Het Oosten

Klaverweide 34-36 1511 XW Oostzaan Nederland Kaart

Over het restaurant Het Oosten

Op reis door China

Hier proef je de liefde voor de traditionele Chinese keuken. Je kunt kiezen uit verschillende menu’s, die bereid zijn naar recepten afkomstig uit diverse Chinese streken. Ook kun je à la carte dineren. Neem er in beide gevallen de tijd voor, want je hebt heel veel keus uit verschillende soorten vis-, vlees- en vegetarische gerechten. De vriendelijke bediening staat je graag te woord als je vragen hebt.

Meer informatie over restaurant Het Oosten

Uitmuntend
9,5
9,2

Jouw recensie over het restaurant Het Oosten

Cees D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Fantastisch gegeten en je voelt je welkom, op naar de volgende keer!!
Naini S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Vriendelijk personeel en prettige sfeer. Fijn dat er ook vegatarische keuzes zijn, vega kip smaakte goed, lekker gegeten. Ruime portie, hadden nog over en werd netjes ingepakt om mee te nemen. Kregen na het eten ook nog lekkere koekjes en snoepjes
Dieuwerke K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Ik was hier met mijn partner en zoon. We moesten op tijd de deur uit naar het theater. Alles verliep op rolletjes. Het eten was heerlijk. Zeer vriendelijke en gastvrije bediening.
Ruime keuze aan gerechten, zowel à la carte, als ook verschillende menu's. Wij gingen voor een menu. Ik dacht dat ik moest kiezen. Er stonden b.v. 2 voorgerechten (loempia en soep) en 3 hoofdgerechten (garnalen, babi pangang en ossenhaas) vermeld. Maar je krijgt gewoon alles wat op het menu staat, dus heel gevarieerd en lekker.
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima restaurant, vriendelijke mensen, mooi ingericht, goede kwaliteit.
Aangename bediening, konden genieten en werden niet snel weggewerkt.
Top, komen zeker terug.
Elly J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten.. Hele vriendelijke bediening. Wij komen er zeker nog een keer terug.
We konden kiezen uit verschillende menu's. Voorgerecht en hoofdgerecht bestond uit verschillende gerechten.
Alles was heel lekker en heel mooi geserveerd.
Elly
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk eten, gezellige en goede bediening. Zeker een aanrader, en komen graag nog eens terug.
Geen parkeerproblemen , altijd plaats vlak voor het restaurant.
armand L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We waren op zoek naar een goed Chinees restaurant in de buurt en dat hebben we gevonden.. hier komen we zeker terug.
Aardige medewerkers uitstekend eten dat mooi werd opgediend. Alles klopte. Hier komen we zeker terug
flan1 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
In één woord geweldig,en de gastheer en gastvrouw waren zeer attent het eten was van zeer grote klasse en erg smakelijk we komen hier zeer zeker terug (was al het chinees eten maar van deze klasse) ook de kok mag wel eens in het zonnetje gezet worden want een restaurant bestaat voor een groot deel dankzij een kok
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wij komen hier wel vaker, maar nu in het kader van de ah-restaurant actie. Dit was prima geregeld, goede keuzes. En zoals vanouds top kwaliteit.
hdoorens .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
De kwaliteit van de gerechten is top! Heerlijke gevarieerde smaken en de schotels zijn ook nog een lust voor het oog. De bediening heeft de juiste aandacht. Echt een toprestaurant.
Lilian W.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We hebben lekker gegeten, bediening is heel erg vriendelijk en erg oplettend. Mooi en sfeervol restaurant. Kregen twee voorgerechten en drie hoofdgerechten dus keuze genoeg.
jannie W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten ,het eten was goed , niet zo een doorsnee menu maar een wat exclusiever menu als dan bij een andere chinees. Het enigste wat wij niet prettig vonden was dat de luxaflex van de ramen erg dicht waren .
erick.janneke .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten gisteravond samen met mijn vader. Echt is wat anders dan wat je normaal zal kiezen.
En de sfeer en bediening is ook top
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Geweldig ontvangen, heerlijke keuzes, echt voortreffelijk echt een aanrader hele bijzondere gerechten we geven het oosten een 10
Roos M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Op basis van de goede recensies zijn we hier terecht gekomen. Niets teveel gezegd. Vriendelijke gastheer die voor iedereen aandacht heeft en heerlijk eten.
Joflo .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
De gerechten waren goed bereid, en zeer goed op temperatuur. Zeer vriendelijke bediening, absoluut voor herhaling vatbaar!
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Als vanouds heerlijk gegeten ,alles rustig aan geeft je de tijd tussen voor-hoofd en nagerecht .
word regelmatig gevraagd of alles nar wens is .Het menu was ruim voldoend ,we kwamen niets te kort.Op naar de volgende keer. Kenny Top
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
De eigenaar Kenny is een prima gastheer. Neemt de tijd om met elke gast een praatje te maken. Doet dit jaar voor het eerst mee met de AH actie en heeft een uniek concept. Je krijgt de keuze uit 4 complete gangen, waarbij je verrast wordt door de diversiteit aan gerechten. Je komt nu ook eens met andere smaken in aanraking, die je waarschijnlijk zelf nooit zult kiezen. Op deze manier leer je meer van de Kantonese Chinese keuken kennen. Goed concept, voor ons in ieder geval.
Lida B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Speciaal voor de A-H actie allemaal verschillende gerechten. Allemaal erg lekker en mooi opgemaakt. Vriendelijk personeel en gezellige eigenaar
Ron en Betty T.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Gewoon heel erg lekker eten.
Een prettige restaurant met zeer aardig en correct personeel.
Absolute aanrader !!!!!!!!!!!