Het Oosten

Klaverweide 34-36 1511 XW Oostzaan Nederland Kaart

Over het restaurant Het Oosten

Op reis door China

Hier proef je de liefde voor de traditionele Chinese keuken. Je kunt kiezen uit verschillende menu’s, die bereid zijn naar recepten afkomstig uit diverse Chinese streken. Ook kun je à la carte dineren. Neem er in beide gevallen de tijd voor, want je hebt heel veel keus uit verschillende soorten vis-, vlees- en vegetarische gerechten. De vriendelijke bediening staat je graag te woord als je vragen hebt.

Meer informatie over restaurant Het Oosten

armand L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
hdoorens .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
De kwaliteit van de gerechten is top! Heerlijke gevarieerde smaken en de schotels zijn ook nog een lust voor het oog. De bediening heeft de juiste aandacht. Echt een toprestaurant.
Lilian W.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We hebben lekker gegeten, bediening is heel erg vriendelijk en erg oplettend. Mooi en sfeervol restaurant. Kregen twee voorgerechten en drie hoofdgerechten dus keuze genoeg.
jannie W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten ,het eten was goed , niet zo een doorsnee menu maar een wat exclusiever menu als dan bij een andere chinees. Het enigste wat wij niet prettig vonden was dat de luxaflex van de ramen erg dicht waren .
erick.janneke .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten gisteravond samen met mijn vader. Echt is wat anders dan wat je normaal zal kiezen.
En de sfeer en bediening is ook top
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Geweldig ontvangen, heerlijke keuzes, echt voortreffelijk echt een aanrader hele bijzondere gerechten we geven het oosten een 10
Roos M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Op basis van de goede recensies zijn we hier terecht gekomen. Niets teveel gezegd. Vriendelijke gastheer die voor iedereen aandacht heeft en heerlijk eten.
Joflo .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
De gerechten waren goed bereid, en zeer goed op temperatuur. Zeer vriendelijke bediening, absoluut voor herhaling vatbaar!
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Als vanouds heerlijk gegeten ,alles rustig aan geeft je de tijd tussen voor-hoofd en nagerecht .
word regelmatig gevraagd of alles nar wens is .Het menu was ruim voldoend ,we kwamen niets te kort.Op naar de volgende keer. Kenny Top
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
De eigenaar Kenny is een prima gastheer. Neemt de tijd om met elke gast een praatje te maken. Doet dit jaar voor het eerst mee met de AH actie en heeft een uniek concept. Je krijgt de keuze uit 4 complete gangen, waarbij je verrast wordt door de diversiteit aan gerechten. Je komt nu ook eens met andere smaken in aanraking, die je waarschijnlijk zelf nooit zult kiezen. Op deze manier leer je meer van de Kantonese Chinese keuken kennen. Goed concept, voor ons in ieder geval.
Lida B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Speciaal voor de A-H actie allemaal verschillende gerechten. Allemaal erg lekker en mooi opgemaakt. Vriendelijk personeel en gezellige eigenaar
Ron en Betty T.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Gewoon heel erg lekker eten.
Een prettige restaurant met zeer aardig en correct personeel.
Absolute aanrader !!!!!!!!!!!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Ik ben zelf vegetariër en dat werd keurig aangepast in het menu. Zeker voor herhaling vatbaar
flan1 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Recensie's waren volgens ons overdreven dus zelf maar eens proberen (zelf ben ik niet op Chinees eten)maar dit restaurant heeft mijn stoutste dromen overwonnen het was gewoon geweldig en ben weer Chinees eten te gaan waarderen in een woord geweldig en gaan er zeer zeker weer heen met of zonder a.h. bon
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten van de AH.actie...Zeer vriendelijke medewerkers en een fantastische inrichting, we komen zeker weer terug !!
Arie K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, meerdere menu opties dus zeker voor ieder wat wils. Het hoge niveau van de keuken komt goed tot z'n recht in de gerechten.
Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Aanrader voor lekker en goed eten in een ongedwongen sfeer. Heel goede bediening. We waren aangenaam verrast. Tevens heel veel gratis parkeerruimte voor de deur
john L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Uitstekende keuken, heerlijke gerechten. Personeel werkt soms langs elkaar heen maar is wel zeer vriendelijk. Het Oosten is een aanrader, zeker als je in Oostzaan of in de nabije omgeving woont.
Kim O.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Zeer gastvrij ontvangen, lekker gegeten, goede ambiance, moderne inrichting. Geen typisch Chinees restaurant, maar dat maakt het juist leuk. Een aanrader en wij komen zeker nog een keer terug.