Het Nieuws Van Apeldoorn

Leienplein 12 7311 EE Apeldoorn Nederland Kaart
31-555220566

Over het restaurant Het Nieuws Van Apeldoorn

Een persoonlijk tintje

A chalkboard, chandeliers, pillars.. A step back in time when you enter. Hospitality is most important here, so don't be surprised if they greet you by your name! And like a true dinner you can order the day special or the ever tasty steakies, sates and grilled fish. Het Nieuws van Apeldoorn is guaranteed success!

Meer informatie over restaurant Het Nieuws Van Apeldoorn

ctekelenburg .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Met AH actie genoten van een heerlijk 3gangen menu. Het was heel druk i.v.m. een haringfeest op het plein. Excuses hiervoor door het personeel. Omdat 1 hoofdgerecht uitverkocht was, mochten we uit meerdere gerechten kiezen. Pluim hiervoor.
mariondellemijn .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk buiten gezeten, goed aangepast aan een kort durende regenbuitje. Verrassende combi en attente bediening. Prima gegeten, zeker voor herhaling vatbaar.
corakersten1 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Gezellig eethuis. Het eten was erg lekker en het zag er verzorgd uit! De bediening was uitermate vriendelijk waarvoor complimenten!
bisssc211 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Na ons bezoek aan het paleis, hebben wij in dit groot bruin-café-restaurant, met terras, heerlijk gegeten. Vooral mijn hoofdgerecht was heel lekker: Varkensprocureur met babi-pangang saus, lente-ui en gebakken uitjes! Heerlijk!! En ook mijn voorafje de Rundercarpaccio met Parmezaanse kaas, nootjes en basilicum-olie was zeer smakelijk. Ook de andere familieleden waren heel positief. Wat het menu betreft en het bier is er volop prima keuze. Een compliment voor het personeel. Ze hadden het druk, toch hebben ze ons op een prettige en correcte manier geholpen. In deze erg rustige sfeer hebben wij goed verstaanbaar met elkaar kunnen praten. Hier komen we graag nog eens terug!
H S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
lekker gegeten en vriendelijk personeel.
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten, prima service, wel wat rumoerig. Daar moet je van houden.
Hetty W.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijk gegeten / vriendelijk en gastvrij personeel / tevreden / voor herhaling vatbaar!
ngnieuwkerk .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Leuke ambiance. Goed eten. Vriendelijk personeel. Het was vol en daardoor wat rumoerig maar zeker niet hinderlijk. Een aanrader.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hadden stiekem gehoopt dat we konden kiezen van de kaart voor het 3 gangen diner maar er waren 3 keuzes voorgerecht en 3 keuzes hoofd gerecht.
het eten zelf was heerlijk, service goed en sfeer top!
Gert W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Met AH-actie hier gegeten, daardoor goede prijs-kwaliteitverhouding. Het was er druk voor een woensdagavond, maar niet storend.
lodylody .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Eigenlijk is commentaar overbodig. Het is een eetcafe waar je kan verwachten dat het geluidsniveau rumoerig is. Dit is in de recensie dus niet negatief bedoeld. Een gezellige eetgelegenheid waar we uitstekend gegeten hebben.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten was een eenvoudig menu maar via de AH restaurantactie goed te betalen. Haha
Zeker aan te bevelen om eens te gaan eten
Myriam Z.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Vanavond hier gegeten met een viertal. Bij binnenkomst mega druk, bleek een borrel die iets langer door ging, hartstikke gezellig hoor en het hoort een beetje bij het nieuws van dat je hier binnen komt voor een borrel en lekker lang blijft hangen alleen de borrel gasten mengen zich met de eetgasten dus een hoop geroezemoes en dronken mensen... iets jammer maar deed niet af aan dat we lekker hebben gegeten, prijs kwaliteit ligt prima in verhouding. Ik denk een prima tent om lekker een borrel te doen einde van de middag en af te sluiten met een hapje eten.
desiree R.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
wij vonden het erg leuk en gezellig , bediening erg vriendelijk .
alle gerechten hebben ons goed gesmaakt, wij zullen er zeker nog eens naar toe gaan .
MaJac .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst. We kwamen voor het AH-menu. Konden kiezen uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en kregen een grand dessert als nagerecht. Vooraf kozen we voor een mandje brood. Ruim brood, lekkere dip, overheerlijke gemarineerde paprika en voldoende kruidenboter. De carpaccio die volgde was superzacht. Minder vond ik de variatie aan pitjes. Pijnboompitjes zijn heerlijk, maar er zaten ook zonnebloem/pompoen pitjes e.d. tussen. Dat vond ik jammer, maar dat is persoonlijk.
Daarna voor vriendlief een steak in jus met champignons en spek en ikzelf had de lamsspies besteld. Die was helaas op maar in overleg hebben ze er een ossenhaasspies van gemaakt. Ook heerlijk. Met salade en frites. Enige dat we niet zo goed begrepen was waarom er ook een mandje met droge witte boterhammen bij zat.
Dessert was ook weer heerlijk, allerlei lekkere dingen.
Enige minpuntje was dat er 1 biertje teveel gerekend was, zagen we achteraf. Omdat we geen cashgeld meer hadden voor fooi, hebben we het maar zo gelaten.
Marlous V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We kwamen met de Albert Hein actie, om kort te zijn. Personeel was zeer onoplettend. De borden van het voorgerecht bleven op tafel staan tot het hoofdgerecht kwam. Bij het Hoofdgerecht zat een mini bakje frietjes voor 2 personen, erg karig. Na dat we klaar waren mer het hoofdgerecht kwamen ze dit pas 30 min later afhalen. Toetje werd opgenomen en duurde nog 25 min voordat het kwam. Jammer we hadden zulke goede verhalen gehoord, wij komen hier niet gauw weer.
Daphne R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Tussen het stokbrood en het voorgerecht zat erg veel tijd. Kregen geen schone glazen bij ons speciaal bier, waardoor het bier gelijk dood sloeg. Vriendelijk personeel en goede prijs- kwaliteit verhouding.
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Ik vind dit een hele leuke plek om te eten en daarna nog lekker te blijven hangen voor een afzakkertje. Vriendelijk personeel, gezellige setting (oud-bruin) en goed eten. Wij waren hier met de AH restaurant actie en het driegangenmenu dat we zelf konden kiezen was gewoon prima. Ga hier zeker nog een keer eten of een drankje doen binnenkort.
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Buiten gezellig, binnen (bedompte) oude café-sfeer die nodig aangepakt moet te worden. Lekker buiten gegeten op mooi en gezellig terras. Hier veel geïnvesteerd in aankleding en sfeer- verlichting. Lekker voorgerecht, en ruim voldoende (ook voor vegetariër) voor het hoofdgerecht, toetje mag er zeker zijn.
Leuke avond. Fijn personeel.

s.vanlaar .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Dit is een heel leuk en gezellig eetcafe! De bediening was zeer vriendelijk en het eten, de sfeer was top!
Omdat ik hier 20 jaar geleden veel kwam en de oude naam niet meer wist ging de jongeman dit voor mij navragen: dat is service (want het was heel druk)!