Het Nieuwe Oosten

Rompertcentrum 7 /13 5233 RG Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Het Nieuwe Oosten

In 's-Hertogenbosch-Noord vind je de allerlekkerste Chinese en aziatische gerechten met liefde gemaakt. De ruime ervaring (40 jaar) proef je echt!
De "Loempia nieuwe Oosten speciaal" is een ware hardloper, niet te versmaden! Voor de enorme trek is de zeer uitgebreide rijsttafel met verschillende gerechtjes van vlees, garnalen en groenten ook een topper.
Hoe dan ook, er is voor jong en oud wat lekkers te krijgen bij dit fijne chinees restaurant. Aardige, kundige bediening en uitstekende service.
Het Nieuwe Oosten is gevestigd in een mooi fraai nieuwerwets pand. Ook catering is mogelijk, vraag naar de voorwaarden.

Meer informatie over restaurant Het Nieuwe Oosten

Jouw recensie over het restaurant Het Nieuwe Oosten

Ton V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Wij zijn al zeer lang vaste klant bij Het Nieuwe Oosten, dus zoals gewoonlijk weer erg lekker gegeten.
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Erg lekker gegeten. Wij komen zeker terug.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
heerlijk gegeten
Mirjam E.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke mensen.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het was zoals altijd perfect in orde. We komen hier al jaren en zijn altijd tevreden.
Lekkere gerechten, vlotte bediening. Echt zoals wij het altijd wensen.
2 keer van de AHrestaurantactie gegeten. Op naar de volgende keer.
426 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Prettige ontvangst door welkom en jassen aannemen. Fijne rustige sfeer en lekker eten. Ook de bediening was prima. De service van extra schaaltje bami stond niet op de rekening.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Vanavond hier gegeten met de AH actie. Vriendelijk personeel, sfeer is prima en het eten was erg lekker en voldoende. We komen hier zeker nog eens terug.
I M J V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hebben een nieuw plekje ontdekt! Was prima! volgende keer komt jullie restaurant zeker in aanmerking.
We zullen hier zeker terug komen!
havanes .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Behoort al jaren tot de betere chinese restaurants. mooie gerechten en van goede kwaliteit. Een aanrader voor ieder die vaan oosters eten houdt.
Corien P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Heerlijk gegeten; fijne gerechten. Heerlijke sate. Goede bediening. Aanrader. Komen hier al vele jaren. Beste in Den Bosch!
Nancy O.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Dit is een sfeervol ,en gezellig restaurant.
Met heerlijke gerechten . We hebben er super goed gegeten.
Vriendelijk personeel . Echt een aanrader!!!
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We waren hier voor het eerst met de ah actie. Mooi restaurant, vriendelijke bediening. Voldoende keuze uit het samen gestelde menu. Aangezien wij niet van toetjes houden, erg fijn dat er alleen keuze was voor-tussen- en hoofdgerecht.
Enige minpunt was dat we het eten redelijk flauw vonden. We misten de uitgesproken chinese smaak. We hebben zout, peper, sambal en ketjap moeten gebruiken om smaak aan het eten te krijgen.
Raissa B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Prima sfeer, en we werden goed geholpen. De rijsttafel vonden we een beetje tegen vallen. Voorgerecht was overigens wel lekker!
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Aardig en vriendelijk personeel. Het eten werd erg snel gebracht, voor het hoofdgerecht werd er gevraagd of wij dat er gelijk achteraan wilde hebben, of dat we daar nog even mee wilden wachten. Ook de prijs viel enorm mee. Geweest via de actie van de ah met voor- tussen- en hoofdgerecht, twee drankjes p.p., en een toetje erbij voor €50 totaal.
Aanrader!
dinydeleeuw .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We hebben heerlijk geeten.

Dit menu eten we vaker als we daar komen.

Het is alleen lastig te vnden op de site van ah dat is jammer

Muffy V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Je kon kiezen uit 3 voor-tussen en hoofdgerechten.
Wij waren met zijn 2en, hadden ieders een verschillend voor-tussen en hoofdgerecht.
Het voorgerecht met salade, kip en satesaus was heerlijk, heel verassend van smaak!
mijn voorgerecht was ook heerlijk (ben de naam vergeten) bestond uit vlees.
Tussengerecht sate met ketjapsaus heerlijk, zo ook het borrelgarnietuur.
Hoofdgerecht, varkensvlees met panangsaus en het laatse op de kaart was ook heerlijk.
Echt een aanrader!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Je kan kiezen uit een keuze menu en daardoor is er keuze voor iedereen mogelijk. Hoofdmaaltijd(kip met groente) was zeer goed en goed op smaak en de hoeveelheid was ook voldoende.Ik zou het ook aanraden aan vrienden
theovwandelen .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het eten was goed. Net genoeg voor 2 goede eters. Maar vindt prijs beetje aan de hoge kant. Verder was alles prima verzorgd.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Alles was perfect! !! Het eten was uitstekend. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was in een woord geweldig. Wij werden als koninginnen verwend. Zo een goed eten en service hebben wij in jaren niet meer beleefd. TOP!
connybrands .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het eten was heerlijk maar je kunt beter zonder bon van AH gaan eten dan kun je kiezen wat je zelf wilt en ben je net zo duur uit. Wij moesten voor een paar drankjes (bier en spa blauw) en een ijsje na nog 62,00 euro bijbetalen. Het menu koste 30,00 euro. Dus als we dit erbij op tellen zou je 92,00 euro kwijt geweest zijn terwijl we normaal rond de 55,00 a 60,00 euro zitten voor ons tweetjes.