Het Oosten

Klaverweide 34 1511 XW Oostzaan Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Hoi Sin Ton (Chinese seafood soep)
      Wan Tan soep (vleesballetjes in lapjes deeg in heldere bouillon)
      Sun Lak Ton (pikante soep)
      Kippensoep
      Dim Sum Mix (3 soorten gestoomde pasteitjes)
      Kip Yakitori (Gebraden kip saté met Japans grilsaus
      Siuw Jim Kai (gebakken kipfilet met 5 soorten kruiden en peper)
      Chinese Loempia`s (2 stuks)
  • Hoofdgerechten
    • Keun Tjon Ha (garnalen met gember en bosuitjes)
      Siuw Jim Yu (gepaneerde visfilet met 5 soorten kruiden en peper)
      Tsa Siu Yuk (Chinese babi pangang, extra mals)
      Garnalen met Thaise rode kerrie saus
      Ossenhaas met zwarte bonensaus
      Foh Nam (Chinese Babi pangang vet en krokant)
      Szechuan Ab (Pekingeend met Szechuansaus)
      King Do Ngau (Licht gepaneerde ossenhaas met pikante zoetzure saus)
      Lak Tjap Kai (kipfilet met scherp gekruide saus op een taugé bedje)
      Babi pangang
      Foe Yong Hai met kip
  • Nagerecht
    • Koffie
      Thee
      Chinese Thee

Over het restaurant Het Oosten

Op reis door China

Hier proef je de liefde voor de traditionele Chinese keuken. Je kunt kiezen uit verschillende menu’s, die bereid zijn naar recepten afkomstig uit diverse Chinese streken. Ook kun je à la carte dineren. Neem er in beide gevallen de tijd voor, want je hebt heel veel keus uit verschillende soorten vis-, vlees- en vegetarische gerechten. De vriendelijke bediening staat je graag te woord als je vragen hebt.

Meer informatie over restaurant Het Oosten

9,2

Jouw recensie over het restaurant Het Oosten

Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
We waren hier met de AH Restaurantactie. Was wel erg stil in het restaurant. Vriendelijke mensen. Het eten was prima, we hadden keuze uit 4 menu's, waarvan 2 van € 26,- en 2 van € 32,-. De drankjes vonden wij erg aan de prijs.
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Indeling wel modern maar wel Donker. Het AH menu boos veel keuze. Het eten was goed maar niet exceptioneel.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
We hebben hier gegeten met bon van AH restaurant aktie. Dit restaurant is echt een aanrader ook zonder kortingsbon! Mooie verzorgde zaak moderne inrichting, vriendelijke bediening en lekker eten. Als je van oosters eten houd echt een aanrader.
Coby C.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Kom zekers terug !! En zal het zekers aan vrienden aanraden !
Co S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Ondanks dat de actie al verlopen was hebben wij toch de korting gekregen en hebben fantastisch gegeten met vriendelijke bediening .
Co Spieker .
Coby C.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Wij gaan er snel weer een hapje eten
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Verrassend, modern restaurant. Zag er goed uit! Vriendelijke attente bediening. De traditionele bami of nasigerechten waren er ook. Maar dit is een totaal ander chinees restaurant met verrassende gerechten. Heerlijk gegeten in een zeer aangename omgeving.
We hadden onverwacht deze avond laat gereserveerd en kregen via Iens 25% korting. Bij het afrekenen totaal vergeten. Maar daar kwam men zelf achter en werd de korting alsnog gegeven. We komen zeker terug.
Andras F.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Vanavond prima gegeten bij Het Oosten begeleid met uitstekend gastheerschap. Brede menukeuze geschikt voor traditioneel tafelen. Aanrader voor de liefhebber van de Aziatische keuken.
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Fantastisch gegeten en je voelt je welkom, op naar de volgende keer!!
Naini S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Vriendelijk personeel en prettige sfeer. Fijn dat er ook vegatarische keuzes zijn, vega kip smaakte goed, lekker gegeten. Ruime portie, hadden nog over en werd netjes ingepakt om mee te nemen. Kregen na het eten ook nog lekkere koekjes en snoepjes
Dieuwerke K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Ik was hier met mijn partner en zoon. We moesten op tijd de deur uit naar het theater. Alles verliep op rolletjes. Het eten was heerlijk. Zeer vriendelijke en gastvrije bediening.
Ruime keuze aan gerechten, zowel à la carte, als ook verschillende menu's. Wij gingen voor een menu. Ik dacht dat ik moest kiezen. Er stonden b.v. 2 voorgerechten (loempia en soep) en 3 hoofdgerechten (garnalen, babi pangang en ossenhaas) vermeld. Maar je krijgt gewoon alles wat op het menu staat, dus heel gevarieerd en lekker.
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima restaurant, vriendelijke mensen, mooi ingericht, goede kwaliteit.
Aangename bediening, konden genieten en werden niet snel weggewerkt.
Top, komen zeker terug.
Elly J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten.. Hele vriendelijke bediening. Wij komen er zeker nog een keer terug.
We konden kiezen uit verschillende menu's. Voorgerecht en hoofdgerecht bestond uit verschillende gerechten.
Alles was heel lekker en heel mooi geserveerd.
Elly
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk eten, gezellige en goede bediening. Zeker een aanrader, en komen graag nog eens terug.
Geen parkeerproblemen , altijd plaats vlak voor het restaurant.
flan1 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
In één woord geweldig,en de gastheer en gastvrouw waren zeer attent het eten was van zeer grote klasse en erg smakelijk we komen hier zeer zeker terug (was al het chinees eten maar van deze klasse) ook de kok mag wel eens in het zonnetje gezet worden want een restaurant bestaat voor een groot deel dankzij een kok
armand L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We waren op zoek naar een goed Chinees restaurant in de buurt en dat hebben we gevonden.. hier komen we zeker terug.
Aardige medewerkers uitstekend eten dat mooi werd opgediend. Alles klopte. Hier komen we zeker terug
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wij komen hier wel vaker, maar nu in het kader van de ah-restaurant actie. Dit was prima geregeld, goede keuzes. En zoals vanouds top kwaliteit.
hdoorens .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
De kwaliteit van de gerechten is top! Heerlijke gevarieerde smaken en de schotels zijn ook nog een lust voor het oog. De bediening heeft de juiste aandacht. Echt een toprestaurant.
Lilian W.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We hebben lekker gegeten, bediening is heel erg vriendelijk en erg oplettend. Mooi en sfeervol restaurant. Kregen twee voorgerechten en drie hoofdgerechten dus keuze genoeg.
jannie W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten ,het eten was goed , niet zo een doorsnee menu maar een wat exclusiever menu als dan bij een andere chinees. Het enigste wat wij niet prettig vonden was dat de luxaflex van de ramen erg dicht waren .