Het Nieuwe Schwarzwald

Markeloseweg 115 7461 PB Rijssen Nederland Kaart

Over restaurant Het Nieuwe Schwarzwald

Feestelijk en bosrijk

Het Nieuwe Schwarzwald is een feestelijke locatie voor een diner met familie of vrienden. Tussen de bossen in het wonderschone Overrijssel kun je hier terecht voor een simpel soepje of een perfecte steak. De inrichting is sfeervol en laagdrempelig.

Meer informatie over restaurant Het Nieuwe Schwarzwald

Janneke P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hetty6110 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij hebben goed gegeten. Er is leuk personeel aanwezig dat je graag verder helpt. Je moet het zeker een keertje uitproberen. De ligging is heel erg mooi, midden in een bosrijk gebied. Wij hebben een hele leuke avond gehad
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Het was super goed heel lekker gegeten zeer vriendelijke bediening.
ze nemen tijd om effe een praatje te maken gewoon top.
ze kwamen ook vragen of alles naar wens is en of het voldoende is.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het was super heel lekker gegeten zeer vriendelijke bediening maken effe tijd voor een praatje,
gewoon top we komen zeker weer.
Hermien D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, ook de aankleding en sfeer vonden wij prettig. De bediening is erg vriendelijk, ook wordt gevraagd of je voldoende hebt. Met de AH-actie kan je gewoon kiezen van de kaart.
B. B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
met 3 personen gegeten, leuke tafel bij het raam, en vlotte bediening, ook de extra aardappeltjes waren snel ter tafel, hiervoor geen extra kosten gerekend. alles was goed warm en in goede porties, konden van de kaart kiezen en hebben genoten van de avond
Alfje K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Was gewoon goed. Niets bijzonders. Wel druk en lawaaierig, eten redelijk snel op tafel toch bijna 2,5 uur gezeten. zullen er wel weer eens een keer komen.
Marjawillems .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten van de kaart met de restaurant actie van AH. Wij waren met 4 personen en hebben verschillende gerechten gegeten die allemaal prima smaakten. Het is een gezellig restaurant met fijne bediening. Wij komen zeker terug.
Kbutteling .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hadden nog snel gereserveerd om onze laatste dag af te sluiten op landal twenhaarsveld. Absoluut heerlijk gegeten. Erg leuk restaurant en niet al te druk. Van voorgerecht tot toetje hebben wij echt goed gegeten en hadden spijt dat we dit restaurantje niet eerder gevonden hadden, anders hadden we er dit weekend elke dag gegeten.

Complimenten aan de kok voor de heerlijke varkenshaas met brie
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij hebben met 6 personen heerlijk gegeten. Daar we met 6 personen waren met diverse gerechten konden we een goed beeld krijgen hoe de uitgezochte menu's waren. Het was voor ons niet de eerste keer dat wij daar waren en zeker niet de laatste keer. We hebben diverse restaurants die met de AH actie meedoen vergeleken maar "het nieuwe Zwartzwald steekt hier ver boven uit. Een aanrader.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Erg lekker eten. Vooral de biefstuk en varkenshaas waren zeer lekker. Het personeel was ook erg vriendelijk. De ligging was naar mijn gevoel een beetje achteraf, maar daarom niet minder goed bereikbaar.
Lamf1 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Salade geitenkaas, Duo uit de zee en de nagerechtproeverij. Portie bijgerechten (frietjes, salade en warme groente) te klein voor 4 personen.
Micreemers .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Aan de buitenzijde is de indruk (herfst) matig, binnen echter warme ontvangst en aardige verzorgde ruimte. Personeel is echt zeer vriendelijk; het eten prima
EstherdeLeeuw .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het eten was prima. Wel moesten we af en goe wachten op een drankje. Ook was er saus vergeten, wel netjes een excuses gekregen maar had iets meer verwacht. Ook werd er vooraf niet gevraagd hoe wij onze biefstuk/t-bone gebakken wilden hebben. De biefstuk was bijna doorbakken helaas. Na een paar keer te zijn geweest denk ik dat dit de laatste keer was. Aanrader is het proeferijtje als toetje.
Ans W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Erg vriendelijke ontvangst, correcte bediening, vlot en drankje met broodje kruidendokter, keuze uit gehele kaart, met zeer compleet aanbod, goede smaakverhouding gerechten en culinair dessert, chapeau ! Gauw tot ziens met gehele familie.
Grappig .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten en het werd met zorg opgediend.
Bediening voorkomend en vriendelijk.
We hadden een gezellige plek bij het raam.
Estherquittner .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Lekker gegeten, kogelbiefstuk goed bereid. Vooral het hoofdgerecht was erg lekker. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Met AH bon gedineerd, attente en vriendelijke bediening en lekker eten, met AH bon zeker een aanrader, niet zo veel keus, maar lekker eten, de geroemde proeverij inderdaad lekker
L-m-s .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Glutenvrij gegeten, heerlijk en niet ziek van geworden. Biefstuk, garnalen en vers fruit als drie gangen menu. Ze weten waar ze het over hebben.