Het Oosten

Klaverweide 34-36 1511 XW Oostzaan Nederland Kaart

Over het restaurant Het Oosten

Op reis door China

Hier proef je de liefde voor de traditionele Chinese keuken. Je kunt kiezen uit verschillende menu’s, die bereid zijn naar recepten afkomstig uit diverse Chinese streken. Ook kun je à la carte dineren. Neem er in beide gevallen de tijd voor, want je hebt heel veel keus uit verschillende soorten vis-, vlees- en vegetarische gerechten. De vriendelijke bediening staat je graag te woord als je vragen hebt.

Meer informatie over restaurant Het Oosten

Uitmuntend
9,3
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Ron en Betty T.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Gewoon heel erg lekker eten.
Een prettige restaurant met zeer aardig en correct personeel.
Absolute aanrader !!!!!!!!!!!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Ik ben zelf vegetariër en dat werd keurig aangepast in het menu. Zeker voor herhaling vatbaar
flan1 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Recensie's waren volgens ons overdreven dus zelf maar eens proberen (zelf ben ik niet op Chinees eten)maar dit restaurant heeft mijn stoutste dromen overwonnen het was gewoon geweldig en ben weer Chinees eten te gaan waarderen in een woord geweldig en gaan er zeer zeker weer heen met of zonder a.h. bon
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten van de AH.actie...Zeer vriendelijke medewerkers en een fantastische inrichting, we komen zeker weer terug !!
Arie K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, meerdere menu opties dus zeker voor ieder wat wils. Het hoge niveau van de keuken komt goed tot z'n recht in de gerechten.
Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Aanrader voor lekker en goed eten in een ongedwongen sfeer. Heel goede bediening. We waren aangenaam verrast. Tevens heel veel gratis parkeerruimte voor de deur
john L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Uitstekende keuken, heerlijke gerechten. Personeel werkt soms langs elkaar heen maar is wel zeer vriendelijk. Het Oosten is een aanrader, zeker als je in Oostzaan of in de nabije omgeving woont.
Kim O.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Zeer gastvrij ontvangen, lekker gegeten, goede ambiance, moderne inrichting. Geen typisch Chinees restaurant, maar dat maakt het juist leuk. Een aanrader en wij komen zeker nog een keer terug.
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Niet zo maar en Chinees restaurant, maar een met een STER , moet je gegeten hebben dan ga je nergens anders meer heen als je kwaliteit en vers Chinees food wil eten .
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Dit is een wat ik zou noemen high end chinees restaurant. Niet je traditionele chinees. Eten was echt heel goed en mooi gepresenteerd. 4,5 ster waardig.
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten, het AH menu is uitgebreid en als een proeverij van de verschillende gerechten. Zeer goede keus was de Asian menu. Wij komen hier zeker terug.
Gre B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heel lekker eten, vriendelijk personeel. 4 prima menu's waaruit je kunt kiezen. Mooi opgediend.
Maar ik had niet anders verwacht. Altijd goed en prima kwaliteit.
elsjelaf .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
goed verzorgd en ruime keuze. Hoeveelheid valt beslist niet tegen. Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker eeer terug
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Geweldig wat een goed restaurant met een zeer goede keuken en alles mooi en leuk opgediend door erg vriendelijk personeel.
Ook vriendelijk onvangen door de eigenaar die af en toe een leuk praatje met je maakt.
Dit was nu voor de 2 keer dat we daar zijn geweest en we zullen er nog vaak komen.
Henny en Enny Drost.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
heerlijk gegeten en het personeel en eigenaar waren heel gezellig.
mooi menu voor het geld wat je betaalt.
voor herhaling vatbaar.
rubrest .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Het eten was zeer uitgebreid en van goede kwaliteit. Ontstijgt het niveau van de doorsnee Chinees. Vriendelijke bediening, gezellig inrichting.
W. A.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Na de verbouwing is dit resraurant het niveau van de doorsnee chinees ontstegen. Het restarint ziet er verzorgd en modern uit. Goede stoelen, prettige sfeer. Vriendelije correcte bediening. De gerechten zijn heel lekker. Kennelijk een goede kok in huis. Ja kan je vrienden hier ongezien mee naar toe nemen. We komen hier met een zekere regelmaat en zullen dat blijven doen.
Jaap En Merel D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Restaurant Het Oosten is een gezellig en net restaurant. Kenny is een voortreffelijke gastheer en het eten is van goede kwaliteit. De smaken zijn gevarieerd en de keuze is ook gevarieerd.
Loan T.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Voor onze begrippen een stevig geprijsde menukaart maar achteraf zeker zijn prijs waard.
Vriendelijke bediening.
Loan