keuze in gerechten waardoor voor iedereen iets te genieten valt.!
Vriendelijke en goede bediening.
John V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Lekker eten, met een gunstige prijs/kwaliteitsverhouding - lekker gepocheerde tong - curry ijs met advocado wat wel opvalt, maar dat is niet alleen bij het gemeentehuis, of je nu met twee of drie personen bent, je krijg een zelfde portie heerlijke friet.
Marij W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk buiten geluncht buiten op het terras. Mooie gerechten, goede opmaak en heerlijke passende wijnen erbij. De bediening is alert en reageert attent. Zaten onder de oude Acacia en werden steeds bij elke windvlaag verrast door neerdwarrelende geurige bloempjes. Verhoogde de sfeer. Tweede keer hier en we komen terug.
Poekiejuffie .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
We hebben genoten van zeer smaakvolle en creatieve gerechten!! Het was prachtig weer dus hebben we fijn op het gezellige terras kunnen zitten.
C.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Heel erg lekker gegeten. Attente en vriendelijke bediening. Heerlijk koel op het terras gezeten op een snikhete dag. Interieur binnen zag er smaakvol uit. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Kortom, ik kom zeker terug!
Marloes R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Zelf komen wij uit het zuiden van het land maar jaarlijks keren wij terug naar ‘Het oude Gemeentehuis’. De service, het geweldige eten en de mooie aankleding zijn echt top. Een aanrader voor stellen, gezinnen en zakelijke bezoekers.
R.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Heerlijk eten, elke keer weer verrassend hoe de borden worden opgemaakt. Zeer vriendelijke bediening. Zij zien er verzorgd uit. Nog steeds een aanwinst voor Rhenen!
Vincent T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
hartelijke ontvangst , meedenkend over de menu mogelijkheden. 2 voorgerechten die verrukkelijk waren met goede bijpassende wijnen en een feestelijk dessert, Tot slot nog een hartverwarmende verrassing; wát een service!! Héé hartelijk dank en we komen graag terug!
W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Vriendelijke bediening, ongedwongen sfeer.
Gezellige entourage.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Parkeergelegenheid is er voldoende.
Jose P.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Prettig ontvangst, fijne entourage. Mooie kaart met lekkere gerechten, als ook een goede wijnkaart. Bediening was prettig; niet opdringerig, formeel maar niet stijf. Zeer geslaagde avond gehad. Aanrader!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Ik eet hier altijd uitstekend: goede gerechten en goede wijn. Zou graag wat meer keuze willen hebben als je alleen een glas wilt drinken.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Ronduit een top ervaring. Bediening is zeer gedreven en goed opgeleid. Allen wisten wat ze serveerde en dit werd netjes toegelicht.
Grote kennis van de geserveerde wijnen en gerechten.
Kortom; perfect!!
Jant V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Was weer top lieve Gastvrouw bedankt voor de mooie fles wijn Complimenten voor het personeel en de jeuken Telkens weer een verrassing op het bord Klasse
L T.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Heerlijk gezeten en genoten van het 4 gangen surprise menu. Een klein minpuntje voor het vegetarisch menu; het voorgerecht was bijna hetzelfde als de amuse. Dat was jammer. Het tempo van uitserveren menu was perfect!
De bediening erg vriendelijk en leuke frisse uitstraling met de roze blousjes. maar ze mogen nog een hoop leren qua etikette, met name het uitserveren en uithalen van de borden. Daar hebben wij ons verder niet aan gestoord.
We hebben een heerlijke avond gehad en we komen zeker terug!!
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
hebben weer heerlijk gegeten. Zeer goede bediening met vriendelijke personeel. Beslist niet de laatste keer. Mooie entourage.
Annette P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijke plek, heerlijk gegeten en gedronken, prima bediening
Hindrik K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Creatieve gerechten van hoge kwaliteit en smask.
r.weerdestijn .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Vanwege het mooie weer zaten we op het terras, helaas ligt dit terras dicht hij een drukke weg, daardoor erg onrustig. Wel heerlijk gegeten, goede bediening en zeker de moeite waard. Wij komen graag terug!