Het Nieuwe Oosten

Rompertcentrum 7 /13 5233 RG Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Het Nieuwe Oosten

Aziatisch op z'n best

Al ruim veertig jaar serveren ze hier authentieke Chinese en Aziatische gerechten. In een moderne Aziatische sfeer geniet je van de meest verrukkelijke gerechten. Hier eet je een complete Chinese of Indonesische rijsttafel, of maakt een keuze van de grote en gevarieerde kaart.

Meer informatie over restaurant Het Nieuwe Oosten

Voordelig
havanes .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Corien P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Heerlijk gegeten; fijne gerechten. Heerlijke sate. Goede bediening. Aanrader. Komen hier al vele jaren. Beste in Den Bosch!
Nancy O.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Dit is een sfeervol ,en gezellig restaurant.
Met heerlijke gerechten . We hebben er super goed gegeten.
Vriendelijk personeel . Echt een aanrader!!!
Emdd .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We waren hier voor het eerst met de ah actie. Mooi restaurant, vriendelijke bediening. Voldoende keuze uit het samen gestelde menu. Aangezien wij niet van toetjes houden, erg fijn dat er alleen keuze was voor-tussen- en hoofdgerecht.
Enige minpunt was dat we het eten redelijk flauw vonden. We misten de uitgesproken chinese smaak. We hebben zout, peper, sambal en ketjap moeten gebruiken om smaak aan het eten te krijgen.
Raissa B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Prima sfeer, en we werden goed geholpen. De rijsttafel vonden we een beetje tegen vallen. Voorgerecht was overigens wel lekker!
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Aardig en vriendelijk personeel. Het eten werd erg snel gebracht, voor het hoofdgerecht werd er gevraagd of wij dat er gelijk achteraan wilde hebben, of dat we daar nog even mee wilden wachten. Ook de prijs viel enorm mee. Geweest via de actie van de ah met voor- tussen- en hoofdgerecht, twee drankjes p.p., en een toetje erbij voor €50 totaal.
Aanrader!
Dinydeleeuw .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We hebben heerlijk geeten.

Dit menu eten we vaker als we daar komen.

Het is alleen lastig te vnden op de site van ah dat is jammer

Muffy .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Je kon kiezen uit 3 voor-tussen en hoofdgerechten.
Wij waren met zijn 2en, hadden ieders een verschillend voor-tussen en hoofdgerecht.
Het voorgerecht met salade, kip en satesaus was heerlijk, heel verassend van smaak!
mijn voorgerecht was ook heerlijk (ben de naam vergeten) bestond uit vlees.
Tussengerecht sate met ketjapsaus heerlijk, zo ook het borrelgarnietuur.
Hoofdgerecht, varkensvlees met panangsaus en het laatse op de kaart was ook heerlijk.
Echt een aanrader!
R.vantrooyen .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Je kan kiezen uit een keuze menu en daardoor is er keuze voor iedereen mogelijk. Hoofdmaaltijd(kip met groente) was zeer goed en goed op smaak en de hoeveelheid was ook voldoende.Ik zou het ook aanraden aan vrienden
Theovwandelen .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het eten was goed. Net genoeg voor 2 goede eters. Maar vindt prijs beetje aan de hoge kant. Verder was alles prima verzorgd.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Alles was perfect! !! Het eten was uitstekend. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was in een woord geweldig. Wij werden als koninginnen verwend. Zo een goed eten en service hebben wij in jaren niet meer beleefd. TOP!
Connybrands .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het eten was heerlijk maar je kunt beter zonder bon van AH gaan eten dan kun je kiezen wat je zelf wilt en ben je net zo duur uit. Wij moesten voor een paar drankjes (bier en spa blauw) en een ijsje na nog 62,00 euro bijbetalen. Het menu koste 30,00 euro. Dus als we dit erbij op tellen zou je 92,00 euro kwijt geweest zijn terwijl we normaal rond de 55,00 a 60,00 euro zitten voor ons tweetjes.
Bosschenaartje .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Goed restaurant met heel lekker eten, zeker voor herhaling vatbaar. Goede service en aardige bediening. Wij komen zeker nog terug.
Tokovalentijn .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Leuk restaurant, heerlijk gegeten, vlotte bediening.
Speciale AH kaart zonder prijzen erbij.
Menu kost €30 PP
Dus nu €15 per persoon.
Daarbij komen natuurlijk de drankjes en het toetje als je nog wil.
Voor ieder wat wils dus.
Het eten was goed zoals we van het restaurant gewend zijn.
Jolandapiepers .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
het voorgerecht de kipsalade-
was uitstekend
het sate stokje was erg taai....jammer
maar de-gebakken gamba,s waren weer voortreffelijk
al met al ik ga zeker weer een keer terug
Maddy V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Wij halen hier vaker eten af. Bijna altijd de gerechten met ossenhaas. De smaken zijn goed en het vlees is mals. Als je in het restaurant eet vonden we de bediening gehaast, onpersoonlijk en dat kan dus echt beter. De sfeer is beter dan bij de gemiddelde Chinees en het eten ook!
M.huijbregts .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Kwaliteit van het eten is goed en de bediening erg vriendelijk. We hadden het Iens menu met beperkte keuze. Bij saté verwacht je pindasaus maar het was ketjapsaus die lekker maar erg spicy was.
Carolineplace .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Super vriendelijke bediening!
Jassen worden aangenomen. Tempo van gangen worden keurig afgestemd. Ober dacht goed mee met lactose intolerantie. En het eten was ook goed.
Bomar .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Zeer smakelijk gegeten waarbij de bediening vriendelijk en voorkomend was. De inrichting was apart met prachtige chinese beelden. Wij namen het IENS-menu maar de volgende keer eten we a la carte gezien de uitgebreide keuze op de menukaart..
Tom U.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
We reizen zelf vaak naar Azië en zijn altijd op zoek naar restaurants die authentiek aziatisch eten serveren. Na het lezen van andere recensies, hadden we een beeld gekregen van een restaurant met een authentiek aziatische keuken. Het IENS diner menu dat we hadden geprobeerd was ok, maar de smaak was volledig aangepast aan de nederlandse verwachting.
Misschien dat de rest van de menukaart niet aangepast is aan de nederlandse smaak, misschien dat we dat dan ook een andere keer zullen proberen.