Het Oude Gemeentehuis

Herenstraat 47 3911 JB Rhenen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Oude Gemeentehuis

Ervaar unieke smaakbelevingen bij restaurant Het Oude Gemeentehuis in het bruisende centrum van Rhenen. Even alle drukte ontvluchten en ontspannen genieten van smakelijke gerechten. Een aanwinst voor Rhenen en omstreken!

Het Oude Gemeentehuis ontvangt je graag voor een gezellige borrel, een uitgebreide lunch of een smaakvol diner. De moderne open keuken biedt je tijdens het diner een selectie van heerlijke een oogstrelende gerechten die bereid worden met dagverse kwaliteitsproducten, en dat proef je!

Ervaar verrassende en inspirerende smaakbelevingen die je altijd bij zullen blijven. Het restaurant staat voor puur, heerlijk en culinair genieten. Met passie voor het vak laat Het Oude Gemeentehuis je kennis maken met de uitmuntende kwaliteiten van de chef-kok en zijn ambitieuze keukenbrigade.

Voor een gezellige borrel ben je bij Het Oude Gemeentehuis beslist aan het goede adres! Naast een verscheidenheid aan prachtige wijnen, inspirerende cocktails en non-alcoholische dranken, is er een divers fingerfood-menu met verschillende gerechtjes die je borrel helemaal compleet maken.

Op een prachtige locatie, culinair genieten van smaakvolle gerechten die je keer op keer verrassen? Restaurant Het Oude Gemeentehuis zorgt voor de ultieme smaakbeleving!

Meer informatie over restaurant Het Oude Gemeentehuis

9,1

Jouw recensie over het restaurant Het Oude Gemeentehuis

Th. L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Op hoog culinair niveau wordt daar gekookt .Helemaal top met mooie eerlijke ingrediënten en dan ook nog eens met een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Ook de bediening is geweldig attent en gezellig. Kortom een feest om in het Oude Gemeentehuis te eten.
Myra L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Genoten van het jubileummenu waar tot ons grote plezier ook de Bisque van kreeft in opgenomen was. Zoals altijd was het eten weer een feestje en zeker nu was de prijs/kwaliteitverhouding meer dan goed!
Rianne R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten met gezellige sfeer.
Petra .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Alles klopt, van de zeer hartelijke ontvangst en vriendelijke bediening tot de smaakvolle gerechten en mooie wijnen. Wij komen hier graag!
chrisje19623 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
De sfeer is goed als je binnen komt. Heel vriendelijke ontvangst. Heerlijk gegeten, elk hapje is een feest van smaken op je tong. Prachtige presentaties van de gerechten. Personeel kan uitstekend vertellen was er wordt geserveerd. Alles wordt in de gaten gehouden, zelfs het water wordt weer ingeschonken als je glas dreigt leeg te raken. We hebben zalig gegeten, hebben ons erg welkom gevoeld. Kortom een hele fijne avond en komen zeker terug, mijn oudste zoon met zijn vrouw en ik met mijn partner.
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Het was fantastisch!
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Maken van het diner een fantastische
Ervaring met aandacht voor detail.
Selia A.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Geslaagde avond,had alle elementen om mij jarig te voelen en dat te vieren met geliefden.Bedankt voor jullie bijdrage,alles klopte...
Tpadg A.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Op de warmste dag in 42 jaar heerlijk gegeten en een zeer vriendelijke, charmante bediening.
Annemiek P.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Hebben heerlijk buiten zitten eten, zag er allemaal erg verzorgd uit en smaakte heerlijk. Zeker een aanrader om naar toe te gaan.
Marina B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
We hebben op het terras gegeten, de ontvangst was uitstekend, erg vriendelijk en voorkomend. Het eten was echt top niveau, iedere gang was heerlijk en zag er heel mooi uit. De wachttijden waren precies goed, voorgerecht kwam redelijk snel, hoofdgerecht duurde iets langer, helemaal goed. We komen zeker nog een keer!
P.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst en service. We hebben het verrassingsmenu genomen. Rekening houden met zwangerschap was geen enkel probleem. Het eten was ronduit fantastisch. Prachtige creaties, onverwachte smaak combinaties, goed geportioneerd echt helemaal perfect! We waren laat binnen maar hebben geen enkel moment het gevoel gehad dat we 'weggeken' werden. Kortom een fantastische ervaring, zeker voor herhaling vatbaar.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Fantastisch eten en geweldige bediening! Echt een aanrader.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Wij hebben genoten van een heerlijke vegetarische maaltijd. Bijzonder mooie gerechtjes en een zeer vriendelijke service.
Ed P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk met vele smaken.
Ruime keuze in gerechten waardoor voor iedereen iets te genieten valt.!
Vriendelijke en goede bediening.
John V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Lekker eten, met een gunstige prijs/kwaliteitsverhouding - lekker gepocheerde tong - curry ijs met advocado wat wel opvalt, maar dat is niet alleen bij het gemeentehuis, of je nu met twee of drie personen bent, je krijg een zelfde portie heerlijke friet.
Marij W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk buiten geluncht buiten op het terras. Mooie gerechten, goede opmaak en heerlijke passende wijnen erbij. De bediening is alert en reageert attent. Zaten onder de oude Acacia en werden steeds bij elke windvlaag verrast door neerdwarrelende geurige bloempjes. Verhoogde de sfeer. Tweede keer hier en we komen terug.
Poekiejuffie .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
We hebben genoten van zeer smaakvolle en creatieve gerechten!! Het was prachtig weer dus hebben we fijn op het gezellige terras kunnen zitten.
C.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Heel erg lekker gegeten. Attente en vriendelijke bediening. Heerlijk koel op het terras gezeten op een snikhete dag. Interieur binnen zag er smaakvol uit. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Kortom, ik kom zeker terug!
Marloes R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Zelf komen wij uit het zuiden van het land maar jaarlijks keren wij terug naar ‘Het oude Gemeentehuis’. De service, het geweldige eten en de mooie aankleding zijn echt top. Een aanrader voor stellen, gezinnen en zakelijke bezoekers.