Het Nieuws Van Apeldoorn

Leienplein 12 7311 EE Apeldoorn Nederland Kaart
31-555220566

Over restaurant Het Nieuws Van Apeldoorn

Een persoonlijk tintje

A chalkboard, chandeliers, pillars.. A step back in time when you enter. Hospitality is most important here, so don't be surprised if they greet you by your name! And like a true dinner you can order the day special or the ever tasty steakies, sates and grilled fish. Het Nieuws van Apeldoorn is guaranteed success!

Meer informatie over restaurant Het Nieuws Van Apeldoorn

Lodylody .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Eigenlijk is commentaar overbodig. Het is een eetcafe waar je kan verwachten dat het geluidsniveau rumoerig is. Dit is in de recensie dus niet negatief bedoeld. Een gezellige eetgelegenheid waar we uitstekend gegeten hebben.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten was een eenvoudig menu maar via de AH restaurantactie goed te betalen. Haha
Zeker aan te bevelen om eens te gaan eten
Myriam Z.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Vanavond hier gegeten met een viertal. Bij binnenkomst mega druk, bleek een borrel die iets langer door ging, hartstikke gezellig hoor en het hoort een beetje bij het nieuws van dat je hier binnen komt voor een borrel en lekker lang blijft hangen alleen de borrel gasten mengen zich met de eetgasten dus een hoop geroezemoes en dronken mensen... iets jammer maar deed niet af aan dat we lekker hebben gegeten, prijs kwaliteit ligt prima in verhouding. Ik denk een prima tent om lekker een borrel te doen einde van de middag en af te sluiten met een hapje eten.
Desiree R.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
wij vonden het erg leuk en gezellig , bediening erg vriendelijk .
alle gerechten hebben ons goed gesmaakt, wij zullen er zeker nog eens naar toe gaan .
MaJac .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst. We kwamen voor het AH-menu. Konden kiezen uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en kregen een grand dessert als nagerecht. Vooraf kozen we voor een mandje brood. Ruim brood, lekkere dip, overheerlijke gemarineerde paprika en voldoende kruidenboter. De carpaccio die volgde was superzacht. Minder vond ik de variatie aan pitjes. Pijnboompitjes zijn heerlijk, maar er zaten ook zonnebloem/pompoen pitjes e.d. tussen. Dat vond ik jammer, maar dat is persoonlijk.
Daarna voor vriendlief een steak in jus met champignons en spek en ikzelf had de lamsspies besteld. Die was helaas op maar in overleg hebben ze er een ossenhaasspies van gemaakt. Ook heerlijk. Met salade en frites. Enige dat we niet zo goed begrepen was waarom er ook een mandje met droge witte boterhammen bij zat.
Dessert was ook weer heerlijk, allerlei lekkere dingen.
Enige minpuntje was dat er 1 biertje teveel gerekend was, zagen we achteraf. Omdat we geen cashgeld meer hadden voor fooi, hebben we het maar zo gelaten.
Marlous V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We kwamen met de Albert Hein actie, om kort te zijn. Personeel was zeer onoplettend. De borden van het voorgerecht bleven op tafel staan tot het hoofdgerecht kwam. Bij het Hoofdgerecht zat een mini bakje frietjes voor 2 personen, erg karig. Na dat we klaar waren mer het hoofdgerecht kwamen ze dit pas 30 min later afhalen. Toetje werd opgenomen en duurde nog 25 min voordat het kwam. Jammer we hadden zulke goede verhalen gehoord, wij komen hier niet gauw weer.
Daphne R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Tussen het stokbrood en het voorgerecht zat erg veel tijd. Kregen geen schone glazen bij ons speciaal bier, waardoor het bier gelijk dood sloeg. Vriendelijk personeel en goede prijs- kwaliteit verhouding.
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Ik vind dit een hele leuke plek om te eten en daarna nog lekker te blijven hangen voor een afzakkertje. Vriendelijk personeel, gezellige setting (oud-bruin) en goed eten. Wij waren hier met de AH restaurant actie en het driegangenmenu dat we zelf konden kiezen was gewoon prima. Ga hier zeker nog een keer eten of een drankje doen binnenkort.
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Buiten gezellig, binnen (bedompte) oude café-sfeer die nodig aangepakt moet te worden. Lekker buiten gegeten op mooi en gezellig terras. Hier veel geïnvesteerd in aankleding en sfeer- verlichting. Lekker voorgerecht, en ruim voldoende (ook voor vegetariër) voor het hoofdgerecht, toetje mag er zeker zijn.
Leuke avond. Fijn personeel.

