Het Otterswold

- Bar 10:00 - 23:00

• Mastercard , Pin
Rolladie .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
We waren hier te gast op een familiefeestje. Wat een respect voor deze horecaondernemers! Een buffetje met mini's (soort tapas) met maximale hoeveelheid voor allemaal. Zeer smakelijk en veel gerechten ambachtelijk bereidt. Goede, zeer vriendelijke bediening. We gaan op korte termijn iets van de kaart nuttigen. Jullie verdienen echt een vette pluim!
Hilmaketelapper .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
heerlijk gegeten, voor goede prijs, lekker aan het water, alles goed schoon, enthousiaste bediening, zeer zeker de moeite waard!
Red-devil .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Het ontvangst was erg hartelijk, veel aandacht voor alle gasten.
Zelfs toen we ons fototoestel hadden vergeten werd dit nog na gebracht.
Het eten was erg lekker en compleet met groentes, friet en aardappelen.
Ondanks dat we er met een grote groep kwamen eten kregen we ons eten allemaal tegelijk.
Het restaurant was tijdens ons bezoek erg schoon en erg gezellige entourage.
Dit is zeker aan te bevelen en wij komen er zeker nog een keer terug.