Het Opstapje

Oude Boteringestraat 4 9712 GH Groningen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Het Opstapje

LekkerbekAnouk .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Op een hele natte zondag hier geluncht. Een functionele ontvangst. Broodje van het jaar gekozen, heel smakelijk. Geen opsmuk gewoon een bordje met een vers warm broodje en netjes belegd, niet duur. Broodje breenham, Idefix geloof ik, was prima..had net iets groter gemogen om meer te vullen. Broodje met mozarella was eenvoudig maar royaal belegd. Voldoende bediening waren wat afwezig... maar waarschijnlijk op een rustig moment in de zaak met andere bestellingen ofzo bezig.
Leuk tentje voor een schappelijke lekkere belegde broodjes lunch in hartje centrum
Kbk .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Vandaag een heerlijk broodje Dow Jones gegeten! Echt heerlijk! Een aanrader! Het decor is Frans en zorgt voor een fijne sfeer.
Christoph K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2015
Als vegetariër heb je hier weinig keuze. Bestel je een broodje zonder de zalm kaas of vlees is het maat lastig. Bestel je dan en broodje en laten ze de niet vegetarische dingen achterwegen betaal je helaas gewoon de hoofdprijs. Bediening is niet echt super. En de ananas smoothie smaakt naar passie vrucht ipv ananas. Jammer; geen aanrader.
Rdh18 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Laatst met mijn zus heerlijk gezeten hier, decor is erg mooi en geeft je een rustig gevoel.
De broodjes waren snel en erg lekker.
Bediening was erg vriendelijk en service gericht.
Ook wordt er goed om de hygiëne gedacht.
De prijs is zeker niet aan de dure kant wij vonden het juist aan de goedkope kant.
Al met al een heerlijke lunch en we komen zeker weer!
Mmmjamjam .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2014
Heb hier nu twee keer gelunchd, de bediening is niet erg vlot en het is vrij lang wachten voor een broodje. De broodjes zijn wel erg lekker! En zeker voor een goede prijs! Probeer dan vooral voor de broodjes te gaan die net iets anders zijn dan normaal, want van een bolletje kaas hoef je natuurlijk niks spannends te verwachten. De inrichting vind ik te druk, maar gelukkig kom ik daar niet voor;)
HarTenBoer .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2013
Op de koopzondag even een lunch gedaan bij Het Opstapje. Het interieur is wat kitscherig Frans maar uiteindelijk zit je best aardig. Er is een tijdschriftentafeltje maar de keuze is erg beperkt.
De bediening was snel, vriendelijk en correct. De broodjes waren ruim belegd en goed vers afgebakken.
Zeker een adresje om nog eens een broodje te halen.
Robert .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
Tijdens lunch twee broodjes plus wat drinken besteld. Uiteindelijk is de prijs/kwaliteit verhouding niet helemaal op orde; aan de dure kant.

Het broodje warme beenham viel sterk tegen, zeker voor de prijs van ruim zes euro. De baguette met een meerprijs van 1,50 was een verrassing op de rekening. Idem dito voor de kip madras, die wel wat voller en rijker van smaak was.

De bediening was adequaat, maar was wel wat afwachtend en op momenten zelfs nerveus. Het gestaar van de bediening terwijl we aan het eten waren was een beetje storend.

Decor was donker en een beetje chaotisch te noemen. De zaak nodigt niet direct uit om binnen te komen, omdat je toch het gevoel hebt in een donkere tunnel te kijken.

Al met al zal ik hier niet nog een bezoek aan brengen. Daarvoor is het simpelweg te duur.
Marlinde G.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Sinds ik in Groningen studeer lunch ik regelmatig bij het Opstapje. Vanmiddag heb ik hier een broodje gehaald, de specialiteit Madras. Erg lekker, hoewel in de loop der jaren duidelijk is geworden dat de kwaliteit met het wisselen van de eigenaar omlaag is gegaan. Broodjes worden minder goed belegd en bovendien vallen steeds meer ingrediënten van de specialiteitenbroodjes weg. Wel is de bediening zo aardig om precies te zeggen wat ze op hun broodjes doen zodat je het af en toe ook eens thuis kunt maken. De bediening is langzaam en mag af en toe wat beter letten op de hygiënevoorschriften, maar het feit dat ik keer op keer terug kom voor de toch steeds weer lekkere broodjes zegt genoeg!