S.vanlaar .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Dit is een heel leuk en gezellig eetcafe! De bediening was zeer vriendelijk en het eten, de sfeer was top!
Omdat ik hier 20 jaar geleden veel kwam en de oude naam niet meer wist ging de jongeman dit voor mij navragen: dat is service (want het was heel druk)!
Ruudsleper .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Met de AH-actie hier gegeten op het terras. Geen menukaart gezien, maar persoonlijke uitleg over het driegangenmenu. Gerechten werden in een goed tempo opgediend. Lekkere carpaccio als voorgerecht. Met de grootte van de steak was niets mis mee, alleen jammer dat de bijlagen beperkt waren, al konden de frieten bijbesteld worden. Het verzoek van mijn vrouw om de saus apart bij de zalm te serveren werd niet gehonoreerd. Als nagerecht een schotel met verschillende toetjes, die we zelf onderling mochten verdelen. Het afrekenen gebeurde zonder nota, hetgeen tegenwoordig wel vaker gebeurt met het online opnemen van de bestellingen. Leek me wel ongeveer te kloppen, maar het mooie weer en de leuke sfeer waren gewoon gratis
Cobracobra .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Vriendelijk personeel, heerlijk gegeten.
Carpaccio was heerlijk, de steak was prima, ook als je zonder champignons wilde. Toetjes ook lekker, vooral de tiramisu
Kris T.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Via de AH actie 'Het Nieuws van Apeldoorn' eens geprobeerd.
Vanwege het warme weer hadden we een tafeltje buiten. Prima plekje.
Vooraf beiden de carpaccio. Gewoon goed.
Als hoofdgerecht hebben wij gekozen voor de zalm en de steak.
Beiden prima bereid en smakelijk geserveerd, met de keuze uit frites, gebakken aardappeltjes of beide.
Het 'Grand Dessert' was ook weer heerlijk, met een keuze aan lekkernijen.
Een prima ervaring, we gaan hier zeker weer eens aanschuiven.
Miekeschuurmans11 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wat een gezellig eetcafe. Sfeer was ontspannend, service attent en vriendelijk. Namen ook de tijd voor een praatje. Super gezellig dus een echte aanrader. Komen zeker terug.
Pvdoorn .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het hoofdgerecht (steak) was goed al ontbrak het aan voldoende bijgerechten zoals frites en groente. Vooral groente was echt te weinig (alleen wat salade). Het voorgerecht en nagerecht waren prima. Ook de bediening was goed: alles ging vlot. Omdat het mooi weer was konden we buiten zitten; echt een prima terras.
Stellebellie .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Gezellig op terras een plaatsje mogen uitzoeken en als het fris werd mochten we binnen gaan zitten wat niet nodig was. Het 3-gangen menu was voorzien van 3x keuze voor en hoofdgerecht met een grand dessert toe. Kortom genoeg variatie en super goede service en erg vriendelijk personeel. Een echte aanrader voor keuze via de AH-actie
Hans.vanballegoy .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wij(8) waren allen zeer te spreken over het lekkere eten en de vriendelijke bediening. Naar onze mening hebben de koks in de keuken veel aandacht besteed aan de bereiding van de gerechten.
Een klein minpuntje, ik zou de steek niet in een diep bord serveren. Vandaar geen 10.
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heel lekker smakelijk gegeten, lekker buiten op hun prachtig grote terras. Gezellige vlotte bediening. De zalm is een echte aanrader en de tiramisu smelt op je tong!
Fred-Sacha .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Gerbruik gemaakt van de AH Restaurant actie. Prima keuze menu en lekker gegeten. Gezellig, geïnteresseerd en prima kwaliteit. Voor herhaling vatbaar!
J.menzo1 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Met de Albert Heijn kortingsbon gegeten bij Het Nieuws van Apeldoorn. Het blijkt een vast menu te zijn dus geen eigen keuze van de kaart. Maar.........het menu was heel, heel goed. De bediening prima en echt een aanrader.