Het Nieuwe Schwarzwald

Markeloseweg 115 7461 PB Rijssen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Nieuwe Schwarzwald

Feestelijk en bosrijk

Het Nieuwe Schwarzwald is een feestelijke locatie voor een diner met familie of vrienden. Tussen de bossen in het wonderschone Overrijssel kun je hier terecht voor een simpel soepje of een perfecte steak. De inrichting is sfeervol en laagdrempelig.

Meer informatie over restaurant Het Nieuwe Schwarzwald

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Het Nieuwe Schwarzwald

Francis D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Na het voorgerecht duurde het ontzettend lang voor het hoofdgerecht werd gebracht. We hebben ruim 3 kwartier moeten wachten. Ook het nagerecht werd erg laat gebracht. Het smaakte overigens bijzonder goed allemaal en het was ruim genoeg.
R H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Waar wij er moeite mee hebben, dat bij er het AH 3 gangenmenu veel supplementen waren , waar €. 4.50 bij moesten betalenn !!!!!!!!

Dat wij vinden gewoon jammer !
Ans T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De groente was niet vers, zag er uitgedroogd uit en het sausje erover had een vel!
Het zag eruit alsof het al (te) lang in de keuken heeft gestaan.
De salade zag eruit alsof het in een bakje was gepleurd!
De gebakken aardappelen dreven in het vet. Het vlees weinig gekruid.
Zou het restaurant zeker niet aanbevelen bij mijn familie en vrienden.
De bediening deed overigens wel zijn en haar best.
Al met al een teleurstellend etentje, jammer!
L.B. B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Schnitzel was papperig en dus niet krokant. Rauwkost was te nat en aardappels te vet.
Bediening was zeer vriendelijk en netjes.
B L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Soep wad heerlijk.Het vlees (T-bone en mixed grill) was perfect van kwaliteit en juiste gaarheid. Compliment! Ook de gebakken aardappeltjes waren heerlijk. Wel miste ik een dressing over de rauwkost.

Wij maakten gebruik van AH kortingsactie, normaal is de prijs/kwaliteit naar mijn idee wat hoog.
Eli S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Je kunt daar goed zitten. De soep werd niet zo warm opgediend, in een groot bord, maar qua hoeveelheid viel het wel tegen. De borden waren niet zo goed voorverwarmd. Het is niet meer voor herhaling vatbaar.
grootrw .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben hier met vier personen gegeten. Op de carpaccio was de kaas niet te vinden. Misschien 1 kruimeltje. Verder moest er voor dit kleine voorgerecht (echt een minibordje) 4,50 bijbetaald worden op het menu van 34,50. De garnalen van het voorgerecht waren beter. Het hoofdgerecht was voor degene met glutenvrij een aanfluiting. Via de telefoon en mail was er van te voren geïnformeerd of dit mogelijk was. Het hoofdgerecht moest helaas opnieuw want er zat saus overheen en gemarineerd vlees dat niet schikt was. Als troost kregen we een extra bordje en klein bakje met boerenkool en broccoli, zonder kaas of andere smaakmakers. Allemaal excuus maar geen glutenvrije frietjes die wel toegezegd waren. Tevens geen dot slagroom op het toetje, voor deze toetjes moest ook bijbetaald worden. Wij gaan hier nooit weer naar toe. Ook de sfeer en aankleding vonden wij niet passen bij hoe alles wordt aangeboden. Wat ook niet leuk was is dat er voor de glutenvrij geen alternatief kwam voor het stokbrood dat als eerste op tafel werd gezet. Erg ongezellig, als de rest wel iets kan pakken en 1 persoon niet.
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prima prijs kwaliteit verhouding.
Lopend buffet werd goed aangevuld.
Ook was het buffet zeer mooi opgemaakt.
Inclusief drankjes voor 24.50 Euro.
AANRADER!!!
Komen zeker nog eens een keer terug!
cjcmlaureijs .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We moesten soms lang wachten en de soep was niet warm genoeg, dat was jammer. De bediening was aardig.
De tafeltjes stonden vrij dicht op elkaar.
Lianne O.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Waar wij zaten, stonden te tafels wat dicht op elkaar. Dat gaf iets minder ruimte, maar nog niet vervelend. Eten is goed, goede porties, en vriendelijke bediening
Lenie V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Werd iets te veel gevraagd of alles naar wens was , bij elk gerecht een keer is voldoende. Personeel was vriendelijk. Persoonlijk vond ik de tafels iets te dicht bij elkaar staan, Verder alles prima!
WJP M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
EEn uitgekleed menu voor 34.50. Haast voor elke wijziging moet je 4,50 betalen. Samen waren we nog 52.75 kwijt incl 3 drankjes. Ja laat deze mensen eens in de buurt kijken wat er voor dat geld te krijgen is. Conclusie : Nooit meer.
chris O.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten, de bediening is vriendelijk en attent. De gerechten worden goed op temperatuur geserveerd en de borden hebben een mooie opmaak. Zeer tevreden!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het eten kon beter, weinig eten voor een redelijk hoge prijs. Spareribs waren niet lekker erg droog.
Ga hier niet weer na toe.
Jennie S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Wij hebben genoten. Alles was prima. Het eten was heel goed op temperatuur. Personeel was heel beleefd en vriendelijk. Voldoende parkeergelegenheid en prachtig gelegen in de bossen bij Rijssen. Een hele goede aanrader. Wij hebben er alleen maar goede woorden voor over . Wij gaan zeker nog een keer terug.
Derk-Jan En Willemien B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We hebben een heerlijk etentje gehad. Vriendelijke ontvangst, goed eten en fijne bediening. Op het eten hoefden we niet lang te wachten. We hadden een leuke plek in het restaurant waar ook de kinderwagen voor onze kleinzoon bij ons kon staan. Al met al een prettige culinaire avond gehad.
Ron L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Via het AH arrangement geregeld. Eten en drinken goed. Goede sfeer, vriendelijke en correcte bediening. Reeds meerdere keren dit restaurant bezocht. Prijs/kwaliteit in orde. Mooie lokatie. Goede parkeergelegenheid.
J D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Prijs kwaliteit klopt niet helemaal. Het was omdat we een kortingsbon hadden anders waren we niet gaan eten.
Voor 100 euro kun je een avond vullen maar hier binnen 1,5 uur klaar en weinig klanten.
FGMT K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Weinig groente, gebakken aard, meerdere keren opgebakken, vlees te lang,gebakken, te droog, niet vers, leek ook meerdere opgebakken, zoals biefstuk en varkenshaas.werd niet gevraagd medium of zo.Sorry!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het eten was prima, maar de wachttijd tussen de gangen was erg lang. Zo hebben we erg lang op het hoofdgerecht moeten wachten en ruim 45 minuten op ons toetje (ijs met chocoladesaus), terwijl dit naar ons inziens niet heel lastig te maken was. Bovendien was het erg rustig op het moment dat wij er waren. Dat viel ons erg tegen.