Het Oosten

Klaverweide 34-36 1511 XW Oostzaan Nederland Kaart

Over restaurant Het Oosten

Op reis door China

Hier proef je de liefde voor de traditionele Chinese keuken. Je kunt kiezen uit verschillende menu’s, die bereid zijn naar recepten afkomstig uit diverse Chinese streken. Ook kun je à la carte dineren. Neem er in beide gevallen de tijd voor, want je hebt heel veel keus uit verschillende soorten vis-, vlees- en vegetarische gerechten. De vriendelijke bediening staat je graag te woord als je vragen hebt.

Meer informatie over restaurant Het Oosten

Duur
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Echt een supertent. Gemoedelijk, uitstekende bediening, supervrendelijk en gedienstig. Moderne chinees, restaurant. Heerlijk gegegeten. Kom 100% zeker weer. Echt klasse.
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Recent bij het Oosten wezen eten met de familie. Kort van te voren gereserveerd en dat was geen probleem.

Kenny zorgde voor de humor aan tafel. Het eten kwam vlot en in ruime hoeveelheden. Ook voor de kleine werd goed gezorgd.

Drankjes werden regelmatig aangeboden en kwamen vlot op tafel.
Restaurant is iets aan de prijzige kant, maar het eten is er altijd smakelijk.

Hetgeen dat wij niet opkregen werd netjes op verzoek in een bakje gedaan om mee naar huis te nemen.
Eurnie .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Ons vertrouwde afhaal chinees was op vakantie dus moesten noodgedwongen uitwijken naar een ander. Helaas niet voor herhaling vatbaar. Voor ruim €70,- aan maaltijden gehaald en is na nog niet eens de helft opgegeten in de vuilnisbak beland. Er zat kraak nog smaak aan. Mihoen waren glazige draden zonder smaak, rijst was te gaar, loempia zonder smaak en zo de rest van de gerechten ook. Nergens ooit zo slecht gegeten helaas.
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Na een grote verbouwing van het Restaurant Het Oosten waren ze weer geopend.
Goede reden om weer eens wat lekkers af te halen.

Ze zijn veranderd van een qua decor traditionele Chinees naar een zeer modern restaurant. Hier en daar zullen nog wat puntjes op de I moeten komen, maar het is erg mooi geworden.

Wegens wat problemen in de wijk met de gasleidingen was het erg druk in zowel het restaurant als bij de afhaal. Hoewel ik dit niet gewend ben van ze dat het langer duurt, werd hier keurig over gecommuniceerd en werden de wachtende voorzien van drankjes door de vriendelijke en humoristische eigenaar.

Het eten was zoals altijd weer voortreffelijk! Vers, warm, smaakvol en ruime porties!
Robert P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
We gingen altijd naar een ander restaurant op het eiland in zaandam maar is gesloten .
Zoeken naar een goed smaakvol restaurant !
Eerst met pasen gereserveerd, gelukkig want het zat vol .
Daarna op een woensdag ,eten en bediening alles top .
Een menu van 26 euro met alles er op en er aan .
Verschillende smaken heerlijk .
De rode en droge witte wijn goed .
In een woord KLASSE .

Rob
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Tweede kerstdag gegeten . Eten was TOP. We waren met z'n drieeen en hadden veschillende keuze gemaakt . We waren allemaal zeer tevreden .
Injo .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Chinees zoals je het niet verwacht. Wij waren wederom (2e keer) aangenaam verrast. Wij kozen allen voor een visgerecht, op verschillende wijze klaargemaakt. De zalm met oestersaus van de plaat was een ware smaaksensatie. De bediening is correct en vriendelijk. Jammer dat het interieur zo gedateerd is (zo was het 20 jaar geleden ook). Toch een aanrader als je heerlijk chinees wilt eten.
Poschie .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Gisteren met 22 personen aan tafel gezeten in restaurant het Oosten en zoals altijd was het eten weer Super Goed!! We hebben de kok zelf het menu laten samenstellen en hebben ons laten verrassen door al het heerlijks wat ons geserveerd werd. Kenny is een fantastische gastheer met de nodige dosis humor. Ook de bediening is uitstekend. Kortom; voor ons is het Oosten een Topper.
Harriet H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
De menukaart is hipper dan het decor. Het decor is als bij de reguliere chinees inclusief een aquarium. De bediening bestaat uit een goedgemutste eigenaar en 2 vriendelijke dames. De gerechten zijn smaakvol. Prijs-kwaliteit heel goed in balans, je krijgt voor 25,- een meer dan prima 4 gangen menu. De koffie komt met allerlei lekkere snoepjes en chocola (voor de liefhebbers). Prima restaurant om naar toe te gaan als je in de buurt van Oostzaan bent.