Het Oude Gemeentehuis

Herenstraat 47 3911 JB Rhenen Nederland Kaart

Foto's van gerechten

Over het restaurant Het Oude Gemeentehuis

Ervaar unieke smaakbelevingen bij restaurant Het Oude Gemeentehuis in het bruisende centrum van Rhenen. Even alle drukte ontvluchten en ontspannen genieten van smakelijke gerechten. Een aanwinst voor Rhenen en omstreken!

Het Oude Gemeentehuis ontvangt je graag voor een gezellige borrel, een uitgebreide lunch of een smaakvol diner. De moderne open keuken biedt je tijdens het diner een selectie van heerlijke een oogstrelende gerechten die bereid worden met dagverse kwaliteitsproducten, en dat proef je!

Ervaar verrassende en inspirerende smaakbelevingen die je altijd bij zullen blijven. Het restaurant staat voor puur, heerlijk en culinair genieten. Met passie voor het vak laat Het Oude Gemeentehuis je kennis maken met de uitmuntende kwaliteiten van de chef-kok en zijn ambitieuze keukenbrigade.

Voor een gezellige borrel ben je bij Het Oude Gemeentehuis beslist aan het goede adres! Naast een verscheidenheid aan prachtige wijnen, inspirerende cocktails en non-alcoholische dranken, is er een divers fingerfood-menu met verschillende gerechtjes die je borrel helemaal compleet maken.

Op een prachtige locatie, culinair genieten van smaakvolle gerechten die je keer op keer verrassen? Restaurant Het Oude Gemeentehuis zorgt voor de ultieme smaakbeleving!

Meer informatie over restaurant Het Oude Gemeentehuis

9,1

Jouw recensie over het restaurant Het Oude Gemeentehuis

S. V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Afgelopen vrijdag zijn we hier voor het eerst geweest om te dineren. We waren er met familie en werden er ook echt hartverwarmend onthaald als familie. De bediening was goedlachs en weet wat het betekend voor mensen die uit eten gaan, heerlijk verwennen. Het eten was ook uit de kunst. De keukenbrigade onder leiding van Niels Minkman weet de smaakpapillen ook te laten tintelen. Het is echt een heerlijke avond geweest. Met recht een avond uit!
John V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Wij komen 1x in het kwartaal bij Het oude gemeentehuis eten, is fijn vertoeven en heerlijk eten met mooie combinaties tussen gerechten en wijn, top!
J V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Prima restaurant! Heerlijk gegeten , aardige bediening, gezellig! Sfeervol ,alleen aan hoge tafel vonden we eerst niet zo fijn maar ging prima, we werden netje aangeschoven
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk eten. Mooie kaart en redelijke prijzen. Bediening buitengewoon vriendelijk en geduldig.
Wel een beetje rumoerig. Als je rustig wil zitten eten dan is dan niet echt de goede plek. Wij vonden het geen probleem.
M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Op een woensdag geweest voor een lunch in een wel zeer rustig restaurant. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en voor een prima prijs.
Jant V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Lieve Allemaal Jullie weten ons steeds weer te verrassen Wij voelen ons erg thuis als we binnen komen Dit jaar al 32 X geweest Het is de place to Be Een goede keuken Telkens weer een feest op het bord Een genot om erna te kijken Super En ontzettend lieve bediening Jullie verdienen een dikke tien Tot snel
Jant V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Lieve Janneke en team Is weer helemaal top Een dikke tien voor Jullie Voor de keuken voor jullie hele team Telkens weten jullie ons te verassen met alles Een feest op het bord Jullie vriendelijkheid aan tafel Een dikke 10 dat verdienen jullie
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Zoals wij gewend zijn werden de verwachtingen weer overtroffen. Dank voor het perfecte diner. Wij hebben weer genoten van jullie kwaliteiten.
Gerrie K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Heerlijk geluncht en zeer vriendelijk personeel top
Miranda .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Mijn favoriete restaurant! Kan niet anders zeggen. Zou leuk zijn als ze met een stempelkaart beginnen, die is zo vol.(haha)
Carin M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijk gegeten met een gastvrije bediening
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
We hebben ontzettend lekker gegeten, complimenten voor de kok!
Geweldige locatie en heel vriendelijk personeel.
Hier komen we zeker vaker!
Wybren J.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Gezellig restaurant met goede bediening en fijne sfeer
Tineke O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten in prettige ambiance, heel prettige bediening, mooi pand. Als we dan 1 kanttekening moeten plaatsen, is het de akoestiek iets verbeterd kan worden. Maar we hebben genoten!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Eten op sterren niveau. Prijs kwaliteit is uitstekend. Heerlijke betaalbare wijnen en dito gerechten. Wij namen het verrassingsmenu. Uitzonderlijke combinaties. Verrassend en heerlijk! Het Oude Gemeentehuis is een aanrader.
Gerda M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Een avond vol smaaksensaties en gezelligheid. Je wordt in de watten gelegd. Een aanrader voor een mooie avond ???? Of je nou met zijn tweetjes bent of met de hele familie, dus ook met kleine kinderen.
Wij gaan zeker vaker.
D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Prima restaurant, originele gerechten. Vlotte bediening. Redelijk aan de prijs, maar wel hoger gepositioneerd dan regulier restaurant, dus begrijpelijk.
John N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Bekwaam en vriendelijk personeel, Mooie kaart goede wijnen en heerlijke gerechten!
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Waanzinnig lekker gegeten!! De voor gerechten waren een en al smaak explosies!! We komen zeker weer terug!!
Glen M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Geweldig eten voor een prima prijs. Ook vlotte en correcte bediening. Een echte aanrader!