Het Ooievaarsnest

Lochemseweg 16 7231 PD Warnsveld Nederland Kaart

Over het restaurant Het Ooievaarsnest

Een café-restaurant waar gemoedelijkheid bijna tot een kunst verheven is. Ooit begonnen als een buurtcafé, tegenwoordig een prima plek om te eten en te genieten van een ongedwongen sfeer. Om een potje te biljarten en een biertje te drinken, of om een van de lekkerste schnitzels in de Achterhoek te proberen. Het idee erachter? Zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met de Achterhoekse gastvrijheid met betaalbare prijzen voor goed eten en lekker drinken!

Meer informatie over restaurant Het Ooievaarsnest

Zondag 12.00 - 00.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Het Ooievaarsnest

Cor W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het is een leuk eet etablissement.
Leuke sfeer goed eten niet overdreven maar goed!!
Klein minpuntje was het serveren daar moet nog aan gewerkt worden."hoe en wat te doen met het neer zetten van glazen en borden.
Voor de rest was het een perfecte avond!!!!!
Wij komen er graag terug.
Trudy W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Lekker eten, aardige bediening. Enorm grote, lekkere schnitzel voor weinig geld.
Titia W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Eten was goed, maar wel wat flauw van smaak. De schnitzels mochten wel wat dunner zijn, dan zijn ze echt veel lekkerder!
Free H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het is een top restaurant een geweldige gastvrouw en top eten , voor ons een geslaagde avond
José H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Eén klein glas Rivella voor 2,25 vind ik te duur. Snitzels zijn groot en prijs is goed. Eén bolletje ijs voor 1,50 ...
Het duurde 45 minuten voor het eten kwam. Bediening daarna ging sneller. Saladebar was zo goed als leeg maar werd later weer aangevuld.
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Prima gegeten, knapperige frietjes en aardappels. Schnitzels waren van een prima formaat, toevoegingen voldoende en bediening zeer vriendelijk!
Renée K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijke, enorme snitzel gegeten in dit snitzelcafé. Per ongeluk belandt en prima bevallen. Wel een echt café sfeer, met vaste gasten die halverwege binnenvallen en komen biljarten, en gezellig aan de bar komen. Vonden wij geen probleem, maar als je meer restaurant verwacht..... tis echt een, heel prima, eetcafe!
Ook heerlijk terras om buiten wat te drinken of te eten en een flinke speeltuin voor kinderen.