Het Oud-Rotterdamsch Pannenkoekenhuys

6,3
5,9
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Niet geweest, wel een reservering gedaan. Met een Groupon actie en voor drie personen. Dat betekende 2 bonnen, terwijl 1 bon per reservering de bedoeling is. Maar de juffrouw aan de telefoon zei dat ze dat wel door de vingers wilde zien. Toe ik zei dat het ook niet in de Groupon voorwaarden vermeld stond, werd ze wat bits en werd de verbinding verbroken. Achteraf bleek dat ik op de bewuste avond helemaal niet kan en de bonnen verlopen de 9e december. Geen tijd voor ons meer om er gebruik van te maken. Dus geprobeerd telefonisch te annuleren. Over een paar dagen ettelijke malen teveegeefs gebeld, toen maar gemaild. Kreeg als antwoord dat het mooi was dat we niet kwamen, omdat we na het telefonisch contact ook niet meer welkom waren......
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Leuke ervaring. Heerlijk grote pannenkoeken. Terras met mooi uitzicht over de haven van historisch Delfshaven. Het restaurant zat helemaal vol en binnen 10 minuten onze pannenkoeken. Complimenten aan de keuken en de bediening! Wij komen zeker nog een keer terug!
Evi J.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Na het lezen van de recensies gingen we wat huiverig naar Het Oud-Rotterdamsch pannenkoekenhuys. We maakten gebruik van een amigoamigo bon. Alles is prima verlopen. De pannenkoeken werden redelijk snel opgediend en waren oke, een beetje dik en niet heel rijk aan smaak. Bediening was vriendelijk. Al met al een prima avond gehad.
Jesse V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Na 3 verschillende reserveer pogingen eindelijk kunnen reserveren voor vanavond i.c.m een groupon deal. De inrichting was gezellig en sfeervol, en daar houdt het positieve gedeelte van deze recensie alweer op.

Na binnenkomst werd er gevraagd of wij wat wilden drinken. Dit kregen wij al vrij snel, maar er werd pas 25 minuten later gevraagd of wij al een keuze hadden kunnen maken. Ik bestel een pannekoek met spek en kaas, mijn vriendin eentje met alleen spek. 10 minuten later krijgen wij beide spek en kaas pannekoeken. Die van haar natuurlijk terug naar de keuken, en ik mijn pannekoek super gezellig in mijn eentje opeten omdat ie anders af zou koelen. Zij krijgt 10 minuten later die van haar, nadat ik mijne natuurlijk al op had.
Pannekoeken waren heel normaal, vrij droog en totaal niet speciaal. Ik denk dat iedereen thuis veel betere pannekoeken kan bakken, maar goed.
Een half uur nadat wij beide onze pannekoeken op hadden werd er pas weer gevraagd of wij er nog een zouden willen. We vonden het toen al te lang duren allemaal en hebben maar naar het toetje gevraagd. De keuze was aardbeien of chocolade ijs, met of zonder slagroom. Zij bestelt aardbeien zonder slagroom, ik chocolade met slagroom, en krijg vervolgens aardbeien met slagroom. Hoe moeilijk kan het nou zijn? Wij eten geregeld bij grote restaurants met enorme menukaarten waar alles foutloos verloopt, maar mevrouw kan de pannekoeken en het toetje niet eens onthouden. Ze is zelfs nog voor een tweede keer komen vragen watvoor toetje wij wilden hebben. Echt ongelooflijk dit. Overigens waren onze drankjes al na 10 minuten op en is er op geen enkel moment gevraagd of wij nog iets wilden drinken.

En dan te bedenken dat ik dit eigenlijk wilde reserveren om onze 14 maanden samen te vieren. Makkelijk en verreweg de slechtste ervaring in een restaurant voor ons beiden.
Nooit meer, en sterk afgeraden.

Rotterdammerts .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Te dikke, smakeloze, slecht belegde pannenkoeken, nl met zeer weinig aardbeien, zure, niet goed meegebakken appel en nog een met te veel kaas en te rauwe ui. Jammer.
Peetjeeeee .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Pannenkoeken waren lekker, alhoewel erg weinig spek en bizar veel kaas.
Bediening was slecht. Dame achter de bar had alleen oog voor mannelijke medewerker. Andere dame sprak geen woord NL. Dit is niet erg, maar een lachje kon er ook niet af. Niet voor herhaling vatbaar.....
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het restaurant ziet er bijzonder uitdagend uit op een schitterende locatie, maar dan het eten.
Een zeer vriendelijke serveerster die het absoluut niet kon bijbenen en alles in haar eentje moest doen. Nadat zij boos de trap opliep kwam er tijdelijke hulp van een tweede serveerster die niet echt blij was. Wachten, wachten echt bizar. Wij vroegen naar een pannenkoek met appel en rozijnen, wat verwacht je dan? Dat de appel is meegebakken in de pannenkoek. Wat kregen wij? Een naturel pannenkoek waar een paar schijfjes appel op waren gelegd en een berg rozijnen op waren gestrooid. Als dit de lekkerste pannenkoeken van Rotterdam moeten zijn, wil ik wel eens andere pannenkoeken proeven. Dit was dus een slechte ervaring en de uitbater gaat ons dan ook niet meer zien. Heel triest.
ABou .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Na de recensies gelezen te hebben gingen we een beetje sceptisch op weg naar het pannenkoekenhuis. Maar het viel totaal niet tegen. Wij hadden via ticketveiling een bon voor onbeperkt pannenkoeken eten. We werden netjes en snel geholpen. Op de pannenkoeken hoefden we ook niet lang te wachten. Ze waren goed warm en lekker. Moet er wel bij vertellen dat het zeer rustig was, dus misschien dat het daarom vlot verliep. Het interieur ziet er leuk en modern uit. Al met al goed gegeten daar.
Angeliquepoepie .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Niet aan te raden, pannenkoeken erg droog en erg lang moeten wachten op ons eten
Hebben er 2,5 uur gezeten en 2 pannenkoeken op!
Personeel zeeer onvriendelijk vooral bedrijfsleider kan geen glimlach van af.
Wij komen hier nooit meer terug.

