Het Noorderlicht

• Af te huren , Terras
Voordelig
M M.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Nav hoge score op Iens hier gaan eten, dat viel echt enorm tegen, biefstuk was niet doorheen te komen de frietjes waren te hard gebakken, Het totaal was te gewoontjes! Kortom we zullen hier niet weer terug gaan, er zijn betere en leukere gelegenheden op schier.
Adebruin .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Met 6 personen ivm 25 jarig huwelijk hier gegeten. We zaten in de serre. Prima sfeervolle plek. Er bleken onverwachts 2 personeelsleden minder te werken deze avond maar daar was in de bediening weinig van te merken. Aandacht en service naar de klant toe bleef op een hoog niveau en het wat langer wachten bleef beperkt tot enkele minuten. Er werd dus hard gewerkt door het personeel om de klanten hier niet de dupe van te laten worden. Het eten bestaande uit diverse voorgerechten, hoofdgerechten (kabeljauw is een aanrader) en desserts was uitstekend. Erg smaakvol en creatief opgediend. Gecombineerd met goede wijn hier met zijn allen heerlijk gegeten en een fijne avond gehad. Kwaliteit is hoog en dat voor een schappelijke prijs! Absoluut een aanrader! Voor ons bij een toekomstig bezoek aan Schier zeker een restaurant waar we nog eens gaan eten.
Nicolette K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Lekker gegeten bij Noorderlicht. Lamsfilet met vijgenportsaus, heerlijk! De toetjes zijn ook erg smakelijk en goede porties. Zeer vriendelijk personeel. Enige minpuntje waren de te hard gebakken frietjes. Omdat verder alles dik in orde was zo gelaten.
Geert-Jan123 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Ben afgelopen week 2 dagen op Schiermonnikoog geweest. We zijn een avond wezen eten bij restaurant Noorderlicht. Het eten was heerlijk en de bediening was top. Mijn partner had een kabeljauwfilet en ik had eendenborst. Beiden gerechten waren met liefde bereid. Het is een nog jong restaurant maar je ziet dat ze alles uit de kast halen om het de gasten naar de zin te maken. De wijn was ook uitstekend. Wat ons betreft een echte aanrader
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Prima eten, leuke ambiance. Heel klantvriendelijk.' T hoofdgerecht liet volgens de bediening wat te lang op zich wachten. Als 'goedmakertje' kregen we een gratis wijntje. Prima dus.
WJW .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Prima gegeten! Reservering was makkelijk aan te passen, vriendelijk personeel. Heerlijk eten in de je juiste snelheid geserveerd. Een aanrader. Ook prima om glutenvrij te eten, keuze genoeg en zonodig worden gerechten aangepast.
Meestox .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Dit restaurant heeft nog maar pas de deuren geopend. We hadden er al veel positieve verhalen over gehoord. We hebben met 4 volw daar gegeten. Het was echt super! Complimenten voor het vriendelijke personeel en voor de kok. Van voorgerecht tot hoofdgerecht en nagerecht allemaal erg lekker en het werd mooi gepreseneerd. De hoeveel heden waren ruim voldoende TOP. Ook het het restaurant leuke zitjes en banken, we hebben lang getafeld. Echt een aanrader. Veel variatie zowel vlees als vis heerlijk. Groente knapperig gaar. We komen zeker terug. Ga zo door.
Cgroot .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Hier heerlijk gegeten met onze kinderen. we konden heerlijk buiten zitten en de kinderen konden daar spelen bij de zandbak en glijbaan.
Mooie gevarieerde kaart met mooie bijpassende wijnen. de kinderen kregen hun eigen menukaart in vorm van een kleurplaat.
Deze plek is zeker voor herhaling vatbaar het eten is heerlijk en vers en ook met allergieën word goed rekening gehouden.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Afgelopen week heerlijk gegeten bij dit restaurant, bij binnenkomst een warm welkom en een ruime keuze gerechten.
We werden al snel geholpen met een drankje en de menukaart.
Als hoofdgerecht sliptong gegeten, deze was heerlijk van smaak. Ook werd er bij het hoofdgerecht gebakken aardappels, patat, salade en warme groentes geserveerd. Achteraf nog een desert gehad(Tiramisu) die er niet alleen fantastisch uitzag maar ook heerlijk was. Daarna nog even afgesloten met een biertje. Deze vakantie kom ik zeker nog eens hier eten.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Met ons gezin heerlijk gegeten.ons menu bestond uit gebakken sliptong met ravigottesaus,schnitzel met zigeunersaus. Gevolgd door een heerlijk toetje dat net zo lekker
smaakte als het eruit zag.chocolade tiramisu en trio van ijs.(mango,cassis,pistache)
De sfeer was erg gezellig, het personeel was erg vriendelijk en gastvrij.waar je achteraf nog een
fijne borrel kan drinken.

Een zeer geslaagde afsluiter van een leuk dagje schier!!

RIBI06 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Zeer slechte bediening ondanks het feit dat het erg rustig was. Eten is ver beneden de maat, opgewarmde rijst met een groen eitje, boontjes uit blik. Dit kan echt beter.
Goedendag,
Allereerst bedankt dat u een recensie schrijft al is het geen goede.
Ik vind het vervelend dat u niet lekker heeft gegeten die avond.
wij zijn een startend bedrijf en werden die avond overvallen. helaas hebben wij te maken met ziek
personeel en hebben we nieuw personeel dat net begonnen is.
Graag hoop ik dat u ons een volgende keer een nieuwe kans geeft.
Met vriendelijke Groet.
Chantal Fugers.
Pica .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Met 4 in de serre gegeten, akoestiek was goed en de gerechten kwamen in een voor ons prima tempo! We namen ieder een voor- en hoofgerecht. Zeer ruime porties, zo kreeg een van ons een hele camembert bij het voorgerecht frans kaasfondue. Daarvan hebben we allemaal heerlijk meegesnoept. De tataki van tonijn was heerlijk, uitstekend licht gegaard en prima op smaak. Als hoofd twee maal de ribeye. Helaas was er een te zout die na reclamatie netjes werd vervangen, prima. De tweede was helaas wat taai. De groot uitgevallen lamsrack en de dubbele grote sliptongen smaakten voortreffelijk. Lekkere wijnen van de kaart genomen, waarvan steeds een ruim glas werd ingeschonken. Dat liet voor ons geen ruimte meer voor een toetje. Kortom lekker gegeten met een goede prijs kwaliteit verhouding.
Anka J.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Wat een fijne plek om te eten. We zaten lekker in de serre bij het laatste zonlicht. Vriendelijk, gastvrij en een goede kaart met ruime keus. Gaan we vast nig 1 keertje eten deze week. Een aanrader!
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
vroeger heette het de sapkum , bij veel bekend. nu een nieuwe start . ziet er fantastisch uit en sfeervol. eten : kwaliteit en prijs komen overeen . bediening is vlot en straalt gastvrijheid uit. al met al zeer de moeite waard voor een bezoekje. ook hebben ze een mooie website waar je vooraf de menukaart kan lezen.