Het Nieuwe Schwarzwald

Markeloseweg 115 7461 PB Rijssen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Nieuwe Schwarzwald

Feestelijk en bosrijk

Het Nieuwe Schwarzwald is een feestelijke locatie voor een diner met familie of vrienden. Tussen de bossen in het wonderschone Overrijssel kun je hier terecht voor een simpel soepje of een perfecte steak. De inrichting is sfeervol en laagdrempelig.

Meer informatie over restaurant Het Nieuwe Schwarzwald

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Willie S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Ik heb hier goed en gezellig gegeten, en zeker voor een herhaling vatbaar. Jullie zullen ons vast nog wel weer ontmoeten.
teaverheul .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten was lekker. De bediening erg traag. Na 3 uur zijn we zonder nagerecht weggegaan. Jammer, want vorig jaar waren we erg tevreden over het Schwarzwald.
Lisette J.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij zijn hier wezen dineren via de AH restaurantactie. Het eten was erg lekker en voor ieder was er wat wils te kiezen. De service was top! We hebben niet lang op ons eten moeten wachten.
Doordat het een kleinere ruimte was waar wij zaten, was het wel wat rumoerig. Dit vond ik persoonlijk niet al te storend.
Al met al heerlijk gezeten!
scen .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben gegeten bij het nieuwe Schwarzwald, maar zijn wel teleurgesteld. Het eten is vlak van smaak, spareribs komen niet van de gril, maar uit de magnetron, erg jammer. Voor een drie gangen menu van 34.50 mag je wat meer verwachten. Veel voorgerechten met je bijbetalen, alleen de soep is zonder bijbetaling. nagerechten het zelfde ook maar twee keuzes of bijbetalen. Hoofdgerechten zonder bijbetaling van de kaart, maar wil je een bijv. tournedos dan moet je 10 euro bijbetalen. Voor ons geen tweede keer.
Gerrit S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vriendelijke en vlotte bediening. Het eten voor, hoofd, en nagerecht was heel lekker. Een aanbeveling. Komen hier zekernog een keer terug.
Tim E.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Dit jaar hebben we met kerst bij het Schwarzwald gegeten. Het restaurant ligt in een bosrijke omgeving en we hebben vooraf heerlijk gewandeld in de bossen rondom het restaurant. We hadden vooraf geen idee dat het hier zo mooi was. Wat een geweldig wandelgebied! Bij terugkomst troffen we een uitstekend buffet met genoeg variatie en zelfs inclusief nagerecht. We werden netjes opgevangen door een medewerker en naar de tafel gebracht en ook bij het afrekenen werd netjes gevraagd naar onze mening. Dank voor deze attente benadering en graag tot een volgende keer!
j W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Op eerste kerstdag met de hele familie geweest voor het kerstbuffet. Bij binnenkomst in het sfeerloze restaurant met disco verlichting zagen we mensen (tokkie gehakte) op en neer lopen met liters drank welke je zelf af moest halen aan de vieze bar. Wat een schrik!! totaal geen kerstsfeer, smalle tafels welke dicht op elkaar staan, waardoor opstaan lastig is. Het eten viel meer dan tegen. Zeker niet wat wij gewend zijn! Het vlees was veelal koud, de aardappeltjes niet goed gaar en ook niet goed warm, zelfs koude patat. Wij waren met 1 persoon waar glutenvrij voor was gereserveerd, helaas moesten we zelf telkens aangeven/vragen om gerechten en een nagerecht. zeer klantonvriendelijk. Het gekregene was wel in orde. Bij het nagerechtbuffet werd het ijs door een jongeman opgediend echter hij schepte het ijs met een ijslepel uit de bak maar maakte er met zijn hand een bolletje van. Nog nooit zoiets gezien!! Kan nog wel even doorgaan. Bij melding hiervan bij het afrekening werd er met een lachend gezicht op gereageerd dat men het door zou geven. Zeker niet voor herhaling vatbaar!
SRuijter .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hadden AH restaurantactiebonnen en we konden uit alles kiezen met een kleine bijbetaling maar
het eten was echt heerlijk!
maartjeburgers .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
We werden zeer vriendelijk ontvangen. (Ondanks dat we te laat waren) Bediening was vriendelijk, correct en in juist tempo. We hebben heerlijk gegeten. Eten was prima klaargemaakt en goed verzorgd opgediend.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten, wel jammer dat er bij veel gerechten een extra toeslag betaald moet worden. Is het misschien wel waard, maar staat niet zo sympathiek.
deggerich .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hebben met 6 personen, heerlijk gegeten.
Mooie locatie, vriendelijk en behulpzaam personeel.
De klant doet er bij hun toe.
Voor herhaling vatbaar.
Janneke P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten, service was heel prima, op een gegeven moment wel iets langer moeten wachten, maar dat was niet echt storend. Ik heb vooral genoten.
Hetty6110 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij hebben goed gegeten. Er is leuk personeel aanwezig dat je graag verder helpt. Je moet het zeker een keertje uitproberen. De ligging is heel erg mooi, midden in een bosrijk gebied. Wij hebben een hele leuke avond gehad
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Het was super goed heel lekker gegeten zeer vriendelijke bediening.
ze nemen tijd om effe een praatje te maken gewoon top.
ze kwamen ook vragen of alles naar wens is en of het voldoende is.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het was super heel lekker gegeten zeer vriendelijke bediening maken effe tijd voor een praatje,
gewoon top we komen zeker weer.
Hermien D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, ook de aankleding en sfeer vonden wij prettig. De bediening is erg vriendelijk, ook wordt gevraagd of je voldoende hebt. Met de AH-actie kan je gewoon kiezen van de kaart.
B. B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
met 3 personen gegeten, leuke tafel bij het raam, en vlotte bediening, ook de extra aardappeltjes waren snel ter tafel, hiervoor geen extra kosten gerekend. alles was goed warm en in goede porties, konden van de kaart kiezen en hebben genoten van de avond
Alfje K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Was gewoon goed. Niets bijzonders. Wel druk en lawaaierig, eten redelijk snel op tafel toch bijna 2,5 uur gezeten. zullen er wel weer eens een keer komen.
marjawillems .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten van de kaart met de restaurant actie van AH. Wij waren met 4 personen en hebben verschillende gerechten gegeten die allemaal prima smaakten. Het is een gezellig restaurant met fijne bediening. Wij komen zeker terug.
kbutteling .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hadden nog snel gereserveerd om onze laatste dag af te sluiten op landal twenhaarsveld. Absoluut heerlijk gegeten. Erg leuk restaurant en niet al te druk. Van voorgerecht tot toetje hebben wij echt goed gegeten en hadden spijt dat we dit restaurantje niet eerder gevonden hadden, anders hadden we er dit weekend elke dag gegeten.

Complimenten aan de kok voor de heerlijke varkenshaas met brie