Tip; als je wil af wil vallen ga zeker hier heen, want je krijgt calorieën binnen.
Kannelies .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Ook hier beland met een Groupon aanbieding en veel zin in pannenkoeken. Helaas waren ze niet lekker, waren in naturel-variant smaakloos, dik en droog. Met hartige topping al meer smaak maar nog steeds droog waardoor we de rand echt niet konden eten. De 'aardbeienjam' was gelei met aardbeiensmaak en -kleur, zonder aardbeien. Ze waren wel lekker warm bij het serveren.
De bediening was vlot al moesten we zelf om aandacht vragen en was een glimlach ons niet gegund. Ons verzoek om de deur te sluiten toen het afkoelde vanwege een naderende onweersbui werd met tegenzin ingewilligd.
De zaak is netjes dus waarom niet investeren in smaak service, ook gezien veel andere recensies?
Toch maar weer naar De Big in het Kralingse bos voor smaakvolle pannenkoeken en vriendelijke bediening.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Via Groupon een bezoek gebracht aan dit restaurant. Ontvangst was koel, ondanks dat er beneden genoeg ruimte was werden we naar boven begeleidt. Daar zaten we als groep van 9 alleen boven. Vervolgens hebben we eerst een 20 min gewacht voordat er iemand kwam die de drankjes kwam opnemen. Vervolgens ontvingen we 10 min kater de menukaart. Pannenkoeken besteld, deze waren van goede kwaliteit, behalve die met banaan en ananas. Deze waren bijna niet te vinden op de pannenkoek. Vervolgens duurde het wederom weer erg lang voordat er iemand kwam om drankjes op te nemen. De cheffin kwam langs, maar dan echt langs, zonder te vragen of alles smaakt of dat alles in orde was. Later kwam ze langs en toen we haar vroegen even te komen meldde dat ze zo zou komen, ze vertrok naar boven. Na 15 minuten kwam ze naar beneden al bellend en heeft ze ons de rest van de avond links laten liggen. Zeer ongastvrij en onprofessioneel. Geen plek om terug te gaan.
Sparj00 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Met 4 personen lekker buiten zitten eten. Pannenkoeken waren prima, bediening oké. Er waren aardig wat gasten maar het eten stond tot 2 x toe binnen 35 minuten op tafel. En buiten kun je ook nog eens genieten van het mooie Delfshaven.
Plientje78 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Het restaurant ziet er mooi uit. De pannenkoeken lieten ruim een uur op zich wachten, terwijl we de enige klanten op dat moment wachten. Dat was niet handig met kleine kinderen, waarvoor weinig geregeld was. Toen ik een cola kreeg, terwijl ik light had besteld, werd me gezegd dat light veel slechter was dan gewone cola. De pannenkoeken waren redelijk. Met kaas en spek ontzettend zout.
Lucienne B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Leuk restaurant in oud Delfshaven, jammer dat er een rioollucht in het restaurant hing toen wij er waren.
De naturel pannenkoeken waren prima. De kaas-spek pannenkoeken met strooikaas, vind ik zelf niet super lekker.
Ondanks dat er maar 2 andere klanten waren, duurde het erg lang voordat de pannenkoeken kwamen.
Miste voor de kinderen een kleurplaat met kleurtjes.
De bediening was erg vriendelijk.
Inge E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Gisterenavond hier met een groupon wezen eten. (4 personen) De bediening was zeer vriendelijk. Het restaurant zit op een leuke locatie. Het is makkelijk te bereiken met de metro, (Halte Delfshaven) als het mooi weer is, hebben ze een leuk terras aan het water.
Onze groupon hield in : onbeperkt pannenkoeken eten voor 5 euro p/p. (Pannenkoek met 1 topping) je kan alles bestellen, elke extra topping 0,50 euro. Wij hadden alle vier een andere pannenkoek. Ze smaakte ons best. Heerlijk zelfs. Wij vonden het een aanrader .
Ze zien ons zeker in de zomer terug.
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Lekkere pannenkoeken gegeten, vriendelijke bediening. Het eten kwam niet heel snel, met kinderen is dat een beetje jammer. Verder gezellig dat er weer een leuk pannenkoekenhuis in Delfshaven is.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
We hebben hier gegeten onder de noemer "onbeperkt pannenkoeken eten", echter het betreffende werd geenszins waargemaakt! Het duurde circa een uur voordat de eerste pannenkoek geserveerd werd. We kregen te verstaan dat het restaurant met opstartproblemen kampte, echter daar behoort de klant mijns inziens niet door gedupeerd te worden. Na wederom circa een uur te hebben gewacht, werd de tweede ronde geserveerd: ditmaal was de pannenkoek aan de achterkant zwartgeblakerd en de uitjes als een van de toppings waren eveneens zwartgeblakerd. We hebben als gezin met twee jonge kinderen niet meer gewacht op nog een ronde aangezien het veel te lang duurde en op een gegeven moment alle rek eruit is als kinderen zo lang moeten wachten op hun eten. Kort gezegd, we zijn er in totaal 2 uur en een kwartier geweest om vervolgens slechts 1 pannenkoek te hebben gegeten (de zwartgeblakerde pannenkoek hebben we uiteraard niet meer gegeten). Kort gezegd: geen aanrader dit restaurant!