Het Nieuwe Schwarzwald

Markeloseweg 115 7461 PB Rijssen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Nieuwe Schwarzwald

Feestelijk en bosrijk

Het Nieuwe Schwarzwald is een feestelijke locatie voor een diner met familie of vrienden. Tussen de bossen in het wonderschone Overrijssel kun je hier terecht voor een simpel soepje of een perfecte steak. De inrichting is sfeervol en laagdrempelig.

Meer informatie over restaurant Het Nieuwe Schwarzwald

cjcmlaureijs .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Lianne O.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Waar wij zaten, stonden te tafels wat dicht op elkaar. Dat gaf iets minder ruimte, maar nog niet vervelend. Eten is goed, goede porties, en vriendelijke bediening
Lenie V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Werd iets te veel gevraagd of alles naar wens was , bij elk gerecht een keer is voldoende. Personeel was vriendelijk. Persoonlijk vond ik de tafels iets te dicht bij elkaar staan, Verder alles prima!
WJP M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
EEn uitgekleed menu voor 34.50. Haast voor elke wijziging moet je 4,50 betalen. Samen waren we nog 52.75 kwijt incl 3 drankjes. Ja laat deze mensen eens in de buurt kijken wat er voor dat geld te krijgen is. Conclusie : Nooit meer.
chris O.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten, de bediening is vriendelijk en attent. De gerechten worden goed op temperatuur geserveerd en de borden hebben een mooie opmaak. Zeer tevreden!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het eten kon beter, weinig eten voor een redelijk hoge prijs. Spareribs waren niet lekker erg droog.
Ga hier niet weer na toe.
Jennie S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Wij hebben genoten. Alles was prima. Het eten was heel goed op temperatuur. Personeel was heel beleefd en vriendelijk. Voldoende parkeergelegenheid en prachtig gelegen in de bossen bij Rijssen. Een hele goede aanrader. Wij hebben er alleen maar goede woorden voor over . Wij gaan zeker nog een keer terug.
Derk-Jan En Willemien B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We hebben een heerlijk etentje gehad. Vriendelijke ontvangst, goed eten en fijne bediening. Op het eten hoefden we niet lang te wachten. We hadden een leuke plek in het restaurant waar ook de kinderwagen voor onze kleinzoon bij ons kon staan. Al met al een prettige culinaire avond gehad.
Ron L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Via het AH arrangement geregeld. Eten en drinken goed. Goede sfeer, vriendelijke en correcte bediening. Reeds meerdere keren dit restaurant bezocht. Prijs/kwaliteit in orde. Mooie lokatie. Goede parkeergelegenheid.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Prima, goede bediening, mooie zaak, goed gegeten en vriendelijke mensen! Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
J D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Prijs kwaliteit klopt niet helemaal. Het was omdat we een kortingsbon hadden anders waren we niet gaan eten.
Voor 100 euro kun je een avond vullen maar hier binnen 1,5 uur klaar en weinig klanten.
FGMT K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Weinig groente, gebakken aard, meerdere keren opgebakken, vlees te lang,gebakken, te droog, niet vers, leek ook meerdere opgebakken, zoals biefstuk en varkenshaas.werd niet gevraagd medium of zo.Sorry!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het eten was prima, maar de wachttijd tussen de gangen was erg lang. Zo hebben we erg lang op het hoofdgerecht moeten wachten en ruim 45 minuten op ons toetje (ijs met chocoladesaus), terwijl dit naar ons inziens niet heel lastig te maken was. Bovendien was het erg rustig op het moment dat wij er waren. Dat viel ons erg tegen.
HARTEBEEST .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Groot (feestzalen) complex met een restaurant. Inrichting gedateerd. Ruime parkeergelegenheid. Vriendelijk personeel. Over de (opgegeven) zoutarme maaltijd werd geen aandacht aan geschonken
Amancé T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel! Inrichting is modern, maar nog iets te kil. Grote echte planten zouden het wat warmer kunnen maken. Ook verlichting kan daarin een belangrijke rol spelen.
jarenk56 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima restaurant met beleefde mensen, goed eten en goede service. Alleen lawaaiig in eetzaal; wij vonden dat echter geen probleem
Jantien W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Voorgerecht zag er heerlijk uit.
Hoofdgerecht varkenshaas nog rauw, retour gedaan. Later prima.
Nagerecht doorgegeven 1 niet garneren met aardbeien ivm allergie, rara ja hoor op de slagroom aarbeien stukjes. Kinder menu gelijk met voorgerecht kwam na 3 x vragen.
Kinderijsje kwam ook toen wij het nagerecht al bijna op hadden.
Birgit T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Echt zalig gegeten, goede porties. Mooi restaurant en leuk personeel! Aan te raden en wij komen zeker terug!
Het enige minpuntje is dat er bijbetaald moet worden voor bepaalde voor en nagerechten. Bij de voorgerechten is er anders alleen keus uit soep. Maar voor een kleine bijbetaling keuze uit vele heeeerlijke gerechten.
Huibert76 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Bediening: eenmaal verkeerd hoofdgerecht, tweede keer twee verkeerde nagerechten (zijdelings vernomen: andere tafelschikking, mag geen excuus zijn).
Het opdienen en afruimen behoeft ook enige bijscholing, bijv. voorlangs en dan mes van bord laten vallen op gast zonder excuus.
Geen aandacht voor lege glazen tijdens diner.