Het Nieuws Van Apeldoorn

Leienplein 12 7311 EE Apeldoorn Nederland Kaart
31-555220566

Over het restaurant Het Nieuws Van Apeldoorn

Een persoonlijk tintje

A chalkboard, chandeliers, pillars.. A step back in time when you enter. Hospitality is most important here, so don't be surprised if they greet you by your name! And like a true dinner you can order the day special or the ever tasty steakies, sates and grilled fish. Het Nieuws van Apeldoorn is guaranteed success!

Meer informatie over restaurant Het Nieuws Van Apeldoorn

Jouw recensie over het restaurant Het Nieuws Van Apeldoorn

vandenbergelvire .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben lekker gegeten. Het restaurant was nieuw voor ons.
We komen beslist nog eens terug.
We zagen dat er ook een daghap was. Die gaan we ook eens proberen.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vonden het voorgerecht goed. Was carpaccio. Hoofdgerecht hoeveelheid voldoende echter wat taai.
Lams spies en lapjes procureur.
Nagerechten ook goed.
Bediening uitstekend. Dikke pluim.
Ilona L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Bij binnenkomst was het erg lawaaierig. Hier moesten we erg aan wennen. en was bang dat het niet te druk was voor mijn moeder. Na even al gezeten te hebben begin je hier langzaam aan te wennen, maar zag bij meerdere mensen bij binnenkomst dat ze hun gezicht vertrok.
Verder over het eten en de bediening, eten heerlijk. vooraf een carpaccio erg lekker, en daarna een spies met vlees. ook erg lekker. als toetje coupe van het huis. al met al heerlijk gegeten! bediening was ook erg vrolijk en maakte graag een grapje.
Zeker ondanks het lawaai een aanrader om nogmaals terug te gaan! eten was erg lekker en het personeel erg vrolijk en meedekend. (moeder was jarig en kreeg een sterretje in haar desser) (ondanks dat moeder het niet wou, hihi, sorry mam)
arwijn .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Kleine veranderingen aan het menu stonden ze voor open.
Wij vonden het zo goed dat we twee dagen later weer zijn geweest.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Gezellige ontvangst. Warme, persoonlijke en professionele bediening.
We zaten (als laatsten uiteindelijk want het begon te regenen) buiten en speciaal voor ons werd de terrasverwarming aangezet.
Kortom: het was gewoon TOP!
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, er was leuke bediening en de sfeer lekker ontspannen. Al met al een gezellig avondje uit gehad.
djbr .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Eenvoudige, maar verrassende combinaties. Daardoor bijzonder smakelijk. Zeer betaalbaar eten (natuurlijk op basis van AH-menu). Goede bediening door enthousiaste mensen!
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Gezellig met mijn dochter gegeten en lekker bijgepraat.
Fijne stoelen. Het eten is lekker.
Fijn dat we buiten konden zitten.
Ik mocht een lekker toetje buiten de AH-actie bestellen voor dezelfde prijs.
Erg leuk dus.
JLangkemper .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Heerlijk gegeten met ah-actie in een gemoedelijke sfeer met zeer vriendelijk personeel. Keuze uit 3 voor, hoofd en nagerechten.
ctekelenburg .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Met AH actie genoten van een heerlijk 3gangen menu. Het was heel druk i.v.m. een haringfeest op het plein. Excuses hiervoor door het personeel. Omdat 1 hoofdgerecht uitverkocht was, mochten we uit meerdere gerechten kiezen. Pluim hiervoor.
mariondellemijn .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk buiten gezeten, goed aangepast aan een kort durende regenbuitje. Verrassende combi en attente bediening. Prima gegeten, zeker voor herhaling vatbaar.
corakersten1 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Gezellig eethuis. Het eten was erg lekker en het zag er verzorgd uit! De bediening was uitermate vriendelijk waarvoor complimenten!
bisssc211 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Na ons bezoek aan het paleis, hebben wij in dit groot bruin-café-restaurant, met terras, heerlijk gegeten. Vooral mijn hoofdgerecht was heel lekker: Varkensprocureur met babi-pangang saus, lente-ui en gebakken uitjes! Heerlijk!! En ook mijn voorafje de Rundercarpaccio met Parmezaanse kaas, nootjes en basilicum-olie was zeer smakelijk. Ook de andere familieleden waren heel positief. Wat het menu betreft en het bier is er volop prima keuze. Een compliment voor het personeel. Ze hadden het druk, toch hebben ze ons op een prettige en correcte manier geholpen. In deze erg rustige sfeer hebben wij goed verstaanbaar met elkaar kunnen praten. Hier komen we graag nog eens terug!
H S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
lekker gegeten en vriendelijk personeel.
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten, prima service, wel wat rumoerig. Daar moet je van houden.
Hetty W.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijk gegeten / vriendelijk en gastvrij personeel / tevreden / voor herhaling vatbaar!
ngnieuwkerk .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Leuke ambiance. Goed eten. Vriendelijk personeel. Het was vol en daardoor wat rumoerig maar zeker niet hinderlijk. Een aanrader.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hadden stiekem gehoopt dat we konden kiezen van de kaart voor het 3 gangen diner maar er waren 3 keuzes voorgerecht en 3 keuzes hoofd gerecht.
het eten zelf was heerlijk, service goed en sfeer top!
Gert W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Met AH-actie hier gegeten, daardoor goede prijs-kwaliteitverhouding. Het was er druk voor een woensdagavond, maar niet storend.
lodylody .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Eigenlijk is commentaar overbodig. Het is een eetcafe waar je kan verwachten dat het geluidsniveau rumoerig is. Dit is in de recensie dus niet negatief bedoeld. Een gezellige eetgelegenheid waar we uitstekend gegeten hebben.