Het Oude Gemeentehuis

Herenstraat 47 3911 JB Rhenen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Oude Gemeentehuis

Ervaar unieke smaakbelevingen bij restaurant Het Oude Gemeentehuis in het bruisende centrum van Rhenen. Even alle drukte ontvluchten en ontspannen genieten van smakelijke gerechten. Een aanwinst voor Rhenen en omstreken!

Het Oude Gemeentehuis ontvangt je graag voor een gezellige borrel, een uitgebreide lunch of een smaakvol diner. De moderne open keuken biedt je tijdens het diner een selectie van heerlijke een oogstrelende gerechten die bereid worden met dagverse kwaliteitsproducten, en dat proef je!

Ervaar verrassende en inspirerende smaakbelevingen die je altijd bij zullen blijven. Het restaurant staat voor puur, heerlijk en culinair genieten. Met passie voor het vak laat Het Oude Gemeentehuis je kennis maken met de uitmuntende kwaliteiten van de chef-kok en zijn ambitieuze keukenbrigade.

Voor een gezellige borrel ben je bij Het Oude Gemeentehuis beslist aan het goede adres! Naast een verscheidenheid aan prachtige wijnen, inspirerende cocktails en non-alcoholische dranken, is er een divers fingerfood-menu met verschillende gerechtjes die je borrel helemaal compleet maken.

Op een prachtige locatie, culinair genieten van smaakvolle gerechten die je keer op keer verrassen? Restaurant Het Oude Gemeentehuis zorgt voor de ultieme smaakbeleving!

Meer informatie over restaurant Het Oude Gemeentehuis

9,1

Jouw recensie over het restaurant Het Oude Gemeentehuis

Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Voor een gezellig avondje uit gecombineerd met een goede keuken, mooie ambiance en prettige bediening is het zeker een aanrader!
Aart V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Zoals ook de vorige bezoeken weer genoten. De bediening is heel gastvrij. De locatie is mooi, gunstig gelegen en leent zich prima voor zakelijke gesprekken. De gerechten zien er geweldig uit en zijn stuk voor stuk heerlijk.
els C.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Heerlijk eten n zeer persoonlijke bediening
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Aangenaam verrast door zowel de vriendelijkheid van het personeel als door hetgeen werd geserveerd.
Prima kwaliteit. Entourage aangenaam om te verblijven
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Fijne avond met heerlijk eten, hier wordt op hoog niveau gekookt,uiterst vriendelijke bediening van jonge mensen die er duidelijk zin in hebben om het de gasten naar de zin te maken, prijs kwaliteit uitstekend.
Een punt van kritiek, wij zaten redelijk dicht bij de ingang, deur stond regelmatig open omdat de buitendeur niet goed sloot, dat gaf veel tocht, hier zou men echt iets aan moeten doen, verder ga zo door,komen zeker terug in het nieuwe jaar.
robertannet .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Een mooi diner in een mooi versierd restaurant. Er was een ongedwongen sfeer en een vlotte bediening. Door de start met een zeer smakelijke amuse waren onze verwachtingen hoog gespannen en we werden zeker niet teleurgesteld. Alle gerechten waren van een hoog culinair niveau en werden mooi opgemaakt geserveerd met mooie bijpassende wijnen. Voor wie daarvan geen gebruik wenste te maken werd een oplossing gevonden. Hulde aan de chef en zijn brigade. Heerlijk gegeten en een goede bediening.
Een klein minpuntje was de plaats van onze tafel tegenover de deur, die frequent werd gebruikt en slecht werd gesloten. Ook de plaatsing aan een te hoge tafel met te hoge barstoel/-kruk was niet ideaal. Maar we vergeven het de brigade graag. Wij waren ook blij dat we een tafel konden reserveren op 1e Kerstdag.
D V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Toprestaurant! Wat een geweldige smaken, wat een lekkere wijnen en vriendelijk personeel. Enige minpunt: lange wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht.
Chris M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en alhoewel het restaurant helemaal vol zat konden we elkaar toch nog steeds goed verstaan. Een aanrader
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Mijn aanhef graag met mevrouw ipv met de heer voortaan ,mijn man is helaas in aril overleden.
Zijn zeventigste verjaardag hebben wij nog zo fijn in uw restaurant gevierd in februari.
Weer genoten met mijn vriendin uit België gisteren.
wilma V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Een diner bij het oude gemeentehuis is echt een smaakbeleving waar we altijd graag terugkomen.
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
in 1 woord : Geweldig.
Advies : breng de amuse kort na binnenkomst of na het opnemen van de drankjes en niet pas na het opnemen van de gerechten.
In ons geval hadden we de amuse net opgegeten toen het voorgerecht al gebracht werd.
Fons D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Al 6 keer gegeten en 6 keer top.
annejlb .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Dat de eigenaren een sterren verleden hebben zie je en proef je, maar je betaalt er niet voor. Eigenlijk zijn alle gerechten, die overigens vaak wisselen, zeer smaakvol.
Ties M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Werkelijk altijd perfect is een * ster waardig alles vers en op smaak wij gaan ook graag met Gasten naar uw Restaurant, Tafels 12 en 15 staan bij in het vaandel, Groet Ties M
gasten007 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Mijn jarige echtgenoot wilde graag een etentje aan een ronde tafel. Dit was ook de insteek van mij om bij het Oude Gemeentehuis een ronde tafel te reserveren. Bij aankomst kregen wij een tafel in een hoek, ietwat weggedrukt.
Als excuus voerde men aan: Tja, die ronde tafels zijn voor 5 of 6 personen.
Had dit wel prettig gevonden als men dit bij de reservering had aangegeven.
Over het eten : top!
hennykraaijeveld K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Eten was erg lekker,alleen het vlees was niet van goede kwaliteit. Verder was het uitstekend.
William M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heb hier erg lekker gegeten en de bediening is goed. Hier snappen ze hoe de horeca werkt. Ik zou het iedereen aanbevelen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Verrassings menu gegeten met bijpassende wijnen. Gerechten verrassend en heerlijk. Bijpassende wijnen uitstekend. Hoofdgerecht kreeft uitzonderlijk lekker. Neil's (eigenaar Klok) kookt echt op sterren niveau!!
hwb V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Fantastisch restaurant uitstekende bediening ,zeer goed en heerlijk eten !
Erica D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het was onze eerste keer dat wij het oude gemeentehuis bezochten en zeker niet de laatste keer. Een prachtig pand. De bediening was vriendelijk en Keurig. Onze lunch was heerlijk. Een aanrader!