Het Nieuwe Schwarzwald

Markeloseweg 115 7461 PB Rijssen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Nieuwe Schwarzwald

Feestelijk en bosrijk

Het Nieuwe Schwarzwald is een feestelijke locatie voor een diner met familie of vrienden. Tussen de bossen in het wonderschone Overrijssel kun je hier terecht voor een simpel soepje of een perfecte steak. De inrichting is sfeervol en laagdrempelig.

Meer informatie over restaurant Het Nieuwe Schwarzwald

Esther V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
HARTEBEEST .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Groot (feestzalen) complex met een restaurant. Inrichting gedateerd. Ruime parkeergelegenheid. Vriendelijk personeel. Over de (opgegeven) zoutarme maaltijd werd geen aandacht aan geschonken
jarenk56 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima restaurant met beleefde mensen, goed eten en goede service. Alleen lawaaiig in eetzaal; wij vonden dat echter geen probleem
Amancé T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel! Inrichting is modern, maar nog iets te kil. Grote echte planten zouden het wat warmer kunnen maken. Ook verlichting kan daarin een belangrijke rol spelen.
Jantien W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Voorgerecht zag er heerlijk uit.
Hoofdgerecht varkenshaas nog rauw, retour gedaan. Later prima.
Nagerecht doorgegeven 1 niet garneren met aardbeien ivm allergie, rara ja hoor op de slagroom aarbeien stukjes. Kinder menu gelijk met voorgerecht kwam na 3 x vragen.
Kinderijsje kwam ook toen wij het nagerecht al bijna op hadden.
Birgit T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Echt zalig gegeten, goede porties. Mooi restaurant en leuk personeel! Aan te raden en wij komen zeker terug!
Het enige minpuntje is dat er bijbetaald moet worden voor bepaalde voor en nagerechten. Bij de voorgerechten is er anders alleen keus uit soep. Maar voor een kleine bijbetaling keuze uit vele heeeerlijke gerechten.
Huibert76 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Bediening: eenmaal verkeerd hoofdgerecht, tweede keer twee verkeerde nagerechten (zijdelings vernomen: andere tafelschikking, mag geen excuus zijn).
Het opdienen en afruimen behoeft ook enige bijscholing, bijv. voorlangs en dan mes van bord laten vallen op gast zonder excuus.
Geen aandacht voor lege glazen tijdens diner.
maartjeburgers .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Vriendelijke, vlotte bediening. Gezellige ruimte. Het was druk maar daar hebben we verder geen hinder van gehad.
Diane J.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het is een gezellig ingericht restaurant met vriendelijke bediening. Wij zaten aan een mooie ronde tafel. Met het afzuigsysteem in het restaurant is iets mis waardoor er een behoorlijke blauwe walm hangt en iedereen ruikt alsof er gegourmet is de hele avond.
Het eten wordt in hoog tempo geserveerd, mijn dochter had het voorgerecht nog niet op of het hoofdgerecht werd al weer opgediend.
Bij de voor- en nagerechten geldt voor bijna ieder gerecht een toeslag van 3 euro waardoor je per couvert over de 40 euro gaat, dit vinden wij het niet waard. Ik had gekozen voor duo uit de zee, deze bestond uit een ienieminie stukje ietwat te lang gebakken zalm vergeld door een stukje witvis, deze smaakte of hij uit de vriezer kwam en niet gaar was van binnen. Hier heb ik tegen twee mensen wat over gezegd maar werd weinig mee gedaan.
Kortom wij hadden een erg gezellige, ietwat dure avond ondanks de AH bonnen, en komen hier niet meer terug.
Willie S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Ik heb hier goed en gezellig gegeten, en zeker voor een herhaling vatbaar. Jullie zullen ons vast nog wel weer ontmoeten.
Lisette J.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij zijn hier wezen dineren via de AH restaurantactie. Het eten was erg lekker en voor ieder was er wat wils te kiezen. De service was top! We hebben niet lang op ons eten moeten wachten.
Doordat het een kleinere ruimte was waar wij zaten, was het wel wat rumoerig. Dit vond ik persoonlijk niet al te storend.
Al met al heerlijk gezeten!
siny C.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben gegeten bij het nieuwe Schwarzwald, maar zijn wel teleurgesteld. Het eten is vlak van smaak, spareribs komen niet van de gril, maar uit de magnetron, erg jammer. Voor een drie gangen menu van 34.50 mag je wat meer verwachten. Veel voorgerechten met je bijbetalen, alleen de soep is zonder bijbetaling. nagerechten het zelfde ook maar twee keuzes of bijbetalen. Hoofdgerechten zonder bijbetaling van de kaart, maar wil je een bijv. tournedos dan moet je 10 euro bijbetalen. Voor ons geen tweede keer.
Gerrit S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vriendelijke en vlotte bediening. Het eten voor, hoofd, en nagerecht was heel lekker. Een aanbeveling. Komen hier zekernog een keer terug.
Tim E.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Dit jaar hebben we met kerst bij het Schwarzwald gegeten. Het restaurant ligt in een bosrijke omgeving en we hebben vooraf heerlijk gewandeld in de bossen rondom het restaurant. We hadden vooraf geen idee dat het hier zo mooi was. Wat een geweldig wandelgebied! Bij terugkomst troffen we een uitstekend buffet met genoeg variatie en zelfs inclusief nagerecht. We werden netjes opgevangen door een medewerker en naar de tafel gebracht en ook bij het afrekenen werd netjes gevraagd naar onze mening. Dank voor deze attente benadering en graag tot een volgende keer!
j W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Op eerste kerstdag met de hele familie geweest voor het kerstbuffet. Bij binnenkomst in het sfeerloze restaurant met disco verlichting zagen we mensen (tokkie gehakte) op en neer lopen met liters drank welke je zelf af moest halen aan de vieze bar. Wat een schrik!! totaal geen kerstsfeer, smalle tafels welke dicht op elkaar staan, waardoor opstaan lastig is. Het eten viel meer dan tegen. Zeker niet wat wij gewend zijn! Het vlees was veelal koud, de aardappeltjes niet goed gaar en ook niet goed warm, zelfs koude patat. Wij waren met 1 persoon waar glutenvrij voor was gereserveerd, helaas moesten we zelf telkens aangeven/vragen om gerechten en een nagerecht. zeer klantonvriendelijk. Het gekregene was wel in orde. Bij het nagerechtbuffet werd het ijs door een jongeman opgediend echter hij schepte het ijs met een ijslepel uit de bak maar maakte er met zijn hand een bolletje van. Nog nooit zoiets gezien!! Kan nog wel even doorgaan. Bij melding hiervan bij het afrekening werd er met een lachend gezicht op gereageerd dat men het door zou geven. Zeker niet voor herhaling vatbaar!
SRuijter .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hadden AH restaurantactiebonnen en we konden uit alles kiezen met een kleine bijbetaling maar
het eten was echt heerlijk!
maartjeburgers .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
We werden zeer vriendelijk ontvangen. (Ondanks dat we te laat waren) Bediening was vriendelijk, correct en in juist tempo. We hebben heerlijk gegeten. Eten was prima klaargemaakt en goed verzorgd opgediend.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten, wel jammer dat er bij veel gerechten een extra toeslag betaald moet worden. Is het misschien wel waard, maar staat niet zo sympathiek.
deggerich .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hebben met 6 personen, heerlijk gegeten.
Mooie locatie, vriendelijk en behulpzaam personeel.
De klant doet er bij hun toe.
Voor herhaling vatbaar.